Қарағанды облысы, Балқаш қаласы
Жалпы білім беретін №9 орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалім
Салимбаева Сауле Какитаевна
Сынып:2
Математика
Тақырыбы: «Сантиметр мен дециметр арасындағы арақатынас»
Мақсаты:
Білімділік: Оқушыларды есеп шығаруға дағдыландыру, сантиметр мен дециметр жайында білімдерін жетілдіру.
Дамытушылық: Тез есептеу, есте сқтау, ойлау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Алға қойған мақсаттарына жетуге, тапқырлыққа, өздігмен жұмыс жасауға тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: суреттер,плакаттар.
Сабақ барысы:
1.Ұйымдастыру кезеңі:
Сәлеметсіңдер ме оқушылар! Отырыңдар. Қазір бізе математика сабағы, оқу құралдарыңды алыңдар.
2. Психологиялық дайындық.
Оқулықты ашайық,
Ойнап жүріп ойлайық.
Қандай есеп болса да,
Шығармай оны қоймайық.
3.Үй тапсырмасын тексеру.
Дәптерлеріңді дайындаңдар, жинап алайын. (2-ші дәптер таралылады.)
4.Жаңа сабақ.
Біз бүгін «Сантиметр мен дециметр арасындағы арақатынас» тақырыбында сабақ өтетін боламыз. Енді дәптерлеріңді ашып бүгінгі күнді жвзыңдар. Бүгін қазанның 18-і. Астына тақырыпты жазып қойыңдар.
-Сантиметр мен дециметр ненің өлшем бірлігі?
-1дм-де неше см бар?
Жарайсыңдар балалар. Енді есептер шығарайық. Дәптерге № 1 есеп деп жазып қойыңдар де есептің шртын тыңдап алыңдар. Бұл есепте тақтада суреттермен берілген, осы сурттерге қарап тура теңдіктер құрау керек.
14см 18см 40см 4дм 18дм 14дм
1дм8см 1дм4см
14см = 1дм4см
18см = 1дм8см
4дм = 40см
18дм = 1дм8см
14дм = 1дм4см
Балалар, енді бір ауызша есеп шығарайық. Ол үшін мен тақтаға суреттер ілемін.
1. Бармақтай баланың қадамының ұзындығы нешеге тең? Шынашақтай қыздың ше?
2. Бармақтай бір баланың қадамында Шынашаққыздың неше қадамы бар?
3. Бармақтай бала бір бұтадан екіншісіне дейін 2 қадам жасады. Осы аралықта Шынашаққыз неше қадам жасайды?
Жауаптары:
1. Бала – 10см, қыз – 1см.
2. 10қадам
3. 20 қадам
10см 1см
Жақсы, енді № 3 есеп деп жазыңдар. Бұл жерде салыстыру берілген.
1см * 1дм 40см * 2дм
10см * 1дм 9дм * 100см
7дм * 5дм 18см * 0дм
3дм * 1дм 0см * 1дм
5.Сергіту сәті.
Жарайсыңдар балалар. Енді орнымыздан тұрып сергіту жаттығуын жасап жіберейік.
Әппақ болып таң атты,
Түтiн тiке шығады.
Қарлығаштар қанатын
Самғап биiк ұшады.
Отырыңдар, бір сергіп қалдыңдар ма?
Олай болса есептерді әрі қарай шығарайық.
Келесі шығаратын есебіміз №4-ші есеп. Бұл есепте сөз есеп берілген.
Тасбақа – 14см
Ұлу — ? одан 4-еуі кем
Шешуі: 10 – 4 = 10см
Жауабы: Ұлу 10см жол жүрді.
Ұлу – 10см
Тасбақа — ? одан 4-уеі артық
Шешуі: 10 + 4 = 14см
Жауабы: Тасбақа 14см жол жүрді.
Енді № 5 есепті шығарайық. Тақтада сөз есепеп көрсетілген, бірақ бұл есепте біз сөз есеп шығармаймыз, берілген сөз есепке теңтеу құрастырамыз.
Таратылды – 10д ? д
Қалды – 2д
Х – 10 = 2
Х = 10 – 2
Х = 12
12 – 10 = 2
2 = 2
Түрлі – түсті – 10қ 12қ
Жай — ?
12 – х = 10
Х = 12 – 10
Х = 2
12 – 2 = 10
6.Қорытынды.
Жақсы балала. Бүгінгі біздің сабақ қандай тақырыпта болды?
Сабақты түсіндіңдер ма?
7.Марапаттау.
Сабаққа жақсы қатысқан балалрға тиісті бағаларын қою.
8.Үйге тапсырма.
Үйде № 4, № 6 есептерді шығарып келіңдер.