Ағылшын тілі пәнінен ашық сабақтар жинағы: /2,3,5,6 сынып/
құрастырған: Мырзат Серикгул
Первомай негізгі мектебі , 2016
«40 жыл мұғалім болсаң да, 45 минуттық сабаққак тиянақты әзірлен»
Ағылшын тілі пәнінен тиімді әдіс-тәсілдер мен жүргізілген ашық сабақтар жинағы.
Кіріспе
«Шет тілдерін үйрену, әсіресе ағылшын тілі қазіргі – заманның қажеттілігі.» Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә. Назарбаев республикалық білім және ғылым қызметкерлерінің ІІІ сьезінде сөйлеген сөзінде білім беру ісін реформалаудағы стратегиялық міндеттердің бірі – шығармашылық тұрғыдан бәсекелестікке сай үш тілді жетік меңгерген, жан-жақты дамыған жеке тұлғаны оқытып – тәрбиелеу деп атап көрсетті. Бұл жерде негізгі ролді білім беру жүйесі алып отыр. Қазіргі қоғам сұранысына сай білімді, шығармашылықпен жұмыс жасайтын, өзін-өзі дамытып жетілдіре алатын жеке тұлға тәрбиелеуге аса назар аударылуда.
А. Байтұрсынов өзінің «Мектеп деректері» еңбегінде былай деп жазды: «….Мұғаліп қандай болса, мектеп, пән сондай болмақшы. Яғни мұғалім білімді болса, ол мектептен балалар көбірек білім алып шықпақшы.Сондықтан қәзіргі заманауи мұғалім өзінің күнделікті сабағын психологиялық тұрғыда қарастыра отырып, көптеген тиімді әдіс-тәсілдерді қолдана білсе ғана жемісін көретіні белгілі. Сабақты психологиялық тұрғыдан дұрыс ұйымдастыру дегеніміз – оқушының ішкі жан дүниесіне терең үңілу, ойына ой қосу, қиялына қанат бітіру, білім алуға деген құлшынысын, қызығушылығын ояту. Ол үшін мұғалім барлық мүмкіншілігін пайдаланады. Өйткені жай сабақ құнарсыз тамақ секілді, адам бойына жұқпайды. Қызықты сабақтар мұғалімнің ашқан жаңалығы, өзіндік қолтаңбасы, әдістемелік ізденісі, қолданған әдіс-тәсілдері арқылы ерекшеленіп шәкірт жүрегінен орын алады. Қорыта айтқанда СТО технологиясын ағылшын тілі сабағында қолдана отырып білім сапасын арттыру және оқушыларды шығармашылыққа тәрбиелеу жолында жаңа технологияларды пайдалану тиімді екенін өз тәжірибемнен байқадым. Демек әр мұғалім өз ісіне жауаппен қарап, жаңа сапалы білім беру мақсатында жаңа әдіс-тәсілдер қолдану арқылы инновациялық өзгертулер еңгізуі тиіс. Осы мақсатта қолданылып жүрген әдіс-тәсілдердің бірі- сыни тұрғыдан ойлау.
Сыни тұрғыдан ойлау — қазіргі таңда Қазақстандағы білім беруді дамыту үшін өте маңызды болып табылатын педагогикалық тәсіл. Бұл әдіс оқушылардың да, мұғалімдердің де сыни тұрғыдан ойлауын дамытуды саналы және оймен қабылдауына мүмкіншілік береді.Сыни тұрғыдан ойлау – бақылаудың, тәжірибенің, ойлау мен талқылаудың нәтижесінде алынған ақпаратты ойлауға, бағалауға, талдауға және синтездеуге бағытталған пәндік шешім .Әрбір технология өзіндік жаңа әдіс- тәсілдермен ерекшеленеді. Әдіс-тәсілдерді мұғалімдердің ізденісі арқылы оқушы қабілетіне қабылдау деңгейіне қарай іріктеліп қолданады. Технологияларды күнделікті сабақ үрдісіне пайдалану үшін мен өзімнің алдымдағы оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, педагогтік мақсат-мүддеме сай, өзімнің шеберлігіме орай таңдап аламын және сыни тұрғыдан ойлау тәсілі оқушының еркін сөйлеуіне, пікір таластыруына, достарының ойын тыңдауға, проблеманы шешу жолдарын іздей отырып, қиындықты шешуге бағытталған әдіс-тәсіл. Ол негізінен ашық пікір айтуға, түрлі шешімдер қабылдауға, басқаларды сыни тұрғыдан ойлауға үйретуді білдіреді. Алғашқы кездері сыни тұрғыдан ойлау тәсілдерін жоғары сынып оқушыларына байланысты қолданған. Бірақ уақыт өте келе кішкентай жастағы балаларды осыған дағдыландыруға болатындығы дәлелденген.Сондықтан мен бастауыш сыныптар мен және жоғарғы буынға бейімделіп жүрген 5 -сыныппен өткізген сабақтарымның ішінен бірнеше үлгісін ұсынып отырмын.
Мұғалімнің міндеті – баланың өзіне деген сенімін арттыру, өзін тұлға ретінде сезінетіндей мүмкіндік ашу, өзін тұлға ретінде сезінген бала әрқашан өмірде өз жолын таба алады.
Білім берудің сапасын жақсарту мақсатында мұғалім жаңашыл, сабағын да әртүрлі әдіс-тәсілдерді қолданып, қызықты да сапалы сабақ ұйымдастырсақ еңбегіміздің жемесін көретініміз белгілі.
Сіздерге ұсынып отырған ашық сабақтар жинағында 2,3,5,6 сыныптар мен өткізген өз тәжірибемдегі сабақтарымнан бірнеше үлгі беріп отырмын. Сабақтарымызды психологиялық тұрғыда ұйымдастыра білсек, күтілетін нәтиже де сөз жоқ оқушыларды жан-жақты дамуға , өз пікірін айта білуге, білімге деген құштарлығын арттырып, ерекшеліктерімен жете танысуға ықпал ететіне сенемін. Сіздерге де сәттілік тілеймін.
Ағылшын тілі пәні 1 – сынып сабақ жоспары
Сабақтың тақырыбы: Toys
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Тақырып бойынша оқылған бірліктерді пайдалану. Жаттығу жұмысын жаза отырып білім сапасын арттыру.
Дамытушылық: Іс — қимыл жасауға басшылықты білдіретін жаңа сөздерді енгізудің үлгілік жағдайында ауызша сөйлеу және сөздерді дұрыс айту дағдысын дамыту.
Тәрбиелік: Адамгершілліке, әдептілікке, сауатты жазуға тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Дәстүрлі сабақ.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ.
Сабақтың әдіс- тәсілі: сөздік әдісі
Сабақтың көрнекілігі: Жануарлар суреті
Тұлғалық: Оқу құралдарына және сыныптағы заттарға ұқыптылықпен қарауға баулу және жасы үлкендерді құрметтеуге баулу.
Жүйелік – әрекеттік: осы тілдік тақырып бойынша оқылған лексикалық- грматикалық материалды берілген коммуникативтік жағдайда пайдалану; ағылшын тіліндегі сөздер мен фразаларды есту барысында фразаларды есту арқылы қабылдау барысында тілдік түйсікке сүйену.
Пәнаралық байланыс: қазақ тілі
Сабақты материалдық қамтамасыз ету: Мұғалім үшін: сабаққа байланысты бейнетаспалар.
Оқушылар үшін: оқулық, жұмыс дәптері, сөздік, қарындаш топтама, стикер.
1 . Ұйымдастыру кезеңі
T: Good afternoon, boys and girls!
P: Good afternoon, good afternoon
Good afternoon to you.
Good afternoon, good afternoon
We are glad to see you!
T: Thank you, boys and girls!
I am glad to see you , too!
Let us introduce yourself and your friend.
T: Boys and girls! Let΄s come to an agreement
2.Сабақтың тақырыбын хабарлау: Балалр біздің бүгінгі тақырыбымыз ойыншықтар “ Toys” және А а әріпімен танысу
- Тірек білімді белсендіру
Өткен сабақты қайталау постор арқылы батымаға қара түсті маркер мен жазу.
- Жаңа материалмен оқулықпен жұмыс
Exercise :1 Learn the new words
Exercise:2
Listen and learn- диалогты көршісі мен бірге кезектесіп оқып ой бөлісу.
Hello Alibek and Anar . How are you?
Fine thank you . Let’ s play
Oh, Look. It’s a plane
It isn’ t a plane.
It ‘s a train
Exercise:3
Learn the new letter and new words. Listen.
Aa
A is for apple , is for ant
Әріптерді ретімен орналастыру-әр түсті қағаздар мен қиылған парақтарда жазылған әріптерді дұрыс орналастыру қазақша аудармасын айту. Топпен жұмыс.
T Y O —— TOY
B L A L ———- BALL
D L O L——— DOLL
K N T T I E —— KITTEN
Сергіту сәті
Hands up! Hands down!
Hop, hop
Turn around,
Bend left, bend right,
Turn around and sit down.
Дәптермен жұмыс
Exercise : 1
Say what it is. Listen to the teacher and colour
Exercise:2 Match
Exercise:4 Trace
A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A
a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a
Exercise:5
Write the letter. Translate the sentence.
It’ s —— n — pple.
Өткен сабақты қайталау арқылы батымаға қара түсті маркер жазған посторларын қайта беріп жаңа алған білімдерін қызыл түсті маркермен жазғызу. Бұл стратегия жигсо-І .
Сабақты қорытындылау
Кері байланыс , ББҮ кестесі
Бүгінгі сабақта не үйрендік.Сендерге не қызықты болды? Қандай жаңа сөздермен таныстық?
Ағылшын тілі пәні 2- сынып сабақ жоспары
Тақырыбы: Our body
Мақсаты: лексика — грамматикалық білімдерін жетілдіру, адамның дене мүшелеріне байланысты жаңа сөздерді енгізу;
This is\These are сөз тіркестерін бекіту;”Head and shoulders, knees and toes” әнін үйрету қимылдары мен жасату.
Көрнекілігі: Тақта, сюжетті суреттер, үлестірмелі қағаздар.
Сабақ барысы:
I. Good morning children! I’m glad to see you. Thank you, sit down please!
Take the apples hang up it on the tree.
Red apple — “I’m fine!”
Green apple — “I’m O. K.!”
Now, answer my questions:
What day is it today?
Who is absent?
II. Let’s dance (атом, моллекула ойыны арқылы топқа бөлу музыка қойып билетіп 2 немесе үшке бөлу)
check up your home — task.
Very good!
III. Phonetic drill. (1 — слайд)
Two little hands go clap, clap, clap,
Two little feet go tap, tap, tap.
Two little eyes are open wide,
One little head go side to side.
IV. Ой қозғау стратегиясы.
Менің қолымнан қуыршақты көріп тұрсыздар. Енді мен қуыршақтың қолын алдым, сосын аяғын, басын бөлшектеп алып тастадым. Осы бөлшектерді бір сөзбен қалай атаймыз? Өте дұрыс, яғни дене мүшелері.
Our body.
V. Жаңа сабақ (2 — слайд)
Look at the board and say. What do you see? Тыңдап түсіну жаттығуы.
Our body — біздің денеміз
A head — бас
A shoulder — иық
An arm — қол
A hand — саусақ
A leg — аяқ
A knee — тізе
A foot — табан
A toe — башпай
VII. ”Show me” ойыны. Мұғалім: “Show me your arm. Show me your shoulder”
Деген кезде балалар тиісті дене мүшелерін көрсетеді.
VIII. This is\These are сөз тіркестерінің айырмашылықтарын, қолданылуын түсіндіру.Слайд — 3
VIII. Қайталату
мұғалімнің көмегімен жеке, жұппен топтастыру мүшелерді.
IX. (4 — слайд) Сұрақтарға жауап беру. Толық жауапты енгізу.(көршісі мен топпен қорғау) ойды ортаға салу стратегиясын қолдану.
X. Құлақ , мұрын шатасу ойынынан кейін
Сергіту сәті Stand up,
Hands up,
Hands down,
And sit down.
XI. Look and say. What colour is it? (5 — слайд) түстерді атау,(6 — слайд) түсіп қалған әріптерді атау.
XII.(7 — слайд) алфавитті аяқта. Оқушылар тақтаға кезекпен шығып әріптерді жазады.
XIII. Listen, sing and do. The body song Бейнебаяндағы әнді айтып, қимылмен көрсету.
XIV. Топтастыру. Оқу құралдарына байланысты сөздерді бекіту
XV. Сабақты бекіту, бағалау. Менің қолымдағы қуыршақтың дене мүшелерін ағылшын тілінде атай отырып, өз орындарына орналастыру кезекпен жұппен ,топпен қимыл мен айтқызу.« Head and shoulders, knees and toes» әнін орындату.Оқушылардың әржетістіктерін әр сабақ сайын айтып қорытып ,бағалау.
(Кері байланысты әр сабағыңыз сайын өткізіңіз оның артықшылыңы оқушы өз ойын ашық айтуға , өзіндік пікір ой қалыптасады ал сіз үшін сабағыңыздың артық және кем түстарын білесіз оқушының ойын бөлісу сіздің келесі сабағыңызды басқаша тиімді әдіс-тәсілмен құруға ой салады.Әр оқушының қолына қызыл, сары,жасыл түсті шеңбер болып қиылған қағаздарды беріп сабақ соңында кері байланыс өткізу.Қызыл түсінбедім немесе ұнамады, сары орташа немесе сұрағым бар , жасыл бәрін түсіндім немесе ұнады бұл бағдаршам әдісі)
Үй тапсырма беру
Ағылшын тілі пәні 3 — сынып сабақ жоспары
The Theme: Good bye
Aims: To learn greeting , saying Good bye
Equipment and visual aids: computers, overhead projector, the PowerPoint presentation, the board, cards
Methods: “Alphabet Bingo”, “Greeting”, ”Answer questions ”,
“Smiles”
Time (min.) | Teacher’s actions. | Pupils’ actions. | Annotations. | ||||||
2 min. | 1. Organization Stage. Greeting.
2. Good morning dear children! I’m also so glad to see you today– Thank you, sit down! |
Good morning2
Good morning to you Good morning2 I’m glad to see you |
|||||||
4 min. | 1. Training “Greeting”
The lesson begins with the training game “Greeting” Балалар қазір амандасу ойынын ойнаймыз.Ойын шарты : егер мен 1 рет қол соқсам,сіздер бір-біріңізге Good morning деп амандасасыздар,ал 2рет қол соқсам,қол беріп амандасасыздар, ал 3 рет қол соқсам good bye деп қолмен қоштасасыздар |
Ойын шарты бойынша балалар ойынға кіріседі | |||||||
9 min. |
Welldone!Жарайсыңдар Енді балалар жұпқа бөлінейік Ол үшін мына топшамаларды таңдайсыздар,бірдей түсті сурет таңдағандарыңыз,жұп боласыздар. Warm up. Let’s sing songs, which pair will be active? ABC song, Phonic song, Old Macdonald had a farm and e.t.c with video from interactive board.
|
Балалар топшамаларды таңдап,өз жұбымен отырады.
Sing songs with videos and dancing |
|||||||
13 min. |
Main part New words Good bye! Сау бол! So long! Кездескенше!Аудиодискден амандасу,қоштасу сөздерін тыңдап, қайталау бірнеше рет. |
Бір бірімен,жұп боп,амандасу,қоштасу | |||||||
10 min. | V. Question-answer
-What’s your name? -Can you say “салем “in English? Open your book on p:8 Alphabet bingo Өздеріңіз текшелер сызып ,ішіне кез келген алты әріп жазыңыздар.Мысалы,
Мен қазір әріптер атаймын сіздер аталған әріптерді сызасыздар ең бірінші толық әрпі сызылған оқушы “Bingo!”деп айқайлайды |
Оқулықпен жұмыстанады,суреттерді ажыратып,дауысты дыбыстарды атайды
Сұрақтарға жеке,жұппен, топпен жауап береді. Текшелер салып,әріптерді орнатады.Мұқият тыңдап, айтылған әріптерді сыза бастайды
|
|||||||
5 min. | Reflection “Smiles”
Енді балалар сабақ туралы өз пікірімізді алдарыңыздағы әртүрлі кейіптегі смайликтер арқылы көрсетеміз. Кері байланыс Сабақта не үйрендің? Не ұнады? |
Балалар өз әсерлерін смайликтер арқылы көрсетеді
|
Task 3. |
||||||
2 min. | VII. Conclusion. Evaluation. | Бағалау кестесі арқылы балаларға стикер беріп әр оқушы есімінің қасына пікір жазу. (мысалы: Жаңа сабақта ереше жауап бердің немесе дайындал үй тапсырмасын істе деген сияқты)
You were so active today! Well done! The lesson is over! Good Bye!Сау болыңыздар! |
Ағылшын тілі пәні 5 — сынып сабақ жоспары
Plan of the lesson
Theme: It’s Yummy!
Grammar: there is / there are , have you got, would you like
Type of the lesson:Revision.
Objectives: 1. Білімділік: Оқушылардың сөздерді жақсы меңгеруін, анық айтуын қадағалау
2. Дамытушылық:Оқушылардың сөйлеу және оқу, тыңдап түсіну дағдыларын дамыту
3. Тәрбиелік :Oқушыларды ұқыптылыққа тәрбиелеу, бір біріне деген сүйіспеншілікке
жанашырлыққа тәрбиелеу
Materials: picture of the furniture, and food items, СD magic box, cartoon pictures, song ‘ ten little apples,
work sheets’
№ | Phase | Instruction | Time | Interaction | Notes |
1 |
Organiza
tion moment |
Good afternoon dear children! Please stand up everybody! Take your seats please! Let’s begin our lesson. Who is on duty today? Who is absent?
What date is it today? What is the weather like today? Today we will revise everything that we have learned in this unit. |
2 min |
T Cl |
|
2 | Study |
Checking the home task Үй жұмысы: Жигсо-І стр.
|
3min |
T CL |
|
3 | Engage |
Warm-up.
Boys hands up! Boys hands down Boys and girls turn around! Girls hands up! Girls hands down! Girls and boys turn around! Boys, jump! Girls run! Boys and girls, Turn around! |
1 min |
T CL |
|
4 | Study |
Now boys and girls let us make some phonetic drill.
Then listen to me and repeat after me. Listen and repeat bed room, bathroom ,living room, toilet kitchen, sofa, armchair, table, chair, window, bed lamp Revision of the words— Болжау статегиясын қолдану арқылы оқушыларға суреттер арқылышағын әңгіме құрастыру ағылшын тілінен. Food items Orange, banana, apple, juice, lemonade, bread, cheese, chips, hamburgers, sandwich, chocolate, water, meat, carrots, salad, milk, pizza, chicken, tea, coca-cola. Now boys and girls I will show you the pictures, but you should guess what is it? Let’s go!—Ой бөлісу стратегиясын қолдану. |
5min |
T→ CL |
Pictures of the food and furniture items |
5 | Study |
Grammar revision
—Now boys and girls let us repeat the grammar. Would you like? Have you got? There / there are, I like. |
2 min |
T → CL
CL →T |
|
6 | Study |
Pre-listening
T: Look at picture 1. What can you see? Ps: Peter and a fox. T: Right, he’s happy. What has he got? Ps: He’s got apples, bananas, lemons and oranges. While-listening — Listen and say what happens in the story. Tapescript-Бағытталған оқу стратегиясы. 1 Peter: Welcome to the cafe. Come in. Sit down, please, Fox. Fox: Thank you. 2 Peter: Have some lemons, please. Fox: No, thank you. I don’t like lemons. Peter: Have some apples, please. Fox: Apples? No, thank you. I don’t like apples. Peter: Have some bananas, please. Fox: Bananas? I don’t like bananas, thank you. Peter: Have some oranges, please. Fox: Oranges? I don’t like oranges. 3 Fox: I like chicken. Have you got any chicken? Peter: Chicken? Sorry, I haven’t got any chicken. 4 Fox: Oh, I can see a chicken. Thank you, Peter. Good bye! Chicken: Oh, no! Help! Help! Post –listening. Listen to the tapescript again then complete the missing words. 1 Peter: Welcome to the cafe. Come in.__________, Fox. Fox: Thank you. 2 Peter: Have some _______please. Fox: No, thank you. I don’t like lemons. Peter: Have some ________, please. Fox: Apples? No, thank you. I don’t like apples. Peter: Have some_________, please. Fox: Bananas? I don’t like bananas, thank you. Peter: Have some__________, please. Fox: Oranges? I don’t like oranges. 3 Fox: I like chicken. Have you got any______? Peter: Chicken? Sorry, I haven’t got any chicken. 4 Fox: Oh, I can see a chicken. Thank you, Peter. Good bye! Chicken: Oh, no! Help! Help! |
9 min |
T → CL
CL →T |
Pictures of the cartoon on the blackboard CD Magic Box 1 Unit 6, lesson 6 |
7 | Activate |
Speaking
Pre –speaking task. -Now boys and girls I will give you some situations with given roles. You should use all the active vocabulary in these situations. You should work in pairs. While- speaking Role play situations. ‘At the Shop’ Rabbit: Hello! Giraffe: Hello! Come in, please. Rabbit: Have you got any carrots? Giraffe: No. I’m sorry. Rabbit: Have you got any apples? Giraffe: Oh, yes! Here you are. Rabbit: Thank you. Giraffe: You’re welcome. ‘At the café’ Waiter: Good evening, sir! Customer: Good evening! Waiter: Would you like to order? Customer: Yes I’d like chicken, please Waiter: You have a choice of vegetables. Would you like rice or potatoes? Customer: Rice please. Waiter: would you like carrots or beans? Customer: carrots please. |
10 min |
T → CL
CL →T |
|
8 | Study |
Writing task 1: I like grammar (pictures )
describing pictures Living room, bedroom, and kitchen. 1 There is a sofa in the living room There is an armchair in the living room There is a small table in the living room There is a carpet on the floor 2 Writing task 2 : Anagrams Orange- roagne Apples- paples Rice-ceri Juice-cijue Milk- kilm Meat –tema 3
|
8 min |
T → CL
CL →T |
Pictures of the rooms Anagram worksheets |
9 | Engage |
Break time Song
‘Ten little apples’ One little apple , two little apples, three little apples, four Five little apples, Six little apples, Seven apples more. Eight little apples Nine little apples Ten little apples two One little apple for me And one little apple for you! |
5 min |
T → CL
CL →T |
|
10 | Engage |
Giving the home task.
— At home you should learn by heart all the active vocabulary and the song ‘ Ten little apples.’ A short summary of the lesson -Now boys and girls let us make the short summary of the lesson. So did you like it? Today you have learned something new. (кері байланыс басбармақ әдісімен) |