Жамбыл ауданы
Ақсеңгір орта мектебі
Көкдала бастауыш мектебі
Биология пәнінің мұғалімі
Ишкал Бобек Алпомышкызы
6 сынып
Сабақтың тақырыбы | §12 Сабақтың түрлері, құрылысы | |||||||
Мақсаты | Оқушылар өсу бағытына қарай түрлерін және сабақтың ішкі құрлысын таниды. Сабақтың бойлап және жуандап өсуінде камбийдің рөлі бар екенін түсінеді. Жылдық сақиналарды сабақ арқылы көрсетіп ажырата алады. | |||||||
Жұмыс нәтижесі | Сабақтың өсу бағытына қарай түрлерін атай алады. Жылдық шеңбердің сақиналарын санап көрсете біледі. | |||||||
Сілтеме | Оқулық: 6 сынып, Биология 39-42 беттер Атамұра 2011ж. | |||||||
Негізгі мақсаты: | Сабақтың өсу бағытының түрлерін білу, сабақтың ішкі құрлысын анықтау | |||||||
Қолданылған әдістері мен тәсілдері | Блум таксономиясы,
Сыни тұрғыдан ойлау, Өз бетінше ізденіп әрекеттенуге үйрету. Зерттеушілік әңгіме құрастыру ЖАДА құрастыру жеке және топтағы бірлескен жұмыс. АКТ пайдалану Жас ерекшелігіне сәйкес оқыту |
|||||||
Ресурстар | Кітап, дәптер, сабақтың құрлысы, компьютер, интерактивті тақта. | |||||||
Сабақтың өтілетін уақыты | 45 минут | |||||||
Сабақ жоспары |
|
|||||||
Үйге тапсырма | Еркін жұмыс: сабақтың бойлап және жуандап өсуіне тәжірибе жасап талдау
Жеке жұмыс: сабақ бойымен қоректік заттардың қозғалуына тәжірибе жасап талдау §12 сабақтың түрлері, құрылысы |
|||||||
Ойлауды Блум бойынша жіктеу |
Мақсат |
Тапсырма түрі. Түрткілер |
Нәтиже |
Бағалау |
||||
критерийлер |
Дескриптор |
ұпай |
жиын—тық баға |
|||||
Білу | Негізгі түсініктер мен орналасуын білу. Оларды түсіндіре және табиғатты қолдана алады.
Қызығушылығын ояту. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру |
Сұрақтармен жұмыс: тақырып бойынша 5 сұрақты құрастыру және оны қолдану. Сурет бойынша үй тапсырмасын тексеру, қайталау. Жеке тапсырманың орындалуын қадағалау | Сұрақтар бойынша білімін нақтылайды.Сурет қолдану арқылы қызығушылығы
оянады. |
білім көлемін зерделеу
|
сурет толық анықталған
сұрақтарға толық жауап берді |
3 | ||
сурет толымсыз анықталған, сұрақтарға жауап толық емес | 2 | |||||||
сурет анықталмаған, сұрақ толымсыз, жауап толымсыз | 1 | |||||||
Түсіну | Оқулық мәтінін игерту. | Оқулық бойынша жеке жұмыс /мәтінмен жұмыс/, оқу, топпен ой бөлісу, сабақтың түрлерін түртіп алу. | Тақырыптың басты идеясын табу: сабақтың өсу бағытының түрлерін білу, сабақтың ішкі құрлысын анықтау мағынасын түсіну. | тақырыптың басты идеясын табу | тапсырманы толық орындады | 3 | ||
қателіктері болды | 2 | |||||||
мүлдем орындай алмады | 1 | |||||||
Қолдану | Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау, дағдысын қалыптастыру.
Тақырыптағы кестені толтыру |
І топ: тік және жатаған сабақтарды толтырады
ІІ топ: жатаған және өрмелегіш сабақтарды толтырады ІІІ топ:өрмелегіш және шырмалғыш сабақтарды толтырады ІV топ: шырмалғыш және қысқарған сабақтарды толтырады АКТ пайдаланады |
Алған білімін тәжірибеде қолдана
алады. Кесте толтыруда анықталады |
Іс-тәжірибе жасау дағдысын қалыптастыру | Толық қалыптасқан | 3 | ||
толық емес | 2 | |||||||
қиын | 1 | |||||||
Талдау | Алған білімін нақтылау. | Сабақтың ішкі құрлысы бойынша топтық жұмыстар орындайды.
І топ: қабық ІІ топ: камий ІІІ топ: сүрек, өзек |
Сабақтың ішкі құрылысының дұрыс айтылуына және пікір алмасуға түседі. | Пікірталасқа түсу. Бірін – бірі бағалау | диалог құрып, қорытынды жасайды | 3 | ||
тек диалог құрайды | 2 | |||||||
жұмысқа қатыспайды | 1 | |||||||
Жинақтау | Тақырыптың меңгерілгендігін байқаймыз. | Сабақтар бойынша рефлексия жазады. БББК | Қажеттілігін салыстыра нақтылайды | Жағдаяттан шыға білу құзыреті | толық шықты | 3 | ||
қиналды | 2 | |||||||
шыға алмады | 1 | |||||||
Бағалау | Атқарылған жұмыстың тиімділігі мен нақтылығын. | Атқарылған жұмысқа сипаттама беру арқылы | Ойланып шешім қабылдайды, ізденеді. | Логикалық ойы | креативті | 3 | ||
ойы жүйелі, тың ойы емес | 2 | |||||||
жалпыға ортақ ой | 1 | |||||||
Өзін-өзі бағалау парағы
Аты |
Мәтінді түсінуі |
Сұрақтарға жауап беруі |
Кестенің толтырылуы |
Пікірін айта алуы |
Сабақтардың ішкі құрылысын бағалауы |
Дәптерін толтыру |
Қорытынды баға |