Басы » ОМЖ/ҚМЖ » Қазақ тілі, әдебиеті » ҚМЖ|Сабақтың тақырыбы: Сөз және оның мағаналары

ҚМЖ|Сабақтың тақырыбы: Сөз және оның мағаналары

 

Қысқамерзімді(сабақ)жоспары

Бөлім: Дені саудың-жаны сау
Педагогтіңтегі,аты,әкесініңаты(болғанжағдайда)  
Күні:  
Сынып: Қатысушыларсаны: Қатыспағандарсаны:
Сабақтыңтақырыбы Сөз және оның мағаналары
Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары 2.1.5.1  аудио – бейнежазба мазмұнына өз ойын (  ұнайды,ұнамайды, себебі… , пайдалы ,пайдасыз болды, себебі…) білдіру

2.2.3.1  мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру:

2.1.4.1 тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау:

2.2.2.1   синоним,антоним, омоним ( сөздік қолдану ) сөздерді ажырату және мағынасын түсіну , сөйлеу барысында қолдану

Сабақтыңмақсаты Аудио – бейнежазба мазмұнына өз ойын (  ұнайды,ұнамайды, себебі… , пайдалы ,пайдасыз болды, себебі…) білдіріп,мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады және жауап береді:

Тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрастырады, синоним,антоним, омоним ( сөздік қолдану ) сөздерді ажырату және мағынасын түсініп , сөйлеу барысында қолданады

Құндылықтарға баулу Ынтымақтастық

Сабақтың тақырыбы: Сөз және оның мағаналары

 

 

Сабақтыңбарысы

Сабақтыңкезеңі/уақыт Педагогтіңәрекеті Оқушыныңәрекеті Бағалау Ресурстар
Сабақтың басы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

Ұйымдастыру кезеңі

Балалар берілген жұмбаққа назар аударайықшы.

Тонын кие туған,

Жалап бетін жуған

Ол не?      (мысық)

Мысық сөзі –бұл заттың атауын білдіріп тұр.

Енді заттың сынына, сапасына назар аударайық, яғни мысық қандай?

-Мысық- сары, кішкентай

Заттың санын анықтайық.

Мысық-біреу.

Заттың қимылын анықтайық.

Мысық ойнады

Жаңа тақырыпты жариялау:

Білу және түсіну

 «Ой толғау» стратегиясы

Балалар бүгінгі сабағымыздың тақырыбын анықтау үшін, тақтада берілген сағатқа назар аударайық. Сіздерге берілген сағатта 19 әріп  берілген. Осы әріптерден 4 сөз шығу керек. Ол үшін сағат тілі бойынша белгілі бір жүйемен ешқандай әріпті аттамастан, рет-ретімен сөздерді оқуларың керексіздер

Сонымен бүгінгі сабақта сіздермен, сөз және оның мағынасы деген ұғыммен танысамыз

Бүгінгі сабақта:

Сенің білетінің:

-сөз және оның мағанасымен жұмыс істеуді үйрену

-мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастыру

1-тапсырма. «Түртіп алу» жүйесі бойынша мәтінді түсініп оқиды

1-  топ:«Шаңғы».

2-  топ:«Сырғанақ».

3-  топ:«Қыс».

4-  топ:«Ойын».

«Бесқадам»ойыныұйымдастырылады.Топтағы әроқушытірек сөздерменсөйлемқұрастырып,бірқадамжасайды.Солайбесоқушыбесқадамжасап,құрастырғансөй-лемдерінайтуғамүмкіндікалады.Мұғалімәртоптыаралапбақылайдыжәнекөмеккекеледі.

 

Дескриптор:

–  мәтіндітүсініпоқиды;

–  сөздіктегіжаңасөздіңмағынасынтүсінеді;

–  мәтінмазмұнынталдайды;

сұраққұрастырады

Кестемен жұмыс

Шаңғы,қар,жасалды,қатты,екі,таяқ,ағаш,қосылды,ұзын,қос,сырғанақ.

Заттың аты?

Кім? Не?

Заттың сынын

Қандай?

Заттың саны қанша? Неше? Қимылдық атау

Не істеді? Қайтты?

       

 

Дескриптор:

Сөздерді кестедегі қай топқа тиісті екенін анықтап,дұрыс толтырады.

Ереже:

Сөз-заттың атауын, қимылын, сапасын, санын білдіреді. Мысал: үй,ақын,мысық,тұнық т.б

жаттығу.

Суретпен жұмыс. 2-жаттығу

Суретпен жұмыс жүргізіледі.Мұғалім оқушыларға фристайлсөзініңлексикалықмағынасытуралыақпаратберіп,мысалдаркелтіруарқылытүсіндіружұмыстарынжүргізеді

Дескриптор:

-фристайл сөзінің лексикалық мағынасын анықтайды.

«Бекроним»әдісі арқылы 3-жаттығу орындау. Суретпенжұмысұйымдастырылады.Суреттегібалалардыңкөңілкүйініңөзгергеніннеденбайқауғаболатынынанықтайды.

Сөз,ым,қимылдыңкөмегіменқуанғанбалалардыңкөңілкүйлерінкөрсетеді.

Мысалы: Теледидарданфутболойынынтамашалапжатқанбалалардыңкөңілкүйлерініңкөтеріңкіекенінайтады.

–  Қақпағабағытталғандополарғажеңісәкележатыр.

Олардыңдайындықтарыөтемықтыболғаныкөрініптұр.

Дескриптор:

берілген тақырып бойынша әңгіме құрастырады, -синоним,антоним, омоним ( сөздік қолдану ) сөздерді ажыратады және мағынасын түсініп , сөйлеу барысында қолданады

 

 

 

Сабаққа назар аударады

 

Жұмбақтың шешуін табады.

 

Сұрақтарға жауап береді

 

 

 

Әріптерден сөз құрау арқылы сабақтың тақырыбын болжайды.

 

 

 

 

 

Сабақтың мақсатымен танысады

 

Сөздердікезекпенайтаоты-рып,топқабөлінеді

«Бесқадам»ойынынақатысады.

Тірек сөздерді қатыстырыпқұрастырғансөйлеміндегіойдыжалғайдыда,келесісөйлемдіқұрастырады.

Оқушылар мәтіннен түсін-бегенсөздерін«Түртіпалужүйесі» бойынша белгілепотырады

 

 

Кестемен жұмыс жасайды

 

 

 

 

 

 

Ережемен танысады

 

 

 

Оқушылар суретте қандайойын түрі бейнеленгенінанықтайды. Фристайл сөзініңтүсіндірмесінтыңдайды

Суретбойыншаауызшаәң-гіме құрастырады.

ЕБҚ:Сөз,ым,қимылдың көмегімен қуанған баланың көңіл күйін көрсетеді

ЕҚБ: Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып, сөйлемдерді көшіріп жазады

Дескриптор:

-баланың көңіл күйін көрсетеді

-тиісті сөздерді тиімді қолданады

 

 

Жарайсың!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топтар бір-біріне сұрақтар қою арқылы бағалайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 ұпай

1ұпай

1ұпай

 

 

 

 

Өз-өздерін бағалайды.

 

 

 

 

 

 

 

1 ұпай

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 ұпай

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1ұпай

 

1ұпай

 

1 ұпай

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд

Кесте

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сурет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сюжетті сурет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

 

Сабақты қорытындылау

-Балалар, бүгінгі сабақта алған білімімізді

қорытындылайық.

1. Сөз дегеніміз не?

2. Заттың атын, сынын, санын, қимылын білдіретін сөздерге қандай сұрақ қойылады?

 

 

 

Сабақ бойынша өз ойларын жазады

 

Сабақта алған ақпараттарын қорытады

 

 

 

Заттың аты?

Кім? Не?

Заттың сынын

Қандай?

Заттың саны қанша? Неше? Қимылдық атау

Не істеді? Қайтты?

 

 

 

 

     

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *