Басы » Кембридж бағдарламасы » АКТ арқылы 10 сынып оқушыларының алгебра пәніне деген қызығушылығын арттыру

АКТ арқылы 10 сынып оқушыларының алгебра пәніне деген қызығушылығын арттыру

Әсем Жастлекқызы Жаңбырбаева  Екібастұз қаласының № 25 қазақ қыздар гимназиясының  математика пәнінің мұғалімі

Зерттеу тақырыбы: « АКТ арқылы 10 сынып оқушыларының алгебра пәніне деген қызығушылығын арттыру»

Орта мерзімді  сабақ жоспары

  Тізбектелген

сабақтар топтамасындағы сабақтар тақырыптары

Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары

 

 

 Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Ұйымдастыру формалары Оқып-үйренудің нәтижесі Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау Модуль Негізгі дерек көздер, ресурстар кедергілер
1 Тригонометриялық функциялардың қасиеттері мен графиктері. Т функциялардың графиктерін салу арқылы математикалық тілді меңгеру

 

 

 

сұрақ-жауап, сұхбат, оқулықпен жұмыс,

түртіп алу

инсерт

бағдаршам

джигсо (мозайка)

 

жеке, жұппен,

топпен жұмыс

-т/функ/дың қасиеттерін біледі;

-т функ/дың графиктерін айыра біледі; тфунк/ды ажырата алады;

-т функ/дың графиктерін алгоритм бойынша сала алады.

-Өмірмен байланысын айта алады.

-топпен жұмыс істеу арқылы өзара сыйластықта болады, жұмыс істеу дағдылары қалыптасады

 

Ауызша мадақтау: жарайсың, керемет, өте жақсы

Стикерлермен бағалау

 

 

 

Бағалау парағы

кесте

АКТ

 

СТО

 

Диалог

 

 

ТжД

 

бағалау

 

 оқулық

Маркер,

Сызғыш, флипчарт

Интербелсенді тақта, компьютер, проектр

 

Уақыт тапшылығы

 

Топ ережесін сақтамау

 

Білімдегі олқылықтар

 

Өз ойын матемтілде жеткізе алмауы

 

Қызығушылығы төмен

 

Жоғары деңгейде сұрақ қоя алмауы

 

Жоғары деңгейдегі тапсырмаларды орындай алмауы

2 Кері тригонометриялық функциялар Кері тригонометриялық функциялардың графиктерін салу арқылы математикалық ойлау қабілеттерін дамыту

 

 

 

сұрақ-жауап, сұхбат, оқулықпен жұмыс,

түртіп алу

инсерт

семантикалық карта

жеке, жұппен,

топпен жұмыс

-кері т/функ/дың қасиеттерін біледі;

-кері т функ/дың графиктерін айыра біледі; кері тфунк/ды ажырата алады;

-кері т функ/дың графиктерін алгоритм бойынша сала алады.

-Өмірмен байланысын айта алады.

-топпен жұмыс істеу арқылы өзара сыйластықта болады, жұмыс істеу дағдылары қалыптасады

 

Ауызша мадақтау: жарайсың, керемет, өте жақсы

Стикерлермен бағалау

 

 

 

Бағалау парағы

АҚТ

 

Сын тұрғысынан ойлау

 

Диалог

 

ТжД

 

бағалау

 

 оқулық

Маркер,

Сызғыш, флипчарт

Интербелсенді тақта

компьютер, проектр

Функция мен кері тригонометриялық функцияның графигін ажырата алмауы:

График салуда уақыттың жетпеуі

3 Арксинус, арккосинус, арктангенс, арккотангенс. Арксинус, арккосинус, арктангенс, арккотангенс түсінік беру және олардың қасиеттерін қолдану дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау

 

 

 

сұрақ-жауап, сұхбат, оқулықпен жұмыс,

түртіп алу

инсерт

бағдаршам

матем диктант

жеке, жұппен,

топпен жұмыс

-arcsinx, arccosx, arctgx, arcctgx ұғымын біледі.

—arcsinx, arccosx, arctgx, arcctgx қасиеттерін біледі.

-Қасиеттерін есептер шығаруда қолданады. у дағдылары қалыптастыруға жағдай жасау

-өзін және өзгені АКТ арқылы бағалауға үйрету;

-Ойларын еркін, жетік жеткізе біледі;

-Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды;

-Түйінді ой қорытынды жасайды;

Ауызша мадақтау: жарайсың, керемет, өте жақсы

Стикерлермен бағалау

 

 

 

Бағалау парағы

АҚТ

 

Сын тұрғысынан ойлау

 

Диалог

 

ТжД

 

бағалау

 

 оқулық

Маркер,

Сызғыш, флипчарт

Интербелсенді тақта

компьютер, проектр

 
4 Құрамында арксинусы, арккосинусы, арктангенсы, арккотангенсы бар өрнектерді тепе-тең түрлендіру.  

 

 

 

сұрақ-жауап, сұхбат, оқулықпен жұмыс,

түртіп алу

инсерт

бағдаршам

тест

жеке, жұппен,

топпен жұмыс

  Ауызша мадақтау: жарайсың, керемет, өте жақсы

Стикерлермен бағалау

 

 

 

Бағалау парағы

АҚТ

 

Сын тұрғысынан ойлау

 

Диалог

 

ТжД

 

бағалау

 

Оқулық

Маркер,

Сызғыш, флипчарт

Интербелсенді тақта

компьютер, проектр

 

Тест тапсырмалары

 

 

  1 сабақ 2 сабақ 3 сабақ 4 сабақ
тақырыбы Тригонометриялық функциялардың қасиеттері мен графиктері. Кері тригонометриялық функциялар Арксинус, арккосинус, арктангенс, арккотангенс. Құрамында арксинусы, арккосинусы, арктангенсы, арккотангенсы бар өрнектерді тепе-тең түрлендіру.
Білімділік мақсаты

когнитивті

Т функциялардың графиктерін салу арқылы математикалық тілді меңгеру

 

     
Жеке даралық даму мақсаты аффективті Т функциялардың графиктері тақырыбы бойынша  сын тұрғысынан ойлау  арқылы ойлау қабілеттерін дамыту      
міндеттер тригонометриялық функциялар жəне олардың қасиеттерімен таныстыру;

тригонометриялық функциялардың қасиеттерін игеру:

тригонометриялық функциялардың графиктерін қолдану біліктігін қалыптастыру

     
Күтілетін нәтиже тфунк/дың қасиеттерін біледі; т функ/дың графиктерін айыра біледі; тфунк/ды ажырата алады;

т функ/дың графиктерін алгоритм бойынша сала алады: өмірмен байланысын айта алады:

топпен жұмыс істеу арқылы өзара сыйластықта болады, жұмыс істеу дағдылары қалыптасады

 

     
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер сұрақ-жауап, сұхбат, оқулықпен жұмыс,

түртіп алу

инсерт

бағдаршам

джигсо (мозайка)

 

     
Ұйымдастыру формалары жеке, жұппен,

топпен жұмыс

     
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау Ауызша мадақтау: жарайсың, керемет, өте жақсы

Стикерлермен бағалау

 

Бағалау парағы

     
Модуль АКТ: СТО

 

Диалог

 

ТжД

 

бағалау

 

     
Негізгі дерек көздер, ресурстар Оқулық

Маркер,

Сызғыш, флипчарт

Интербелсенді тақта, компьютер, проектр

     
кедергілер Уақыт тапшылығы

Топ ережесін сақтамау

Білімдегі олқылықтар

 

Өз ойын матемтілде жеткізе алмауы

Қызығушылығы төмен

Жоғары деңгейде сұрақ қоя алмауы

Жоғары деңгейдегі тапсырмаларды орындай алмауы

     

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *