Басы » Аттестатция » ППБ әдістемеден байқау тест тапсырмалары жауаптарымен бірге

ППБ әдістемеден байқау тест тапсырмалары жауаптарымен бірге

Методика байқау тесті

  1. Тәрбие процесі нәтижелілігінің маңызды сипаты

А.Қарым-қатынас іскерлігі мен дағдысының қалыптасуы

В. Практикалық іс-әрекет білімді жетілдіру

С. Білім беру үшін арнайы дайындалған адамдардың болуы

Д. Тәрбиешілердің тәрбие процесінің мәнін түсінуі

Е. Тәрбиеленушілердің жас ерекшеліктері мен мінез-құлықерекшеліктеріне сәйкес білімі++

  1. Тәрбиенің құрамды бөлігі

А. Қайта тәрбиелеу

В. Тәрбиенің комплекстілігі

С. Тәрбиенің принциптері

Д. Дене тәрбиесі++

Е. Қайшылықтар

  1. Жағымсыз істердің алдын алатын, өзінің және басқалардың алдында кінәлі сезінуге шақыратын әдіс

А. Мадақтау

В.Ұғындыру

С. Сыртқы ұғындыру

Д. Ішкі ұғындыру

Е. Жазалау++

4.Тәрбиенің негізгі мақсаты

А. Тәрбие процесінде онық мазмұнын ұйымдастыру

В. Отбасы мен мектептің балаға қоятын талаптарының бірлігін орнату

С. Оқушылардың санасы мен ерік күшіне ықпал ету

Д. Жеке адамды қалыптастыру және оның жан-жақты толыққанды дамуын қамтамасыз ету++

Е. Оқушылардың мінез-құлқы мен іс-әрекетін бақылау

5.Білімді іс-әрекет  негізінде қабылдап, оның өмірмен және практикамен байланысын тереңдетуді талап ететін оқытудың принципі

А. Түсініктілік

В.Ғылымилық

С. Мақсаттылық

Д. Белсенділік++

Е. Жүйелілік

  1. Оқыту принциптерінің мәні

А. Ережелер

В. Ережелер, нормалар

С. Дидактикалық процесті ұйымдастырудағы және өткізудегі нормативтік талаптар, жетекші идеялар++

Д. Дидактикалық заңдылықтар

Е. Дидактикалық заңдар

7.Оқыту әдістері анықталмайды

А. Оқушылардың қызығушылығымен++

В. Оқыту мен тәрбиенің мақсаттары және міндеттерімен

С. Мұғалімнің кәсіптік дайындығының дәрежесімен

Д. Оқушының дамуымен

Е. Оқу материалының мазмұнымен

  1. Оқыту барысында оқушылардың меңгеруі тиіс міндетті білім мазмұнының құрылымы

А. Тұлғаның ерік-жігері, өз іісіне жауапкершілігі, іскерлігі

В. Дағдылар икем жүйесі

С. Ғылыми білімдер, дағды дүниетанымдық, адамгершілік, эстетикалық идеялар++

Д. Оқу іс-әрекетінде құзыреттіліктер, бағыттылығы

Е. жеке тұлғаның шығармашылыққа қызығушылықтары, қабілеттілігі

  1. Проблемалық ситуация

А. Оқу процесінде кездесетін жеке қиыншылық

В. Оқушылардың үлгермеушілік салдары

С. Бар білімге сүйене отырып тапсырманы шеше алмау немесе фактіні түсіндіре алмау қиыншылығының психологиялық жағдайы++

Д. Қажетті талаптарға оқушылар білімінің сәйкес келмеуі

Е. Оқушылардың төмен деңгейі

  1. Мұғалімнің қандай жоспарында оқушылардың әртүрлі сыныптан тыс іс-әрекеттері және басқа іс-шаралар көрсетіледі.

А. Күнтізбелік-тақырыптық жоспарда

В. Сабақ жоспарында

С оқу жоспарында

Д. Күнтізбелік жоспарды

Е. Сынып жетекшісінің тәрбие жұмыс жоспарында++

  1. Ғылыми педагогикалық тәжірибеге баға беруде басшылыққа алынатын жаңашылдық

А. Инновацияның бағыттары

В. Инновацияның негізгі критерийлері++

С. Иннновациялық қызмет

Д. Инновацияның тәжірибелілігі

Е. Инновациялық іс-әрекет

12.Қолдану ерекшелігі мен орнына  байланысты жаңалық енгізудің түрлері

А. Объективті, субъективті, көп факторлы

В. Әдіс-тәсілдер, құралдар, формалар

С. Ғылыми-практикалық, әдіснамалық

Д. Технологиялық, әдістемелік, ұйымдастырушылық++

Е. Құрылымдық-мазмұндық

13.Жетекші іс-әрекеті ойын болып табылатын жастық даму кезеңі

А. Ересек шақ

В. Мектепке дейінгі жас++

С. Бозбалалық шақ

Д. Бастауыш мектеп жасы

Е. Жасөспірімдік шақ

14.Мұғалім өз пәнін оқушының тұлғасын қалыптастыру құралына, өзін-өзі тәрбиелеу, өзін-өзі дамыту және өздігінен білім алу құралдарына айналдыра алатын білімдік деңгей.

А. Локальды-модельдеуші деңгей

В. Беуімдеу деңгейі

С. Репродуктивті деңгей-

Д. Іс-әрекет пен мінез-құлықты жүйелік-модельдеуші деңгей+++

Е. Жүйелік-модельдеуші деңгей

15.Педагогтың тұлғалық центрациясын психология саласында зерттегін ғалым

А.) А.А. Леонтьев

В) Л.С. Выготский

С)Д.Б. Эльконин

Д)А. Маслоу

Е)А.Б. Орлов++

  1. Давыдов бойынша оқу-іс-әрекетінің басты нәтижесі

А. Тәжірибелік дағды мен іскерлік

В. Кәсіби бағыт пен қарым-қатынас

С. Педагогикалық қарым-қатынас

Д. Теориялық сана мен ойлау++

Е. Ойлау мен ес

  1. Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың алған ақпаратты

30% есте сақтауы үшін көмектесетін тәсіл

А. Талқылау

В. Көрсетілім++ (МАН-да 60 бетте)

С. Дәріс тыңдау

Д.Тәжірибе жасау

Е. Қадағалау

  1. Б.Скиннер көзқарасы бойынша, адамдардың лайықты істері үшін ынтыландыру, лайықсыз қылықтарын елемеу немесе жаза қолдану

А. Қоғамдық реттеушілік

В. Гуманистік өнегелілік

С. моральдік тәрбиелік

Д. Тәжірибелік зейіндік

Е. оперантты шарттылық+++

  1. Оқушылардың метатанымдық немесе өздігінен реттелетін оқуының алғышарты.

А. Мұғалімнің тұлғалық қабілеті

В. Мұғалімнің ұйымдастыру қабілеті

С. Мұғалімнің теориялық қабілеті

Д. Мұғалімнің қарым-қатынасы

Е. Мұғалімнің қолданған әдіс-тәсілі++

  1. Нақты іс-қимылдар арқылы дамитын және әрекеттерді қалай орындау керектігі туралы білімді сақтайтын жадының түрі

А. Эпизодты

В. Жұмысты

С. Рәсімдік++(МАН көшбасшы, 47 бет)

Д. Семантикалық

Е. Қысқа мерзімдік

  1. Идея қайталанады және жасалады, бірақ үнемі мұқият бағалана бермейтін әңгіменің түрі

А. Рефлексивтік әңгіме

В. Кумулятивтік әңгіме++(МАН көшбасшы,73 бет)

С. Реттелген әңгіме

Д. Зерттеушілік әңгіме

Е. Әңгіме-дебат

22.Толық жауап беруге, өз ойларын анық білдіруге, өз идеяларын дамытуға көмектесетін және тапсырманы орындау барысында бағдар беретін сұрақ

А. Сынақтан өткізу++(МАН көшбасшы-74бет)

В. Түсіндірме

С. Жетекші

Д. Түрткі болу

Е. Басқаға бағыттау

23.Оқытудың тәжірибе үлгісі және ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың көмегімен «модельдеу» аспектілері арасындағы сәйкестік

А. Болжамдарды тексеру үшін деректерді жинау

В. Оқушылардың жұмыстармен айырбастауы

С. Әртүрлі жұмыстарды салыстыру

Д. Өлшеулерді қалай жүргізу керектігін көрсету

Е. Ықтимал әсерлерді имитациялау++

24.Оқушының білім алуын қолдау үшін қойылатын сынақтан өткізу сұрағы

А. Берілген мысал айтылу мақсатына қарай қандай сөйлем

В. Бұл мәселе жөнінде тағы кім өз ойын айтқысы келеді

С. Бүгін сабақ сіздердің көңілдеріңізден шықты ма?

Д. Кешегі сабақта қандай маңызды мәселелерге тоқталды

Е. Осы айтқандарыңызға мысал келтіре аласыз ба++(МАН көшбасшы)

  1. Оқушыларды тұжырымдар жасай отырып, негізгі дереккөздерді салыстыру және талқылауға жетелегенде дамитын сыни ойлау дағдысы

А. Түсіндіру

В. Жинақтау

С. Бақылау

Д. Болжау

Е. Қорытындылау++

26.Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар. «Интерпретация» сипаттамасына сәйкес мұғалім іс-әрекеті.

А. Тапсырманы орындау қадамдарын талқылау

В. Оқушының жауабын критерийге сәйкестендіру++

С. оқушының жауабына сәйкес шешім қабылдау

Д. Жазбаша тест жұмыстарының жинағын құрастыру

Е. Оқушының тапсырманы орындауын бақылау

27.Бітіруші түлектерге ұлттық біріңғай тестілеу өткізудегі бағалаудың мақсаты

А. Стандартты бақылау және орындау++

В. Уәж түріндегі кері байланыс

С. Оқыту стилін бақылау

Д. Оқулықтар сапасын қадағалау

Е. Болжау және сұрыптау

28.Ең үздік оқушыларды анықтайтын өлшемдерінің ішінен икемділік сипаттамасына сәйкес келетінін көрсетінің

А.  Ақпараттарды толықтырып, олардағы қайшылықты анықтайды

В. Жоспарлауға көп уақыт жұмсағанмен  жоспарды тез жүзеге асырады

С. Ерте жастан бастап ерекше қабілеттерін ұзақ уақыт шоғырландырады

Д. Тапсырманы орындауда балама шешімдерді көріп, қабылдай алады++

Е. Мәселе бойынша ақпаратты толықтырып, оның мәніне тез жетеді

  1. Сабақты зерттеу тәсілінің қажеттілігі

А. Ішкі мониторинг жүргізу

В. Авторлық бағдарламаны жүзеге асыру

С. Оқу сапасын арттыру++

Д. Стандарттарды жетілдіру

Е. Стандартты тапсырмаларды орындау

30.Сабақты зерттеу тәсілінің тиімділігін көрсететін оқушылардың оқуы туралы деректерді жинауды көздейтін түйінді сипаты

А. Жүйелілік

В. Креативтік

С. зерттеу өзектілігі

Д. Бірізділік

Е. ғылыми дәлдік++

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
е д е д д с а с с е в д в д е д в е е с в а е е е в а д с е

 

Жауабы

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *