Қарағанды обылысы .Жезқазған қаласы
№1 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі
Бастауыш сынып мұғалімі Ж.Т. Жанділдаеваның
қысқа мерзімдік жоспары
11,09,2013ж | Сауат ашу | 1сынып |
Сабақ тақырыбы: | Буын. Көліктер | |
Жалпы мақсат: | Оқушыларды көшедежүру тартибімен жолда жүру ережесімен,көлік аттарымен қоғамдық көлікте өзін-өзін ұстай білумен таныстыру.Сөздерге буындық талдау жасату. Сурет бойынша сөйлем құрау.Сауатты жазу дағдыларын қалыптастыру; | |
Сілтеме: | Мұғал Әдістемелік нұсқаулықтар 63бет1-сыныпқа арналған әліппе оқулығы
Авторлары : Ш.Әуелбаев,Ә.Наурызбаева. Портал материалдары Тілашар кітабы
|
|
Оқу нәтижесі: | Сурет бойынша сөйлем құрауды үйрету.Сөздік қорларын молайту Сөздерге буындық талдау жасату. | |
Негізгі идеялар: | Сөйлем құрату..ажырату, талдау жасату. | |
Сабақта қолданылатын материалдар: | кесте, суреттер, қималы карточкаларды пайдалану | |
Оқыту әдістері: | Оқытудың жаңа әдістер: сұрақ- жауап, диалог;АКТ, Сын тұрғысынан ойлау.: Ой шақыру, Ой толғау, Автор орындығы. стр-н пайдалану. |
|
Оқытудың түрлері | топтық, өзіндік жұмыстар арқылы өткізу
|
|
Дерек көздері: | Каллиографиялық минут дәптері.Сызба бойынша жұмыс: журнал
Тақпақтар. |
|
Тапсырмалар: | Жазу үлгісі. Таяқшалар.Әрбір суретке сөйлем құрап жазады сызықша арқылы буынға бөледі..Санау. |
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
«Шаттыққа толы журекпен» тренингін арқылы сыныпта психологиялық ахуалды қалыптастыруды ұйымдастыру. | Орнымыздан тұрып щеңберге тұрып «Шаттыққа толы журекпен» тренигнеі қатысу,орындау. | ||
ІІ. Өткен тапсырманы еске тусіру. | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
«Ой шақыру»Сюжетті сурет арқылы сөйлеу мәдениетіне байланысты сөздік қорларын бақылау.Бағдршамның қызметі қандай? | көз жеткізу, , есте сақтау,сөйлем құрау.Бағдршамның қызметі қандай?сураққа жауап беру. | ||
Топқа бөлу | Түрлі көлік түрлері арқылы топқа бөліну | Іс-әрекетке қатысу
Есте сақтау .таңдау Мотоцикл,машина,тікұшақ. |
|
ІІІ. Жаңа сабақ | Мұғалімнің іс-әрекеті. | Оқушының іс-әрекеті | |
СЮЖЕТТІ СУРЕТ АРҚЫЛЫ мәтін оқу.Менің сүйікті машинамБуынды сызба арқылы түсіндіру. | Тындау.Сөйлем құрау.Буынға бөлу | ||
Шығармашылық жұмыс
|
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
|
«Ыстық орындық» стр бойынша.Қима қағаз дағы сурет бойынша сөйлем құрау.18-19 бет бойынша көліктерді атау буынға Бөлу.Ұшақ- 2буын 1буында1дыбыс Ұ,екінші буында3дыбыс ш,а,қ.Ойын: Ұшты,ұшты.Әдемі жазамыз. | Сөйлем құрау.буын құрамын санау.
қимылмен орындау Жазу. Қимылмен орындау. |
||
IV.Қорытындылау | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
Сұрақ қою Не үйрендім?Ойын «Түсін танып атын айт»
|
С-йлем құрау.Сұраққа.жауап беру
Қоржыннан зат алып атын ,түсін айту буынға бөлу |
||
VI. Бағалау (5 мин) | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
Формативті бағалауЖұлдызшалар арқылы | Бағалауға қатысу | ||
VII. Рефлексия | Мұғалімнің іс-әрекетіБугин сабак калай өтті.
Жасыл,сары,кызыл текшелер |
Оқушының іс-әрекетіТекше аркылы корсету |