САБАҚ: №1 | Мектеп: Темірастау орта мектебі | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: | Мұғалімнің есімі: Оразбай С.М | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
СЫНЫП: 5 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәні: Қазақстан тарихы | Сабақтың тақырыбы:
Сарматтардың қоғамдық құрылысы мен шаруашылық өмірі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | 5.1.2.2- әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру
5.3.1.1- картадан тайпалық одақтардың орналасуын көрсету |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар:
-Сарматтардың қоғамдық құрылысы мен шаруашылық түрлерін атай алады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың басым бөлігі:
-Сарматтардың қоғамдық құрылысының маңызын түсінеді |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар:
-шаруашылығының маңызын түсінеді, қоғамдық құрылысын сипаттайды, картадан сарматтардың орналасуын талдайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ойлау дағдыларының
деңгейі |
Білу, түсіну, қолдану | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері: | — Әлеуметтік топтардың ерекшелігін сипаттайды
— Сармат тайпаларының географиялық аймақтарын картадан көрсетеді |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат
|
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Оқушылардың тыңдалым, оқылым, айтылым, жазылым дағдыларын қамтамасыз етуде, мәтінмен жұмыс кезінде «Дон ,Сарматтар, әскери демократия, әскери сословие», сөздерді анықтайды, дәптерге жазады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу | Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім туралы ұғындыру | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық бай- байланыстар | жаратылыстану | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім | Ғұн тайпалары туралы біледі | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарлан ған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Басталуы:
12мин |
Ұйымдастыру:
Психологиялық тренинг «Ақ тілек» тренингі Каспий теңізіне саяхат жасау үшін билет алуымыз қажет. Сіздерге теңізге қатысты бір сөз беріледі. Кеме, балық, қайық, теңізші, балықшы т.б . Сіз сол сөзбен байланыстырып көршіңізге тілек жолдаңыз. Оқушыларға жақсы көңіл күй сыйлау
Үй тапсырмасын пысықтау: «Серпілген доп» әдісі Топқа бөлу: суреттерді топтастыру арқылы топқа бөлу
«Ой қозғау» әдісі: Суреттерді топтастыра отырып, қойылған сұрақтар төңірегінде жаңа тақырыпқа көшу. 1. Құрметті оқушылар біз алдыңғы сабақтарда қандай тайпалармен таныстық? 2. Қалай ойлайсыздар бүгін қандай тайпамен танысамыз? – деп сұрақтар қою арқылы оқушылар назарын картаға аударту
Кері байланыс: «Үш шапалақ» |
Кеспе қағаздар
суреттер
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы:
15 мин
|
1-тапсырма
Түртіп алу арқылы оқу. «Инсерт» кестені толтыру
Дискриптор: -Оқушылар сарматтар туралы мәтінмен танысады; -Топта өзара талқылайды, ой бөліседі — тақтада түртіп алу әдісі бойынша меңгерген жұмысын қорғайды Кері байланыс:
2-тапсырма: Кескін картаға Сарматтардың Батыс Қазақстаннан, Оңтүстік аймаққа дейінгі алып жатқан территориясын белгілеу, шаруашылығын атап көрсету «Қалам столдың ортасында» Барлық қатысушылар өз қаламдарын стол ортасына қояды. Мұғалім қаламды көтеріп кімнің қаламы екенін сұрайды. Сол қаламның иесі картамен жасалған жұмысты қорғап шығады. Оқушының жіберген қателеріне келесі топтың немесе өз тобының оқушылары түзету енгізеді. Дискриптор: — картамен жұмыс жасайды -географиялық аймақтарын көрсетеді -шаруашылықтарын анықтайды -пікірін дәлелдей алады Кері байланыс: «Рефлексиялық нысана |
Оқулық қарандаш
Кескін карта
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы
18 мин
|
3 тапсырма : «Ашық микрафон»
1.Сармат қоғамында әскери демократия әйелдерге де қатысты болды ма? 2. Сарматтар негізінен шаруашылықтың қай түрімен айналысты? 3.Сарматтарда әлеуметтік-тұрмыстық теңсіздік болғанын неден көреміз? 4. Қай өңірді мекен еткен сарматтар отырықшылық салтқа көшті? 5. Әскери демократияның мәні неде? 6.Сарматтар кімдер? Олардың тарихын оқуымыздың себебі неде? 7.Сармат қоғамының сатыларын ата. Дискриптор: —ойланады; — сарматтар туралы сұрақтарға жауап береді; — ой қорытады Кері байланыс: «Көңіл күй таразысы»
4 тапсырма: Кесте арқылы түсіндіру 1.Сарматтардың шаруашылығы
2.Қоғамдық құрылысы (тірек-сызба)
1.Дискриптор: -ойланады; -шаруашылықтарын ажыратады; -түсіндіреді, -ой бөліседі 2. Дискриптор: — ой қозғайды; -тірек-сызба арқылы қоғамдық құрылысын жазады; — талқылайды; -нақты ой түйеді «Аралдар әдісі»
Білім теңізіне қайықты жіберіңіз. А-4 қағаздың жартысы көлеміндей қағаз таратылып беріледі. Қағазға өз есімін жазып аралдарға жабыстырады.
Билеттер табыстау |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат http:// www.e-history.kz | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушы- ларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау — Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Қабілеті жоғары оқушы.
«Қалам столдың ортасында» әдісі арқылы өз ойын нақты жеткізе алады. Картамен жұмыс жасай отырып өз пікірін дәлелдейді. «Ашық микрафон» әдісі арқылы нақты сұрақ қоя алады. Қабілеті орта оқушылар. Сармат қоғамының құрылысына байланысты қойылған сұрақтарға жауап бере алады. Кестемен жұмыс жасай алады, шаруашылығы мен оғамдық құрылысын ажыратады. Қабілеті төмен оқушы. Қоғамдық құрылысымен, шаруашылығымен танысады Топтық жұмыстарға белсене араласады Берілген тапсырмаларды орындайды |
Үш шапалақ
«Чемодан, қоқыс жәшігі, еттартқыш»
«Рефлексиялық нысана»
«Көңіл күй таразысы»
«Аралдар әдісі»
Билеттер тарату
|
Денсаулық сақтау технологиялары.
Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 2
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
ІлмекСарматтардың қоғамдық құрылысы мен шаруашылық өмірі