Ақмола облысы
Ерейментау ауданы
Павловка орта мектебі
Математика пәнінің мұғалімі
Бибакирова Гульназ Каршигаевна
Пән: алгебра
Сынып: 8
Сабақтың тақырыбы : Квадраттық функция. Теңдеулер және теңдеулер жүйелері.
(қайталау)
Сабақтың мақсаты: — оқушылардың білім дәрежесін байқап, алған білімдерін одан әрі тиянақтау
-оқушылардың ой өрістерін кеңейту математикалық тілін және логикалық қабілетін дамыту
— осы екі топтың жарысқа түсуі арқылы балаларды тез ойлаға , тез шешім табуға, шапшандыққа, жинакылыққа тәрбиелеу
Көрнекілігі:интерактивті тақта, үлестірмелі карточкалар, тест есептері, қалта асықтармен, секундомер, екі флажок
Сабақтың түрі: Оқушылардың білімдерін жүйеге келтіру сабағы.
Сабақтың типі : Қайталау-пысықтау сабағы.
Сабақтың барысы: I Үйымдастыру.
Сынып екі топқа бөлінеді.
II Есеп шығару .
I гейм.
Үй жұмысын тексеру (екінші тарау)
Әр топқа 2 минуттың арасында сұрақтарға жауап беру керек
6*(-4)
Егер Д>0 болса, онда ∙∙∙
ах2+вх+с=0 графигі ∙∙∙
HCl-
(а-в)2=∙∙∙
Косинус теореманы
Ньютоның екінші заңы
2х+у=5 графигі ∙∙∙
6х2+5=0 қандай коэффициенты=0
Натрии сульфат формуласы (Na2SO4 )
Жылдамдықтың өлшем бірлігі қандай ? (v=м/с)
(х+2)(х-5)>0 теңсіздікті қандай тәсілмен шешеміз ?
Есептеңдер: 6-2
1.-8*3=
2. егер Д=0 бодса, онда ∙∙∙
3. –ах2+вх+с=0 функцияның графиктін тармақтары ∙∙∙
4. 2х2-6х5+1=0 дәрежесі ∙∙∙
5. (а+в)2=
6.Н2О-
7. Синус теоремасы
8. х2+у2=25 графигі ∙∙∙
9. Гук заңы ( F=-kx)
10 х2=9 теңдеуінің түбірлері∙∙∙
11. 3х2+5х=0 болғанда, ∙∙∙ квадрат теңдеу деп аталады.
12. Мыс сульфатының формуласы: (CuSO4)
13. 1-
14. үдеудің өлшем бірлігі (м/с2)
II
Әр топтан оқушы қалтадан асық шығарады, асықтар номерленген.Сол номерге сайкес столдың үстінен есеп алады.
Х4+3х2-4=0
Х4-х2-20=0
3х4+7х2-40=0
4х4-12х+9=0
5х2-25=0
4х2-7х-2=0
3х2+2х+1=0
25х2=1
2х2+7х-4=0
6х2-7х-24=0
III гейм
Әр топқа үй тапсырмасы берілген , оқушылар
тақырыбына сұрақ дайындау керек.
IV гейм
Екі топқа бір тапсырма беріледі, қай топ бірінші шешеді, сол столға сигнал туын қою керек.
№ Ауданы 2400 м2 тік бұрышты жер учаскесі ұзындығы 200 м дуалмен қоршалған. Осы учаскенің ұзындығы мен енін табыңдар.
V
Теңдеулер жүйесін алдымен график тәсілмен,сонан соң аналитикалық тәсілмен шығару керек.
Қалған оқушылар тест тапсырмалар орындайды.
5-сұрақ
VI Қорытынды.Бағалау.