Басы » Кембридж бағдарламасы » Орынбор — тұңғыш астана (Презентация)

Орынбор — тұңғыш астана (Презентация)

№17 Жалпы орта білім беру мектебі
 қазақ тілі мен әдебиет мұғалімі
Г.С.Мусина
Сабақтың тақырыбы: Орынбор — тұңғыш астана.
Сынып:  8 «Б» сынып
Сабақтың  мақсаттары:
Білімділік: ежелгі қалалар туралы білімдерін кеңейту, күрделі сөздердің жасалуын анықтау, сөздік қорларын толықтыру.
Дамытушылық: танымдық өрістерін  кеңейту, ауызекі сөйлеуге дағдыландыру, алған білімдерін өмірде қолдана білуге дағдыландыру.
Тәрбиелік: қазақ халқының тарихын білуге тәрбиелеу,  қазақ тіліне қызығушылығын ояту, тәртіптілікке, ұйымшылдыққа баулу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, оқытудағы жаңа әдістер, автор орындығы, денататты граф, кезбе тілші, блиц-турнир ойыны, сәйкестендіру, талдау, сөзжұмбақ, дұрыс -бұрыс.
Дереккөз:  Интербелсенді тақта, компьютер, кеспелер, маркер, постер, фломастерлер, стикер,ағаш суреті,  скотч,  8 сынып оқулығы Алматы «Атамұра» 2012 жыл.

 

Сабақтыңкезеңдері уақыт Мұғалімніңәрекеті Оқушыныңәрекеті
Ұйымдастыру кезеңі 3 мин Амандасу. Кеспелерді тарату. Топқа топтастыру.Топ басшыларын, өз топтарыңызда ақылдасып сайлау керек. Топ басшылары партада жатқан бағалау парағын толтырып отыру қажет.  Кеспелерді таңдайды, сөзін оқиды да, топқа реттеледі.1-топ Біріккен сөздер2- Қос сөздер

3- Қысқарған сөздер. Топ басшысын сайлайды, бағалау парағын толтырады.

Автор орындығы әдісін қолдану арқылы үй тапсырмасы сұралады. Сөздік. Топтан бір оқушыдан шығып, сөздерді атайды.
Операциялық кезеңі. Қызығушылықты ояту. 3 мин Сөзжұмбақты шешу.

Ассоциация стратегиясы.

Сөзжұмбақта тігіннен қандай сөз шықты?

Орынбор деген сөзді бұрын естідіңіздер ме?

Оренбург сөзі айтылғанда қандай ассоциация келеді сіздерге?

  1. Баня
  2. Центр
  3. «Қаласы» сөзінің жалғауы
  4. Жаңа сөз тудыратын қосымшаның түрі
  5. Қос сөздің жалғасын тап

Ата-….

  1. Арыс өзеніндегі ортағасырлық қала
  2. 100 жыл

Оқушылар өз ойларын айтады. Мысалы: бұл қала Ресей елінде.

 

Мақсатты анықтау 1 мин Презентацияда пирамида шығады. Оқушылар сабақта сөздермен танысамыз, онымен сөз тіркесі, сөйлем құрамыз, тапсырма орындаймыз, әңгімелейміз деп жауаптарын айтады.
Түсіну. 6 мин Тыңдалым. Орынбор тұңғыш астана жайлы мәтінді тыңдайды.Таныс емес сөздер беріледі. Ол сөздерді оқушы бір бірлеп оқиды. Сөздікпен жұмыс.  Таныс емес сөздерді қатыстырып сөз тіркесі немесе сөйлем құрайды.
Талдау 7 мин Мәтінді бөліктерге бөлу. Постерге салу. Денаттаты графты орындайды. Әр топ өзінің бөлігін оқып, постерге негізгісін салады да, топтан бір оқушы шығып қорғауы керек.
Қолдану 8 мин 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 мин

Топ басшылары шақырылады. Конверт ұсынылады. Онда әр топқа екі тапсырмадан беріледі. Тапсырманы орындауға 7  минут беріледі. 

 

 

 

 

 

 

96- топ 4-тапсырма

1-топ Біріккен сөздер

2- Қос сөздер

3- Қысқарған сөздер.

Әр топ басшысы шығып, тапсырмалар конвертін таңдайды. Тапсырмаларды орындауға кіріседі.1-топ Диалогты толықтыру. Мәтіннен қос  сөздерді теріп, сұрақ қойыңыз.2- сәйкестендіріңіз. Мәтіннен біріккен сөздерді теріп шығып, сұрақ қойыңыз.

3- сөйлемдерді толықтырыңыз.

Мәтіннен қысқарған сөздерді теріп шығып, сұрақ қойыңыз.

Тұңғыш астанаға байланысты әр топ өзіне байланысты сөздерді қатыстырып, бірнеше сөйлем құрды.

Сергіту сәті 1 мин Сергіту сәті  Қызыл өрік. Балалар билейді
Синтез 2 мин 

 

Интербелсенді тақта бойынша жұмыс. Отырар қаласына  байланысты сөздер беріледі. Әр оқушы шығып Отырарға қатысты сөзді белгілейді.
Бағалау 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үй тапсырмасы

7 мин 

 

 

 

1мин

 

 

 

 

1 мин

Блиц турнир ойыны  (тоғыз сұрақ)Не білдім? Не білемін? Не білгім келеді?Топ басшылары ұпайларды санайды. Оқушылар сабақ бойынша нені түсіндіңіздер, не ұнады екенін алмаларға жазайық, алма ағашын гүлдендірейік.

 

3-тапсырма сызба бойынша әңгімелеу,

5- тапсырма шағын әңгіме құру.

Сұрақтарға жауап береді. 

Стикерге өз ойларын жазып, ағашқа жапсырады.

 

 

 

Оқушылар күнделікке жазып алады.

Сабақты толық жүктеңіз

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *