Басы » Кембридж бағдарламасы » Менің елімнің ақшасы

Менің елімнің ақшасы

менин елимҚарағанды облысы, Сәтбаев қаласы
«С.Сейфуллин атындағы гимназия»КММ
Дуйсен Лаура Боранбайқызы
Білімі: жоғары , ЖезУ
Біліктілігі жоғары бірінші  санатты маман
Пәні: (өзге ұлт мектептеріндегі қазақ тілі)
«С.Сейфуллин атындағы гимназия» КММ  қазақ тілі мен әдебиет  пәні мұғалімі
Дуйсен Лаура Боранбайқызының  қысқа мерзімді жоспары 

Мерзімі

 

Сабақтың тақырыбы

 «Менің елімнің ақшасы»Грамматикалық тақырып: Сөз құрамы

Мақсаты

Оқушыларға   ақша тарихы жайлы мағлұмат беру. Лексикалық тақырып бойынша оқушылардың сөйлеу қабілетін оқылым, тыңдалым, жазылым әрекеттері арқылы жетілдіру.

Міндеттері

1) Әңгімені дұрыс құра білудегі оқушылардың білімін дамыту.2) Оқушылардың ауызша және монолог түріндегі тілін дамыту, орфографиялық сауаттылықтарын дамыту;

3)Оқушылардың есте сақтау, ойлау қабілетерін, өз жұмысын дұрыс бағалауын дамыту.

Күтілетін

нәтижесі

Оқушылар   ақша тарихы жайлы мағлұмат  алады.Оқушылар шығармашылық қабілеттерін кеңірек ашады,

өз көзқарастарын еркін білдіреді.

Әдіс -тәсілдер

Топтық жұмыс, АКТ,  Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

Ресурс

 

Интерактивті тақта, стикерлер, маркерлер, түрлі-түсті қағаздар (А2), флипчарт, оқулық

Мақсат

Күтілетін нәтиже

Түрткі тапсырмалар

Іс — әрекет

Бағалау (формативті)

оқушы

мұғалім

критерий

дескриптор

    КіріспеПсихологиялық ахуал

 

 

 

Ынтымақтастық атмосферасын құру.

 

 

 

Балалар  адамның ең жақсы қасиеті  басқа адамдарға жақсылық, сәттілік тілеу. Қазір бәріміз  бір-біріміздің  қолымыздан ұстайық та, бір-бірімізге  сәттілік тілейік. Мейірімді жүрекпен,

Ақпейілді тілекпен,

Амандасып алайық,

Бір жадырап қалайық!

Оқушыларды шаттық шеңберін  құруға шақырады.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

          Үй тапсырмасын  тексеру.

Қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтуға машықтандыру

Фонетикалық жаттығу.

 

Үй тапсырмасын сыныпта оқу, дыбыстық талдау жасау,дауысты дыбыстарды ажырата білу.

 

 

 

 

 

 

 

Қазақ тән дыбыстарды дұрыс айтуға дағдыланды

 

 

Дауысты дыбыстардың жіктелуін ажырату

 

 

Сөздерді дұрыс айтып үйрену.Төл дыбыстарды қайталату.

Дауысты дыбыстардың жіктелуі кестені толтырады.Жуан:

Жіңішке:

Ашық:

Қысаң:

Еріндік:

Езулік:

 

 

 

 

 

 

Оқушылар қарамен жазылған сөздерді дұрыс айтады

Топ мүшелерінің  жұмысын бақылайды.

 

 

 

 

 

Мұғалім  сөзердің дұрыс айтылуын бақылайды.

 

Топта белсенді жұмыс жасады.

 

Үй тапсырмасын орындап келді

 

 

 

 

 

Оқушылар қараман жазылған сөздерді дұрыс айтты

 

Өте жақсы

Жақсы

Орташа

 

 

Қатесіз орындаған

1,2 қатесі бар

 

 

Дұрыс

 

Дұрыс емес

 

     Жаңа мағынаны таныту. Сыни тұрғыдан ойлануға үйрету.

«Қара жәшік»

Жаңа сөздерді меңгерту.

 

 

 

 

Ережені меңгерту

    Сөз құрамы

        Түбір

     Қосымша

жұрнақ  жалғау

 

Топта ойланады.

Құнды пікір айтады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаңа сөздерді қатыстырып  сөз тіркесін құрайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ережені негізге ала отырып

мысал келтіру.

 

 

 

 

Тақтаға назар аударайықшы.Не көріп отырсыңдар?

Бүгінгі сабақтың тақырыбын тауып көріңдерші. Не себепті бүгін біз  әр елдің валюта бейнеленген суреттерге  байланысты бөліндік?

 

 

Сөздік

 құн-стоимость                                қозғалыс-движение өлшеуші-измеритель                      ерекшелік-особенность  айналыс-оборот                             үздіксіз-непрерывнобеткі жағы-лицевая сторона          сыртқы— оборотная  ашық-открытая                                 алақан-ладонь

Мысалы:үздіксіз қозғалыс, ашық алақан т.б

 

Біздің, еліміздің, ақшасы, теңгеміз  сөз құрамына талдайды.

 

Топта басқа оқушылармен ақылдасады.Өз ойын айтады.

 

 

 

 

 

 

 

 

Топта  өз ойын білдіреді, ортақ шешімге келеді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Өз жұмысын топта салыстырады.

Топ мүшелерінің  жұмысын бақылайды. 

 

 

 

 

Топ мүшелерінің  жұмысын бақылайды.

 

 

 

 

 

Тапсырманың дұрыс орындалуын қадағалайды.

 

 

 

 

 

Топта белсенді жұмыс жасады, құнды пікір айтты 

 

 

 

 

 

Топта  жаңа сөздерді қатыстырып сөз тіркесін құрады

 

 

 

 

 

Жеке жұмыс орындады.

Топта салыстырды

Өте жақсы

Жақсы

Орташа

 

 

 

 

 

 

Өте жақсы

Жақсы

Орташа

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Өте жақсы

Жақсы

Орташа

 

Жаңа сөздермен танысу.Сөз тіркесін құрау.

1-тапсырма. Мәтінді түсініп оқып, қарамен жазылған сөздердің септік жалғауларын ажыратыңдар. Сөз құрамына талдаңдар

Сергіту кезеңі.

«Қаражорға» биі

 

 

2- тапсырма. Диалог бойынша өзара сөйлесіңдер.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету мақсатында  тірек сөздерді қолдана отырып  диалогтік әңгіме арқылы топта өз ой-пікірлерін  еркін жеткізуді дамыту

3-тапсырма.Берілген сөздерді септеңдер.Теңге, тарих, еңбек.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар  топтық жұмыс жасайды.

 

 

 

 

Топта өз ой-пікірлерін  еркін жеткізеді.

Тірек сөздерді қолдана отырып суреттерді постер қорғайды

 

 

 

 

Сөйлесім әрекетіне түседі.

 

 

 

 

 

 

 

 

Инсерт әдісі

 

 

Мәтінмен жұмыс.

Мәтінді оқып, септік жалғауларын  ажыратады.Сөз құрамына талдайды.

 

 

«Менің елімнің ақшасы»

 

 

 

 

Теңге, тарих, еңбек. сөздерін септейді.

 

 

 

 

 

 

 

Мәтінді оқып,  септік жалғауларын ажыратты.Сөз құрамына талдады.

 

 

 

 

Оқушылар сурет, тірек  сөздермен  жұмыс жасайды.  Топта өз ой-пікірлерін айтады .

 

 

 

 

 

 

 

 

Жұптық жұмыс.

 

 

 

 

 

 

Ой қозғайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушыларға  тірек сөздер, суретпен  топта жұмыс жасатады.

Топ мүшелерінің белсенділерін анықтайды.

 

 

 

 

 

Топ мүшелерінің белсенділерін анықтайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жақсы нәтиже берді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Өз ой-пікірлерін  топта талқылады.

Келісімге  келді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тапсырманы  топта орындайды.

 

 

Толық

Жартылай

Жеткізе алмады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Толық

Жартылай

Жеткізе алмады

 

 

 

 

 

 

 

Толық

Жартылай

 

 

   

 

«Сен білесің бе?»

Әр елдің  ұлттық валютасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жинақталған мәліметтерді қолдана отырып оқушылардың білімдерін қорытындылау

Топтағы оқушылар бірін –бірі бағалайды.

 

Үйге тапсырма:

5-тапсырма.Берілген сөздерді сөз құрамына талдау

 

 

 

 

Сұраққа дұрыс жауап береді

UZD- америкалық доллар

DEM-неміс маркасы

JPY-жапон иені

GBP-ұлыбритан фунтстерлингі

FRF-француз франкі

ATS-австрия шиллингі

KZT- қазақстан теңгесі
 ITL-итальян лирасы
UAK— украйн карбованцы
NLQ— нидерланд гульдені

RUR— орыс рублі

 

 

Жинақталға мәліметтерді қолдана біледі, шешімге келеді.

 

«Сен білесің бе?»

Әр елдің  ұлттық валютасы

 

 

 

 

 

Тақырыбына диалог құрастыру

 

 

 

 

 

 

 

-Құнды қағаз деп нені айтамыз?

— Ақша не үшін керек?

— Төлем құралы деп неліктен аталады?

 

 

 

 

 

 

 

 

Топ ішінде пікірлеседі.

Шешім қабылдайды.

Ойын жеткізеді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топтық жұмыс ұйымдастырады.

 

 

 

Сұрақ қоя біледі және жауап беруі

 

 

 

 

 

Ойын жеткізуі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дұрыс

Жартылай

Дұрыс емес

 

 

 

 

 

 

 

 

Толық

Жартылай

Жеткізе алмады

 

 

Менің елімнің ақшасы

Сөздік

       құн-стоимость                                қозғалыс-движение

өлшеуші-измеритель                      ерекшелік-особенность

айналыс-оборот                             үздіксіз-непрерывно

      беткі жағы-лицевая сторона          сыртқы— оборотная

      ашық-открытая                                 алақан-ладонь

1-тапсырма. Мәтінді түсініп оқып, қарамен жазылған сөздерді сөз құрамына талдаңдар. Winamp аудиотаспа.

Әрбір елдің тағдырында үлкен тарих, шежіре жатыр. Ал біздің еліміз үшін ХХ ғасырдың маңызы зор. Себебі, еліміз тәуелсіздік алып, сол тәуелсіздіктің  белгілеріне ие болды. Белгіміздің бірі-ұлттық теңгеміз. Ұлттық теңге 1993 жылы 15 қарашада дүниеге келді.

    Сөз құрамы   —  Түбір

     Қосымша     —жұрнақ  жалғау

2- тапсырма. Диалог бойынша өзара сөйлесіңдер.

-Ақша  қандай қызмет атқарады?

-Ол құн өлшеуші, баға көлемін көрсету құралы,айналыс құралы, қор жинау құралы, төлем құралы.

-Ақша айналымы деген не?

-Еңбекке ақы төлеу,тауар өткізу, көрсетілген қызмет үшін  басқа да төлемдерді жүзеге асыру үшін ақшаның үздіксіз қозғалысқа келуі.

-Ақшаның белгілері деген не?

-Олар тиын, теңгелер,қағаз ақшалары.

-Ақша белгілері қалай бекітіледі?

-Заңды тәртіппен  бекітіледі.

3-тапсырма.Берілген сөздерді септеңдер.

Теңге, тарих, еңбек.

Атау ______________________________

Ілік _______________________________

Барыс _____________________________

Табыс _____________________________

Жатыс ____________________________

Шығыс ____________________________

Көмектес __________________________

4-тапсырма. Диалогті түсініп оқып, өзара сөйлесіңдер.

-Сен білесің бе? Біздің елімізде жаңа банкноттар шығып жатыр.

-Иә, айналысқа түсті.

— Банкноттарда не бейнеленген?

-Банкноттардың беткі жағының негізгі белгілері:

Қазақстан Республикасының  мемлекеттік символдары. «Астана- Бәйтерек»монументі-бейбітшілік пен татулықтың символы.

Ашық алақан- ашықтық пен  адал ниеттің символы.

-Ал сыртқы жағының  негізгі белгісі қандай?

-Ұлттық ою-өрнектермен үйлестіре жасалған Қазақстан Республикасының  контуры.

5-тапсырма.    «Сен білесің бе?»            Әр елдің  ұлттық валютасы

Интерактивті тақтамен жұмыс.            Сәйкестендіру.

 

UZD- америкалық доллар            DEM-неміс маркасы

JPY-жапон иені                            GBP-ұлыбритан фунтстерлингі

FRF-француз франкі                    ATS-австрия шиллингі

KZT- қазақстан теңгесі                  ITL-итальян лирасы
UAK— украйн карбованцы             NLQ— нидерланд гульдені

RUR— орыс рублі

                                                   Инсерт әдісі

Білетінім

Білгенім

Білгім келеді

 

 

 

 

 

Бекіту

Құнды қағаз деп нені айтамыз?

— Ақша не үшін керек?

— Төлем құралы деп неліктен аталады?

3 топ бір-бірінің жұмыстарын  бағалады.

                                            Т О П  ТЫ    Б А Ғ А Л А У           

Ұпай саны

Топтағы ынтымақтастық (міндеттерді бөлу және оларды орындау)      
Тәртіп (басқа топтың жұмысына бөгет жасамау, тапсырманы орындауда енжар болмау)      
Тақырыптың,  тапсырманың, ашылуы      
Басқа топтардың жобаларын, пікірлерін тыңдау, сұрақ қоя алу қабілеттері      
Жалпы  ұпай       

 

Өзін-өзі бағалау

Смайликтерді қоршауға алыңыз немесе бояңыз

Сабақтағы көңіл -күйім                                          J                    K                   L

Топтық жұмыс                                                         J                    K                   L

Өз достарыммен өткізілген уақыт                              J                    K                   L

Сергіту сәті                                                           J                    K                   L

Постер дайындау                                                     J                    K                   L

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *