№17 Жалпы орта білім беру мектебі
қазақ тілі мен әдебиет мұғалімі
Г.С.Мусина
Сабақтың тақырыбы: Орынбор — тұңғыш астана.
Сынып: 8 «Б» сынып
Сабақтың мақсаттары:
Білімділік: ежелгі қалалар туралы білімдерін кеңейту, күрделі сөздердің жасалуын анықтау, сөздік қорларын толықтыру.
Дамытушылық: танымдық өрістерін кеңейту, ауызекі сөйлеуге дағдыландыру, алған білімдерін өмірде қолдана білуге дағдыландыру.
Тәрбиелік: қазақ халқының тарихын білуге тәрбиелеу, қазақ тіліне қызығушылығын ояту, тәртіптілікке, ұйымшылдыққа баулу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, оқытудағы жаңа әдістер, автор орындығы, денататты граф, кезбе тілші, блиц-турнир ойыны, сәйкестендіру, талдау, сөзжұмбақ, дұрыс -бұрыс.
Дереккөз: Интербелсенді тақта, компьютер, кеспелер, маркер, постер, фломастерлер, стикер,ағаш суреті, скотч, 8 сынып оқулығы Алматы «Атамұра» 2012 жыл.
Сабақтыңкезеңдері | уақыт | Мұғалімніңәрекеті | Оқушыныңәрекеті |
Ұйымдастыру кезеңі | 3 мин | Амандасу. Кеспелерді тарату. Топқа топтастыру.Топ басшыларын, өз топтарыңызда ақылдасып сайлау керек. Топ басшылары партада жатқан бағалау парағын толтырып отыру қажет. | Кеспелерді таңдайды, сөзін оқиды да, топқа реттеледі.1-топ Біріккен сөздер2- Қос сөздер
3- Қысқарған сөздер. Топ басшысын сайлайды, бағалау парағын толтырады. |
Автор орындығы әдісін қолдану арқылы үй тапсырмасы сұралады. Сөздік. | Топтан бір оқушыдан шығып, сөздерді атайды. | ||
Операциялық кезеңі. Қызығушылықты ояту. | 3 мин | Сөзжұмбақты шешу.
Ассоциация стратегиясы. Сөзжұмбақта тігіннен қандай сөз шықты? Орынбор деген сөзді бұрын естідіңіздер ме? Оренбург сөзі айтылғанда қандай ассоциация келеді сіздерге? |
Ата-….
Оқушылар өз ойларын айтады. Мысалы: бұл қала Ресей елінде.
|
Мақсатты анықтау | 1 мин | Презентацияда пирамида шығады. | Оқушылар сабақта сөздермен танысамыз, онымен сөз тіркесі, сөйлем құрамыз, тапсырма орындаймыз, әңгімелейміз деп жауаптарын айтады. |
Түсіну. | 6 мин | Тыңдалым. Орынбор тұңғыш астана жайлы мәтінді тыңдайды.Таныс емес сөздер беріледі. Ол сөздерді оқушы бір бірлеп оқиды. Сөздікпен жұмыс. | Таныс емес сөздерді қатыстырып сөз тіркесі немесе сөйлем құрайды. |
Талдау | 7 мин | Мәтінді бөліктерге бөлу. Постерге салу. Денаттаты графты орындайды. | Әр топ өзінің бөлігін оқып, постерге негізгісін салады да, топтан бір оқушы шығып қорғауы керек. |
Қолдану | 8 мин
4 мин |
Топ басшылары шақырылады. Конверт ұсынылады. Онда әр топқа екі тапсырмадан беріледі. Тапсырманы орындауға 7 минут беріледі.
96- топ 4-тапсырма 1-топ Біріккен сөздер 2- Қос сөздер 3- Қысқарған сөздер. |
Әр топ басшысы шығып, тапсырмалар конвертін таңдайды. Тапсырмаларды орындауға кіріседі.1-топ Диалогты толықтыру. Мәтіннен қос сөздерді теріп, сұрақ қойыңыз.2- сәйкестендіріңіз. Мәтіннен біріккен сөздерді теріп шығып, сұрақ қойыңыз.
3- сөйлемдерді толықтырыңыз. Мәтіннен қысқарған сөздерді теріп шығып, сұрақ қойыңыз. Тұңғыш астанаға байланысты әр топ өзіне байланысты сөздерді қатыстырып, бірнеше сөйлем құрды. |
Сергіту сәті | 1 мин | Сергіту сәті Қызыл өрік. | Балалар билейді |
Синтез | 2 мин
|
Интербелсенді тақта бойынша жұмыс. Отырар қаласына байланысты сөздер беріледі. | Әр оқушы шығып Отырарға қатысты сөзді белгілейді. |
Бағалау
Үй тапсырмасы |
7 мин
1мин
1 мин |
Блиц турнир ойыны (тоғыз сұрақ)Не білдім? Не білемін? Не білгім келеді?Топ басшылары ұпайларды санайды. Оқушылар сабақ бойынша нені түсіндіңіздер, не ұнады екенін алмаларға жазайық, алма ағашын гүлдендірейік.
3-тапсырма сызба бойынша әңгімелеу, 5- тапсырма шағын әңгіме құру. |
Сұрақтарға жауап береді.
Стикерге өз ойларын жазып, ағашқа жапсырады.
Оқушылар күнделікке жазып алады. |