Басы » Кембридж бағдарламасы » Тригонометриялық функциялардың қасиеттері мен график

Тригонометриялық функциялардың қасиеттері мен график

Сабақ тақырыбы: Тригонометриялық функциялардың қасиеттері мен графиктері.
Сабақ мақсаты: Тригонометриялық функциялардың графиктерін салу арқылы математикалық тілді меңгеру
Типі: жаңа сабақ
Түрі: жеке, жұппен,топпен жұмыс
Әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, сұхбат, оқулықпен жұмыс, ой түрткі
Көрнекіліктер: интербелсенді тақта, постерлер, маркерлер, бағалау  парағы, оқулық «Алгебра және анализ бастамалары. 10 сынып; А. Абылкасымова, К. Шойынбеков, В. Корчевский,  З.Жумагулова; .-Алматы: Мектеп, 2010»
Нәтижесі:

  • Тригонометриялық функциялардың қасиеттерін біледі
  • Тригонометриялық функциялардың графиктерін айыра біледі
  • Тригонометриялық функцияларды ажырата алады
  • Тригонометриялық функциялардың графиктерін алгоритм бойынша сала алады.
  • Өмірмен байланысын айта алады.
  • топпен жұмыс істеу арқылы өзара сыйластықта болады, жұмыс істеу дағдылары қалыптасады жауапикершілігі артады. Өзіне-өзі талап қояды.

Міндеттері:

  • Тригонометриялық функциялардың графиктері туралы түсініктерін қалыптастыруға жағдай жасай отырып, оның графиктерін тұрмыста қолдану түсініктерін кеңейту.
  • Тригонометриялық функциялардың графиктерін түрлендіруге байланысты  біліктігін алгоритм арқылы жетілдіру
  • Матемтілді Жоғары деңгейлі сұрақтар қою арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту.
  • өзіндік жұмыс, өздігінен білім алу қабілетін, топта жұмыс істеу жəне жеке тапсырмаларды орындату арқылы өзіндік бағалау дағдыларын дамыту

Табыс критерилері:

  • Тригонометриялық функциялардың қасиеттерін білгім келеді
  • Тригонометриялық функциялардың графиктерін айыра білуім керек
  • Тригонометриялық функцияларды ажырата аламын
  • Тригонометриялық функциялардың графиктерін алгоритм бойынша сала аламын
  • Өмірмен байланысына мысал келтіремін.

Сабақ кезеңдері

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушы іс-әрекеті

модуль

Ұйымдастыру  6 мин3 мин  

Шаттық шеңберін құрайық.

 

Дөңгелене тұрып, қасындағы көршісіне  1 тілек айтады.Мысалы: ҰБТ жақсы ұпай алуыңа тілектеспін, қалаған оқу орнына түсесің деп сенемін, грант иегері бол Жас ерекшелігін ескеру
3 мин Топқа бөлу «сурет қиындыларын»  құрастыру арқылы. дыбыссыз қадамды сақтаймыз.

1 топ: синус функциясының графигі көк түсті

 

2 топ: косинус функциясының графигі қызыл түсті

 

3 топ: тангенс функциясының графигі жасыл түсті

 

 

3 топқа бөлінеді.Топ ережесін сақтау-сабаққа кешікпеу

-уақытты үнемдеу

-дыбыссыз қадам

-бір-бірімізді тыңдау, құрметтеу

-пікірмен санасу, ортақ шешімге келу

-әр топ мүшесі өз ісіне жауапкершілікпен қарау

-шығармашыл, іскер, белсенді болу

-нәтиже шығару

Ынтымақтастық орнату
Білім 5 минЖаңа сабаққа кіріспе Миға шабуыл жаңа тақырыпқа шығуЖай сұрақтар:

-Функцияның түрлерін атаңдар.

-Анықталу облысын ата

-Мәндер облысы?

-Графигін ата?

 

Күрделі сұрақтар:

-Қайсысы жұп, қайсысы тақ функциялар? Неліктен?

-кез келген функцияның графигін салу алгоритмін атай аласың ба?

 

 

 

 

 

НЕГЕ?

 

Ауызша мадақтау: жарайсың, керемет, өте жақсы

 

Сонымен, бүгінгі сабағымыздың тақырыбын атай аласыз ба?  Мақсатымызды анықтайық.

 

Интербелсенді тақтада 4 функцияның (сызықтық, квадраттық, гипербола, түбірдің) графигін көрсету арқылы сұрақтарға жауап береді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Не білемін?

Не білгім келеді?

 

 

 

АКТ мүмкіндіктері

 

 

 

 

 

Сын тұрғысынан ойлау

 

 

 

 

 

Формативтік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Инсерт әдісі

 

 

 

 

Түсіну                  7 мин Тригонометриялық функцияның графигін салу алгоритмін құрастыр.Оқулықпен жұмыс, 41-44 беттер1 топ: y = sinx функциясының графигі, қасиеттері

2-топ: y = cos x функциясының графигі, қасиеттері

3 топ: y = tg x және y = ctg x функциясының графигі, қасиеттері

 

Жеке, жұбыңда, топта талқыла

Жеке, жұппен, топпен жұмыс

 

 

 

Топта талқылап, жинақтау, ескеру

Сын тұрғысынан ойлау

 

 

Түртіп алу

 

Диалог

 

 

Қолдану  7мин Оқулықпен жұмыс1 топ: №1(ә) мысал2-топ№1(б) мысал

3 топ: №1а мысал

 

Топтарға қонаққа бару

-жеке жұмысТоптар функциялардың графиктерін салу алгоритмін жасайды-Мысалды қарастырады, талдайды

 

-Өмірде қайда қолданатынын айтады? «медицинада синусоиданы диагностикалық аппараттарда:осциолограф, ЭКГ»

 

-Бір-біріне қонаққа барады

 

Интерпретация-логикалық бағалау

ТД

 

 

Өмірде қолдану

Талдау  10мин тригонометриялық функцияны зерттеу алгоритмін постерге сал.

 

Топ жұмыстарын қорғау, тыңдау, пікірлермен бөлісу, толықтыру.тригонометриялық функцияны зерттеу алгоритмін жасайды:

-графигінің түрі

-анықталу облысы

-мәндер облысы

-ең кіші оң периоды

-жұптығы, тақтығы

-симметрия сызығы

-бірсарынды кемімелі аралығы

-бірсарынды өспелі аралығы

 

Тыңдайды,ұсыныс айтады

 

-Өмірде қайда қолданатынын айтады? «медицинада синусоиданы диагностикалық аппараттарда:осциолограф, ЭКГ»

 

Сын тұрғысынан ойлау

 

 

 

Интерпретация-логикалық бағалау

 

 

 

 

 

Стикерлермен бағалау:2ж1т.

 

 

 

Өмірде қолдану

Жинақтау, синтездеу 3мин АКТ көмегімен салыстыру Интербелсенді тақтада конструктор программасын қолданып, тригонометриялық функциялардың графиктерін көрсету Бір шешімге келу ауызшаСалыстыру, толықтыру

Топ басшысының бағасы-

бағалау  парағы бойынша

АКТ қолдану
Бағалау5 мин №65 1а, 2ә, 3 бАКТ арқылы тексеру Есеп шығарады, өзара бағалайды Өзін, жұбын бағалау
РефлексияБағалау2 мин 3 Б әдісін қолдану sms арқылы Топтардың есебі Сабақты, өзін-өзі бағалауНені  білдім?Нені біле алмадым? түсінбедім

Нені білгім келеді?

Жиынтық бағалау

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *