Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: |
Ахметова Зульфия Аманжолована |
Оқушының саны — |
Ұрымқай орта мектебі | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ 1 № кабинет | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Есептік сан есім |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сілтеме | 3— сынып оқулығы | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы мақсаты | Оқушылардың есептік сан есімге байланысты білімдерін жинақтап, бекіту.
Алған білімдерін талқылау арқылы өз ойларын еркін айтуға, өз бетінше жұмыс істеуге, сөз мағынасын түсініп, дұрыс байланыстырып сөйлеуге, сауаттылыққа тәрбиелеу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Міндеттер:
|
1. Бұл тақырыпты түсінулерін анықтау;
2. Оқушылардың өздерін-өздері оқыту арқылы білім беруге ықпал жасау, сыни тұрғыдан ойлау процестері арқылы әр баланы қамтуға жағдай жасау; 3. Жаңа сабаққа белгілі бір ой қорытындылар жасау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері | 1. Оқушылардың бірін-бірі оқытуы арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу;
2. Мұғалім оқуға бағыттап отыру; 3. Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақта туындаған негізгі идеялар | 1.Оқушының өмірдегі біліміне, білетініне сүйену;
2.Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы оқушыға жаңа ойлау дағдысын, мәнерін, амалдарын қалыптастыруға ықпал жасау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тапсырмалар | Топпен, жеке, жұппен жұмыс түрлері, ребус шешу, оқулықтан 2 жаттығуды орындауға және шығармашылық тапсырмалар беремін. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жүрілуі бойынша мұғалімнің жазбалары: Мұғалімдер мен оқушылар іс-әрекеті.
Оқушыларды ұйымдастыру, сәлемдесу, топқа бөлу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
СТО сұрақтары | Сабақ барысында жасаған мұғалім мен оқушының іс-әрекеті | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың маңыздылығы не?
-оқушылар не алады? -бұрынғы білімін қалай пайдалана алады? -өмірден алған тәжірибесінің әсері? -сабақтың болашақта оқушыға қандай пайдасы бар? |
Оқушыларды сандар арқылы топқа бөлу. Қазақтың қасиетті 3, 5, 7 сандары арқылы.
Мұғалім: Ал, балалар біз топқа бөлінген сандар қандай сандар деп ойлайсыңдар? Бұл сандар туралы не айта аласыңдар? Сандар біздің өмірімізде қандай рөл атқарады? Оқушылыр жауабын тыңдау.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сын тұрғысынан ойлау үшін мүмкіндіктер
-еркін ойлауға қандай мүмкіндіктер жасалды? -өздігінен ізденуге қандай мүмкіндіктер жасалады? |
І. Қызығушылығын ояту
«Білім ленд» сайтынан видеоролик көрсету арқылы оқушылар жауабын дәлелдеп ережемен таныстыру.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мағынаны ажырату сатысы (жаңа ақпарат)
-оқушыларды белсене қатыстыру -стратегияларды жүйелі қолдану арқылы оқушылардың жұмысын ұйымдастыру (сауал қоя білу, талдау жа-сай білу, баяндау және қызу ой талқысын жасай білу қабілеттерін жетілдіру жолдарын беру) -оқушылармен бірлесіп жұмыс жасау, қарым-қатынас шеберлігін ұтымды пайдалана білу -оқулықтан басқа ақпараттар көзін ашу |
ІІ. Мағынаны тану
1.Тапсырма Оқулықпен жұмыс: Оқулықтағы 2-жаттығуды дәптерге жазғызу. Сөйлемдерді көшіріп жазып, сан есімдердің астын сызу Екі күн бойы теңіз жақтан жел соқты. Байкал көлінің ұзындығы алпыс километр. Айнұрдың апасы бес қарбыз, екі қауын сатып әкелді.
2. Тапсырма «Алтын сандық» Әр топ сандықшаларды таңдау арқылы тапсырмаларды орындау (слайдтан таңдаған сандықшалардағы тапсырмаларын көрсету) Сергіту сәті. АКТ арқылы сергіту сәтін өткізу. 3. Тапсырма Әр топқа тапсырмалар беру арқылы алған білімдерін жинақтау.
1.Ребус шешу арқылы мақал құру 2. Көп нүктенің орнына тиісті сандарды қойып, мақалды оқу 3. Криптаграмманы дұрыс шешекенде «еңбек» туралы мақал шығады 4. Сөз өрім шешу арқылы мақал шығару. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Толғаныс (рефлексия)
-сабақта үйренгендерін бекіту, қолдану жолдарын беру -жаңадан үйренгенін пайдалана отырып, білімін жүйелеу жауап шешімі осыған байланысты жұмыстар беру арқылы түсінік деңгейін тексеру |
ІІІ. Ой қорытынды
4. Тапсырма Семантикалык кестені толтыру
Семантикалық кесте
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау түрлері — оқушының өзін-өзі бағалауы; — топтық өзін-өзі бағалауы; — мұғалімнің бағалауы; — жалпы бағалау; — критерийлер арқылы бағалау |
Бағалау: Өзін-өзі және достарын бағалау парағы
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-сабақты қалай аяқтауды жоспарлау |
Кері байланыс. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақты аяқтау түрлері
-бір пікірге келу… -өз пікірін дәлелдеу… -үйде жалғастыру… |
Үй тапсырмасы: 5-жаттығу. 83 бет Қосымша тапсырма ретінде сандар арқылы ребустар құрып келу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ілмек3 сынып ашық сабақ Есептік сан есім математика