Басы » Кембридж бағдарламасы » Оқыту әдістемесінен біліктілік тестілеу тестері мен жауаптары

Оқыту әдістемесінен біліктілік тестілеу тестері мен жауаптары

1.Білім беру саласындағы біздің мақсатымызды анықтайтын болжам —

А. Өлшем

В. Оқу сапасы

С. Дәлел

Д. Әсер

Е. Талқылау

 

2.Метатануды  анықтайды

А. Ойлау, қатесін танып-білу, ойларды реттеу

В. Реттеу, оқу, ойлау

С. Білу, жазу, қабылдау

Д. Нәтижелеу, сезіну, ойлау

Е. Тану, көру, оқу

 

  1. Оқушының өзекті даму деңгейі мен үлкендердің басшылығымен, жолдастарымен шешкен міндеттер арқылы анықталатын болжамды деңгей арасындағы қашықтық

А. Жақын арадағы даму

В.  Жақын арадағы даму аймағы

С.  Болжам  аймағы

Д.  Үлкендер қарым-қатынасы

Е.  Өзекті даму деңгейі

 

  1. Мектеп жұмысы мен оқушы жетістіктерін өрістетудегі негізгі тұлға —

А. Оқушы

В. Ұстаз, оқушы

С.  Ғалым

Д. Ұстаз

Е. Директор

 

5.Мұғалімнің ұстанымы —

А.  Іс-әрекет, білім, нәтиже

В. Көзқарас, пікір

С.  Көзқарас, шешім, іс-әрекет

Д. Шешім, ұсыныс, іс-әрекет

Е. Пікір, шешім, көзқарас.

 

  1. «Мұғалімнің үш көмекшісі» ілімінің негізін салушы —

А.  Шульман

В. Роджерс

С. Пажарес

Д. Выготский

Е.  Блум.

 

7.Ойлауды дамыту туралы  теория авторы —

А.  Маслоу

В. Роджерс

С. Пиаже

Д. Л.Выготский

Е.  М.Монтессорий

 

8.«Үштік модельді» ұсынушы —

А. Дж.Пиаже

В. Монтессори

Д.  Блум

Е. Р.Стернберг

 

9.Көрінбейтін оқудың негізін қалаған —

А. Пиаже

В. Джон Хэтти

С. Роджерс

Д. Выготский

Е.  Монтессори

 

  1. Ынтаның иерархиялық моделін әзірлеген ғалым —

А Р.Стернберг

В. М.Жұмабаев

С. Пиаже

Д. Дж.Хетти

Е.  А.Маслоу

 

  1. А.Маслоу өз моделінде төменгі деңгейге қандай қажеттілігі деп санайды —

А.  Қауіпсіздікке деген қажеттілік

В. Сүйіспеншілікке және қарым-қатынасқа деген қажеттілік

С. Психологиялық қажеттіліктер

Д. Биологиялық және физиологиялық қажеттіліктер

Е. Өзін-өзі таныта білу

 

  1. Дарын, қабілет және әлеуеттік шаманы толық көрсете білу-

А. Өзін құрметтей білу

В. Өзін түсіне білу

С. Өзіне сене білу

Д. Өзіне сенбеу

Е. Өзін-өзі таныта білу

 

 

  1. «Мен» тұжырымдамасының авторы —

А. Мерсер

В. Шульман

С.  Александер

Д. Л.Выготский

Е. К.Роджерс

 

  1. «Мен» тұжырымдамасының компоненттері —

А. Эмоциялық, когнитивтік

В. Ақпараттық, танымдық

С. Әлеуметтік, когнитивтік

Д. Эмоциялық, әлеуметтік, когнитивтік

Е. Зияткерлік, дәстүрлік

 

  1. Диалог түрінде оқыту және оқушыларды ынталандыру және дамыту үшін әңгіме күшін қолдануға мүмкіндік береді деп айтқан —

А. Вуд (1958)

В. Велс (1999)

С. Бахти(1991)

Д. Александер (2008)

Е. Мерсер (2005)

 

  1. Баланы оқыту «сыртқы реттеу», «өзіндік реттеу» ілгерілеу үрдісінің авторы —

А) Флейвелл

В)  Бич

  1. C) Кински
  2. D) М.Монтесори
  3. E) Р.Эмилия

 

  1. Оқушылар достық орнатуға, өзге адамдармен бірлесіп жұмыс істеуге , ересектердің көмегінсіз мәселені шешіп үйрену өзін-өзі реттеудің түріне жатады
  2. A) эмоциялық өзін-өзі реттеу
  3. B) когнитивті
  4. C) әлеуметтік
  5. D) ынталандырушылық
  6. E) эмоциялық және әлеуметтік

 

  1. Оқудың үш стратегияларын атап көрсеткен ғалым
  2. A) Рубин
  3. B) О. Милла
  4. C) Чамот
  5. D) Оксфорд
  6. E) Р.Эмилия

 

  1. 19. Формативтік және жиынтық бағалау мақсаты арасындағы айырмашылық …… жылдан бастап белгіленген, бірақ берілген екі терминнің мәнін нақты анықталмаған.

А) 1985

В) 1940

  1. C) 2000
  2. D) 1960
  3. E) 1998

 

  1. 20. Аффект ұғымын анықтайды
  2. A) қысқа уақытқа созылатын эмоционалды реакция
  3. B) ұзақ уақытқа созылатын, шектен тыс реакция
  4. C) қысқа уақытқа созылатын, қатты өтетін жағымды эмоционалды реакция
  5. D) адамдардың тәртіпсіз, истерикалық, ұнамсыз өздері бақылай алмайтын

сезімдері

  1. E) қысқа уақытқа созылатын, қатты өтетін реакция

 

  1. Өзін-өзі реттеуде ересектердің көмегінсіз жеке ресустарды табады.

А) Ынталандырушылық

  1. B) Когнитивті
  2. C) Әлеуметтік
  3. D) Эмоциялық

 

  1. Балалардың өзін-өзі реттелуі басталатын жас

А)  3-4

  1. B) 5-7
  2. C) 9-11
  3. D) 4-5

 

  1. Мозаикалық (ДЖИКСО) стратегиясы бойынша оқушылардың атқаратын рөлдері 

А) төраға, хатшы, хронометражшы, баяндамашы

В) төраға, хатшы, қатысушы, баяндамашы

С) төраға, хатшы, хронометражшы, жүргізуші

  1. D) бақылаушы, хатшы, хронометражшы, баяндамашы

Е) төраға, басқарушы, хронометражшы, баяндамашы

 

  1. Сабақтың негізгі кезеңдері

А) кіріспе, таныстыру, негізгі бөлім, қорытынды

В) кіріспе, тұсаукесер, негізгі бөлім, қорытынды

С) барысы, тұсаукесер, бастапқы бөлім, қорытынды

  1. D) психологиялық ахуал, тұсаукесер, негізгі бөлім, қорытынды

Е) Ұйымдастыру, тұсаукесер, негізгі бөлім, қорытынды

 

  1. СБТ дегеніміз —

А) сабақта бағалау техникасы

В) сыныпты бақылау техникасы

С) сабақты бақылау теориясы

  1. D) сыныпты бағалау техникасы

Е) сыныпты бақылау теориясы

 

  1. Тікелей назар аударуға арналған ойлау құралын (ТНАОҚ) шығарған —

А) Марк Такер

В) Рэй Маршал

С) Эдвард де Боно

  1. D) Эннис

Е) Эллис

 

  1. 27. Мазмұнды оқу дегеніміз —

А) оқу  үдерісіне барлық оқушыларды тарту.

В)  оқуда  алған білімдерін түрлі жағдайда қолдануға көмектеседі.

С) оқу  барысының  әрбір қатысушысы үшін жайлы жағдай жасауды еңбасты мәселе ретінде  қоятын оқу.

Д) оқу үдерісінің құндылықтарын  күнделікті  тәжірибе нақты  бейнелеген оқу.

Е) барлық жауап дұрыс

 

  1. Блум таксономиясы бойынша танымдық саланың 6 деңгейін өсу ретімен белгілеу.

А1) Білу

В3)Талдау

С4)Түсіну

D6) Бағалау

Е2) Қолдану

Ғ5) Синтездеу

 

  1. 29. «Алты ойлау қалпағы» стратегиясының авторы

А) Маслоу

В) Эдвард де Боно

С) Марта Бронсон

  1. D) Флейвелл

Е) Истомина

 

  1. «Ақ ойлау қалпағы» нені білдіреді?

А) белгілі немесе қажетті ақпаратқа назар аудару

В) «әзәзілдің қорғаушысы» немесе неліктен кейбір тетіктер дұрыс істемейді?

С) сезімді, болжамды және ішкі түйсікті

  1. D) креативтілік, мүмкіндіктер, балама және жаңа идеялар

Е) ойлау үдерісін басқару

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *