- Үйренген әдістерді және ережелерді түрлі нұсқада пайдалану сәйкес келетін Блум таксаномиясының қадамы
Қолдану
- Метатанудың өлшеудің екінші бағыты
Тапсырмаға бағытталған
- Оқуды даралаудың шешуші критерийлерінің бірі
Білім алуда тәуелсіздікі қамтамасыз ету
- Үздік оқушыларды анықтау өлшемдерінің бірі икемділік сипаттамасы
Тапсырманы орындауда балама шешімдерді көріп, қабылдай алады
- Бағалау мақсатында жүргізілген қадағалау нәтижелерінің интерперациясы
Алынған мәліметтердің мәнін анықтау
- Үнемі қайталап отыру арқылы фактілерді, ойларды және күнделікті іс әрекеттерді жаттауға бағытталған білімді игерудің үлгісі (Александр)
Механикалық есте сақтау
- Білімді жаңа жағдайларға орайластыру және әртүрлі мәнмәтіннен алынған түрлі ақпаратты пайдалану арқылы оқу қабілеті
Ұқсастық бойынша пайымдау
- Білімді игеруде «оқушыға не істеу керектігін түсіндіру немесе ақпаратты жеткізу, фактілерді, фактілерді, қағидаттар мен рәсімдерді түсіндіру» үлгісі (Р.Александр)
Нұсқаулық
- Оқушының әр түрлі ақпараттарды есте сақтағанда, іріктеп өзіне қажеттісі және маңыздысына басымдық бере алу қабілеті
- Топтық жұмысқа қатысушылар өзгелер ұсынған қандайда болсын идеаларды төзімділікпен тыңдайтын әңгіме түрі
Кумульятивтік
- Сабақты оқу мақсатын қалыптастыруда қойылатын сұрақтардың бірі
Оқушыға қандай мәселелерді зерттеп, талдаулары керек
- Ынтымақтастық оқудың негізгі аспектісінің бірі
Бітімге, келісімге қол жеткізу
- «Көпіршелер тұрғызу» метафорасы бойынша оқушының дамуындағы ересек адамның рөлі (Ж. Брунер)
Оқудың дамуында түрлі деңгейдегі қолдауы
- Сындарлы оқыту теориясы негізделген тұжырым
- Мұғалім оқушының жауабын алғаннан кейін кідіріс жасау уақытын ұзарту қажеттігі
Оқушы өз жауабын түзетуге нақтылауға мүмкіндік алады
- Оқу-танымдық іс әрекетті ұйымдастырудың командалық формасы
Топтық
- «балам дейтін жұрт болмаса жұртым дейтін бала қайдан болсын» түйінінің авторы. А. Байтұрсынов
- метатанымның негізгі компоненті
Білім, реттілік, тәжірибе
- Педагогикалық құзіреттіліктің негізгі элементтері
Арнайы және әдістемелік құзіреттілік
- Ұжымда өзара білім алмасуға, өз идеаларын еркін жеткізуге көмектесетін оқыту түрі
Диалогтік оқыту
- Тұлға дамуының негізгі факторлары
Тәрбие, қоршаған орта, тұқымқуалаушылық
- Жаңашыл техникалық құралдарға жатады
Үнтаспа, телеарна
- Білім беру мен оқытудың, дамудың байланысы
Заңдылық
- Бақылау
Зерттеу барысында педагогикалық құбылыстың назарға алынуы
- Тәрбие жұмысы
Жеке тұлғаның неғұлдым толық дамуына бағытталған іс-әрекет
- Белгілі бір құбылысты ұзақ және жоспарлы түрде зерттеуге бағытталған таным әдісі
Педагогикалық бақылау
- Критериалды бағалаудың артықшылығы
Айқындылығы бағаның дәлдігі
- Білім беруді,әдістерді және осы мүмкіндіктерді іске асыру түрлерін жақсарту мүмкіндіктерін анықтауға бағытталған бағалау
Сабақтағы іс әрекеттердің нақтылы элементтері
- Жеке адамның дамуы
Жеке адам сапалары мен қасиеттеріндегі сандық өзгерістер жүйесі
- Даму
Адамның сандық және сапалық өзгерістерінің нәтижесі