- Перри бойынша өзін-өзі реттеп оқытудың элементтері қандай?a) Тапсырмамен жұмыс барысында өздігінен бағытталушылығы
- b) Оқушының проблемалар мен мақсаттарды өздігінен айқындауы
- c) Тапсырмамен жұмыс барысында өздігінен бағытталушылығы жəне
проблеманы шешу мен мақсатқа жету үшін əдіс-тəсілдерді өздігінен
таңдауы
- d) a жəне b
- e) Тапсырмамен жұмыс барысында өздігінен бағытталушылығы жəне
өзіндік бағалау
- Оқу пирамидасының ең тиімсіз оқыту үрдісі:
- a) Практика
- b) Талқылау
- c) Демонстарция
- d) Білім беру
- e) Мəтін оқу
- «Оқушының ой-өрісінің дамуы олар өздеріндегі бар білімінің жаңа
біліммен əсерлесуінің, немесе сыныптағы басқа да білім көздері:
мұғалімнен, оқулықтан, құрдастарынан алынған білім негізінде
жүретіндігі» неге негіз болады?
- a) Оқытудың конструктивті тəсіліне
- b) «Үштік ілім» негізінде оқытуға
- c) Диалогтік оқуға
- d) Қалай оқу керектігін үйретуге
- e) Дəстүрлі оқытуға
- Шанк жəне Циммерман бойынша метатаныммың негізгі аспектісі не?
- a) Өз бетінше жұмыс істеу жəне даму ниеті
- b) Өзгелерді оқыта білуі
- c) Рефлексия жасай білуі
- d) Барлық тапсырмаларды орындауға ықыласы
- e) Тапсырмаларды орындау үшін стратегияны таңдай білуі
- Ұсынылған сипаттамалардың ішінен, «жұмыс» жадысы анықтамасына
ең аз сəйкес келетін анықтаманы таңда.
- a) Жұмысқа деген зейін динамикалы жəне қысқа
- b) Жұмысқа деген зейін тұрақты жəне ұзақ сақталады
- c) Жұмысқа деген зейін ақпаратты жинақтайды
- d) Жұмысқа деген зейін ақпаратты рефлексивті өңдейді
- e) Жұмысқа деген зейін ақпаратты қолданысқа дайындайды
- Тиімділіктің қалыптасуына əсер ететін 4 факторды Бандура
ерекшелейді, оларға жатпайтын фактор:
- a) Жанама тəжірибе
- b) Өзінің жетістігі
- c) Физиологиялық факторлар
- d) Əлеуметтік сенім
- e) Құлық
- Төменде келтірілгендердің қайсысы ақпаратты есте сақтауға жақсы
ықпал етеді.
- a) Ақпараттарды көп қайталап оқу
- b) Түйінді сөздерді есте сақтау
- c) Накты деректермен акпаратты байланыстыру
- d) Ақпаратты бірнеше рет қайталап айту
- e) Ақпаратты басқаға айтып беру
- Қабілеттілігі жоғарылау əріптестері жəне ересек жетекшілердің көмегімен шешілетін, мақсаттар көмегімен анықталатын, өзекті даму жəнедаму мүмкіндігі деңгейлерінің арасындағы ара қашықтықты Выготский недеп атады?
- a) Жақын арада даму аймағы
- b) «Көпіршелер» аймағы
- c) Уəждер аймағы
- d) Бірлесе оқу аймағы
- e) Тиімді даму аймағы
- Суммативті бағалау мақсаты:
- a) Оқуды сертификациялау немесе алға жылжыуды тіркеу, оқудың
қорытындысын шығару үшін баға қою
- b) Бағаларды қорыту
- c) Талантты жəне дарынды балаларды айқындау
- d) Оқудың жалпы қорытындысын шығару
- e) Ары қарай оқытуды түзету жоспарын құру
- Келтірілген мысалдардың қайсысын формативті бағалаудың үлгісіретіне пайдалануға болмайды?
- a) Мұғалім бағаны өтілген тақырып бойынша тест үшін қояды
- b) Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тексеріп болған соң қысқаша
түсініктемелер жазады
- c) Мұғалім оқушылардың сабақтағы бағаларын дауыстап айтады жəне
тəжірибені жақсарту үшін ұсыныстар айтады
- d) Оқушылар бір – бірінің жұмыстарын бағалайды
- e) Мұғалім мен оқушы сабақ үлгерімдерінің критерийлерін бірге
жасайды
- Əңгімелесу барысында ахуал бірлесе жұмыс жасауға емес,
бақталастыққа бағытталған əңгімені Мерсер (2000) бойынша көрсетіңіз:
- a) Кумулятивтік əңгіме
- b) Əңгіме – пікірталас (дебат)
- c) Зерттешілік əңгіме
- d) Əңгіме – ойталас (дискуссия)
- e) Эвристикалық əңгіме
- Күтілген жауаптың сапасы жоғары болу үшін мұғалімнің күту уақыты
қандай болуы керек:
- a) 3-7 сек.
- b) 20-30 сек.
- c) 15-25 сек.
- d) 40-50 сек.
- e) 1-2 мин.
- Мерсер сұхбаттың қанша түрін белгілейді?
- a) 1
- b) 2
- c) 3
- d) 4
- e) 5
- Диалог өзінің танымдық потенциалымен бөлінеді:
- a) Декламация, нұсқау
- b) Нұсқау, талқылау
- c) Механикалық есте сақтау, диалог
- d) Талқылау, диалог
- e) Барлық жауаптар дұрыс
- Баланың когнитивтік жəне əлеуметтік дамуына диалогтік оқытубойынша ең көп əсер ететін келесілердің қалыптасуы:
- a) Қарым қатынас дағдылары
- b) Сауаттылығы
- c) Оқи білуі
- d) АКТ дағдылары
- e) Математикалық дағдылар
- «… егер де олар осыны жасай алса, мен де оны жасай аламын» дегенойға негізделген (Бандура, 2001) өзіндік тиімділіктің қалыптасуына əсерететін факторды көрсетіңіз:
- a) Тəжірибе – жеке жетістік
- b) Модельдеу – жанама тəжірибе
- c) Əлеуметтік ұстанымдар
- d) Физиологиялық факторлар
- e) Жанұялық тəрбие
- Шульманның ілімі бойынша оқытудың практикалық дағдыларытөмендегідей:
- a) Өз тəжірибесін көрсететін дағдыларының болуы
- b) Өзінің жеке идеяларын көрсету ауқымдылығы
- c) Демонстрациялау, түзету жəне оқытуды бағалау, ынталандыру,
көтермелеу, шектеу, сабақтар кезеңдерін жоспарлау жəне
оқушыларды бағалау
- d) Теориялық жəне практикалық дағдылары
- e) Өзінің теориялық, практикалық дағдыларын көрсете алу білігі
- Сыни тұрғыдан ойлау – бұл:
- a) Бақылаудың, тəжірибенің, ойлау мен талқылаудың нəтижесінде
алынған ақпаратты ойлауға, бағалауға, талдауға жəне синтездеуге
бағытталған пəндік шешім.
- b) Жобалар, жоспарлар жасау, мақсаттар қоюмен байланысты ойлау
түрі жəне бұл үнемі уақыттың тапшылығы жағдайына байланысты
өрістеп, күрделене түседі.
- c) Логикалық құрастыру жəне түсініктерді пайдалану түрі жəне
негізінен ойлаудың кейінгі онтогенетикалық даму кезеңін көрсетеді.
- d) Жағдайдың шынайы, физикалық түрлену көмегімен жүзеге
асырылатын міндеттерді шешу, нысанның қасиетін мақұлдау.
- e) Бір мəселені шешу жолын іздестіру.
- Барлық шешімдерді бағалау, көптеген көзқарастар мен мүмкіндіктерді қарастыру жəне қабылдау, альтернативті интерпретацияларға ашық болудегеніміз, ол:
- a) Рационалдық (ұтқырлық)
- b) Тəртіп
- c) Пайым
- d) Сынаржақтылықтың болмауы
- e) Өзіндік сана-сезім
- Дональд Шон өзінің «Кəсіби іс-əрекетте қалай ойланады» зерттеуібарысында қандай ұғымды енгізді?
- a) Ойлы мұғалім
- b) Мұғалім-тəлімгер
- c) Мұғалім-жаңашыл
- d) Рефлективтік практик
- e) Мұғалім-көшбасшы
- Үш айлық курс бағдарламасындағы талантты жəне дарынды балаларғабілім беру нені қарастырады:
- a) Қазақстандық оқушылардың халықаралық байқауларға қатысу
қажеттігін
- b) Дарындылықты ерте жастан бастап диагностикалауды
- c) Дарындылықты анықтау мен дамытудағы инклюзивті амалдар мен
тəсілдерді
- d) Дарынды балаларды оқытуға арналған мектептер санын көбейтуді
- e) Балалардың дарындылығын дамыту үшін ата-аналардың
жауапкершілігін арттыруды
- Дэбора Эйр жаңа жағдайға қалыптастырған Мейкер мен Нильсонныңоқу жоспарын өзгерту моделіне қандай өзгерту енбейді?
- a) Мазмұнына өзгерістер енгізу (үдеріс пен нəтижені қоса есептегенде)
- b) Бағалау жүйесіндегі өзгерістер
- c) Оқу мəнмəтініндегі өзгерістер
- d) Қолданылатын əдісті өзгерту
- e) A-d нұсқалары дұрыс
- Баланың дамуын ресми түрде қалай анықтауға болады:
- a) Пəндік олимпиадаларға қатысу нəтижесі бойынша
- b) Бұл нəтиже ресми түрде бағаланбайды
- c) Оқу жетістіктерінің нəтижесімен
- d) Оқушылардың өзін өзі бағалауы арқылы
- e) Дұрыс жауабы жоқ
- Талантты балаларға сыныпта жəне сыныптан тыс күрделенген оқубағдарламасын ұсыну дегеніміз нені көрсетеді:
- a) Кіріктірілген тəсіл
- b) Килігу стратегиясы
- c) Ынтымақтастық педагогикасы
- d) Табиғи даму тұжырымдамасы
- e) Дамыта оқыту теориясы
- Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сəйкес оқыту мен оқу неге мүмкіндікбереді:
- a) Оқу үдерісін саралауға
- b) Əлемдік білім беру кеңістігіне шығуға
- c) Мектепте оқу мерзімін едəуір қысқартуға
- d) Мектепті қаржыландыруды қысқартуға
- e) Оқытылатын пəндер санын көбейтуге
- Пиаженің кезеңдер теориясы бойынша «нақты операциялар кезеңінде»балалар осы жаста болады:
- a) 7-11 жас
- b) 3-5 жас
- c) 12-15 жас
- d) 5-7 жас
- e) 16-17 жас
- Гуманистік тəсілдің негізін салушылар:
- a) А.Бандура
- b) Маслоу и Роджерс
- c) Хаген мен Хейл
- d) Роджерс пен Хаген
- e) Дұрыс жауабы жоқ
- 2 Көшбасшылық дегеніміз:
- a) Мұғалім «дауысын» күшейту
- b) Өз тəжірибесін ұдайы жетілдіру жəне тəжірибесін тарату
- c) Тəжірибені талдау жəне құбылыстарлдың себептерін анықтау
- d) Қол жеткен жетістіктерге қанағат ету
- e) Өз тəжірибесін жетілдіру бойынша бастаманы өз қолына ала білу
жəне əріптестерімен бірлесе шешім қабылдау
- Көшбасшылықты дамыту бойынша жұмыстың алғашқы кезеңінкөрсетіңіз
- a) Əрекеттерді жоспарлау
- b) Құндылықтарды анықтау
- c) Кəсіби міндеттерді анықтау
- d) Даму бағдарламасын құруға арналған келісім мен кеңестер
- e) Зерттеуге негізделген көшбасшылықты дамыту жұмыстары
- Көптеген мұғалімдер үшін АКТны білу келесі білім категорияларынажатады:
- a) Педагогикалық
- b) Пəндік
- c) Технологиялық
- d) Процессуалдық
- e) Концептуалдық
11-нұсқа
- Білімдердің педагогикалық аспектісі қандай құрамдас бөліктердіңбіртұтастығы болып табылады?
- a) Пəннің мазмұны мен педагогикалық білімдердің
- b) Оқу мазмұны мен педагогикалық білімдердің
- c) Оқу-тəрбие мазмұны мен педагогикалық білімдердің
- d) Оқыту мен тəрбиелеу мазмұнының
- e) Тəрбие мен педагогикалық білімдердің мазмұны
- Конструктивті сабақ беруде мұғалімнің рөлі қандай?
- a) Өтіп жатқан материалды түсіндіру
- b) Жекеленген жұмыс дағдыларын дамыту мақсатында құрбыларымен
пікір алмасуға регламент жасау
- c) Білім алу үшін мүмкіндіктерді қамтамасыз ету
- d) Оқушыларға тапсырмалардың орындалу үлгісін ұсыну
- e) Оқушыларға мақсатқа жету стратегиясын ұсыну
- Тиімді сабақ беру жəне сыныптағы оқытуға төменде көрсетілгенстратегиялардың қайсысы көбірек сəйкес келетіндігін таңдаңыз:
- a) Мұғалімдер тəжірибелі əріптестерінің сабақтарына қатысады
- b) Курстарда мұғалімдер тұрақты білім алады
- c) Əртүрлі сабақ беру тəсілдерін пайдаланып, мұғалімдер эксперимент
жасайды
- d) Сабақ берудің жаңа тəсілдерін енгізуге əкімшілік қызығушылық
танытады
- e) Басқа мектептердің тəсілдерін мұғалімдер пайдаланады
- Бағалаудың барлық түрінің жалпылама сипаттамасы болып табылады:
- a) Бақылау, интерпретация, тұжырымау
- b) Формативті, суммативті, қорытқы
- c) Анализ, салыстыру, синтез
- d) Жинақтау, абстракциялау, пайымдау
- e) Мойындау, негіздеу, қолдану
- Келтірілген пікірдің қайсысы сұхбаттың зерттеушілік сипатын береді:
- a) Басқалардың айтқандарын қабылдайды жəне онымен келіседі
- b) Сұхбат білім алмасу үшін пайданылады, оған қатысушылар бір —
бірінің идеясына төзімділік білдіреді
- c) Əңгімеге қатысушының əрқайсысы өз шешіміне келеді
- d) Əрқайсысының идеясы пайдалы деп бағаланады, бірақ мұқият
бағалаудан өтеді
- e) Идеялар өңделеді жəне қайталанады, бірақ бағаланбайды
- Кішкентай балалардағы сыни тұрғыдан ойлауды дамытудың оңтайлытəсілі қандай?
- a) Балаларды əр нəрсеге күдікпен қарауға ынталандыру
- b) Балаларды өз бетінше дəлелдер іздестіруге ынталандыру
- c) Балалардың жеке басының тəжірибесіндегі дəлелдерге мəн беруге
ынталандыру
- d) Құрбыларымен дəлелдемелер арқылы пікірсайысқа түсу
- e) Дұрыс жауабы жоқ
- Əр түрлі жастағыларға білім беруді табысты дамытудың түйіндіқағидаларының бірі:
- a) Оқушыларға жеке жұмыстар ұсыну
- b) Сыныптағы əр түрлі жастағы оқушыларды топтарға бөлмеу
- c) Уақытпен шектелген тапсырмаларды беру
- d) Бар назарды оқу жоспарына аудару
- e) Сыныптағы əр түрлі жастағы оқушыларды топтарға бөлу
- Басқару мен көшбасшылықты жүзеге асыру үшін мұғалім өзін қалайсезінуі керек?
- a) Ерекше тұлға ретінде
- b) Ақпараттық жалғыз көзі ретінде
- c) Оқу қоғамдастығының бөлігі ретінде
- d) Сыныптағы биліктің иесі ретінде
- e) Кез келген жағдайда жағдаят қожайыны ретінде
9.Оқытуда АКТ қолдану дегеніміз:
- a) Бағалауда қолданылатын құрал
- b) Мұғалімге оқытуға көмектесетін жəне оқушыларға ғылыми
ұғымдарды түсінуге мүмкіндік беретін құрал
- c) Сандық технологиялар туралы білімдерін кеңітетін əдіс
- d) Үлкен ақпарат ағынын өңдеу құралы
- e) Жоғарыдағылардың барлығы
- Технологиялық білім – бұл:
- a) Техникалық сипаттамаларды білу
- b) Техникалық құрылғылардың құрылысын білу
- c) Оқытудың қосалқы құралдары туралы білім
- d) Педагогикалық технологияларды білу
- e) Дұрыс жауабы жоқ
- Орта білім беру жүйесінде əлемдік деңгейде анағұрлым кең тараған
теориялық оқыту тəсілін атаңыз.
- a) Дайын білім беруге негізделген оқыту
- b) Механикалық түрде есте сақтау
- c) Сын тұрғысынан ойлау
- d) АКТ-ны қолдану
- e) Сындарлы (конструктивті) оқыту
- Мұғалімнің ……. — оның көзқарасы, қабылдаған шешімінің жəне іс-əрекетінің негізі.
- a) Білімі
- b) Ұстанымы
- c) Біліктілігін
- d) Ойлау жүйесі
- e) Сенімі
- Құзырлы оқытудың маңызды факторын атаңыз.
- a) Оқушы мен мұғалім арасындағы қарым-қатынастың нығаюы
- b) Оқушының тақырыптың мəнін өз бетімен меңгеруін мұғалімнің
зерттеуі мен бағалауы
- c) Оқушының оқудағы жауапкершілікті сезінуі, түсінуі
- d) Мұғалімнің оқушы оқу жетістігін бағалау үрдісі
- e) Мұғалімнің оқушы жан дүниесін түсінуі
- Шульман ілімінің (теориясының) үш көмекшісі:
- a) Бас, ойлау, жады
- b) Бас, қол, жүрек
- c) Бас, жүрек,сезім
- d) Бас, сана,тəжірибе
- e) Ақыл, қайрат, жүрек
- 1 Адамдардың қалай оқитындықтарын түсіну туралы ғылым салаларынкөрсетіңіз.
- a) Ғылыми қорлар жиынтығы, аффективтік теория, педагогика
- b) Когнитивті теориялар, зияткерлік, даму
- c) Əлеуметтік психология, аффективтік теория, когнитивті психология
- d) Шығармашылық, психология, қарым-қатынас
- e) Əлеуметтік психология, зияткерлік, даму
- «Субъектілер көп қырлы зияткерлікке (КҚЗ) ие» деп есептеген ғалымкім?
- a) Говард Гарднер
- b) Джон Саймонс
- c) Жан Пиаже
- d) Авраам Маслоу
- e) Джон Дьюи
- Тапсырмалардың қайсысы когнитивті қолдау көрсету үлгісі («көпірше»)болып табылады?
- a) Жұмысты оқулықтан көшіріп жазу
- b) Есепті шығару алгоритмін ұстану
- c) Практикалық тапсырманы орындау үшін оқулықты
қолдану
- d) Мұғалім көмегімен оқушының тапсырманы орындауы
- e) Мұғалімнің есепті шығару алгоритмін түсіндіруі
- Мидың артқы бөлімінің желке тұсы … жауап береді.
- a) Ауызша жəне тұжырымдалық білімнің сақталуына
- b) Визуалды бейнелерді қабылдау мен жадыда сақтауға
- c) Қол жəне дене рецепторларына
- d) Сөйлеуге
- e) Ойлауға
- 1 Адам қажеттіліктерінің иерархиясында Авраам Маслоу қандайқажеттілікті негізгі (жоғарғы) деп атайды?
- a) Сүйіспеншілікке, қарым-қатынасқа деген қажеттілік
- b) Құрметтеуге деген қажеттілік
- c) Физиологиялық қажеттілік
- d) Өзін-өзі таныта білу қажеттілігі
- e) Қауіпсіздікке деген қажеттілік
- 2 Оқу қай жерде өтетініне қарамастан оқытудың жалпы белгілерін атаңыз:
- a) Адамдар өз бетінше оқиды
- b) Адамдар белгілі бір мақсат қою арқылы оқиды
- c) Адамдар қиындықтарды жеңе отырып оқиды
- d) Адамдар диалог, талқылау, дебат, ынтымақтастықтағы іс-əрекет,
арқылы оқиды
- e) Адамдар өз қажеттілігін өтеу үшін оқиды
- Карл Роджерстің дамытқан тұжырымдамасы:
- a) «Мен» тұжырымдамасы жеке тұлғамен, оның тəжірибесімен қарым-
қатынас жасау маңыздылығы туралы
- b) Мидың қызметі туралы зияткерлік қырларының тұжырымдамасы
- c) «Үштік модель» теориясы
- d) Биологиялық жəне физиологиялық қажеттіліктер
- e) «Субъектілер көп қырлы зияткерлікке (КҚЗ) ие»
- Өзіндік тиімділікті қалыптастыруға ықпал ететін факторлар, бұл:
- a) Биологиялық жəне физиологиялық қажеттіліктер, қауіпсіздікке деген
қажеттілік,
- b) Сүйіспеншілікке жəне қарым-қатынасқа деген қажеттілік, өзін-өзі
құрметтеуге деген қажеттілік, өзін-өзі таныта білу,
- c) Қол жеткізілген нəтиже, жанама тəжірибе, əлеуметтік ұстаным,
физиологиялық факторлар
- d) Метатану, оқыту, оқу дағдылары
- e) Эффективті, əлеуметтік, когнитивті
- 2 ЖАДА оқушы дамытатын дағды мен қабілеттер, өз бетімен жасайалмайтын тапсырмалар көлемін айқындайды. Осы тапсырмалардыорындауда, оқушыларға жаңаны үйренуде тірек болады.
- a) Орындау үшін аса көп ынта-зейінді талап етпейтін сұрақтар
- b) Ересектердің көмегі немесе қолдауы
- c) Білім алушылар маңызды деп бағалаған тапсырмалар
- d) Оқушылардың өз пікірін білдіру арқылы білім алуы
- e) Оқушылар бірлескен зерттеу барысында да анықтай алады
- Оқушыларды ынталандыру жəне дамыту үшін əңгімелесуді қандайформада қолдану қажет деп ойлайсыз?
- a) Диалог
- b) Жұптық жұмыс
- c) Ұжымдық жұмыс
- d) Монолог
- e) Топтық жұмыс
- Оқытудағы əңгіме түрлерін атаңыз.
- a) Əңгіме-дебат, кумулятивті əңгіме, зерттеушілік əңгіме
- b) Талдау, қолдану, топтық əңгіме
- c) Сұрақ қою, жауап алу, əңгіме-дебат
- d) Зерттеушілік əңгіме, диалог, түрткі болу
- e) Диспут, кумулятивті əңгіме, талдау
- Чиксентмихаи бойынша «өзіндік мақсатты» қалыптастыруға арналғанзерігу жағдайы қандай аймақта болуы мүмкін?
- a) Əлсіз дағды, төмен талап
- b) Күшті дағды, төмен талап
- c) Жоғары талап, əлсіз дағды
- d) Күшті дағды
- e) Ешқайсысы да келмейді
- Оқушының білім алуын қолдау үшін сұрақ қоюдың қандай техникаларынпайдалануға болады?
- a) Түрткі болу, сынақтан өткізу жəне қайта бағыттау
- b) Ынталандыру, ойландыру, бағыттау
- c) Сынақтан өткізу, түзету, нақтылау
- d) Қайта бағыттау, ынталандыру, жетелеу
- e) Түрткі болу, кеңейту, жинақтау
- Оқыту – бұл жекелеген құбылыс немесе дағды емес, ол ….
- a) Оқушылардың оқуға деген қабілетін жақсартуға мүмкіндік беретін
педагогикалық тетіктердің біртұтас кешені
- b) Мұғалімдердің оқушыға білімді дайын түрде беріп, қайталап сұрауы
- c) Мұғалімнің өзінің сабақ беруіне басты назар аударуып, оқытуды
ұйымдастыруы
- d) Оқушылардың өздігінен оқуын қадағалап, оқып үйрену дағдыларын
қалыптастыру
- e) Оқушылардың берген білімді игеруі, үйренгенін пайдалана алуы
- «Оқыту мен оқудағы жаңа тəсілдер» модулінің негізінде жатқан теория?
- a) Əлеуметтік-сындарлылық тұрғыдан оқыту теориясы
- b) Өздігінен білім алу теориясы
- c) Қашықтықтан оқыту
- d) Дайын білімді таратуға негізделген «дəстүрлі» əдіс
- e) АКТ-ны қолдану
- 1-апта, 3-күндегі Дипактың қасиеті:
- a) Ұшқыр ойы
- b) Шеберлігі
- c) Ұстанымы
- d) Ынтасы
- e) Тапқырлығы
12-нұсқа
- Мерсер əңгімелесудің үш түрін анықтаған:
- a) Зерттеушілік əңгіме, авторитарлық əңгіме, əңгіме-дебат
- b) Диалогтік əңгімесу, бейресми əңгіме, əңгіме-дебат
- c) Əңгіме-дебат, кумулятивтік əңгіме, зерттеушілік əңгіме
- d) Зерттеушілік əңгіме, бейресми əңгіме, ұжымдық
əңгімелесу
- e) Ауызекі əңгіме, бейресми əңгіме, топтық əңгіме
- Мұғалімнің сұрақ қойғаннан кейін де жəне жауап алғаннан кейін декідіріс жасауы қажет пе?
- a) Жоқ, тек сұрақ қойғаннан кейін
- b) Жоқ, тек жауап алғаннан кейін
- c) Екі ойлау операциясы аралығында екі секундтық кідіріс
қажет
- d) Үзіліс қажет емес
- e) «Дұрыс емес» жауапқа реакция кезінде
- Сабақта диалогтің маңызды рөлін анықтаған ғалымдар:
- a) Мерсер, Литлтон
- b) К. Роджерс
- c) Дж. Дьюи
- d) А. Маслоу
- e) Ж. Пиаже
- Кембридж университетінің зерттеушілері қандай жобаға жұмысқатартылды?
- a) «Жасөспірім үні»
- b) «Ұстаз үні»
- c) «Бала үні»
- d) «Оқушы үні»
- e) «Табиғат үні»
- Қалай оқу керектігін үйретуде мұғалім оқушыға қандай міндеттер қояды?
- a) Білім міндеті қоятын талаптарды түсіну
- b) Жеке ойлау үдерістерін жəне олардың жұмыс қағидаттарын зерттеуге
- c) Міндеттерді орындау стратегияларын əзірлеуге жəне ойластыруға
- d) Нақты міндет үшін сəйкес келетін стратегияларды таңдау
- e) Жоғарыдағылардың бəрі дұрыс
- Өздігінен реттелетін оқудың үш элементін көрсетіңіз:
- тапсырмамен жұмыс істеу барысында өздігінен бағытталушылығы
- тапсырманы орындауда нұсқаулықты басшылыққа алуы
- проблеманы шешу мен мақсатқа жету үшін əдіс-тəсілдерді өздігінен
таңдауы
- оқушының проблемалар мен мақсаттарды топта бірігіп шешуі
- оқушының проблемалар мен мақсаттарды өздігінен айқындауы
- a) 1,2,3
- b) 1,2,4
- c) 2,3,5
- d) 2,3,4
- e) 1,3,5
- «Оқытудағы əңгімелесу — қарым-қатынас жасаудың бірсарынды емес,керісінше, идеялар екіжақты бағытта жүре отырып, осының негізіндеоқушының білім алуы жүретін өзара байланысты үдеріс». Авторы кім?
- a) Барнс
- b) Александер
- c) Мерсер
- d) Ходжкинсон
- e) Флейвел
8.Оқытудың мұғалімді селқос тыңдағанда емес, вербальды құралдардықолдану нəтижесінде, яғни сөйлесу, талдау жəне дəлелдеу барысындажүзеге асатынын көрсеткен кім?
- a) Мерсер (2000)
- b) Выготский
- c) Барнс (1971)
- d) Райан мен Деки (2009)
- e) Пиагет
9.Бағалаудың басты мақсаттарының біреуі:
- a) Үздік оқушылардың санын көбейту
- b) Үлгерімін анықтау
- c) Өзіндік əрекет ету
- d) Кері байланыс орнату
- e) Дұрыс жауабы көрсетілмеген
10.Оқушылардың білім берудің белгілі бір кезеңінде алған жетістіктерінбағалау түрі:
- a) Жиынтық бағалау
- b) Оқыту үшін бағалау
- c) Формативті жəне жиынтық бағалау
- d) Бағасыз бағалау
- e) Барлығы дұрыс
11.Мұғалімнің бағалауды кім үшін жəне қалай өткізу керек екендігі туралытүсінік қайда көрсетілген?
- a) Бағдарлама мазмұнында
- b) Кестеде
- c) Ережеде
- d) Талаптар жиынтығында
- e) Бағалаудың мақсатында
12.Сыни тұрғыдан ойлауды үйретуде қолданылуы мүмкін əдістер ретіндеқайсылары көрсетілген?
- a) «Зерттеушілік əңгіме» немесе «дəйектеу»
- b) «Диалогтік оқыту»
- c) «Қолдау»
- d) Жоғарыдағылардың барлығы
- e) Дұрыс жауабы жоқ
13.«Бағалау» (латынша) сөзінің мағынасы:
- a) «Жақын отыру»
- b) Зерттеушілік əңгіме жүргізу
- c) Стандарттарды бақылау жəне орындау
- d) Танымдық үдерістерді білу, түсіну, жəне реттеу немесе олар туралы
ойлау
- e) Есте сақтауды жақсарту
- Бағдарламаның негізгі ғылыми-теориялық негізі:
- a) Сындарлы оқыту теориясы
- b) Өздігінен білім алу теориясы
- c) Қашықтықтан оқыту
- d) Дайын білімді таратуға негізделген «дəстүрлі» əдіс
- e) Диалогтік оқыту тəсілі
15.Оқушылардың сандық сауатты болуы…
- a) Барлығы дұрыс
- b) Сыни тұрғыдан ойлауы
- c) Əлеуметтік хабардарлығы
- d) Оқуға əлеуметтік тартылуы
- e) Сандық құралдарды пайдалана білуі
- «Өзгертілген оқу жоспары» əдістемесінің көмегімен сыныпта ерекшеқасиеттерімен ерекшеленетін шағын топтарда орындалатын тапсырмалардайындауға болады, бірақ топ құру кезінде барлық оқушылар үшін тиімдіоқыту үдерісін ұйымдастыру икемділікті талап ететіндігі туралы идеяныңавторы кім?
- a) Эйр
- b) Фриман
- c) Мерсер
- d) Ренцулли
- e) Рейс
- Бағдарлама аясында талантты жəне дарынды балаларды оқытуды дамытуүшін қолданысқа енген жаңа тəсіл:
- a) Инклюзивті тəсіл
- b) Өңірлік, ұлттық, халықаралық сайыстар
- c) Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сəйкес оқыту
- d) Өздігінен оқыту
- e) Қашықтықтан оқыту
- Акселерация:
- a) Оқушының оқу бағдарламасына сай тез дамуы
- b) Оқушының бағдарламадан тыс қарқынды дамуы
- c) Дарынды, талантты оқушыларды оқытудың бір əдісі
- d) Оқушылардың тіл үйренудегі өзгерісі
- e) Дарынды, талантты балалардың оқуға деген қызығушылығын арттыру
- «Оқушылар əлемді түсіну үшін құрылымдар мен модельдерді игеріп қанақоймай, өз құрылымы бар ортаға қатысады. Оқу сан алуан тəжірибелікқызметке қатысуды қамтиды» — деген қағидат оқушылардың жасерекшеліктеріне сəйкес оқыту мен оқу модулінің қай тəсіліне сəйкес келеді.
- a) Оқытудың бихевиористикалық тəсілдеріне
- b) Оқуға когнитивтік тəсілге
- c) Оқытудағы гуманистік тəсілге
- d) Оқудағы əлеуметтік-жағдаяттық тəсілге
- e) Оқудағы психолого — педагогикалық тəсілге
- Ұзақ мерзімді жадының үш компонентін атаңыз.
- a) Жұмыстық, эпизодтық, семантикалық
- b) Рəсімдік, эпизодтық, семантикалық
- c) Жедел, рəсімдік, эпизодтық
- d) Рəсімдік, эпизодтық, тұрақты
- e) Эпизодтық, семантикалық, жұмыстық
- Кохлберг өнегелі даму теориясында неше кезеңді бөліп көрсетті?
- a) 3
- b) 4
- c) 5
- d) 6
- e) 7
- Субъектілерге басқалардың мінез-құлқының салдарын көруге, əртүрлімінез-құлықтың салдары туралы белгілі түсінік алуға мүмкіндік беретінтəсілдің бірі:
- a) Оқу
- b) Сөйлеу
- c) Бақылау
- d) Əңгімелеу
- e) Жазу
- Сыни тұрғыдан ойлаудың сипаты:
- a) «Пəнге деген сыни көзқарас»
- b) «Ойлау туралы ойлану»
- c) «Тақырыптың мазмұнына терең үңілу»
- d) «Оқушы үніне» құлақ асу
- e) Логикалық ойлау
- Мерсер сыныпта талқылаудағы дəлелдің үш түрін анықтаған. Оның бірікумулятивтік əңгімеде:
- a) Оқушылар бəсекеге қабілетті, басқа адамдардың көзқарасын
қабылдауды қаламайды
- b) Ұсыныстар жайында күмəн туып, қарсы дау айтылып, негізделген
дəлел мен сыни тұрғыдан ойлау арқылы жалғасады
- c) Оқушылар бір-бірімен жаңа жəне тиімді тəсілдерді іздестіреді
- d) Оқушылар бір-бірінің үлесін сынамайды жəне сындарлылыққа
негізделеді
- e) Балалар қате жауап бергені үшін қорықпай, өз идеяларын еркін
жеткізеді
- Джон Дьюи мен Дональд Шонның еңбектерінен туған ұғым:
- a) Техникалық ұтымдылық
- b) Іс əрекет барысындағы толғаныс
- c) Іс-əрекеттен кейінгі толғаныс
- d) Рефлексивті практик
- e) Құзырлы мұғалім
- Бақылаудың, тəжірибенің, ойлау мен талқылаудың нəтижесінде алынғанақпаратты ойлауға , бағалауға, талдауға жəне синтездеуге бағытталған пəндікшешім — ..?
- a) Сыни тұрғыдан ойлау
- b) Оқыту үшін бағалау жəне оқытуды бағалау
- c) Талантты жəне дарынды балаларға білім беру
- d) Білім беру мен білім алудағы жаңа тəсілдер жиынтығы
- e) Оқытудағы көшбасшылық
- Төмендегілдердің қайсысы мұғалімнің жұмыс тəжірибесін, жаңатəсілдерді қолдану жəне бағалау əрекеттерін қамтиды.
- a) Мұғалімдердің диалогтық оқытуы
- b) Мұғалімнің көшбасшылығы
- c) Мұғалімнің сыни тұрғыдан ойлауы
- d) Мұғалімнің дарынды балаларды оқытуы
- e) Мұғалімнің оқытуды жоспарлауы
28.Көптеген мұғалімдер қай жұмысты жақсы бастама деп санайды?
- a) Өз тəжірибесін жетілдіруді
- b) Өз жалақысын арттыруды
- c) Өз қызметін жетілдіруді
- d) Өз санатын көтеруді
- e) Өз көзқарасын нақтылауды
29.Педагогикалық дамуды қамтамасыз ету үшін кəсібилік түсінудің қандайнақты тəсілі талап етіледі?
- a) Жеке тұлғаға бағытталған
- b) Ұжымдық жəне кешенді
- c) Сыныпқа бағытталған
- d) Мазмұнға бағытталған
- e) Пəнге бағытталған
- Мұғалімнің көшбасшылығын дамыту жұмыстары қандай түсініккенегізделіп құрылған?
- a) «Мұғалім – зерттеуші»
- b) «Мұғалім – дамыту жұмысының көшбасшысы»
- c) «Мұғалім – өзгеріс жасаушы»
- d) «Мұғалім – тəлімгері»
- e) «Мұғалім – оқытушы»