САБАҚ:
Қандай көлік түрлері бар? |
Мектеп:Ф.Энгельс атындағы жалпы орта мектебі | |||||||
Күні:11.12.2017ж | Мұғалімнің есімі:Муханбетова.А.Қ
|
|||||||
СЫНЫП: 2 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар: 0 | ||||||
Сабақ негізделген оқу
мақсаты (мақсаттары) |
2.1.4.3көлік түрлерін, олардың қажеттілігін ажырату
2.1.4.4 қоғамдық көліктегі өзін өзі ұстау ережелерін түсіндіру |
|||||||
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: | |||||||
· Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді. | ||||||||
Оқушылардың басым бөлігі: | ||||||||
· Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады. | ||||||||
Кейбір оқушылар: | ||||||||
· Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады. | ||||||||
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.
Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||||
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. | |||||||
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. | |||||||
Пәнаралық байланыс | Әдебиеттік оқу,қазақ тілі,көркем еңбек | |||||||
Жоспарланған
уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар | ||||||
Басталуы 3 минут
|
Ширату жаттығулары «Ақ тілек. Әсем күлкі». – Көңіл – күйлеріңіз қалай? – Керемет! – Сабаққа дайындықтарыңыз қалай? – Тамаша! Бүгінгі көңіл-күйлеріңізді бет әлпеттеріңіз арқылы көрсетіңіздерші Топқа бөлу І-топ: ІІ-топ: ІІІ-топ: |
|||||||
5 мин
Жаңа білім 5 минут
|
Көрсетілім «Көліктер»
*Балалар бейнефильмнен не көрдік? Нені байқадық? *Бұлардың барлығын бір сөзбен қалай атауға болады? *Оларды қандай түрге бөлуге болады?
Дескриптор * Бейнефильмнен не көргендерін айтады * Сабақ тақырыбы анықтайды. * Көліктердің жүретін ортасын ажырата алады;
|
|||||||
Ортасы 10 минут |
*Бұлардың барлығын бір сөзбен қалай атауға болады? *Оларды қандай түрге бөлуге болады?
Ойын. «Орнын тап» 1—топ- Ауада ұшатын көліктер 2-топ- Суда жүретінін көліктер 3-топ-Жолда жүретін көліктер Дескриптор * Көліктердің жүретін ортасын ажырата алады;
«Интервью» әдісі *Көлік түрлерін адамдар қандай мақсатта қолданады? *Ертедегі көлік түрлерін ата? *Ертедегі көлік түрлері бүгінгі тұрмыста қолданыла ма? * *Балалар жедел жәрдем көлігі не үшін қажет?
|
|
||||||
Сергіту сәті
2 минут |
«Қыдырып қайтайық!»
би билеу |
«Қыдырып қайтайық!» биі
|
||||||
Аяқталуы 20 минут |
Жұптық жұмыс Қоғамдық көлікте тәртіп сақтамай тұрған балаларды анықта.
• Олардың іс- әрекеттері басқаларға қандай жағымсыз немесе қауіпті жағдайлар туғызуы мүмкін? • Жұпта қоғамдық көліктегі тәртіп ережелерін құрастыр және таныстыр. Дескриптор: − қоғамдық көлікте ереже сақталмаған суреттерді анықтайды; − балалардың жасаған әрекеттері туралы ойын айтады; − қоғамдық көлікте өзін-өзі ұстау ережесін құрастырады;
Топтық жұмыс 1-топ: Геометриялық пішіндерден көлік түрлерін құрастыру. 2-топ.Сәйкестендір 3-топ.Венн диаграммасы Ертедегі және бүгінгі көлік түрлерін салыстыр. Дескриптор : — Геометриялық пішіндерден көлік түрлерін құрастыра алады. − Көліктердің жүретін ортасына байланысты сәйкестендіреді. — Көлік түрлері және олардың айырмашылығы мен ұқсастықтарын ажырата алады.
|
Оқушылар кестемен жұмыс жасайды |
||||||
Кері байланыс | -Бүгінгі оқу іс әрекетімізде не үйрендік? -Қандай көлік түрлерімен таныстық? -Көліктер жүретін ортасына және атқаратын қызметіне қарай қалай бөлінеді екен? -Көліктің пайдасы мен зиянды жақтарын неде деп ойлайсындар?
|
|||||||
Үйге тапсырма: мазмұндау.
|
||||||||
Бағалау |
|
|||||||
Кері байланыс |
Егер сабақ ұнаса,саусағыңды сытырлат, Егер сабақ ұнаса,аяғыңды тарсылдат. Егер сабақ ұнаса ,алақанды сартылдат, Егер сабақ ұнаса,айтайықшы «Тамаша!» |
|||||||
Атырау облысы
Құрманғазы ауданы
Сафон ауылы
Ф.Энгельс атындағы жалпы орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі Муханбетова Алтынай Қонашқызы