Басы » Аттестатция » Педагогтың білімін бағалау (НКТ) тест тапсырмалары мен жауаптары
Үздік педагог-2020 олимпиадасына қатысу үшін суреттің үстінен басыңыз

Педагогтың білімін бағалау (НКТ) тест тапсырмалары мен жауаптары

  1. Үйренген әдістерді және ережелерді түрлі нұсқада пайдалану сәйкес келетін Блум таксаномиясының қадамы

Қолдану

  1. Метатанудың өлшеудің екінші бағыты

Тапсырмаға бағытталған

  1. Оқуды даралаудың шешуші критерийлерінің бірі

Білім алуда тәуелсіздікі қамтамасыз ету

  1. Үздік оқушыларды анықтау өлшемдерінің бірі икемділік сипаттамасы

Тапсырманы орындауда балама шешімдерді көріп, қабылдай алады

  1. Бағалау мақсатында жүргізілген қадағалау нәтижелерінің интерперациясы

Алынған мәліметтердің мәнін анықтау

  1. Үнемі қайталап отыру арқылы фактілерді, ойларды және күнделікті іс әрекеттерді жаттауға бағытталған білімді игерудің үлгісі (Александр)

Механикалық есте сақтау

  1. Білімді жаңа жағдайларға орайластыру және әртүрлі мәнмәтіннен алынған түрлі ақпаратты пайдалану арқылы оқу қабілеті

Ұқсастық бойынша пайымдау

  1. Білімді игеруде «оқушыға не істеу керектігін түсіндіру немесе ақпаратты жеткізу, фактілерді, фактілерді, қағидаттар мен рәсімдерді түсіндіру» үлгісі (Р.Александр)

Нұсқаулық

  1. Оқушының әр түрлі ақпараттарды есте сақтағанда, іріктеп өзіне қажеттісі және маңыздысына басымдық бере алу қабілеті
  2. Топтық жұмысқа қатысушылар өзгелер ұсынған қандайда болсын идеаларды төзімділікпен тыңдайтын әңгіме түрі

Кумульятивтік

  1. Сабақты оқу мақсатын қалыптастыруда қойылатын сұрақтардың бірі

Оқушыға қандай мәселелерді зерттеп, талдаулары керек

  1. Ынтымақтастық оқудың негізгі аспектісінің бірі

Бітімге, келісімге қол жеткізу

 

  1. «Көпіршелер тұрғызу» метафорасы бойынша оқушының дамуындағы ересек адамның рөлі (Ж. Брунер)

Оқудың дамуында түрлі деңгейдегі қолдауы

  1. Сындарлы оқыту теориясы негізделген тұжырым
  2. Мұғалім оқушының жауабын алғаннан кейін кідіріс жасау уақытын ұзарту қажеттігі

Оқушы өз жауабын түзетуге нақтылауға мүмкіндік алады

  1. Оқу-танымдық іс әрекетті ұйымдастырудың командалық формасы

Топтық

  1. «балам дейтін жұрт болмаса жұртым дейтін бала қайдан болсын» түйінінің авторы. А. Байтұрсынов
  2. метатанымның негізгі компоненті

Білім, реттілік, тәжірибе

  1. Педагогикалық құзіреттіліктің негізгі элементтері

Арнайы және әдістемелік құзіреттілік

  1. Ұжымда өзара білім алмасуға, өз идеаларын еркін жеткізуге көмектесетін оқыту түрі

Диалогтік оқыту

  1. Тұлға дамуының негізгі факторлары

Тәрбие, қоршаған орта, тұқымқуалаушылық

  1. Жаңашыл техникалық құралдарға жатады

Үнтаспа, телеарна

  1. Білім беру мен оқытудың, дамудың байланысы

Заңдылық

  1. Бақылау

Зерттеу барысында педагогикалық құбылыстың назарға алынуы

  1. Тәрбие жұмысы

Жеке тұлғаның неғұлдым толық дамуына бағытталған іс-әрекет

  1. Белгілі бір құбылысты ұзақ және жоспарлы түрде зерттеуге бағытталған таным әдісі

Педагогикалық бақылау

  1. Критериалды бағалаудың артықшылығы

Айқындылығы бағаның дәлдігі

  1. Білім беруді,әдістерді және осы мүмкіндіктерді іске асыру түрлерін жақсарту мүмкіндіктерін анықтауға бағытталған бағалау

Сабақтағы іс әрекеттердің нақтылы элементтері

  1. Жеке адамның дамуы

Жеке адам сапалары мен қасиеттеріндегі сандық өзгерістер жүйесі

  1. Даму

Адамның сандық және сапалық өзгерістерінің нәтижесі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *