Әдістеме бойынша Педагогтердің білімін бағалау (НКТ) жаңа тапсырмалары
- Білім беру дегеніміз не? Білім алушылардың білімдер жүйесін қалыптастырудағы білім мен іскерлік дағдысы
- Оқу тәрбие процесінің бағыттарын анықтаған ғалым? В С Кукшин
- Білім беруде оқыту арқылы ақпараттың неше пайызы есте қалады? 20
- Білім берудің принциптерін атаңыз Коменский «Табиғи сәйкестілік» Дистерверг Мәдени сәйкестікпен оқыт» Сидоренко «Өзі үшін білім беру мәдениеттің белгісі»
- Педагогикалық үдерісте білім беру мен тәрбиелеу жайлы ұғымдаржы атаңыз Өздігінен білім алу, өзін-өзі тәрбиелеу
- Білім беруде аудио визуалды қабылдау арқылы ақпараттың неше пайызы есте қалады? 30
- Білім берудің екінші элементі Оқыту, тәрбиелеу
- Білім беруде практика арқылы ақпараттың неше пайызы есте қалады? 75
- Методика деген не? Білім мен тәрбиені жеткізу жолы
- Білім берудің неше принципі бар? 3
- Білім беруде талқылау арқылы ақпараттың неше пайызы есте қалады? 60
- Білім берудің нәтижесі Адамның өмірі, іс әрекеті, мінез құлқы
- Кукшинның жіктеуінше оқу-тәрбиенің неше бағыты бар? 6
- Білім беруде көрсетілім арқылы ақпараттың неше пайызы есте қалады? 50
- Оқу тәрбие жұмысының негізгі бағыттарын атаңыз Әр мекеменің тәрбие жүйесініңтұжырымдамасыболуы керек,оқу тәрбие жалпыазаматтық құндылықтарға негізделуі керек,тұлғаға бағытталған болуы керек, қоғам мен мекеме байланысы, салауатты өмір салты, іс шаралар сабақтастығы
- Білім беруде дәріс арқылы ақпараттың неше пайызы есте қалады? 10
- Білім беру қандай сала? Әлеуметтік
- Тәрбиенің басты мақсаты?Қоғамды ізгілендіру
- Білім мен тәрбие берудің бірінші элементі Оқушы-педагог, бала-тәрбиеші, студент-оқытушы
- Оқытуда ақпарат 90пайыз есте қалады, егер… дәріс,оқыту,аудио-визуал, көрсетілім, талқылау,практика
- Оқытудың ғылыми әдісітерін атаңыз
- Методиканың үш саласы
- Өз пәндеріңізді оқыту барысында қандай аймақта жұмыс жасаса, олардың ойлау деңгейі көтеріледі?
- Методиканың екінші саласы
- Методика неше және қандай салалардан тұрады?
- Теориялық әдіс дегеніміз не?
- Методикалық факт дегеніміз не?
- Білім беру саласында қандай принцип кеңінен қолданылады?
- Тәрбие беру неше бағыттан тұрады?
- Әдістемелік жүйе денгіміз не?
- Соцометрикалық әдістерді көрсетіңіз?
- Білімнің қандай түрдері бар?
- Методиканың мақсаты
- Далогизм принципә дегеніміз не?
- Эмперикалық әдіс дегеніміз не ?
- Методиканың бірінші саласы
- Оқытудың әдістемесіндегі факт деген ұғымға анықтама беріңіз
- Қазіргі таңда пәнді оқытудағы негізгі бағыт қандай?
- Баланы не үшін оқытамыз?
- Мерсер мен Литлтонның пікірін көрсетіңіз
- Диалогизм принципі жайлы еңбек жазған авторларды көрсетіңіз
- Теориялық әдістерді көрсетіңіз
- Оқытудың негізгі қызметтері
- Эмперикалық әдістерді көрсетіңіз
- Бағалау термині қандай анықтаманы білдіреді?
- Бағалаудың барлық түрлеріне тән сипаттамалары ұандай?
- Бағалаудың бірлігі не?
- Бағалаудың негізгі міндеттері қандай?
- Оқушыларыдң,тәрбиеленушілердің студенттердің жетістіктерін бағалаудың қандай түрдері бар?
- Диагностикалық бағалау деген не?
- Диагностикалық бағалау кезінде қандай әдіс-тәсілдер бар?
- Формативті бағалау дегеніміз не?
- Формативті бағалаудың маңызы қандай?
- Формативтібағалаудың шарттары қандай?
- Суммативті бағалау дегеніміз не?
- Оқуды бағалаудың мақсаты не?
- Оқу үшін бағалау дегеніміз не?
- Оқыту үшін бағалау дегеніміз не?
- Метатану дегеніміз не?
- Метатануға қатысты пікір білдірген кім?
- Флевелдің жүргізген тәжибесінің нәтижесі неде?
- Флейвелдің метатануға қатысты 3 құрылымы атаңыз
- Критериалды бағалау (жиынтық бағалау) дегеніміз не?
- Бағалау кезіндегі интерпретацияның маңызы не?
- Оқытудың нәтижелерін жүйелі түрде жиынтықтауға бағытталған термин Бағалау
- Білім,білік дағды дәрежесін, деңгейін сапасын белгілеу қалай аталады?Баға
- Білім алушылардың оқу іс-әрекетінің нәтижесін көрсететін бағалау,өлшеу, анықтау процессі Бақылау
- Кез келген білім беру жүйесінің қажетті және маңызды элементі Оқытуды бағалау
- Бағалау, бақылау,тексеру, белгілеу қандай процесс?Бірге жүретін процесс
- Оқытудың үш бірлігі? Білім беру, тәрбие беру, даму
- Оқытудағы іс әрекетті жүзеге асырудың негізгі формасы Сабақ
- Топтық жұмыстың 3 мақсатын көрсетіңіз әлеуметтік, танымдық, эмоционалдық
- Сабақтың негізгі формасы топтық жұмыс
- Топтық жұмыс неше мақсатты қамтиды? 3
- Ынтымақтастық оқу барысында қарым-қатынас маңызды рөл атқарады» деген пікір авторы Мерсер
- Тәжірибені ұжымдық қабылдаудың негізгі құралы Тіл
- Ынтымақтастық оқу дегеніміз не? Тақырыпқа келетін жауапты көрсетсе болады
- Бағалау әдістерін атаңыз Жазбаша, ауызша тест
- Қызмет белсенділігін қамтамасыз ететін маңызды құрал оқушы (студент тәлім алушы) әңгімелесу
- Топтық жұмыстың әлеуметтік мақсаты Тәжірибе алмасу және идеямен алмасу, мәселені бірлесіп шешу, нәтижеге қол жеткізу
- Бағалау әдістері нешеге бөлінеді? 3
- Эмоционалдық жағдайды бағалау қайдан көрініс табады Студент не оқушы бет әлпетінен
- Топтық жұмыстың танымдық мақсаты Баламалы түрлерін ұсыну, пікір алмасу, маңызды дағдыларды және түсініктерді дамыту.
- Күрделі тапсырмаларды орындау үшін қолайлы ортаны қамту;эмоциолық мақсат
- Мұғалімнің кәсіби біліктілігін С Б Елканов неше топқа бөлді?
- Педагогтің кәсіптік құзырлығы деген не?
- Педагогтың бойына тән неше қасиет бар?
- Митинаның зерттеуінше педагогтың бойында болуы тиіс қасиеттер?
- Маркованың пікірінше педагогтың педагогикалық еңбек субьектілігі неге байланысты?Маркованың пікірінше педагогтың еңбек өнімділігінің артуының қанша жолы бар?
- Педагогтың рөлдік репертуары қанша және қандай?\Педагогтың алдында отырған баланы тәрбиелеуде өзінің бойында қандай қасиеттер болуы керек?
- Шульман ілімінде педегогтың құзіреттілігіне қажет 3 құралды атаңыз
- Сабақтың анықтамасын жазыңыз
- Сабақта қамтылған элементтер
- Сабақ туралы Сухомлинскийдің пікірі
- Лессон стадидің неше түрі бар?
- Рефлексия сөзінің мағынасы қандай?
- Білім беру сласындағы рефлексиялық қызмет деген не?
- Педагоггикалық рефлексия дегеніміз не?
- Коммуникативтік рефлексия дегеніміз не?
- Рефлексия дегеніміз не?
- Педагогтердің кәсіби біліктілігі туралы кім пікір қалдырды?