Басы » Бастауыш сыныптар » «Күз» М.Дулатов

«Күз» М.Дулатов

ГулденСолтүстік Қазақстан облысы,
Есіл ауданы,
Николаевка ауылы
Николаевка орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі
Окасова Гүлден Маликқызы

 

Күні:23.09.2013 Пәні:  әдебиеттік оқу Сынып:    3 Б
Сабақтың тақырыбы: «Күз»  М.Дулатов
Мақсаты: Әңгіменің  мазмұнын,негізгі  ойын  түсінеді.
Табыс критерийлері:
  • Әңгіме  мазмұнын   түсіне  алады.
  • Күз мезгілі  туралы өз ойларын  жеткізе алады.
  • Топ арасындағы ынтымақтастыққа үйренеді.
Сабақтың әдісі:

Бағалау:

Топтастыру,топтық,жұптық жұмыс,Жигсо әдісі

Мұғалімнің бағалауы,өзін өзі бағалау

Ұйымдастыру кезеңі:

                          

Жүректен-жүрекке.

Сыныпта жағымды психологиялық ахуал туғызу. (Оқушыларды шеңбер бойымен тұрғызып, бір-біріне жақсы тілектер айтқызу.)

(2 минут)

Қызығушылықты  ояту   Топқа бөлу,топ мүшелерін сайлау,топтық ережені құру (спикер,хатшы,басшы)                                             (5 минут)
Мағынаны тану Мағынаны тану    (түсіну, қолдану)

Жаңа сабақтың тақырыбын анықтауға тапсырма,өлең

«Бұл қай кезде болады?»

«Күз»  сөзіне топтастыру  жасау,топтық жұмыс

Әңгімені оқып,танысу. ЖИГСО әдісін  қолдану

(мәтінді  3 бөлікке бөлу,1,2,3-ке  саналу,оқу,түсіну,сосын өз топтарына келіп түсіндіру,талқылау) (10 минут)

Ой толғаныс -Балалар,кім күз мезгілін ұнатады,сол оқушылар  бір бұрышқа,кім күз мезгілін ұнатпайды олар екінші бұрышқа,ал кейде ұнайды,кейде ұнамайды дегендер үшінші бұрышқа жиналсын.

Оқушылар өз ойларымен бөліседі.        (6 минут)

Сергіту сәті Көңілді жаттығу                                      (2 минут)
Жұптық жұмыс Берілген тіркестердің  мағынасын түсіндіру

Алтын күз,қоңыр күз,берекелі күз,маужыраған күз  (3 минут)

Бейне фильм «Күздің кереметтері» бейне фильмді тамашалау

(3 минут)

Шығармашылық жұмыс «Күз»  тақырыбына бес жолды өлең  құрастыру( 9 минут)
Үйге тапсырма «Алтын күз» тақырыбында эссе жазу
Қорытынды

Рефлексия

Бағалау      (бағалау)

-Не ұнады?   -Не ұнамады?                                       (5  минут)

 

Сабақтан кейін бақылаудағы оқушыларға қоюға ұсынылатын сұрақтар
1.Саған сабақта бәрінен де не ұнады?

2.Сен неніүйрендің?

3.Бұрын істей алмағандарыңнан қазір нені істей аласың? 4.Нені жақсырақ істей аласың? Қаншалықты жақсы? т.б.

5.Оқытудың қай бөлігі сен үшін барынша тиімді болды?

6.Егер дәл осы сабақ басқа топта өткізілетін болса, нені өзгертер едің?

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *