Сабақтың тақырыбы: Гүлдер. Т. Молдағалиев.
Сабақтың мақсаты: Өлеңнің негізгі идеясын түсініп,шығармашылық
ізденушілік дағдыларын қалыптастыру
Cабақтың міндеті:
1.Гүлдер туралы түсініктерін кеңейту. Табиғат туралы ұғымдарының кеңеюіне мүмкіндік жасау
2.Өлеңді мнәнерлеп оқу дағдыларын, көркем сөзбен сөйлеу тілін, дүниетаымдарын кеңейту арқылы өз беттерімен ізденуге үйрету.
3.Оқушыларды бірлесе жұмыс істеуге, өзара сыйласуға тәрбиелеу
Сабақтың типі:жаңа сабақ (түсіндіру)
Сабақтың түрі: аралас
Сабақтың әдіс- тәсілдері:ыстық орындық, топтық жұмыс,мақал-мәтел
Табыс критерийлері
Өлең шумақтарын мәнін түсінеді.
Өз бетінше ой-қорытуға,тұжырым жасауға үйренеді
Сабақтың көрнекілігі: Суреттер, маркер, АКТ ,слайд
Сабақтың барысы
Уақыт | Кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
2мин
|
Білу
Ұйымдастыру кезеңі
|
Психологиялық ахуал
Жарық болса күніміз, Жарқын шығар үніміз. Елін сүйіп ер жетер, Біз болашақ гүліміз. |
Балалар шеңбер құрып хормен айтады |
2мин | 1-топ Жауқазын
2-топ Қызғалдақ 3-тап Бәйшешек |
Гүлдер суретін құрастыру арқылы топқа бөлу
|
Өздері топқа бөлінеді |
3мин. | Үй тапсырмасын тексеру
«Ыстық орындық» әдісі
|
«Ана» Баубек Бұлқышев
1.Бұл шығарма біз өткен шығармалардың қайсысына ұқсастығы бар? 2.Әр баланың анаға деген махаббаты қай кезден басталады деп ойлайсың? 3.Сенің анаң не деп немесе қалай еркелетеді? 4.Аналар мерекесі қай кез?Анаңа не сыйлайсын? 5.Сен анаңның құшағынан не сезінесің? -Қазір жылдың қай мезгілі. -Көктем айларын атаңдаршы? -Көктем мезгілінде ең алғаш гүлдеп, бізге көктемнің келгенін білдіретін гүлдерді атаңдаршы? |
Түсінік айту
Әр топтан оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Гүл арқылы бағалау
|
10мин | Түсіну
|
Бүгінгі біздің жаңа сабағымыз Т. Молдағалиевтің Гүлдер өлеңі. Автор туралы мағлұмат беру
І топ 1 -шумағын оқып түсіндіреді. ІІ топ.2- шумағын оқып, түсіндіреді. ІІІ топ.3-шумағын оқып, түсіндіреді. |
2-оқушы мәнерлеп оқиды. |
3мин | Қолдану
Топтық жұмыс
|
Өлеңнен қайталанған сөздерді тауып, қайталану себебіне мән беріңдер.
І топ. 1-шумақта қайталанып тұрған сөз: ІІ топ. 2-шумақта қайталанып тұрған сөздер: ІІІ топ.3- шумақта қайталанып тұрған сөздер: Ендеше ,балалар, Қайталау не үшін қажет? Қайталау-сөз әсерін күшейту. Ақын оқырман назарын өзіне айрықша аудару үшін бір нәрсені немесе құбылысты бірнеше мәрте қайталау әдісін қолданады. |
Тапсырмаларды орындау.
Гүлдер, гүлдер, көп гүлдер
Гүлдер , гүлдер не түрлі
Гүлдер, гүлдер шоқ гүлдер, Тұра берші, тұра берші. Ұнайды, ұнайды.
Оқушылар топта талдап,бір оқушы шығып айтады
|
2мин | Сергіту сәті.
|
Отырайық жүрелеп,
Гүлді үзіп алайық. Орнымыздан түрегеп, Басқа гүлге барайық |
Оқушылар өлең мазмұны бойынша қимылдар жасайды |
2мин |
«Басбармақ»арқылы бағалау |
Тақырыпты толық
түсіндірген топқа басбармағымызды жоғарыға көтереміз,орташа жауапқа басбармақты көлденең көрсетеміз ,толық емес жауап бергенге басбармақты төмен көрсету |
Топтар бірін –бірі бағалайды
|
5мин | Талдау | Ұйқас сөздерді пайдаланып, гүл туралы
1 шумақ өлең құрастыру І топ ——— ——— гүлдер, ———- ———- гүлдер ІІ топ ———- ———- балаға, ———– ———– далаға. ІІІ топ ——— ———- біреуін, ——— ———– анама. |
Балалар өлеңді құрастырады
Гүл жинау |
10мин | Шығармашылық тапсырма | І -топ Гүл туралы өлең құрастыру
ІІ -топ Гүлдің суретін салады ІІІ- топ. Гүл туралы эссе жазу, |
Әрқайсысы гүл туралы өлең құрастырып,сурет салып, эссе жазады. |
2мин | Жинақтау
|
Мақал-мәтел айту мағынасын ашу
1.Гүл қайда болса, көбелек сонда. 2.Гүл ашылмай, бұлбұл сайрамас. 3.Гүл табылады, мал сатылады. |
Мақал- мәтелдің мағынасын ашу Гүл жинау |
2мин | Бағалау
|
Стикерлерге бүгінгі сабақтан алған әсерлері туралы жазу | Кері байланыс |
2мин | Үйге тапсырма беру
|
Т.Молдағалиев Гүлдер өлеңін мәнерлеп оқу, жаттау.
Т.Молдағалиев туралы мәлімет іздеу
|
Үй тапсырмаларын күнделіктеріне жазу |
[bws_related_posts]