Басы » Аттестатция » ПББ-ға педагогикадан дұрыс жауаптары бар тест тапсырмалары

ПББ-ға педагогикадан дұрыс жауаптары бар тест тапсырмалары

  1. Перри бойынша өзін-өзі реттеп оқытудың элементтері қандай?a) Тапсырмамен жұмыс барысында өздігінен бағытталушылығы
  2. b) Оқушының проблемалар мен мақсаттарды өздігінен айқындауы
  3. c) Тапсырмамен жұмыс барысында өздігінен бағытталушылығы жəне

проблеманы шешу мен мақсатқа жету үшін əдіс-тəсілдерді өздігінен

таңдауы

  1. d) a жəне b
  2. e) Тапсырмамен жұмыс барысында өздігінен бағытталушылығы жəне

өзіндік бағалау

 

  1. Оқу пирамидасының ең тиімсіз оқыту үрдісі:
  2. a) Практика
  3. b) Талқылау
  4. c) Демонстарция
  5. d) Білім беру
  6. e) Мəтін оқу

 

  1. «Оқушының ой-өрісінің дамуы олар өздеріндегі бар білімінің жаңа

біліммен əсерлесуінің, немесе сыныптағы басқа да білім көздері:

мұғалімнен, оқулықтан, құрдастарынан алынған білім негізінде

жүретіндігі» неге негіз болады?

  1. a) Оқытудың конструктивті тəсіліне
  2. b) «Үштік ілім» негізінде оқытуға
  3. c) Диалогтік оқуға
  4. d) Қалай оқу керектігін үйретуге
  5. e) Дəстүрлі оқытуға

 

  1. Шанк жəне Циммерман бойынша метатаныммың негізгі аспектісі не?
  2. a) Өз бетінше жұмыс істеу жəне даму ниеті
  3. b) Өзгелерді оқыта білуі
  4. c) Рефлексия жасай білуі
  5. d) Барлық тапсырмаларды орындауға ықыласы
  6. e) Тапсырмаларды орындау үшін стратегияны таңдай білуі

 

  1. Ұсынылған сипаттамалардың ішінен, «жұмыс» жадысы анықтамасына

ең аз сəйкес келетін анықтаманы таңда.

  1. a) Жұмысқа деген зейін динамикалы жəне қысқа
  2. b) Жұмысқа деген зейін тұрақты жəне ұзақ сақталады
  3. c) Жұмысқа деген зейін ақпаратты жинақтайды
  4. d) Жұмысқа деген зейін ақпаратты рефлексивті өңдейді
  5. e) Жұмысқа деген зейін ақпаратты қолданысқа дайындайды
  6. Тиімділіктің қалыптасуына əсер ететін 4 факторды Бандура

ерекшелейді, оларға жатпайтын фактор:

  1. a) Жанама тəжірибе
  2. b) Өзінің жетістігі
  3. c) Физиологиялық факторлар
  4. d) Əлеуметтік сенім
  5. e) Құлық

 

  1. Төменде келтірілгендердің қайсысы ақпаратты есте сақтауға жақсы

ықпал етеді.

  1. a) Ақпараттарды көп қайталап оқу
  2. b) Түйінді сөздерді есте сақтау
  3. c) Накты деректермен акпаратты байланыстыру
  4. d) Ақпаратты бірнеше рет қайталап айту
  5. e) Ақпаратты басқаға айтып беру

 

  1. Қабілеттілігі жоғарылау əріптестері жəне ересек жетекшілердің көмегімен шешілетін, мақсаттар көмегімен анықталатын, өзекті даму жəнедаму мүмкіндігі деңгейлерінің арасындағы ара қашықтықты Выготский недеп атады?
  2. a) Жақын арада даму аймағы
  3. b) «Көпіршелер» аймағы
  4. c) Уəждер аймағы
  5. d) Бірлесе оқу аймағы
  6. e) Тиімді даму аймағы

 

  1. Суммативті бағалау мақсаты:
  2. a) Оқуды сертификациялау немесе алға жылжыуды тіркеу, оқудың

қорытындысын шығару үшін баға қою

  1. b) Бағаларды қорыту
  2. c) Талантты жəне дарынды балаларды айқындау
  3. d) Оқудың жалпы қорытындысын шығару
  4. e) Ары қарай оқытуды түзету жоспарын құру

 

  1. Келтірілген мысалдардың қайсысын формативті бағалаудың үлгісіретіне пайдалануға болмайды?
  2. a) Мұғалім бағаны өтілген тақырып бойынша тест үшін қояды
  3. b) Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тексеріп болған соң қысқаша

түсініктемелер жазады

  1. c) Мұғалім оқушылардың сабақтағы бағаларын дауыстап айтады жəне

тəжірибені жақсарту үшін ұсыныстар айтады

  1. d) Оқушылар бір – бірінің жұмыстарын бағалайды
  2. e) Мұғалім мен оқушы сабақ үлгерімдерінің критерийлерін бірге

жасайды

 

  1. Əңгімелесу барысында ахуал бірлесе жұмыс жасауға емес,

бақталастыққа бағытталған əңгімені Мерсер (2000) бойынша көрсетіңіз:

  1. a) Кумулятивтік əңгіме
  2. b) Əңгіме – пікірталас (дебат)
  3. c) Зерттешілік əңгіме
  4. d) Əңгіме – ойталас (дискуссия)
  5. e) Эвристикалық əңгіме

 

  1. Күтілген жауаптың сапасы жоғары болу үшін мұғалімнің күту уақыты

қандай болуы керек:

  1. a) 3-7 сек.
  2. b) 20-30 сек.
  3. c) 15-25 сек.
  4. d) 40-50 сек.
  5. e) 1-2 мин.

 

  1. Мерсер сұхбаттың қанша түрін белгілейді?
  2. a) 1
  3. b) 2
  4. c) 3
  5. d) 4
  6. e) 5

 

  1. Диалог өзінің танымдық потенциалымен бөлінеді:
  2. a) Декламация, нұсқау
  3. b) Нұсқау, талқылау
  4. c) Механикалық есте сақтау, диалог
  5. d) Талқылау, диалог
  6. e) Барлық жауаптар дұрыс

 

  1. Баланың когнитивтік жəне əлеуметтік дамуына диалогтік оқытубойынша ең көп əсер ететін келесілердің қалыптасуы:
  2. a) Қарым қатынас дағдылары
  3. b) Сауаттылығы
  4. c) Оқи білуі
  5. d) АКТ дағдылары
  6. e) Математикалық дағдылар

 

  1. «… егер де олар осыны жасай алса, мен де оны жасай аламын» дегенойға негізделген (Бандура, 2001) өзіндік тиімділіктің қалыптасуына əсерететін факторды көрсетіңіз:
  2. a) Тəжірибе – жеке жетістік
  3. b) Модельдеу – жанама тəжірибе
  4. c) Əлеуметтік ұстанымдар
  5. d) Физиологиялық факторлар
  6. e) Жанұялық тəрбие

 

  1. Шульманның ілімі бойынша оқытудың практикалық дағдыларытөмендегідей:
  2. a) Өз тəжірибесін көрсететін дағдыларының болуы
  3. b) Өзінің жеке идеяларын көрсету ауқымдылығы
  4. c) Демонстрациялау, түзету жəне оқытуды бағалау, ынталандыру,

көтермелеу, шектеу, сабақтар кезеңдерін жоспарлау жəне

оқушыларды бағалау

  1. d) Теориялық жəне практикалық дағдылары
  2. e) Өзінің теориялық, практикалық дағдыларын көрсете алу білігі

 

  1. Сыни тұрғыдан ойлау – бұл:
  2. a) Бақылаудың, тəжірибенің, ойлау мен талқылаудың нəтижесінде

алынған ақпаратты ойлауға, бағалауға, талдауға жəне синтездеуге

бағытталған пəндік шешім.

  1. b) Жобалар, жоспарлар жасау, мақсаттар қоюмен байланысты ойлау

түрі жəне бұл үнемі уақыттың тапшылығы жағдайына байланысты

өрістеп, күрделене түседі.

  1. c) Логикалық құрастыру жəне түсініктерді пайдалану түрі жəне

негізінен ойлаудың кейінгі онтогенетикалық даму кезеңін көрсетеді.

  1. d) Жағдайдың шынайы, физикалық түрлену көмегімен жүзеге

асырылатын міндеттерді шешу, нысанның қасиетін мақұлдау.

  1. e) Бір мəселені шешу жолын іздестіру.

 

  1. Барлық шешімдерді бағалау, көптеген көзқарастар мен мүмкіндіктерді қарастыру жəне қабылдау, альтернативті интерпретацияларға ашық болудегеніміз, ол:
  2. a) Рационалдық (ұтқырлық)
  3. b) Тəртіп
  4. c) Пайым
  5. d) Сынаржақтылықтың болмауы
  6. e) Өзіндік сана-сезім

 

  1. Дональд Шон өзінің «Кəсіби іс-əрекетте қалай ойланады» зерттеуібарысында қандай ұғымды енгізді?
  2. a) Ойлы мұғалім
  3. b) Мұғалім-тəлімгер
  4. c) Мұғалім-жаңашыл
  5. d) Рефлективтік практик
  6. e) Мұғалім-көшбасшы

 

  1. Үш айлық курс бағдарламасындағы талантты жəне дарынды балаларғабілім беру нені қарастырады:
  2. a) Қазақстандық оқушылардың халықаралық байқауларға қатысу

қажеттігін

  1. b) Дарындылықты ерте жастан бастап диагностикалауды
  2. c) Дарындылықты анықтау мен дамытудағы инклюзивті амалдар мен

тəсілдерді

  1. d) Дарынды балаларды оқытуға арналған мектептер санын көбейтуді
  2. e) Балалардың дарындылығын дамыту үшін ата-аналардың

жауапкершілігін арттыруды

 

  1. Дэбора Эйр жаңа жағдайға қалыптастырған Мейкер мен Нильсонныңоқу жоспарын өзгерту моделіне қандай өзгерту енбейді?
  2. a) Мазмұнына өзгерістер енгізу (үдеріс пен нəтижені қоса есептегенде)
  3. b) Бағалау жүйесіндегі өзгерістер
  4. c) Оқу мəнмəтініндегі өзгерістер
  5. d) Қолданылатын əдісті өзгерту
  6. e) A-d нұсқалары дұрыс

 

  1. Баланың дамуын ресми түрде қалай анықтауға болады:
  2. a) Пəндік олимпиадаларға қатысу нəтижесі бойынша
  3. b) Бұл нəтиже ресми түрде бағаланбайды
  4. c) Оқу жетістіктерінің нəтижесімен
  5. d) Оқушылардың өзін өзі бағалауы арқылы
  6. e) Дұрыс жауабы жоқ

 

  1. Талантты балаларға сыныпта жəне сыныптан тыс күрделенген оқубағдарламасын ұсыну дегеніміз нені көрсетеді:
  2. a) Кіріктірілген тəсіл
  3. b) Килігу стратегиясы
  4. c) Ынтымақтастық педагогикасы
  5. d) Табиғи даму тұжырымдамасы
  6. e) Дамыта оқыту теориясы

 

  1. Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сəйкес оқыту мен оқу неге мүмкіндікбереді:
  2. a) Оқу үдерісін саралауға
  3. b) Əлемдік білім беру кеңістігіне шығуға
  4. c) Мектепте оқу мерзімін едəуір қысқартуға
  5. d) Мектепті қаржыландыруды қысқартуға
  6. e) Оқытылатын пəндер санын көбейтуге

 

  1. Пиаженің кезеңдер теориясы бойынша «нақты операциялар кезеңінде»балалар осы жаста болады:
  2. a) 7-11 жас
  3. b) 3-5 жас
  4. c) 12-15 жас
  5. d) 5-7 жас
  6. e) 16-17 жас

 

  1. Гуманистік тəсілдің негізін салушылар:
  2. a) А.Бандура
  3. b) Маслоу и Роджерс
  4. c) Хаген мен Хейл
  5. d) Роджерс пен Хаген
  6. e) Дұрыс жауабы жоқ

 

  1. 2 Көшбасшылық дегеніміз:
  2. a) Мұғалім «дауысын» күшейту
  3. b) Өз тəжірибесін ұдайы жетілдіру жəне тəжірибесін тарату
  4. c) Тəжірибені талдау жəне құбылыстарлдың себептерін анықтау
  5. d) Қол жеткен жетістіктерге қанағат ету
  6. e) Өз тəжірибесін жетілдіру бойынша бастаманы өз қолына ала білу

жəне əріптестерімен бірлесе шешім қабылдау

 

  1. Көшбасшылықты дамыту бойынша жұмыстың алғашқы кезеңінкөрсетіңіз
  2. a) Əрекеттерді жоспарлау
  3. b) Құндылықтарды анықтау
  4. c) Кəсіби міндеттерді анықтау
  5. d) Даму бағдарламасын құруға арналған келісім мен кеңестер
  6. e) Зерттеуге негізделген көшбасшылықты дамыту жұмыстары

 

  1. Көптеген мұғалімдер үшін АКТны білу келесі білім категорияларынажатады:
  2. a) Педагогикалық
  3. b) Пəндік
  4. c) Технологиялық
  5. d) Процессуалдық
  6. e) Концептуалдық

 

11-нұсқа

 

  1. Білімдердің педагогикалық аспектісі қандай құрамдас бөліктердіңбіртұтастығы болып табылады?
  2. a) Пəннің мазмұны мен педагогикалық білімдердің
  3. b) Оқу мазмұны мен педагогикалық білімдердің
  4. c) Оқу-тəрбие мазмұны мен педагогикалық білімдердің
  5. d) Оқыту мен тəрбиелеу мазмұнының
  6. e) Тəрбие мен педагогикалық білімдердің мазмұны

 

  1. Конструктивті сабақ беруде мұғалімнің рөлі қандай?
  2. a) Өтіп жатқан материалды түсіндіру
  3. b) Жекеленген жұмыс дағдыларын дамыту мақсатында құрбыларымен

пікір алмасуға регламент жасау

  1. c) Білім алу үшін мүмкіндіктерді қамтамасыз ету
  2. d) Оқушыларға тапсырмалардың орындалу үлгісін ұсыну
  3. e) Оқушыларға мақсатқа жету стратегиясын ұсыну

 

  1. Тиімді сабақ беру жəне сыныптағы оқытуға төменде көрсетілгенстратегиялардың қайсысы көбірек сəйкес келетіндігін таңдаңыз:
  2. a) Мұғалімдер тəжірибелі əріптестерінің сабақтарына қатысады
  3. b) Курстарда мұғалімдер тұрақты білім алады
  4. c) Əртүрлі сабақ беру тəсілдерін пайдаланып, мұғалімдер эксперимент

жасайды

  1. d) Сабақ берудің жаңа тəсілдерін енгізуге əкімшілік қызығушылық

танытады

  1. e) Басқа мектептердің тəсілдерін мұғалімдер пайдаланады

 

  1. Бағалаудың барлық түрінің жалпылама сипаттамасы болып табылады:
  2. a) Бақылау, интерпретация, тұжырымау
  3. b) Формативті, суммативті, қорытқы
  4. c) Анализ, салыстыру, синтез
  5. d) Жинақтау, абстракциялау, пайымдау
  6. e) Мойындау, негіздеу, қолдану

 

  1. Келтірілген пікірдің қайсысы сұхбаттың зерттеушілік сипатын береді:
  2. a) Басқалардың айтқандарын қабылдайды жəне онымен келіседі
  3. b) Сұхбат білім алмасу үшін пайданылады, оған қатысушылар бір —

бірінің идеясына төзімділік білдіреді

  1. c) Əңгімеге қатысушының əрқайсысы өз шешіміне келеді
  2. d) Əрқайсысының идеясы пайдалы деп бағаланады, бірақ мұқият

бағалаудан өтеді

  1. e) Идеялар өңделеді жəне қайталанады, бірақ бағаланбайды

 

  1. Кішкентай балалардағы сыни тұрғыдан ойлауды дамытудың оңтайлытəсілі қандай?
  2. a) Балаларды əр нəрсеге күдікпен қарауға ынталандыру
  3. b) Балаларды өз бетінше дəлелдер іздестіруге ынталандыру
  4. c) Балалардың жеке басының тəжірибесіндегі дəлелдерге мəн беруге

ынталандыру

  1. d) Құрбыларымен дəлелдемелер арқылы пікірсайысқа түсу
  2. e) Дұрыс жауабы жоқ

 

  1. Əр түрлі жастағыларға білім беруді табысты дамытудың түйіндіқағидаларының бірі:
  2. a) Оқушыларға жеке жұмыстар ұсыну
  3. b) Сыныптағы əр түрлі жастағы оқушыларды топтарға бөлмеу
  4. c) Уақытпен шектелген тапсырмаларды беру
  5. d) Бар назарды оқу жоспарына аудару
  6. e) Сыныптағы əр түрлі жастағы оқушыларды топтарға бөлу

 

  1. Басқару мен көшбасшылықты жүзеге асыру үшін мұғалім өзін қалайсезінуі керек?
  2. a) Ерекше тұлға ретінде
  3. b) Ақпараттық жалғыз көзі ретінде
  4. c) Оқу қоғамдастығының бөлігі ретінде
  5. d) Сыныптағы биліктің иесі ретінде
  6. e) Кез келген жағдайда жағдаят қожайыны ретінде

 

9.Оқытуда АКТ қолдану дегеніміз:

  1. a) Бағалауда қолданылатын құрал
  2. b) Мұғалімге оқытуға көмектесетін жəне оқушыларға ғылыми

ұғымдарды түсінуге мүмкіндік беретін құрал

  1. c) Сандық технологиялар туралы білімдерін кеңітетін əдіс
  2. d) Үлкен ақпарат ағынын өңдеу құралы
  3. e) Жоғарыдағылардың барлығы

 

  1. Технологиялық білім – бұл:
  2. a) Техникалық сипаттамаларды білу
  3. b) Техникалық құрылғылардың құрылысын білу
  4. c) Оқытудың қосалқы құралдары туралы білім
  5. d) Педагогикалық технологияларды білу
  6. e) Дұрыс жауабы жоқ

 

  1. Орта білім беру жүйесінде əлемдік деңгейде анағұрлым кең тараған

теориялық оқыту тəсілін атаңыз.

  1. a) Дайын білім беруге негізделген оқыту
  2. b) Механикалық түрде есте сақтау
  3. c) Сын тұрғысынан ойлау
  4. d) АКТ-ны қолдану
  5. e) Сындарлы (конструктивті) оқыту

 

  1. Мұғалімнің ……. — оның көзқарасы, қабылдаған шешімінің жəне іс-əрекетінің негізі.
  2. a) Білімі
  3. b) Ұстанымы
  4. c) Біліктілігін
  5. d) Ойлау жүйесі
  6. e) Сенімі

 

  1. Құзырлы оқытудың маңызды факторын атаңыз.
  2. a) Оқушы мен мұғалім арасындағы қарым-қатынастың нығаюы
  3. b) Оқушының тақырыптың мəнін өз бетімен меңгеруін мұғалімнің

зерттеуі мен бағалауы

  1. c) Оқушының оқудағы жауапкершілікті сезінуі, түсінуі
  2. d) Мұғалімнің оқушы оқу жетістігін бағалау үрдісі
  3. e) Мұғалімнің оқушы жан дүниесін түсінуі

 

  1. Шульман ілімінің (теориясының) үш көмекшісі:
  2. a) Бас, ойлау, жады
  3. b) Бас, қол, жүрек
  4. c) Бас, жүрек,сезім
  5. d) Бас, сана,тəжірибе
  6. e) Ақыл, қайрат, жүрек

 

  1. 1 Адамдардың қалай оқитындықтарын түсіну туралы ғылым салаларынкөрсетіңіз.
  2. a) Ғылыми қорлар жиынтығы, аффективтік теория, педагогика
  3. b) Когнитивті теориялар, зияткерлік, даму
  4. c) Əлеуметтік психология, аффективтік теория, когнитивті психология
  5. d) Шығармашылық, психология, қарым-қатынас
  6. e) Əлеуметтік психология, зияткерлік, даму

 

  1. «Субъектілер көп қырлы зияткерлікке (КҚЗ) ие» деп есептеген ғалымкім?
  2. a) Говард Гарднер
  3. b) Джон Саймонс
  4. c) Жан Пиаже
  5. d) Авраам Маслоу
  6. e) Джон Дьюи

 

  1. Тапсырмалардың қайсысы когнитивті қолдау көрсету үлгісі («көпірше»)болып табылады?
  2. a) Жұмысты оқулықтан көшіріп жазу
  3. b) Есепті шығару алгоритмін ұстану
  4. c) Практикалық тапсырманы орындау үшін оқулықты

қолдану

  1. d) Мұғалім көмегімен оқушының тапсырманы орындауы
  2. e) Мұғалімнің есепті шығару алгоритмін түсіндіруі

 

  1. Мидың артқы бөлімінің желке тұсы … жауап береді.
  2. a) Ауызша жəне тұжырымдалық білімнің сақталуына
  3. b) Визуалды бейнелерді қабылдау мен жадыда сақтауға
  4. c) Қол жəне дене рецепторларына
  5. d) Сөйлеуге
  6. e) Ойлауға

 

  1. 1 Адам қажеттіліктерінің иерархиясында Авраам Маслоу қандайқажеттілікті негізгі (жоғарғы) деп атайды?
  2. a) Сүйіспеншілікке, қарым-қатынасқа деген қажеттілік
  3. b) Құрметтеуге деген қажеттілік
  4. c) Физиологиялық қажеттілік
  5. d) Өзін-өзі таныта білу қажеттілігі
  6. e) Қауіпсіздікке деген қажеттілік

 

  1. 2 Оқу қай жерде өтетініне қарамастан оқытудың жалпы белгілерін атаңыз:
  2. a) Адамдар өз бетінше оқиды
  3. b) Адамдар белгілі бір мақсат қою арқылы оқиды
  4. c) Адамдар қиындықтарды жеңе отырып оқиды
  5. d) Адамдар диалог, талқылау, дебат, ынтымақтастықтағы іс-əрекет,

арқылы оқиды

  1. e) Адамдар өз қажеттілігін өтеу үшін оқиды

 

  1. Карл Роджерстің дамытқан тұжырымдамасы:
  2. a) «Мен» тұжырымдамасы жеке тұлғамен, оның тəжірибесімен қарым-

қатынас жасау маңыздылығы туралы

  1. b) Мидың қызметі туралы зияткерлік қырларының тұжырымдамасы
  2. c) «Үштік модель» теориясы
  3. d) Биологиялық жəне физиологиялық қажеттіліктер
  4. e) «Субъектілер көп қырлы зияткерлікке (КҚЗ) ие»

 

  1. Өзіндік тиімділікті қалыптастыруға ықпал ететін факторлар, бұл:
  2. a) Биологиялық жəне физиологиялық қажеттіліктер, қауіпсіздікке деген

қажеттілік,

  1. b) Сүйіспеншілікке жəне қарым-қатынасқа деген қажеттілік, өзін-өзі

құрметтеуге деген қажеттілік, өзін-өзі таныта білу,

  1. c) Қол жеткізілген нəтиже, жанама тəжірибе, əлеуметтік ұстаным,

физиологиялық факторлар

  1. d) Метатану, оқыту, оқу дағдылары
  2. e) Эффективті, əлеуметтік, когнитивті

 

  1. 2 ЖАДА оқушы дамытатын дағды мен қабілеттер, өз бетімен жасайалмайтын тапсырмалар көлемін айқындайды. Осы тапсырмалардыорындауда, оқушыларға жаңаны үйренуде тірек болады.
  2. a) Орындау үшін аса көп ынта-зейінді талап етпейтін сұрақтар
  3. b) Ересектердің көмегі немесе қолдауы
  4. c) Білім алушылар маңызды деп бағалаған тапсырмалар
  5. d) Оқушылардың өз пікірін білдіру арқылы білім алуы
  6. e) Оқушылар бірлескен зерттеу барысында да анықтай алады

 

  1. Оқушыларды ынталандыру жəне дамыту үшін əңгімелесуді қандайформада қолдану қажет деп ойлайсыз?
  2. a) Диалог
  3. b) Жұптық жұмыс
  4. c) Ұжымдық жұмыс
  5. d) Монолог
  6. e) Топтық жұмыс

 

  1. Оқытудағы əңгіме түрлерін атаңыз.
  2. a) Əңгіме-дебат, кумулятивті əңгіме, зерттеушілік əңгіме
  3. b) Талдау, қолдану, топтық əңгіме
  4. c) Сұрақ қою, жауап алу, əңгіме-дебат
  5. d) Зерттеушілік əңгіме, диалог, түрткі болу
  6. e) Диспут, кумулятивті əңгіме, талдау

 

  1. Чиксентмихаи бойынша «өзіндік мақсатты» қалыптастыруға арналғанзерігу жағдайы қандай аймақта болуы мүмкін?
  2. a) Əлсіз дағды, төмен талап
  3. b) Күшті дағды, төмен талап
  4. c) Жоғары талап, əлсіз дағды
  5. d) Күшті дағды
  6. e) Ешқайсысы да келмейді

 

  1. Оқушының білім алуын қолдау үшін сұрақ қоюдың қандай техникаларынпайдалануға болады?
  2. a) Түрткі болу, сынақтан өткізу жəне қайта бағыттау
  3. b) Ынталандыру, ойландыру, бағыттау
  4. c) Сынақтан өткізу, түзету, нақтылау
  5. d) Қайта бағыттау, ынталандыру, жетелеу
  6. e) Түрткі болу, кеңейту, жинақтау

 

  1. Оқыту – бұл жекелеген құбылыс немесе дағды емес, ол ….
  2. a) Оқушылардың оқуға деген қабілетін жақсартуға мүмкіндік беретін

педагогикалық тетіктердің біртұтас кешені

  1. b) Мұғалімдердің оқушыға білімді дайын түрде беріп, қайталап сұрауы
  2. c) Мұғалімнің өзінің сабақ беруіне басты назар аударуып, оқытуды

ұйымдастыруы

  1. d) Оқушылардың өздігінен оқуын қадағалап, оқып үйрену дағдыларын

қалыптастыру

  1. e) Оқушылардың берген білімді игеруі, үйренгенін пайдалана алуы

 

  1. «Оқыту мен оқудағы жаңа тəсілдер» модулінің негізінде жатқан теория?
  2. a) Əлеуметтік-сындарлылық тұрғыдан оқыту теориясы
  3. b) Өздігінен білім алу теориясы
  4. c) Қашықтықтан оқыту
  5. d) Дайын білімді таратуға негізделген «дəстүрлі» əдіс
  6. e) АКТ-ны қолдану

 

  1. 1-апта, 3-күндегі Дипактың қасиеті:
  2. a) Ұшқыр ойы
  3. b) Шеберлігі
  4. c) Ұстанымы
  5. d) Ынтасы
  6. e) Тапқырлығы

 

12-нұсқа

 

  1. Мерсер əңгімелесудің үш түрін анықтаған:
  2. a) Зерттеушілік əңгіме, авторитарлық əңгіме, əңгіме-дебат
  3. b) Диалогтік əңгімесу, бейресми əңгіме, əңгіме-дебат
  4. c) Əңгіме-дебат, кумулятивтік əңгіме, зерттеушілік əңгіме
  5. d) Зерттеушілік əңгіме, бейресми əңгіме, ұжымдық

əңгімелесу

  1. e) Ауызекі əңгіме, бейресми əңгіме, топтық əңгіме

 

  1. Мұғалімнің сұрақ қойғаннан кейін де жəне жауап алғаннан кейін декідіріс жасауы қажет пе?
  2. a) Жоқ, тек сұрақ қойғаннан кейін
  3. b) Жоқ, тек жауап алғаннан кейін
  4. c) Екі ойлау операциясы аралығында екі секундтық кідіріс

қажет

  1. d) Үзіліс қажет емес
  2. e) «Дұрыс емес» жауапқа реакция кезінде

 

  1. Сабақта диалогтің маңызды рөлін анықтаған ғалымдар:
  2. a) Мерсер, Литлтон
  3. b) К. Роджерс
  4. c) Дж. Дьюи
  5. d) А. Маслоу
  6. e) Ж. Пиаже

 

  1. Кембридж университетінің зерттеушілері қандай жобаға жұмысқатартылды?
  2. a) «Жасөспірім үні»
  3. b) «Ұстаз үні»
  4. c) «Бала үні»
  5. d) «Оқушы үні»
  6. e) «Табиғат үні»

 

  1. Қалай оқу керектігін үйретуде мұғалім оқушыға қандай міндеттер қояды?
  2. a) Білім міндеті қоятын талаптарды түсіну
  3. b) Жеке ойлау үдерістерін жəне олардың жұмыс қағидаттарын зерттеуге
  4. c) Міндеттерді орындау стратегияларын əзірлеуге жəне ойластыруға
  5. d) Нақты міндет үшін сəйкес келетін стратегияларды таңдау
  6. e) Жоғарыдағылардың бəрі дұрыс

 

  1. Өздігінен реттелетін оқудың үш элементін көрсетіңіз:
  2. тапсырмамен жұмыс істеу барысында өздігінен бағытталушылығы
  3. тапсырманы орындауда нұсқаулықты басшылыққа алуы
  4. проблеманы шешу мен мақсатқа жету үшін əдіс-тəсілдерді өздігінен

таңдауы

  1. оқушының проблемалар мен мақсаттарды топта бірігіп шешуі
  2. оқушының проблемалар мен мақсаттарды өздігінен айқындауы
  3. a) 1,2,3
  4. b) 1,2,4
  5. c) 2,3,5
  6. d) 2,3,4
  7. e) 1,3,5

 

  1. «Оқытудағы əңгімелесу — қарым-қатынас жасаудың бірсарынды емес,керісінше, идеялар екіжақты бағытта жүре отырып, осының негізіндеоқушының білім алуы жүретін өзара байланысты үдеріс». Авторы кім?
  2. a) Барнс
  3. b) Александер
  4. c) Мерсер
  5. d) Ходжкинсон
  6. e) Флейвел

 

8.Оқытудың мұғалімді селқос тыңдағанда емес, вербальды құралдардықолдану нəтижесінде, яғни сөйлесу, талдау жəне дəлелдеу барысындажүзеге асатынын көрсеткен кім?

  1. a) Мерсер (2000)
  2. b) Выготский
  3. c) Барнс (1971)
  4. d) Райан мен Деки (2009)
  5. e) Пиагет

 

9.Бағалаудың басты мақсаттарының біреуі:

  1. a) Үздік оқушылардың санын көбейту
  2. b) Үлгерімін анықтау
  3. c) Өзіндік əрекет ету
  4. d) Кері байланыс орнату
  5. e) Дұрыс жауабы көрсетілмеген

 

10.Оқушылардың білім берудің белгілі бір кезеңінде алған жетістіктерінбағалау түрі:

  1. a) Жиынтық бағалау
  2. b) Оқыту үшін бағалау
  3. c) Формативті жəне жиынтық бағалау
  4. d) Бағасыз бағалау
  5. e) Барлығы дұрыс

 

11.Мұғалімнің бағалауды кім үшін жəне қалай өткізу керек екендігі туралытүсінік қайда көрсетілген?

  1. a) Бағдарлама мазмұнында
  2. b) Кестеде
  3. c) Ережеде
  4. d) Талаптар жиынтығында
  5. e) Бағалаудың мақсатында

 

12.Сыни тұрғыдан ойлауды үйретуде қолданылуы мүмкін əдістер ретіндеқайсылары көрсетілген?

  1. a) «Зерттеушілік əңгіме» немесе «дəйектеу»
  2. b) «Диалогтік оқыту»
  3. c) «Қолдау»
  4. d) Жоғарыдағылардың барлығы
  5. e) Дұрыс жауабы жоқ

 

13.«Бағалау» (латынша) сөзінің мағынасы:

  1. a) «Жақын отыру»
  2. b) Зерттеушілік əңгіме жүргізу
  3. c) Стандарттарды бақылау жəне орындау
  4. d) Танымдық үдерістерді білу, түсіну, жəне реттеу немесе олар туралы

ойлау

  1. e) Есте сақтауды жақсарту

 

  1. Бағдарламаның негізгі ғылыми-теориялық негізі:
  2. a) Сындарлы оқыту теориясы
  3. b) Өздігінен білім алу теориясы
  4. c) Қашықтықтан оқыту
  5. d) Дайын білімді таратуға негізделген «дəстүрлі» əдіс
  6. e) Диалогтік оқыту тəсілі

 

15.Оқушылардың сандық сауатты болуы…

  1. a) Барлығы дұрыс
  2. b) Сыни тұрғыдан ойлауы
  3. c) Əлеуметтік хабардарлығы
  4. d) Оқуға əлеуметтік тартылуы
  5. e) Сандық құралдарды пайдалана білуі

 

  1. «Өзгертілген оқу жоспары» əдістемесінің көмегімен сыныпта ерекшеқасиеттерімен ерекшеленетін шағын топтарда орындалатын тапсырмалардайындауға болады, бірақ топ құру кезінде барлық оқушылар үшін тиімдіоқыту үдерісін ұйымдастыру икемділікті талап ететіндігі туралы идеяныңавторы кім?
  2. a) Эйр
  3. b) Фриман
  4. c) Мерсер
  5. d) Ренцулли
  6. e) Рейс

 

  1. Бағдарлама аясында талантты жəне дарынды балаларды оқытуды дамытуүшін қолданысқа енген жаңа тəсіл:
  2. a) Инклюзивті тəсіл
  3. b) Өңірлік, ұлттық, халықаралық сайыстар
  4. c) Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сəйкес оқыту
  5. d) Өздігінен оқыту
  6. e) Қашықтықтан оқыту

 

  1. Акселерация:
  2. a) Оқушының оқу бағдарламасына сай тез дамуы
  3. b) Оқушының бағдарламадан тыс қарқынды дамуы
  4. c) Дарынды, талантты оқушыларды оқытудың бір əдісі
  5. d) Оқушылардың тіл үйренудегі өзгерісі
  6. e) Дарынды, талантты балалардың оқуға деген қызығушылығын арттыру

 

  1. «Оқушылар əлемді түсіну үшін құрылымдар мен модельдерді игеріп қанақоймай, өз құрылымы бар ортаға қатысады. Оқу сан алуан тəжірибелікқызметке қатысуды қамтиды» — деген қағидат оқушылардың жасерекшеліктеріне сəйкес оқыту мен оқу модулінің қай тəсіліне сəйкес келеді.
  2. a) Оқытудың бихевиористикалық тəсілдеріне
  3. b) Оқуға когнитивтік тəсілге
  4. c) Оқытудағы гуманистік тəсілге
  5. d) Оқудағы əлеуметтік-жағдаяттық тəсілге
  6. e) Оқудағы психолого — педагогикалық тəсілге

 

  1. Ұзақ мерзімді жадының үш компонентін атаңыз.
  2. a) Жұмыстық, эпизодтық, семантикалық
  3. b) Рəсімдік, эпизодтық, семантикалық
  4. c) Жедел, рəсімдік, эпизодтық
  5. d) Рəсімдік, эпизодтық, тұрақты
  6. e) Эпизодтық, семантикалық, жұмыстық

 

  1. Кохлберг өнегелі даму теориясында неше кезеңді бөліп көрсетті?
  2. a) 3
  3. b) 4
  4. c) 5
  5. d) 6
  6. e) 7

 

  1. Субъектілерге басқалардың мінез-құлқының салдарын көруге, əртүрлімінез-құлықтың салдары туралы белгілі түсінік алуға мүмкіндік беретінтəсілдің бірі:
  2. a) Оқу
  3. b) Сөйлеу
  4. c) Бақылау
  5. d) Əңгімелеу
  6. e) Жазу

 

  1. Сыни тұрғыдан ойлаудың сипаты:
  2. a) «Пəнге деген сыни көзқарас»
  3. b) «Ойлау туралы ойлану»
  4. c) «Тақырыптың мазмұнына терең үңілу»
  5. d) «Оқушы үніне» құлақ асу
  6. e) Логикалық ойлау

 

  1. Мерсер сыныпта талқылаудағы дəлелдің үш түрін анықтаған. Оның бірікумулятивтік əңгімеде:
  2. a) Оқушылар бəсекеге қабілетті, басқа адамдардың көзқарасын

қабылдауды қаламайды

  1. b) Ұсыныстар жайында күмəн туып, қарсы дау айтылып, негізделген

дəлел мен сыни тұрғыдан ойлау арқылы жалғасады

  1. c) Оқушылар бір-бірімен жаңа жəне тиімді тəсілдерді іздестіреді
  2. d) Оқушылар бір-бірінің үлесін сынамайды жəне сындарлылыққа

негізделеді

  1. e) Балалар қате жауап бергені үшін қорықпай, өз идеяларын еркін

жеткізеді

 

  1. Джон Дьюи мен Дональд Шонның еңбектерінен туған ұғым:
  2. a) Техникалық ұтымдылық
  3. b) Іс əрекет барысындағы толғаныс
  4. c) Іс-əрекеттен кейінгі толғаныс
  5. d) Рефлексивті практик
  6. e) Құзырлы мұғалім

 

  1. Бақылаудың, тəжірибенің, ойлау мен талқылаудың нəтижесінде алынғанақпаратты ойлауға , бағалауға, талдауға жəне синтездеуге бағытталған пəндікшешім — ..?
  2. a) Сыни тұрғыдан ойлау
  3. b) Оқыту үшін бағалау жəне оқытуды бағалау
  4. c) Талантты жəне дарынды балаларға білім беру
  5. d) Білім беру мен білім алудағы жаңа тəсілдер жиынтығы
  6. e) Оқытудағы көшбасшылық

 

  1. Төмендегілдердің қайсысы мұғалімнің жұмыс тəжірибесін, жаңатəсілдерді қолдану жəне бағалау əрекеттерін қамтиды.
  2. a) Мұғалімдердің диалогтық оқытуы
  3. b) Мұғалімнің көшбасшылығы
  4. c) Мұғалімнің сыни тұрғыдан ойлауы
  5. d) Мұғалімнің дарынды балаларды оқытуы
  6. e) Мұғалімнің оқытуды жоспарлауы

 

28.Көптеген мұғалімдер қай жұмысты жақсы бастама деп санайды?

  1. a) Өз тəжірибесін жетілдіруді
  2. b) Өз жалақысын арттыруды
  3. c) Өз қызметін жетілдіруді
  4. d) Өз санатын көтеруді
  5. e) Өз көзқарасын нақтылауды

 

29.Педагогикалық дамуды қамтамасыз ету үшін кəсібилік түсінудің қандайнақты тəсілі талап етіледі?

  1. a) Жеке тұлғаға бағытталған
  2. b) Ұжымдық жəне кешенді
  3. c) Сыныпқа бағытталған
  4. d) Мазмұнға бағытталған
  5. e) Пəнге бағытталған

 

  1. Мұғалімнің көшбасшылығын дамыту жұмыстары қандай түсініккенегізделіп құрылған?
  2. a) «Мұғалім – зерттеуші»
  3. b) «Мұғалім – дамыту жұмысының көшбасшысы»
  4. c) «Мұғалім – өзгеріс жасаушы»
  5. d) «Мұғалім – тəлімгері»
  6. e) «Мұғалім – оқытушы»

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *