Сабақ тақырыбы: Тригонометриялық функциялардың қасиеттері мен графиктері.
Сабақ мақсаты: Тригонометриялық функциялардың графиктерін салу арқылы математикалық тілді меңгеру
Типі: жаңа сабақ
Түрі: жеке, жұппен,топпен жұмыс
Әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, сұхбат, оқулықпен жұмыс, ой түрткі
Көрнекіліктер: интербелсенді тақта, постерлер, маркерлер, бағалау парағы, оқулық «Алгебра және анализ бастамалары. 10 сынып; А. Абылкасымова, К. Шойынбеков, В. Корчевский, З.Жумагулова; .-Алматы: Мектеп, 2010»
Нәтижесі:
- Тригонометриялық функциялардың қасиеттерін біледі
- Тригонометриялық функциялардың графиктерін айыра біледі
- Тригонометриялық функцияларды ажырата алады
- Тригонометриялық функциялардың графиктерін алгоритм бойынша сала алады.
- Өмірмен байланысын айта алады.
- топпен жұмыс істеу арқылы өзара сыйластықта болады, жұмыс істеу дағдылары қалыптасады жауапикершілігі артады. Өзіне-өзі талап қояды.
Міндеттері:
- Тригонометриялық функциялардың графиктері туралы түсініктерін қалыптастыруға жағдай жасай отырып, оның графиктерін тұрмыста қолдану түсініктерін кеңейту.
- Тригонометриялық функциялардың графиктерін түрлендіруге байланысты біліктігін алгоритм арқылы жетілдіру
- Матемтілді Жоғары деңгейлі сұрақтар қою арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту.
- өзіндік жұмыс, өздігінен білім алу қабілетін, топта жұмыс істеу жəне жеке тапсырмаларды орындату арқылы өзіндік бағалау дағдыларын дамыту
Табыс критерилері:
- Тригонометриялық функциялардың қасиеттерін білгім келеді
- Тригонометриялық функциялардың графиктерін айыра білуім керек
- Тригонометриялық функцияларды ажырата аламын
- Тригонометриялық функциялардың графиктерін алгоритм бойынша сала аламын
- Өмірмен байланысына мысал келтіремін.
Сабақ кезеңдері |
Мұғалім іс-әрекеті |
Оқушы іс-әрекеті |
модуль |
Ұйымдастыру 6 мин3 мин |
Шаттық шеңберін құрайық.
|
Дөңгелене тұрып, қасындағы көршісіне 1 тілек айтады.Мысалы: ҰБТ жақсы ұпай алуыңа тілектеспін, қалаған оқу орнына түсесің деп сенемін, грант иегері бол | Жас ерекшелігін ескеру |
3 мин | Топқа бөлу «сурет қиындыларын» құрастыру арқылы. дыбыссыз қадамды сақтаймыз.
1 топ: синус функциясының графигі көк түсті
2 топ: косинус функциясының графигі қызыл түсті
3 топ: тангенс функциясының графигі жасыл түсті
|
3 топқа бөлінеді.Топ ережесін сақтау-сабаққа кешікпеу
-уақытты үнемдеу -дыбыссыз қадам -бір-бірімізді тыңдау, құрметтеу -пікірмен санасу, ортақ шешімге келу -әр топ мүшесі өз ісіне жауапкершілікпен қарау -шығармашыл, іскер, белсенді болу -нәтиже шығару |
Ынтымақтастық орнату |
Білім 5 минЖаңа сабаққа кіріспе | Миға шабуыл жаңа тақырыпқа шығуЖай сұрақтар:
-Функцияның түрлерін атаңдар. -Анықталу облысын ата -Мәндер облысы? -Графигін ата?
Күрделі сұрақтар: -Қайсысы жұп, қайсысы тақ функциялар? Неліктен? -кез келген функцияның графигін салу алгоритмін атай аласың ба?
НЕГЕ?
Ауызша мадақтау: жарайсың, керемет, өте жақсы
Сонымен, бүгінгі сабағымыздың тақырыбын атай аласыз ба? Мақсатымызды анықтайық.
|
Интербелсенді тақтада 4 функцияның (сызықтық, квадраттық, гипербола, түбірдің) графигін көрсету арқылы сұрақтарға жауап береді.
Не білемін? Не білгім келеді?
|
АКТ мүмкіндіктері
Сын тұрғысынан ойлау
Формативтік
Инсерт әдісі
|
Түсіну 7 мин | Тригонометриялық функцияның графигін салу алгоритмін құрастыр.Оқулықпен жұмыс, 41-44 беттер1 топ: y = sinx функциясының графигі, қасиеттері
2-топ: y = cos x функциясының графигі, қасиеттері 3 топ: y = tg x және y = ctg x функциясының графигі, қасиеттері
Жеке, жұбыңда, топта талқыла |
Жеке, жұппен, топпен жұмыс
Топта талқылап, жинақтау, ескеру |
Сын тұрғысынан ойлау
Түртіп алу
Диалог
|
Қолдану 7мин | Оқулықпен жұмыс1 топ: №1(ә) мысал2-топ№1(б) мысал
3 топ: №1а мысал
Топтарға қонаққа бару |
-жеке жұмысТоптар функциялардың графиктерін салу алгоритмін жасайды-Мысалды қарастырады, талдайды
-Өмірде қайда қолданатынын айтады? «медицинада синусоиданы диагностикалық аппараттарда:осциолограф, ЭКГ»
-Бір-біріне қонаққа барады
|
Интерпретация-логикалық бағалау
ТД
Өмірде қолдану |
Талдау 10мин | тригонометриялық функцияны зерттеу алгоритмін постерге сал.
|
Топ жұмыстарын қорғау, тыңдау, пікірлермен бөлісу, толықтыру.тригонометриялық функцияны зерттеу алгоритмін жасайды:
-графигінің түрі -анықталу облысы -мәндер облысы -ең кіші оң периоды -жұптығы, тақтығы -симметрия сызығы -бірсарынды кемімелі аралығы -бірсарынды өспелі аралығы
Тыңдайды,ұсыныс айтады
-Өмірде қайда қолданатынын айтады? «медицинада синусоиданы диагностикалық аппараттарда:осциолограф, ЭКГ»
|
Сын тұрғысынан ойлау
Интерпретация-логикалық бағалау
Стикерлермен бағалау:2ж1т.
Өмірде қолдану |
Жинақтау, синтездеу 3мин | АКТ көмегімен салыстыру Интербелсенді тақтада конструктор программасын қолданып, тригонометриялық функциялардың графиктерін көрсету | Бір шешімге келу ауызшаСалыстыру, толықтыру
Топ басшысының бағасы- бағалау парағы бойынша |
АКТ қолдану |
Бағалау5 мин | №65 1а, 2ә, 3 бАКТ арқылы тексеру | Есеп шығарады, өзара бағалайды | Өзін, жұбын бағалау |
РефлексияБағалау2 мин | 3 Б әдісін қолдану sms арқылы Топтардың есебі | Сабақты, өзін-өзі бағалауНені білдім?Нені біле алмадым? түсінбедім
Нені білгім келеді? |
Жиынтық бағалау |