Басы » Биология » Сабақтың түрлері, құрылысы

Сабақтың түрлері, құрылысы

бобекАлматы облысы

Жамбыл ауданы

Ақсеңгір орта мектебі

Көкдала бастауыш мектебі

Биология пәнінің мұғалімі

Ишкал Бобек Алпомышкызы

6 сынып

Сабақтың тақырыбы §12 Сабақтың түрлері, құрылысы
Мақсаты Оқушылар өсу бағытына қарай түрлерін және сабақтың ішкі құрлысын таниды. Сабақтың бойлап және жуандап өсуінде камбийдің рөлі бар екенін түсінеді. Жылдық сақиналарды сабақ арқылы көрсетіп ажырата алады.
Жұмыс нәтижесі Сабақтың өсу бағытына қарай түрлерін атай алады. Жылдық шеңбердің сақиналарын санап көрсете біледі.
Сілтеме Оқулық: 6 сынып, Биология      39-42 беттер      Атамұра 2011ж.
Негізгі мақсаты: Сабақтың өсу бағытының түрлерін білу, сабақтың ішкі құрлысын анықтау
Қолданылған әдістері мен тәсілдері Блум таксономиясы,

Сыни тұрғыдан ойлау,

Өз бетінше ізденіп әрекеттенуге үйрету.

Зерттеушілік әңгіме құрастыру

ЖАДА құрастыру

жеке және топтағы бірлескен жұмыс.

АКТ пайдалану

Жас ерекшелігіне сәйкес оқыту

Ресурстар Кітап, дәптер, сабақтың құрлысы, компьютер, интерактивті тақта.
Сабақтың өтілетін уақыты 45 минут
Сабақ жоспары
  1. Ұйымдастыру:  топқа бөлу, мақсат қою — 3 мин
  2. Сабақ барысы:  Блум таксономиясы бойынша (сергіту сәті – 2мин) – 35 мин
  3. Рефлексия. БББК  —  4 мин
  4. Үйге тапсырма – 3мин
Үйге тапсырма Еркін жұмыс: сабақтың бойлап және жуандап өсуіне тәжірибе жасап талдау

Жеке жұмыс: сабақ бойымен қоректік заттардың қозғалуына тәжірибе жасап талдау

§12 сабақтың түрлері, құрылысы

Ойлауды

Блум

бойынша жіктеу

Мақсат

Тапсырма түрі.

Түрткілер

Нәтиже

Бағалау

критерийлер

Дескриптор

ұпай

жиынтық баға

Білу Негізгі түсініктер мен орналасуын білу. Оларды түсіндіре және  табиғатты қолдана алады.

Қызығушылығын ояту.

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Сұрақтармен жұмыс: тақырып бойынша 5 сұрақты құрастыру және оны қолдану. Сурет бойынша үй тапсырмасын тексеру, қайталау. Жеке тапсырманың орындалуын қадағалау Сұрақтар бойынша білімін нақтылайды.Сурет қолдану арқылы қызығушылығы

оянады.

білім көлемін зерделеу

 

сурет  толық анықталған

сұрақтарға толық жауап берді

3
сурет толымсыз анықталған, сұрақтарға жауап толық емес 2
сурет анықталмаған, сұрақ толымсыз, жауап толымсыз 1
Түсіну Оқулық мәтінін игерту. Оқулық бойынша жеке жұмыс /мәтінмен жұмыс/, оқу, топпен ой бөлісу, сабақтың түрлерін түртіп алу. Тақырыптың басты идеясын табу: сабақтың өсу бағытының түрлерін білу, сабақтың ішкі құрлысын анықтау мағынасын түсіну. тақырыптың басты идеясын табу тапсырманы толық орындады 3
қателіктері болды 2
мүлдем орындай алмады 1
Қолдану Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау, дағдысын қалыптастыру.

Тақырыптағы кестені толтыру

І топ: тік және жатаған сабақтарды толтырады

ІІ топ: жатаған және өрмелегіш сабақтарды толтырады

ІІІ топ:өрмелегіш және шырмалғыш сабақтарды толтырады

ІV топ: шырмалғыш және қысқарған сабақтарды толтырады

АКТ пайдаланады

Алған білімін тәжірибеде қолдана

алады. Кесте толтыруда анықталады

Іс-тәжірибе жасау дағдысын қалыптастыру Толық қалыптасқан 3
толық емес 2
қиын 1
Талдау Алған білімін нақтылау. Сабақтың ішкі құрлысы бойынша топтық жұмыстар орындайды.

І топ: қабық

ІІ топ: камий

ІІІ топ: сүрек, өзек

Сабақтың ішкі құрылысының дұрыс айтылуына және пікір алмасуға түседі. Пікірталасқа түсу. Бірін – бірі бағалау диалог құрып, қорытынды жасайды 3
тек диалог құрайды 2
жұмысқа қатыспайды 1
Жинақтау Тақырыптың меңгерілгендігін байқаймыз. Сабақтар бойынша рефлексия жазады. БББК Қажеттілігін салыстыра нақтылайды Жағдаяттан шыға білу құзыреті толық шықты 3
қиналды 2
шыға алмады 1
Бағалау Атқарылған жұмыстың тиімділігі мен нақтылығын. Атқарылған жұмысқа сипаттама беру арқылы Ойланып шешім қабылдайды, ізденеді. Логикалық ойы креативті 3
ойы жүйелі, тың ойы емес 2
жалпыға ортақ ой 1

Өзін-өзі бағалау парағы

Аты

Мәтінді түсінуі

Сұрақтарға жауап беруі

Кестенің толтырылуы

Пікірін айта алуы

Сабақтардың ішкі құрылысын бағалауы

Дәптерін толтыру

Қорытынды баға

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *