Басы » Алғашқы әскери дайындық » Инженерлік бекіністер, Қазақстан Республикасының жаяу əскерге қарсы жəне танкіге қарсы негізгі миналары, олар туралы техникалық-тактикалық мəліметтер, жалпы құрылысы жəне əрекет ету механизмі, миналарды орнататын орын жəне орнату тəртібі, жасырынған миналарды, анықтау табу тəсілдері

Инженерлік бекіністер, Қазақстан Республикасының жаяу əскерге қарсы жəне танкіге қарсы негізгі миналары, олар туралы техникалық-тактикалық мəліметтер, жалпы құрылысы жəне əрекет ету механизмі, миналарды орнататын орын жəне орнату тəртібі, жасырынған миналарды, анықтау табу тəсілдері

 

Сабақтың тақырыбы: Инженерлік бекіністер, Қазақстан Республикасының жаяу əскерге қарсы жəне танкіге қарсы негізгі миналары, олар туралы техникалық-тактикалық мəліметтер, жалпы құрылысы жəне əрекет ету механизмі, миналарды орнататын орын жəне орнату тəртібі, жасырынған миналарды, анықтау табу тəсілдері

  1. Сабақтың мақсаты:
  2. Білімділік мақсаты: Оқушыларға жарылмайтын бөгеттер мен минажарылғыш бөгеттерден өту туралы және жаяу   әскерге  және  танкіге   қарсы  миналарымен таныстыру

Дамытушылық мақсаты: оқушылардың алған білімдерін одан әрі дамытып, жарылмайтын бөгеттер мен минажарылғыш бөгеттерден өту туралы және  жаяу   әскерге  және  танкіге   қарсы  миналарымен білуге,өзін өзі дамытатын тұлға қалыптастыруға баулу;

Тәрбиелік мақсаты: тактикалық дайындықтың өмірде қажеттілігін түсіндіру,отансүйгіштікке, парасаттылыққа,Отанды қорғай білуге тәрбиелеу.

Сабақтың технологиясы: өзін өзі оқыту технологиясы,СТО стратегиясы

Сабақтың типі: жаңа білімді меңгерту сабағы

Сабақтың түрі: аралас сабақ

Сабақтың әдісі:сұрақ жауап,түсіндіру,көрсету,ой толғау,топтастыру

Уақыты: 40 мин.

Өткізілетін орны: 10 сынып, БӘД бөлмесі.

Өткізілетін күні: 04.04.2017 ж

Көрнекілік құралдар: АӘД оқулығы.плакаттар,карточкалар,кестелер, дидактикалық материалдар

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңдері Мұғалімнің іс әрекеті Оқушылардың іс әрекеті
1.Ұйымдастыру.

3 минут.

Сабақтың ұстанымы:

 

 

 

А.Взвод командирінің баянатын қабылдау

Ә.Сәлемдесу.Оқушылардың сырт келбетін тексеру.

Б.Бөлімше командирлеріне тапсырма.

(бағалау парағын беру)

Тік тұру,сәлемдесу
2.Бұл «көпір» тапсырмаларын оқушылар үйде орындап,дайындалып келеді 1-бөлімше:

1. Мотоатқыштар бөлімшесінің жорық реті дегеніміз?

Жауабы: бөлімшелерді қозғалыс үшін лек сабына тұрғызуы

2. машиналар қалай қозғалыста болады? Жауабы: командир тағайындаған арақашықтықты сақтай отырып, бірінің артынан бірі жүреді.

3. Жаяу ретте жылжыған кезде мотоатқыштар бөлімшесінің реті неше лек бойынша жасалады?

Жауабы: мотоатқыштар бөлімшесінің реті лек – 1 немесе 2 лек, ал взводтың жорық реті – 3 немесе 2 лек

4. Ұрысқа кіру реті –ол

Жауабы: маңдайшеп пен тереңдікке бөлінген бөлімшенің белгіленген аралық және арақашықтық бойынша сапқа тұруы.

2-бөлімше

1. Жаяу ретте екі лек бойынша жылжыған мотоатқыштар бөлімшесінің жорық реті бойынша сызбасын жазып көрсетіңіздер?

 

 

 

 

 

 

 

 

2.Ұрысқа кіру реті қандай кезде қолданылады?

Жауабы: Ол бөлімшені ұрыс алаңына шығару, сонымен бірге ұрыс барысында немесе қарсылас тереңдігінде жылжу кезінде қолданылады.

3.Бөлімшенің ұрысқа кіру реті нені қамтамасыз етуге тиіс ?

Жауабы:артиллерия атысы мен авиация соққысына мейлінше аз тәуелді болуын, оларды ұрыс ретінде тез жазылуын, ұрыс барысында қозғалыстың жоғарғы екпініне қол жеткізуді және бөгеттер мен қиратулардан тез кетуді қамтамасыз етуге тиіс.     

3.      Ұрыс реті дегеніміз ?

Жауабы: ұрыс үшін күшейту құралдарымен бірге бөлімшенің сапқа тұруы. Ол орындалатын міндетке, қарсылас қимылына, бөлімшедегі күш пен құралдардың болуына және жергілікті жер сипатына байланысты құрылады.

4.      Тізбек дегеніміз ?

Жауабы: Жаяу рет қимылындағы шабуылда мотоатқыштар бөлімі, взводы және ротаның ұрыс реті.

3-бөлімше:

1.ЖҰМ (БТР) ұрыс реті кезде тасадан тасаға қанша қашықтықта өз бөлімшесінің соңынан жылжып отырады және оны өз атысымен қолдайды.

Жауабы: 400м

2.Мотоатқыштар бөлімі ЖҰМ-нан (БТР) жаяуланудан кейін лектен тізбекке жазылады. Тізбектегі жауынгерлер арасындағы аралық қанша метр болады?

Жауабы: 6–8м, 50м-ге

3.ЖҰМ (БТР) қимылдайтын мотоатқыштар взводының ұрыс реті – машиналар арасындағы аралық қанша метрге дейін болатын ұрыс желісі.

Жауабы:100м-ге

4.Мотоатқыштар взводының майдан бойынша қанша метрге дейін және тереңдік бойынша қанша метрге дейін тірек пункттері орналасады.

Жауабы: майдан бойынша 400м-ге, тереңдік бойынша 300м-ге

Сұрақтарға жедел жауап береді.

Өз белсенділіктерімен ойынды ұйымдастырады

КО
АА
ГА
П
А
мжж
гк
к

3.Жаңа тақырып

12 минут.

«Ұрыс даласында басшы – сөздің адамы емес, тікелей іс-қимылдың адамы болуы керек» Б.Момышұлы қағидасы:

«Айғаймен ала алмайсың, ақылмен, айламен басқар»

Жаңа сабақты слайд арқылы түсіндіру,көрсету

1. Мотоатқыштар бөлімшесінің жорық реті туралы мәлімет беру

2. Ұрысқа кіру реті және ұрыс реті туралы мағлұмат беру

3.  Ұрыстағы өзара қимыл және оның мәні  слайд арқылы түсінік беру

4. Бөлімшелерді және атысты басқару слайд арқылы көрсету

5. Түнгі ұрыс туралы түсінік беру

Жаңа сабаққа әзірлік.

«Түртіп алу» стратегиясы бойынша керекті мәліметтерді жазып отырады.

4.Жаңа білімді бекіту жұмыстары 15 мин.

Мақсаты:өз білімдерін жаңа мақсатта тиімді пайдалана білу

1.Жедел жауап ойыны.

1. жорық реті кезінде бөлімшелер қалай тұрғызылады және нені қамтамасыз ету тиіс?

2.Ұрысқа кіру реті қалай қолданылады?

3. Ұрыс реті дегеніміз не?

4.Инсерт картасы бойынша жұмыстар

Нені білемін Нені білдім Нені білгім келеді
     
Б.Момышұлының «Отан қорғау ел салты» атты сөзін басшылыққа ала отырып,кесте материалдарымен жұмыс орындайды

Өз ойларын жеке жеке айтып шығу

5.Қортындылау

5 мин.

Тест жұмысы.

Ойтолғау.

«Ұрыста бәрі тексеріледі, адамның барлық жеке қасиеттері сынға түседі»

Түсінбеген жерлерін сұрақтар қою.Ой толғау
6.Үй тапсырмасы

2 мин.

Шығармашылық ізденістерін дамыту

Тактикалық дайындық тарауы

Бөлімшенің ұрыстық жəне жорықтық тəртібі, бөлімшенің ұрыстық əрекеттерін қамтамасыз ету (барлау, жаппай қыру қаруларынан қорғану, жасырыну, қорғау, инженерлік, химиялық, тылдық жəне техникалық қамтамасыз ету), бөлімшені басқару, ұрыс кезіндегі сарбаздың міндеттері

Мазмұны    93  бет

АӘД оқулығы,жұмыс дәптермен тапсырмаларды орындау
7.Оқушылар білімдерін бағалау Оқушылар білімдерін бағалау парағы арқылы жариялы түрде қортынды баға қою. Әскери қоштасу Бөлімше командирлеріне бөлімшесінің анықтау
[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *