Басы » Қазақ тілі мен әдебиеті » Сөз және оның мағынасы.

Сөз және оның мағынасы.

Сабақтың  тақырыбы: Сөз және оның мағынасы.

Сабақтың  мақсаты: сөз және оның мағынасы туралы білімдерін тереңдету,сөз мағынасын айыра білуге жаттықтыру.

Сабақтың мазмұнына  байланысты  міндеттер:

Сөздің  мағынасын   анықтайды.

Өткен  білімге сүйене отырып, сөйлемнің түрлерін,сөйлем мүшелерін ажыратады.

Дамытуға  байланысты міндеттер:

Шығармашылық   ойды   жазбаша  тұжырымдайды.

Өз  бетінше  жұмыс  істеу арқылы,  оқушылардың  білім алу дағдысы қалыптасады.

Топтық  жұмысқа байланысты міндеттер:

-бір-бірінің пікірін,ойын тыңдау арқылы сөйлеуге дағдыланады;

-топтағы оқушылар пікірлерімен алмасады;

Күтілетін  нәтиже:

1.Сөз неден құралады және сөз нені білдіретіні туралы біледі.

2.Сөздің түрлерін ажырата біледі.

3.Сауатты жазуға қалыптасады.

Сабақтың типі:

Сабақтың түрі : аралас сабақ

Қолданылатын әдіс- тәсілдер: топтық жұмыс, репродуктивтік

Сабаққа қажетті құралдар: маркер, плакат,кестелер,

 

Бағалау критерийі: 5-  9,10 балл,    4- 7, 8  балл,   3- 5,6  балл

 

Өзін – өзі   бағалау парағы

 

  балы Жазуды  бағалау
1 Сөз  және  оның  мағынасы  
2 Мақал құрастыру, мағынасын ашу  
3 Терме диктант  
4 Тапсырмалар  
Мәтелді толықтыру Мәтін құрастыру Әңгімені аяқтау Сөз тіркестері  
         
5 Өз бетінше жұмыс  
6 Топтастыру  

 

 

 

 

 

 

Сабақтың  барысы:

Жұмыс  түрлері Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті

 

 

Ұйымдастыру кезеңі:

 

 

 

Қызығушылық ояту:

 

 

 

 

 

 

 

Мағынаны тану

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау критерий:

5- 9, 10 балл

4- 7, 8 балл

3- 5, 6 балл

 

Терме диктант

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ой  қозғау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту  сәті

 

Өзбетінше жұмыс

 

 

 

 

 

Топтастыру. Сөз ұғымын қайталау.

 

 

 

 

 

Қорытындылау

 

 

 

 

 

Үй тапсырмасы

 

 

Жылы лебіздер:

 

 

 

Топқа бөліну.Қандай сөздер берілген?

Сөздің мағынасына қарай топқа бөліну.

Сөздер дұрыс топтасты ма? Ендеше бір-бірімізді бағалап, қол соғып қояйық.

 

Әр топқа карточкалар таратылады.

1топ-Жақсы сөз-жарым ырыс.

2топ-Өтірік сөз — өрге баспас.

3топ-Сөз сүйектен өтеді,

Таяқ еттен өтеді.

4топ-Көз жетпеген жерге,сөз жетеді.

 

Алтын ереже:

 

Оқушыларды бағалау түрлерімен таныстыру. Бағалау парақтарын тарату.

 

 

Әр топқа тапсырманы түсіндіреді.Берілген сөздерден теріп, көркем жазу. Сүйкімді, алыс, өжет, жақын, жарық,  туыс, арам, жұғымды, түзу сызық, батыл, ағайын, қараңғы, адал, үшкір  біз, күн шуағы, суда  жүз, біз келдік, бүгінгі күн,  жүз  теңге, сұлу  қыз

 

 

Әр топқа тапсырма беріледі.

 

 

 

1 топ-Мәтелді қарама-қарсы сөзбен толықтырып жаз.

 

 

2топ-Мәндес сөздермен мәтін құрастыру.

 

3топ-Мәтінді оқы.Әңгімені аяқтап жаз.

Дәрмен қандай қызық жауап айтуы мүмкін?

 

4топ-Тұрақты сөз тіркестерін бір сөзбен қалай айтуға болады?

 

 

 

 

 

 

Жаттығу орындау.

62-бет  5-жаттығу

 

 

 

 

Әр топқа тапсырма береді.

 

1-топ. Сөз

2-топ. Сөздің түрлері..

3-топ. Сөз тіркесі.

4-топ.Мысал келтіру.

 

 

Шаттық шеңбері.

Оқушылар бір-біріне жылы сөздер білдіреді

 

Биік-аласа,ақ-қара,жарық-қараңғы,көңілді, қуанышты,

Кілемді жаз, жадыраған жаз, ағаш қасық, жүйрік ат.

Оқушылар берілген сөздердің мағынасына қарай топқа бөлінеді.

 

Топта талқылау.

 

 

 

Оқушылар берілген сөздерден мақал-мәтел құрастырады.Мағынасын түсіндіреді.

 

 

 

Ынтымақ, бірлік, достық.

 

 

 

 

 

 

1топ- Мағынасы қарама-қарсы сөздер.

2топ-Мағынасы жуық сөздер

3топ-Айтылуы бір,мағынасы бөлек сөздер.

4топ-Сөз тіркестері.

Әр оқушы өзін-өзі бағалайды.

 

 

 

 

 

 

Оқушылар топпен жұмыс жасайды

Әр топтан бір оқушы жұмыстарын қорғайды.

 

Бір жол бар,алыс та болса,

(қандай?)……… ,

Бір жол бар,жақын да болса,(қандай?)……… .

 

Ұғымтал, алғыр, зерек.

 

 

Түн ортасында Дәрменнің үйінің есігін біреу қақты.

-Бұл кім?-деп сұрады Дәрмен.

-Айтпаймын,-деді қаққан адам.

 

Жүрегі тас төбесіне шықты-қорқу.

Қой аузынан шөп алмау-момын.

Кірпік ілмеу- ұйықтамау.

Төбе шашы тік тұрды- қорықты.

 

 

Оқушылар көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып жазады.

 

Жаттығуды оқып,топта талдайды.

 

Талдау барысында оқушылар өзара бір-бірін,өз-өзін бағалап отырады.

 

 

 

 

Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазады.

Әр оқушы жинаған ұпайын санап, топ басшысы қорытынды  жасайды.

 

 

 [bws_related_posts]

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *