Айыртау ауданы
Бірлестік орта мектебі
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Бельгибаева А.С.
Қазақ тілі | Сыныбы:9
|
||
Сабақ тақырыбы: | Қазақ тілі-қазақ халқының ұлттық тілі | ||
Жалпы мақсат: | Қазақ тілі- қазақ халқының ана тілі екенін түсіндіре отырып, қазақ тілінің мәртебесін аяққа баспай қашанда биік ұстауға үйрету; ә) Оқушылардың бойына әдептілік,инабаттылық,қарапайымдылқ қасиеттерін қалыптастыру;
б) Сабақ барысында оқушыларды сауаттылыққа баулу, АКТ-ны тиімді пайдалану |
||
Сілтеме: |
|
||
Оқу нәтижесі: | Ана тілінің қадір қасиетін ұғына алады.АКТ пайдалана алуы | ||
Негізгі идеялар: | Қазақ тілінің құндылығын ұғындыру,ана тілін құрметтеуге тәрбиелеу | ||
Сабақта қолданылатын материалдар: | интерактивті такта,флипчарт,оқулық, | ||
Оқыту әдістері: | Жаңа әдістер: сұрақ- жауап, диалог.
АКТ, СТО Бағалау |
Жеке, жұптық, топтық жұмыс
Түртіп алу,екі жақты күнделік, |
|
Дерек көздері: | Қазақ тілі,түркі тілдері тақырыбына арналған материалдар:
1. Шешендік сөздер 2. Қазақ тілінен оқушы анықтамалығы 188 бет 3. Википедия ашық энциклопедиясы |
||
Тапсырмалар: | сұрақтарға жауап беру, салыстыру, постер салу, дәптермен жұмыс,рефлексия жасау | ||
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин) | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
«Сәлемдесу» арқылы сыныпта психологиялық ахуалды қалыптастыру | Бір бірімен амандасу түрлері арқылы көңіл күйлерін көтеру | ||
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау ( 5 мин ) | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
BLUB TREE-ді қолдана отырып үй тапсырмасына дайындық дәрежесін білу | Үй тапсырмасына дайындық дәрежесін қағаз бетіне түсіру және талдау | ||
ІІІ. Жаңа тақырып (10 мин) | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
Power Point таныстырылымы арқылы сабақты түсіндіру
«Қазақ тілі-қазақ халқының ұлттық тілі » |
Сабақты мұқият тыңдап, есте сақтау | ||
Қызығушылықты ояту(10 мин) | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
«Ыстық орындық» сұрақтары
Ортаға бір оқушы шығарып сұрақтар қою |
«Ыстық орындық» сұрақтарына жауап беру | ||
IV.Қорытындылау (5 мин) 8.58-9.05 | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
Бір біріне сұрақ қойдыру арқылы өздеріне бағалату | Өзін-өзі критериалды бағалау | ||
V. Үйге тапсырмасын беру (2 мин) 9.05-9.07 | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
«Тілім,тірегім,соғып тұрған жүрегім!» тақырыбына шығарма жазып келу. | Үй тапсырмасын білу, түртіп алу | ||
VI. Бағалау (5 мин) 9.07-9.12 | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
Формативті бағалау
/шапалақ ұру арқылы оқушыларды бағалау/ |
Өзін өзі бағалау | ||
VII. Рефлексия
(3 мин ) 9.12-9.15 |
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
Екі жақты күнделік жүргізу | Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын екі жақты күнделік арқылы жеткізу | ||