Басы » Cыныптан тыс » Бердібек Соқпақбаев. Шынықсын денеміз

Бердібек Соқпақбаев. Шынықсын денеміз

Қарағанды   облысы

Жезқазғанқаласы

№1мектеп   Бастауыш   сынып   мұғалімі.

Жандилдаева  Жұмагүл Төлепбайқызы

 Сабақтың тақырыбы. Бердібек Соқпақбаев. Шынықсын денеміз.

Сабақтың мақсаты: 1.Өлеңнің мазмұны мен идеясын ашу.

Оқушыларға салауатты өмір салтының бір

тармағы денені шынықтыру жайлы түсінік

беру.

2.Оқушылардың шығармашылық жұмыс

істеуіне ықпал ету, сөздік қорын молайту.

Өз ойларын жинақтап, жүйелеп қорыта

білуге біліктіктерін жетілдіру.

3.Табиғат тамашасына сүйсіне білуге,

салауатты өмір сүруге тәрбиелеу.

Көрнекілік:               Қыс келбеті, сызба, қысқы ойын  түрлері

Әдіс- тәсілдері:        Түсіндіру, іздену, шығармашылық жұмыс.

Пән аралық байланыс:  Дүниетану, дене тәрбиесі.

           САБАҚТЫҢ  БАРЫСЫ:

Ұйымдастыру кезеңі:  .Бір, екі, үш

Сынып іші тып-тыныш

Жалқаулықты тастаймыз.

Сабақты біз бастаймыз.

Қызығушылығын ояту: Ой қозғау:

Шанамен зырғып желдетіп,

Шаңғы, коньки тебеміз.

Аққала жасап ойнайтын

Қай мезгіл деп ойлайсың?   Қыс

ОЙ ШАҚЫРУ стратегиясы

Ассациация құру.      Балалар өмірге байланысты қыс мезгілінің

Ерекшеліктерін еске түсірейік

( сызбаны оқушылар өздері толтырады.)

           Түн ұзарады  шаңғы, шана  тебеміз

Қар жауады               ҚЫС          боран болады

Аяз болады.      Күн қысқарады.                                                             

ТОПТАСТЫРУ  стратегиясы

Сурет бойынша  жұмыс:                             ҚЫС

Қыс мезгілі, қыс айлары, табиғи өзгеріс   Қыс мезгілін қалай суреттер едің

(Оқушылар  пікірін тындау)

Мағынаны ажырату  Сендер қыс мезгілін  суреттедіңдер.

Ал балалар жазушысы әрі ақын         Б.Соқпақбаевтың   Шынықсын денеміз атты өлеңін оқып түсініп

алайық.

БЕРДІБЕК СОҚПАҚБАЕВ

Жазушы                   Менің атым Қожа                      Алматы өңірінде         

Ақын                                    деген кітап жазған.       дүниеге келген

Кітаппен жұмыс:  Мұғалімнің оқуы, Оқушыларды өздіктерімен оқыту.

ЖОЛАУШЫНЫҢ ҚОЙЫН ДӘПТЕРІ  СТРАТЕГИЯСЫ:

Сабақтан шыққанда үйге қайтып бара жатқанда қыс туралы, табиғат туралы, қысқы ойын туралы , айналада не болды, не байқадың  Сол туралы жазып келген әңгімелерін оқыту.

АВТОРДЫҢ  ОРЫНДЫҒЫ   СТРАТЕГИЯСЫ:

Жазып келген әңгімелерін АВТОРДЫҢ орындығында  оқиды.

11 МАҒЫНАНЫ ТАНУ КЕЗЕҢІ:

Дәптерлерін ашқызу, бүгінгі күнді жазғызамын

Желтоқсанның жиырма төрті.

Шынықсын денеміз.

Б. Соқпақбаев.

СЕЗІМНЕН ШЫҚҚАН ӨЛЕҢ СТРАТЕГИЯСЫ:

Тақтада қыс мезгілінің суреті тұрады

МҰҒАЛІМ:  Ал балалар қыс мезгіліне байланысты оның ерекшеліктерін  ойланып мына сұрақтарды басшылыққа ала отырып  өз ойларыңнан 1 шумақ өлең шығарып  көріңдер.

Қар жауады  қалай        ( жапалақтап(

Кімдер жүр шапалақтап  ( балалар

Балалар не киеді               ( тон мен  қолғап

Не бетті сүйеді ?                (аяз)

ОЙ ТОЛҒАНЫС СТРАТЕГИЯСЫ:

Жұмбақты  оқып беремін  шешуін суретпен байланыстырады

1.Табаныма байладым                      2.Зулап түсіп төменге

Қос таяқпен айдадым                       Шықпас  менсіз төбеге

3. Табанға тақтым                              4.Қыста ғана болады

Жалпаң қақтым                                  Ұстасаң қолың тоңады

Зырлап бақтым           5.Өзі таудың бөктерінде  өседі

Жаңа жылда үй төріне көшеді.

ТЕЗ ОЙЛАН ОЙЫНЫН  ойнайық.

Мына  сөз тіркестерін пайдаланып  сөйлем құрап жіберейік.

БАЛАЛАР,  ОЛАР, КИІНДІ, ЖЫЛЫ, ТЕПТІ, ШАҢҒЫ, ШАНА.

ВЕНН көрсетуі  арқылы

ҚЫС                                                                    КӨКТЕМ:

Жыл мезгілі

Суық, қар жауады,                3 ай, күн,                жаңбыр жауады

Аяз, боран болады,                аспан,жер              құстар               келеді

Шана, шаңғы коньки тебеміз.   ай                   Ағаштар бүршік атады.

Ағаштар  тоңады.                                           Асық жіп ойнаймыз.

ҚОРЫТЫНДЫ:

Не өтілді

Нені  үйрендік

Қыс мезгілі   саған несімен ұнайды

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА: Б: Соқпақбаевтың  өлеңін жаттау.

Өзің қандай қысқы ойын түрін ұнатасың

суретін салып келу.

БАҒАЛАУ: 3- дегенім орта баға

Сапасы да орта ғана.

4- дегенім  жақсы баға

Алады оны жақсы бала

5- дегенім үздік баға

Оқитын бол үздік қана/

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *