Сабақ:Дүниетану | Мектеп: «Маралды орта мектебі» КММ | ||||||
Күні: .17.01.2018ж | Мұғалімнің есімі:Сыдыкова Акмарал Батырхановна | ||||||
Сынып: 4 | Қатысқандар саны: 8 | Қатыспағандар саны: | |||||
Сабақ тақырыбы: | Шалғын өсімдіктері мен жануарлары. | ||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | Шалғын өсімдіктері мен жануарлары туралы мағлұмат беру | ||||||
Сабақ мақсаттары (Табыс критерийлері)
Күтілетін нәтиже |
С деңгей Барлық оқушылар: Шалғын өсімдіктері мен жануарлары туралы түсінік алады. | ||||||
В деңгей Оқушылардың басым бөлігі: Шалғын өсімдіктері мен жануарлары біледі.Кейбір өсімдіктер мен жануарлардың атын біледі.Сұрақтар құрастыра алады. | |||||||
А деңгей Кейбір оқушылар :Шалғын өсімдіктері мен жануарларды біледі.Кейбір өсімдіктер мен жануарлардың атын өздері атайды.Сұрақтар құрастыра алады, жауап береді. | |||||||
Тілдік мақсат | Шалғын, көгал, жоңышқа, арпабас,атқонақ,жұпаргүл,
Сарғалдақ, уқорғасын, тышқанбұршақ, күреңот,түймедақ, қойбүлдірген, аралар, шекшектер, бөдене, саршұнақ, көртышқан т.б. |
||||||
Алдыңғы оқу | Өсімдіктер мен жануарлардың тіршілік мекенжайларына бейімделуі. | ||||||
Жоспар | |||||||
Сабақ кезеңдері
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулар мен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурс | |||||
Басталуы 5 мин
Мақсаты: Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру.Үй тапсырмасын тексеру.
|
Ұйымдастыру. 1 мин
Оқушылардың зейінін шоғырландыру. Бір біріне тілек айту. Топқа бөлу. Үй тапсырмасын тексеру. Жұптық жұмыс жасау. Бірін -бірі бағалайды. 4 мин «Бес сұрақ» ойынын ойнаймыз. 1.Бейімделу деген не? 2. Біздің өлкемізде тіршілік ететін жануарларды ата. 3 . Таулы өлке дегенніміз қалай? 4. Туған жеріңнің атауы. 5. ағаштар мен өсімдіктерді ата.
Қортынды жасау. Жарайсыңдар балалар . You are good!
|
Кітап, а4 ,
АКТ,
үлестірмелі карточкалар
видео
Стикер-лер
|
|||||
Ортасы 25мин
Мақсаты: Оқушылардың өткен тақырыптар бойынша білімдерін шыңдау.
|
Балалар біз бүгін өтетін тақырыбымыз шалғын өсімдіктері мен жануарлары. Мақсатымыз: Шалғында өсетін өсімдіктер мен жануарлармен танысамыз. Шалғын туралы түсінік беру. Көгал мен шалғын айырмашылығын білу. Шөптекті өсімдіктер жаз бойы жайқалып өсетін ылғалы жеткілікті шағын үлескілерді әдетте –көгал, ал аумағы жағынан үлкендерін –шалғын дейді. Тізбектей оқушыларға оқыту. Түсіндіру видео көрсету Оқушылар 1 топ Шалғындағы өсімдіктерді атап, түсіндіреді. 2 топ Шалғын ды мекен ететін жануарлар туралы айтады. «Түртіп алу» статегиясы. Оқушылар діптерге жазады. Жарайсыңдар балалар! |
||||||
Аяқталуы 10 мин
|
Қызықты ұяшықтар» ойынын ойнаймыз.
1.Шалғын деген не? 2. Өлке ұғымын қалай түсінесің? 3 .Біздің өлкемізде тіршілік ететін жануарларды ата. 4.Шалғында тіршілік ететін жануарларды ата. 5.Туған жер 4жол өлең айт. 6. Маралды ауылындағы шалғын жерлердің аьтауын білесіңбе? 7.Қандай өсімдіктер, ағаштар бар? 8.Шалғынды қорғау сөзін қалай түсінесің? Кері байланыс « Көңіл-күй аралы»1мин Good bay!Сау болыңыздар! |
||||||
Келесі оқуға арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы) | Оқу ,мазмұндау. | ||||||
Қосымша ақпарат | |||||||
Саралау — Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделіндіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау — Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланыс
|
|||||
Дифференция-
|
Өзін-өзі бағалайды, бірін –бірі бағалайды,мұғалім бағалайды. | ||||||
Рефлексия
|
|||||||
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымда жетілдіруге көмектесетің не білдім?
|
|||||||
Сабақ: Математика | Мектеп: «Маралды орта мектебі» КММ | |||||||
Күні: 17.01.2018ж | Мұғалімнің есімі:Сыдыкова Акмарал Батырхановна | |||||||
Сынып: 4 | Қатысқандар саны: 8 | Қатыспағандар саны: | ||||||
Сабақ тақырыбы: | Қайталау | |||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | Екі таңбалы санды көбейту және бөлудің әр –түрлі тәсілдерін меңгеру. | |||||||
Сабақ мақсаттары (Табыс критерийлері)
Күтілетін нәтиже |
С деңгей Барлық оқушылар: Екі таңбалы санды көбейту және бөлудің әр –түрлі тәсілдерін біледі. | |||||||
В деңгей Оқушылардың басым бөлігі: Екі таңбалы санды көбейту және бөлудің әр –түрлі тәсілдерін біледі.Есеп шығарғанда пайдаланады. | ||||||||
А деңгей Кейбір оқушылар Екі таңбалы санды көбейту және бөлудің әр –түрлі тәсілдерін біледі.Қандай ережеге сүйеніп есеп шығарғанын айтып береді. Жұбының жұмысын тексереді. | ||||||||
Тілдік мақсат | Бірлік, ондық , жүздік , мыңдық, көбейтіндінің мәні. Толымсыз бөлінгіш, қалдық, разряттық қосылғыштар; | |||||||
Ауыстырымдылық заңы, терімділік заңы, үлестірімділік заңы.
|
||||||||
Алдыңғы оқу | Санды көбейтіндіге көбейту және бөлу | |||||||
Жоспар | ||||||||
Сабақ кезеңдері
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулар мен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурс | ||||||
Басталуы 7 мин
Мақсаты: Жұпқа бөлу арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. |
Ұйымдастыру. 1 мин
Оқушылардың зейінін шоғырландыру. Сәттілік ! Удачи! success ! Сандар арқылы жұпқатарға бөлу. 1 мин Үй тапсырмасын тексеру. Өзін-өзі бағалайды. 5 мин Сонымен көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті қандай? Көбейтудің терімділік заңы қандай? Қортынды жасау. Жарайсыңдар балалар .Қол соғып қояйық. You are good! |
Кітап, а4
беттер
Маркер-лер
Сандар, Үлестір мелі карточкалар, плакаттар,
Стикер-лер |
||||||
Ортасы 22 мин
Мақсаты: Көбейту мен бөлудің бірнеше тәсілдерін түсіндіремін және оған есептер шығартамын. Ауыстырымдылық, терімділік заңдылықтарын пайдалану. |
Ауадағы сұрақтар
Әуе шары таратылып беріледі.2 мин Жұбымен әуе шарындағы сандарды разряттық қосылғыштарға жіктеп жазады. .Ондық,жүзд, бірл. Ажыратып жазады.1-2 балаға оқыту.
№1 304/14 976/23 34*13 18*32 №2,3 өз бетімен жұмыс №8 «Таза тақта» әдісі. Қалдықпен бөлу орында , тексер.5 мин Жұппен тақтада орындау Қорытындылау. Бағалау. Керемет! Маған ұнады. You are clever! Сергіту сәті 2мин
|
|||||||
Аяқталуы 11 мин | Кім жылдам? 3 мин
№9 Теңдеу құру,шешу. Қорытындылау.1 мин Балалар біз бүгін нені үйрендік? Ауыстырымдылық заңы дегеніміз не? Терімділік заңы дегеніміз не?қалай түсінесіңдер? Критерийлер бойынша бағалау. 1 мин Балалар біз бүгін алдымызға қойған мақсатымызға жеттік пе?
Кері байланыс Блоб ағашы 1мин Good bay!Сау болыңыздар! |
|||||||
Келесі оқуға арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы) | №6,7 ойлан тап | |||||||
Қосымша ақпарат | ||||||||
Саралау — Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделіндіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау — Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланыс
|
||||||
|
Өзін-өзі бағалайды, бірін –бірі бағалайды,мұғалім бағалайды. | |||||||
Рефлексия
|
||||||||
Әдебиеттік оқу | Уақыты:17.01.2018ж | Кабинет: №7 | Мұғалім:
Сыдыкова А.Б. |
|
Сабақтың атауы | Мазмұндама | |||
Сабақтың жабдығы | Мақсаты: оқушыларға мазмұндама жаздыра отырып, алған білімдерін тиянақтауға, тексеруге, сауатты көркем жаза білуге, өз ойларын толық жеткізе білуге мүмкіндік туғызу: танымдық қабілетерін, байланыстырып сөйлеу тілдерін, ақыл-ойын дамыту; адамгершілікке, сұлулыққа, ұжымшылдыққа баулу.
Сабақтың түрі:білімді тексеру және бағалау сабағы Сабақтың әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, түсіндіру. |
|||
Жалпы мақсаттар | ||||
Оқыту нәтижесі | ||||
Топқа бөлу | Жыл мезгілдеріне байланысты суреттер арқылы топтарға бөледі | |||
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||
Ынтымақтастық атмосферасы | Адамның күлкісі – әлемдегі ең ғажайып құбылыстардың бірі. Адам күлкінің көмегімен таныса да, қоштаса да алады. Жымиыс біздің сезіміміздің сарасының ашылуына жол ашады. Күлкі арқылы көңіл күйлеріңді білдіріліп көріңдер. Бір — біріңе жымиыңдар, күлкілеріңді сыйлаңдар. Рахмет! Ендеше сабағымызды бастайық. | |||
Үй тапсырмасын сұрау
|
Үй жұмысы жазылған дәптерлерді тексеру | |||
Қызығушылықты ояту
Мағынаны тану Мәтінді тізбектеп оқу |
Бүгінгі сабақта біз мазмұндама жазамыз. Мазмұндама жазуға дайынбыз ба? Ондай болса жұмысты бастамай тұрып есімізге бірнеше ережелерді түсіріп алайық:
Мазмұндаманы қалай жазу керек? Сөйлемнің соңына тиісті тыныс белгілерлді қоюды ұмытпаңдар. Әр сөйлем бас әріптен басталып жазылады. Кісі аттары, жер-су аттары, үй жануарлардың аттары қалай жазылады? Мазмұндама мәтінін мұғалім 3 рет дауыстап оқып, қиын сөзді тақтадан қарап алу керектігін ескертеді. Сұрақтар қояды, 3-4 баладан мазмұнын сұрап, жоспарды түсіндіреді, барлық балалардың жазғандарын қадағалайды. Мазмұндаманы жазып болған оқушылар іштерінен оқып, тексереді. Жоспар: 1. Автобус аялдамасында 2. Қарияның қалпағы 3. Ақылды күшік Есті күшік
Кішкене күшігімді ертіп автобус аялдамасына келдім де, өзім қатарлы балалардың қатарына қосылдым. Осы кезде ауа райы бұзылып, қатты жел тұрды. Автобус келді. Автобустың алдыңғы есігінен бір қария жерге түсті, Гуілдеген жел қарияның қалпағын ұшырып әкетті. Қария не істерін білмей тұрып қалды. Міне, қызық. Менің кішкентай күшігім жүгіріп барып, қалпақты тістеп әкеп, иесіне ұсынды. Қария бұған риза болды. Ал аялдамада тұрған балалар болса бір түрлі ыңғайсызданп қалды. Тірек сөздер мен тіркестер: автобус аялдамасына, гуілдеген жел, бір түрлі ыңғайсызданып қалды.
|
|||
Сергіту сәті | Еркiн ұста денеңдi,
Тарсылдатпай едендi Орнымыздан тұрып ап Жүгiрейiк бiр уақ. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. Аяқты алға созайық Тiк көтерiп, қозғайық. Тым сылбыр да болмайық Алға қарай озбайық. Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш. |
|||
Ой толғаныс | «Ыстық» орындық стратегиясы | |||
Үй тапсырмасы | Оқулықтағы тапсырмаларды орындау,ереже жаттау | Күнделіктеріне жазады | ||
Бағалау | Бағалау парақшаларын толтыру. | |||