Басы » Арнаулы курс » Ағылшын тілін ерте жастан оқыту Таңдау курсының бағдарламасы 2-4 сынып

Ағылшын тілін ерте жастан оқыту Таңдау курсының бағдарламасы 2-4 сынып

Құрастырған: Екібастұз қаласындағы

№25 қазақ қыздар гимназиясының

ағылшын тілі пәнінің мұғалімі

Аримбекова Альмира Ғабитқызы.

Ағылшын тілін ерте жастан оқыту

Таңдау курсының бағдарламасы 2-4 сынып

                                                            Түсінік  хат

   Ұрпағы білімді халықтың болашағы бұлыңғыр болмайды дегендей, жас ұрпаққа саналы, мән мағыналы, өнегелі тәрбие мен білім беру бүгінгі күннің талабы. Қазақстан Республикасының тәуелсіз елге айналып, әлемдік өркениеттің даму жолына түсу жолында, мектептерде ағылшын тілін ерте жастан оқыту жолға қойылды. Осыған байланысты ұлттық білім жұйесіндегі өзгерістер мен талаптарға арналған “Ағылшын тілін ерте жастан оқыту ” үйірмесі 2 — 4 сыныптарда сабақтан тыс, аптасына 1 сағат , барлығы 34 сағат жүргізіледі. 2- 4 сыныптарда ағылшын тілін оқытудың маңызы мен ерекшелігі – оқушыда оқу мен жазу дағдысының негізін қалау, оқушыларда сөздік,  дыбыстық құрылымы туралы түсінік қалыптастыру, әріп таныту, буындап, сөзі тұтас, сөйлемді түсінікті, мәтінді мәнерлі оқуға үйрету, салауатты, көркем жазу негізін қалыптастыру, сөйлеу тілін дамыту. Білім берудің мазмұны мен құрылымын жаңарту кезеңінде баланы мектеп қабырғасына 6 жастан қабылдаудың өзіндік жолы айқындалуда. Сондықтан ағылшын тілін оқыту бастауыш сыныпта ауызша  сөйлеу дағдысымен есепке алынады. Бастапқы этапта ағылшын тілін оқытудағы бір негізгі аспект ол ойын элеметтерін тиімді пайдалану болып табылады. Мектепте бастауыш сыныптарда  ағылшын тілін оқытудағы мақсаты – жаңа технологиялар үрдісі, тілдік қарым-қатынасты игеру болып табылады.Ерте жастан ағылшын тілін оқыту оқушылардың коммуникативті даму біліктілігін, оқушылардың қызығушылығын ұйымдастыруға мүмкіндік береді. «Шетел тілі» пәнінің мектептегі басқа пәндерге ерекшелігі сол, ол тек тілдік білім жүйесін (фонетикалық, лексикалық, грамматикалық) оқытумен шектелмейді, ең бастысы шетел тіліндегі сөз әрекетін мәдиниетаралық қарым-қатынас құралы ретінде меңгертіп, нәтижесінде көптілдік және көптүрлі мәдениетті түсінетін тұлғаны қалыптастырудағы рөлімен ерекшеленеді. Бастауышта ағылшын тілі бағдарламасы сөйлеу әрекетінің барлық түрін (тыңдап-түсіну, оқу, сөйлеу мен жазу), сондай-ақ ағылшын графикасымен танысуға, оқушының жас ерекшелігіне сай келетін мәтіндерді жазу және қарапайым оқу әдісімен таныстыруға бағытталғын. Мәтінді мазмұндауға, жазбаша сұрақтарға жауап беруге, жоспар құруға, белгілі бір суретке тақырып қоя білуге, сол суретке қарап сөйлем құрауға үйрету.

Бұл бағдармала бойынша бағасыз оқу тәсілі қолданылады да, жарты жылдық сайын сынақ алынады. Ерте жастан ағылшын тілін оқыту оқушылардың коммуникативті даму біліктілігін, оқушылардың қызығушылығын ұйымдастыруға мүмкіндік береді.

Оқушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптар

                   2 сынып (34 сағат)

   Мақсаты:   Дидактикалық ойындар, өлең жаттау, сайыс ойындары арқылы оқушының негізгі тілдік дағдылары қалыптасады.

Міндеттері:

1. Ағылшын тілінің негізгі сұрақ-жауап модельдерін үйрету;

2. 0-ден 20-ге дейінгі сандарды ауызша санауға үйрету;

3. Сөйлеу (қарым-қатынас) моделдерін үйрету;

 Сөздік қор: 60 -80 лексикалық бірліктер

 Сөйлеу: 4-5 қысқа сөйлем

Грамматикалық таырыптар: Present Simple, “to be” , “to have”, there is/there are, prepositions –on, in, above, under, between, near, behind

Тілдік тақырыптар:

  • кел, танысайық
  • жанұя мүшелері
  • ойыншықтар(сенің ойыншықтарын қандай? қайда?
  • мамандықтар
  • спорт

Сөйлеу   Оқушылар бағдарлама тақырыбына сай, көрнекілікке сүйене отырып, түрлі сұрақтар қойып, оған жауап беру тәсілдерін қолданады.

 Оқу   Оқушы  әліпбиді білу керек, әріптерді тыңдап түсінуді меңгеру. Сөйлемді, қысқа мәтінді толық оқи алу керек.

 Жазу   Оқушы әріптерді, сөздерді, қысқа сөйлемдерді жаза алу керек.

 Тыңдап түсіну   Дыбыстарды және сөздерді дұрыс дыбыстай алады; Оқушылар өз мұғалімдерінің сөйлеген сөзін, сөйлемше, мәтіндерді түсінуге дағдылануы тиіс.

 

3 сынып (34 сағат)

 Сөйлеу     Оқушылар кедергісіз сұрақ қоя білу керек, және оған жауап беруі тиіс. Мәліметпен алмасуы қажет. әр сөйлеушінің айтатын ойы төрт сөйлемнен кем болмауы керек.

 Жазу

Оқушы жеке фразаларды жаза алуы керек.

 Оқу

Арфоэпиялық нормаларды сақтай отырып оқушы қысқа мәтіндерді  толық түсініп, оқи алуы керек.

 Тыңдап түсіну

2 сыныпта өткен материалды толық түсініп, тыңдап, орындай алу керек.

Оқу курсының соңында оқушылар білуге тиіс:

— ағылшын алфавитінің әріптерін және дыбыстарын жазу және ажырату;

— әңгімелескенде алғыс айту, қоштасу сөздерін қолдану;

— сөйлескенде тақырыптық сөздік минимумды қолдану;

 Тілдік тақырыптар:

  • Family
  • Food
  • Holidays
  • Pets
  • Clothes
  • Seasons

4 сынып (34 сағат)

Сөйлеу

Монолог      Оқушылар көрген-білгені жайында, белгілі бір тақырып, суреттер бойынша пікірін хабарлай, суреттей білуі керек. Оқушы монолог түрінде сөйлеу кезінде әр түрлі сөз үлгілерін қолданып, бес-жеті сөйлем құрап айтуы тиіс.

Диалог      Оқушылар мынадай жұмыстарды орындай білуі керек: диалогты бастай алуы және оны аяқтай білуі, белгілі бір жағдайға байланысты ақыл-кеңес беруі, ұсынысын айтуы, өзіне айтылған ұсынысқа қалай қарайтынын (келісетінін, келіспейтінін) білдіруі, мәлімет сұрай алуы, мәлімет бере алуы, ол жайында пікір алысуы.

Жазу       Оқушылар суреттердің астына жеке сөздер мен қысқа сөйлемдерді жаза алуы, ашық хаттарға берілген үлгіге қарап өздеріне таныс тілдік материалдар негізінде қысқаша құттықтау жаза алуы тиіс (мерекемен, туған күнімен, т.б. құттықтау). Берілген үлгіге ұқсатып кішігірім хат жазады, өздері дұрыс жазуға дағдыланады.

Оқу

4 сыныпты бітірген оқушылар білуі тиіс

— затты сипаттап ( оның орнын , анықтама жаза алу, мысалы  

   суретке қарап, сынып бөлмесін т.б) жазу;

— мәтінге немесе суретке арқылы қысқа әңгіме жазу;

— тақырыптық мәтіндерді тыңдап-түсіну және сұрақтарға

  жауап жазу;

Тыңдап түсіну

Оқушылар өз мұғалімдерінің сөйлеген сөзін және сыныптастарының, әріптестерінің бұрын үйренген, өздеріне таныс материалдарға құрылған, әр сөйлемшеде бес сөзге дейін болатын, айтылу уақыты бір минутқа созылатын және жай қарқында айтылатын сөз, сөйлемше, мәтіндерді түсінуге дағдылануы тиіс.

Тілдік тақырыптар:

  • өзім туралы
  • мектеп.үй.ойын
  • жанұя мүшелері
  • ай аттары
  • дүкен
  • өзім туралы
  • мектеп.үй.ойын
  • жанұя мүшелері
  • ай аттары

                   Білім, білік дағдыларына қойылатын талаптар:

v өздерін таныстыра білу;

v отбасылары жайлы айтып беру;

v болашақ мамандықтары туралы айтып беру;

v пікірін хабарлай, суреттей білу керек;

v күнделікті өмірлері туралы баяндау;

v шет елдің ұлттық салт-дәстүрлерімен, тағамдарымен, киімдерімен танысу.

v жануарлар туралы әңгімелеу;

 

Берілген бағдарламаның тапсырмалары оқушының жас ерекшеліктерін ескере отырып жасалған.

                                                  Бағдарлама жоспары

2 сынып (барлығы 34 сағат)

Lexical themes hours date Grammar structure Songs and rhymes

Let’s intoroduce

1

What is your name?

1

  The alphabet

My name is …

“ABC” song

2

What is his/her name?

1

  His (her) name is … “What is your name?”

3

Where are you from?

1

  I am from … “Where are you from?”

4

How are you?

How is he/she?

1

  How are you?

I’m fine, thanks

(He / she is fine.).

“Stand up” жаттығуы.

“How are you?” song

Family

5

I have got a … and you?

1

  I have (I’ve) got a ..  

6

Have you got a …?

Has she/he got a …?

1

  Yes, I have a …

No, I have not

“How is your mother?” song

What do you want to be?

7

Is he/she a …?

Are you a …?

1

  He/she is a … “I am a pupil”. song

8

Who is he/she?

What is he/she?

1

  Who is he/she?

What is he/she?

“What is he?” poem

9

What do you want to be?

Do you want to be a …?

1

  I want to be a …

I don’t want to be a …

 

Let’s count

10

Count from … to …

1

  Numerals “Numbers” poem

11

Count from … to …

1

  Numerals  

12

I like to count

1

  Plural of nouns  

13

Let us count

1

     

14

How many … have you got?

1

  Plural of nouns “I like to play” poem

15

How many … have you got?

 

1

  How many … have you got?

( … has he/she got?)

“What have you got?” song

16

Optional lesson (сынақ)

1

     

Let’s play

17

Does he like to play …?

What does he like to do?

What does he like to play with?

1

  He/she likes to …

He/she doesn’t like to …

Yes, he/she does.

No, he/she doesn’t.

 

What colour is your toy?

18

Colours

1

  It’s red. (It’s a red ball.)

The ball is red.

“It’s fun”. poem

19

What colour is the …?

1

  They are red.

The balls are red.

“I see green” song

20

What colour are …?

1

  What colour is the (this, that)?

What colour are the (these, those)?

Poem “Colours”

Where are your toys?

21

Where is (are) the …?

1

  The doll (s) is (are) on the …

Is (are) the doll(s) on the …?

 

22

Where is (are) …?

1

  Where is (are) …? “Where is my ball?” poem

23

“Where is my ball?”

1

     

24

Where is (are) the …?

1

     

25

Playtime.

1

     

26

Can you see …?

1

  I can see …

I cannot see …

How old are you?

(dialogue)

27

Can you …?

1

  Can you …? “I have got many toys” song

Sport and games

28

What games

can you …?

do you like to …?

1

  Dialogue (I’d love to, with us.) “We can play.” poem

29

What games do you want to …?

1

     

30

What can you do well?

1

  Dialogue (go to the swimming pool, with great pleasure)  

31

What can you do well?

1

     

32

Why do you go to the … with?

1

  What games do you like to play?

(Do you want to  … can you …?)

Poem: ‘Little Ann”.

33

Playtime.

1

  “Alphabet bingo”  

34

Optional lesson (сынақ)

1

     

 

 

                                                 

 

 

                                             Бағдарлама жоспары

3 сынып (барлығы 34 сағат)

 

Lexical themes

hours

date

grammar structure

songs and rhymes

1

Family

1

  Where is the mother? Puzzle, rhymes

2

 

1

  Text: “Scotty” Poem: “Good night”

Puzzle: “Family”

3

 

1

  Family tree Poem: “Do you know Mary?”

4

Playtime

1

     

5

Food

1

  Present Simple Puzzle

Poem: “What do I like?”

6

 

1

  Past Simple Dialogue. proverbs

7

 

1

  Compare Present Simple and Past Simple (text) Puzzle

8

Holidays

1

  There is/are To make a card

9

 

1

  There was/were Puzzle, proverbs

10

 

1

    “Happy birthday!” Song

11

 

1

  Past Simple (Text: “Billy’s birthday”)  

12

Holidays

1

  Text: Christmas” part I “We wish you a merry Christmas” song

13

 

1

  Text: New Year Puzzle, jokes

14

Pets

1

  Numbers (Cardinal) Work with pictures

15

 

1

  Numbers (Ordinal)

Read the letter

“ My pet” poem

16

 

1

  Text “The funny animal” Poem: “I love my dog”

17

 

1

  Text: “At the Zoo” Puzzles, proverbs

18

 

1

  Modal verb: Must/ must not Poem: “I must”

19

 

1

  Text: “Gaston” Song: ’Head and shoulders”

20

 

1

  Diagram  

21

Playtime

1

  Memory game  

22

Look at my face

1

  This is .., these are … rhymes

23

 

1

  This is his eyes A song of the body

24

 

1

  What is this?  

25

 

1

  What are these?  

26

 

1

  Can you draw an eye? “My eyes can see” poem

27

Clothes

1

  Can/ can not “New clothes” song

28

 

1

  How many …  

29

 

1

  How much … “My raincoat”  poet

30

 

1

  Have/ has got “shoes”

31

Seasons

1

  Names of seasons “Season’ poem

32

 

1

  “to be” verbs  

33

 

1

  It’s snowing. It’s winter “Snow” poem

34

Optional lesson (сынақ)

1

     

  

Бағдарлама жоспары

4 сынып (барлығы 34 сағат)

lexical themes

hours

date

grammar structure

songs and rhymes

1 Greeting, introducing.

 

1

  Hello! My name is … I’m … I live in …

I go to …

 
2 “My house”

1

  Present Simple

I live in a house near …/ a flat …

 
3 “My day”

1

  I get up …

I have breakfast …

 
4 Family

1

  Have /have got ‘We are happy family” poem
5  

1

  Do you have any brothers?

Do you have any sisters?

Game: ‘ Who’s more …. ?”
6 Professions

1

  What does he/she do?

Where does he/she work?

What is he/she doing?

Topic “professions”
7  

1

  She is a teacher. She works at school.  
8 Ability

1

  I can/ can not (sing, play) “I can” poem
9 Months

1

  Names of months. “Seasons” poem
10 Months. Ordinals.

1

  It’s the first month. “Months” poem
11 Dates

1

  Numbers  
12  

1

  When is your birthday?

It’s on the 15th of May?

“Happy birthday!” song
13 Comparison

1

  Jane is taller. Bill is younger?

Who is taller?

Who is younger?

 
14  

1

  The new town is smaller than the old town.  
15 Comparison (different and the same)

1

  Kate is shorter than Pete.

John and Chris are the same.

 
16 Optional lesson (сынақ)

1

     
17 Shops and shopping.

1

  There is /there are Game: ‘Hot potato’
18  

1

  Structure to be going to do smth  
19 Prepositions

1

  Prepositions of movement Please-game
20  

1

  Prepositions of place and time  
21 Riddles

1

     
22 “Some”, “any” + nouns

1

  “Some”, “any”  
23 Appearance.

1

   He is … His hair is …

His eyes are …

 
24 Proverbs

1

     
25 Past tense of “to be”

1

  He was … His hair was…

His eyes were …

 
26 Past tense of “to be”

1

  Where were you …? I was …  
27 Past Simple Tense

1

  Did he work yesterday?  
28 Past tense of “to have”.

1

  I had a cat.  
29 Pronouns

1

  I, you, he/she etc. “We are happy” poem
30 Possessive pronouns.

1

  Whose is it? It’s ours. (his, hers, theirs)  
31 Demonstrative pronouns.

1

  This-that, those-these. Game: ”collect the flower”
32 Weather

1

  It’s raining. It’s spring. “Weather” song
33  

1

  Yesterday it rained. Today it is raining.  
34 Optional lesson (сынақ)

1

     

Қолданылған әдебиеттер

 

  1. 12 жылдық  білім беру №5, 2006. Республикалық ғылыми-әдістемелік және ақпараттық сараптамалық журнал.
    1. 12 жылдық мектептің 1-4 сыныптарына арналған бағдарлама. А.Атамұра; 2004
  2. ҚР президенті Н.Ә. Назарбаевтың қазақстан халқына жолдауы.
  3. Мектептегі шет тілі  №4 (22) июль/август, 2006
    1. “English”,  И.Н.Верещагина, Т.А.Притыкина, Москва, «Просвещение», 2000ж.
    2. Printa Ellis, Mary Bowen “Way ahead” I Pupil’s Book, “Macmillan”, 1997
    3. Printa Ellis, Mary Bowen “Way ahead” IІ Pupil’s Book, “Macmillan”, 1997
    4. Printa Ellis, Mary Bowen “Way ahead” ІIІ Pupil’s Book, “Macmillan”, 2000

9. Колесникова О.А «Ролевые игры в обучении иностранным языкам». «Иностранный язык в школе», 1989 №4.

 

2 комментария

  1. очень хорошии сайт

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *