Басы » Бастауыш сыныптар » Буын. Көліктер

Буын. Көліктер

Қарағанды  обылысы  .Жезқазған   қаласы 

№1 орта   мектептің бастауыш   сынып  мұғалімі 

Бастауыш  сынып  мұғалімі  Ж.Т. Жанділдаеваның

қысқа мерзімдік жоспары

11,09,2013ж Сауат ашу 1сынып 
Сабақ тақырыбы: Буын.  Көліктер
Жалпы мақсат: Оқушыларды  көшедежүру  тартибімен  жолда жүру ережесімен,көлік аттарымен   қоғамдық көлікте өзін-өзін ұстай білумен таныстыру.Сөздерге буындық талдау жасату. Сурет бойынша  сөйлем  құрау.Сауатты жазу дағдыларын қалыптастыру;
Сілтеме: Мұғал Әдістемелік  нұсқаулықтар 63бет1-сыныпқа арналған әліппе оқулығы

Авторлары : Ш.Әуелбаев,Ә.Наурызбаева.

Портал материалдары Тілашар кітабы

 

Оқу нәтижесі: Сурет  бойынша сөйлем  құрауды үйрету.Сөздік  қорларын  молайту Сөздерге буындық талдау жасату.
Негізгі идеялар: Сөйлем  құрату..ажырату, талдау жасату. 
Сабақта қолданылатын материалдар: кесте, суреттер, қималы карточкаларды пайдалану
Оқыту әдістері:   Оқытудың жаңа әдістер: сұрақ- жауап, диалог;АКТ,
Сын тұрғысынан ойлау.: Ой шақыру, Ой толғау, Автор орындығы. стр-н  пайдалану.
Оқытудың түрлері топтық, өзіндік жұмыстар арқылы  өткізу

 

Дерек көздері: Каллиографиялық минут  дәптері.Сызба бойынша жұмыс:   журнал

Тақпақтар.

Тапсырмалар: Жазу үлгісі. Таяқшалар.Әрбір суретке сөйлем құрап жазады сызықша арқылы буынға   бөледі..Санау.

            

                            Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
«Шаттыққа толы журекпен» тренингін арқылы сыныпта психологиялық ахуалды қалыптастыруды  ұйымдастыру. Орнымыздан  тұрып  щеңберге тұрып «Шаттыққа толы журекпен» тренигнеі   қатысу,орындау. 
ІІ. Өткен тапсырманы еске тусіру.  Мұғалімнің іс-әрекеті  Оқушының іс-әрекеті 
«Ой шақыру»Сюжетті сурет  арқылы  сөйлеу мәдениетіне  байланысты  сөздік қорларын бақылау.Бағдршамның қызметі қандай? көз жеткізу, , есте сақтау,сөйлем құрау.Бағдршамның қызметі қандай?сураққа жауап беру.
Топқа  бөлу Түрлі көлік түрлері арқылы  топқа  бөліну Іс-әрекетке қатысу

Есте сақтау .таңдау  Мотоцикл,машина,тікұшақ.

ІІІ. Жаңа сабақ        Мұғалімнің   іс-әрекеті.  Оқушының іс-әрекеті
 СЮЖЕТТІ СУРЕТ АРҚЫЛЫ мәтін оқу.Менің  сүйікті машинамБуынды  сызба  арқылы түсіндіру. Тындау.Сөйлем  құрау.Буынға бөлу
 Шығармашылық жұмыс

 

 Мұғалімнің іс-әрекеті

 

 

 

 Оқушының іс-әрекеті

 

 

 

   «Ыстық орындық» стр  бойынша.Қима қағаз дағы сурет бойынша сөйлем құрау.18-19 бет бойынша көліктерді атау буынға Бөлу.Ұшақ- 2буын 1буында1дыбыс Ұ,екінші буында3дыбыс ш,а,қ.Ойын: Ұшты,ұшты.Әдемі  жазамыз. Сөйлем құрау.буын құрамын санау. 

қимылмен орындау

Жазу.

Қимылмен  орындау.

IV.Қорытындылау  Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Сұрақ қою Не үйрендім?Ойын  «Түсін танып атын айт»

 

С-йлем құрау.Сұраққа.жауап беру

Қоржыннан  зат алып атын ,түсін айту      буынға   бөлу

VI. Бағалау   (5 мин)  Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
   Формативті  бағалауЖұлдызшалар арқылы Бағалауға қатысу
VII. Рефлексия  Мұғалімнің іс-әрекетіБугин сабак  калай өтті.

Жасыл,сары,кызыл текшелер

Оқушының іс-әрекетіТекше аркылы корсету

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *