Әсем Жастлекқызы Жаңбырбаева Екібастұз қаласының № 25 қазақ қыздар гимназиясының математика пәнінің мұғалімі
Зерттеу тақырыбы: « АКТ арқылы 10 сынып оқушыларының алгебра пәніне деген қызығушылығын арттыру»
Орта мерзімді сабақ жоспары
Тізбектелген
сабақтар топтамасындағы сабақтар тақырыптары |
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары
|
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Ұйымдастыру формалары | Оқып-үйренудің нәтижесі | Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | Модуль | Негізгі дерек көздер, ресурстар | кедергілер | |
1 | Тригонометриялық функциялардың қасиеттері мен графиктері. | Т функциялардың графиктерін салу арқылы математикалық тілді меңгеру
|
сұрақ-жауап, сұхбат, оқулықпен жұмыс,
түртіп алу инсерт бағдаршам джигсо (мозайка)
|
жеке, жұппен,
топпен жұмыс |
-т/функ/дың қасиеттерін біледі;
-т функ/дың графиктерін айыра біледі; тфунк/ды ажырата алады; -т функ/дың графиктерін алгоритм бойынша сала алады. -Өмірмен байланысын айта алады. -топпен жұмыс істеу арқылы өзара сыйластықта болады, жұмыс істеу дағдылары қалыптасады
|
Ауызша мадақтау: жарайсың, керемет, өте жақсы
Стикерлермен бағалау
Бағалау парағы кесте |
АКТ
СТО
Диалог
ТжД
бағалау
|
оқулық
Маркер, Сызғыш, флипчарт Интербелсенді тақта, компьютер, проектр
|
Уақыт тапшылығы
Топ ережесін сақтамау
Білімдегі олқылықтар
Өз ойын матемтілде жеткізе алмауы
Қызығушылығы төмен
Жоғары деңгейде сұрақ қоя алмауы
Жоғары деңгейдегі тапсырмаларды орындай алмауы |
2 | Кері тригонометриялық функциялар | Кері тригонометриялық функциялардың графиктерін салу арқылы математикалық ойлау қабілеттерін дамыту
|
сұрақ-жауап, сұхбат, оқулықпен жұмыс,
түртіп алу инсерт семантикалық карта |
жеке, жұппен,
топпен жұмыс |
-кері т/функ/дың қасиеттерін біледі;
-кері т функ/дың графиктерін айыра біледі; кері тфунк/ды ажырата алады; -кері т функ/дың графиктерін алгоритм бойынша сала алады. -Өмірмен байланысын айта алады. -топпен жұмыс істеу арқылы өзара сыйластықта болады, жұмыс істеу дағдылары қалыптасады
|
Ауызша мадақтау: жарайсың, керемет, өте жақсы
Стикерлермен бағалау
Бағалау парағы |
АҚТ
Сын тұрғысынан ойлау
Диалог
ТжД
бағалау
|
оқулық
Маркер, Сызғыш, флипчарт Интербелсенді тақта компьютер, проектр |
Функция мен кері тригонометриялық функцияның графигін ажырата алмауы:
График салуда уақыттың жетпеуі |
3 | Арксинус, арккосинус, арктангенс, арккотангенс. | Арксинус, арккосинус, арктангенс, арккотангенс түсінік беру және олардың қасиеттерін қолдану дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау
|
сұрақ-жауап, сұхбат, оқулықпен жұмыс,
түртіп алу инсерт бағдаршам матем диктант |
жеке, жұппен,
топпен жұмыс |
-arcsinx, arccosx, arctgx, arcctgx ұғымын біледі.
—arcsinx, arccosx, arctgx, arcctgx қасиеттерін біледі. -Қасиеттерін есептер шығаруда қолданады. у дағдылары қалыптастыруға жағдай жасау -өзін және өзгені АКТ арқылы бағалауға үйрету; -Ойларын еркін, жетік жеткізе біледі; -Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды; -Түйінді ой қорытынды жасайды; |
Ауызша мадақтау: жарайсың, керемет, өте жақсы
Стикерлермен бағалау
Бағалау парағы |
АҚТ
Сын тұрғысынан ойлау
Диалог
ТжД
бағалау
|
оқулық
Маркер, Сызғыш, флипчарт Интербелсенді тақта компьютер, проектр |
|
4 | Құрамында арксинусы, арккосинусы, арктангенсы, арккотангенсы бар өрнектерді тепе-тең түрлендіру. |
|
сұрақ-жауап, сұхбат, оқулықпен жұмыс,
түртіп алу инсерт бағдаршам тест |
жеке, жұппен,
топпен жұмыс |
Ауызша мадақтау: жарайсың, керемет, өте жақсы
Стикерлермен бағалау
Бағалау парағы |
АҚТ
Сын тұрғысынан ойлау
Диалог
ТжД
бағалау
|
Оқулық
Маркер, Сызғыш, флипчарт Интербелсенді тақта компьютер, проектр
Тест тапсырмалары |
1 сабақ | 2 сабақ | 3 сабақ | 4 сабақ | |
тақырыбы | Тригонометриялық функциялардың қасиеттері мен графиктері. | Кері тригонометриялық функциялар | Арксинус, арккосинус, арктангенс, арккотангенс. | Құрамында арксинусы, арккосинусы, арктангенсы, арккотангенсы бар өрнектерді тепе-тең түрлендіру. |
Білімділік мақсаты
когнитивті |
Т функциялардың графиктерін салу арқылы математикалық тілді меңгеру
|
|||
Жеке даралық даму мақсаты аффективті | Т функциялардың графиктері тақырыбы бойынша сын тұрғысынан ойлау арқылы ойлау қабілеттерін дамыту | |||
міндеттер | тригонометриялық функциялар жəне олардың қасиеттерімен таныстыру;
тригонометриялық функциялардың қасиеттерін игеру: тригонометриялық функциялардың графиктерін қолдану біліктігін қалыптастыру |
|||
Күтілетін нәтиже | тфунк/дың қасиеттерін біледі; т функ/дың графиктерін айыра біледі; тфунк/ды ажырата алады;
т функ/дың графиктерін алгоритм бойынша сала алады: өмірмен байланысын айта алады: топпен жұмыс істеу арқылы өзара сыйластықта болады, жұмыс істеу дағдылары қалыптасады
|
|||
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | сұрақ-жауап, сұхбат, оқулықпен жұмыс,
түртіп алу инсерт бағдаршам джигсо (мозайка)
|
|||
Ұйымдастыру формалары | жеке, жұппен,
топпен жұмыс |
|||
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | Ауызша мадақтау: жарайсың, керемет, өте жақсы
Стикерлермен бағалау
Бағалау парағы |
|||
Модуль | АКТ: СТО
Диалог
ТжД
бағалау
|
|||
Негізгі дерек көздер, ресурстар | Оқулық
Маркер, Сызғыш, флипчарт Интербелсенді тақта, компьютер, проектр |
|||
кедергілер | Уақыт тапшылығы
Топ ережесін сақтамау Білімдегі олқылықтар
Өз ойын матемтілде жеткізе алмауы Қызығушылығы төмен Жоғары деңгейде сұрақ қоя алмауы Жоғары деңгейдегі тапсырмаларды орындай алмауы |