Басы » Химия » Сілтілік металл-натрий

Сілтілік металл-натрий

Сидихова Мендигул Мустажаповна
БҚО Бөрлі ауданы Ақсай қаласы
№6 ЖОББ мектебінің химия-биология
пәнінің мұғалімі. І-санатты. І- топ

Сыныбы : 8Химия пәні
Сабақтың тақырыбы Сілтілік металл-натрий
Мақсаты Натрий таралуы,алынуы, қасиеттері туралы білімдерін қалыптастыру
Күтілетін нәтиже
  1. Натрий таралуы,периодтық жүйедегі орнын анықтай алады.
  2. Химиялық қасиетін оқу барысында, сарамандық жұмыс жасай алады.
  3. 3.     Формулаларды пайдалана отырып, есеп шығара алады.
Керекті жабдықтар Металл натрий, су, интерактивті тақта, периодтық система, маркер, флипчарт, маркерлер,
Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдері Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
Кіріспе Саламатсыздарма оқушылар (психологиялық ахуал қалыптастыру)Бүгінгі сабағымызды бір-бірімізгі жылы тілек айтып бастайық.

Алдымен  топқа бөлінейік(литий, натрий, калий,рубидий ) 4 топ болып шықтық.(3мину)

 

 

 

 

Жылы тілек айтады.

 

Оқушылар топқа бөлінеді,топ ережесін  құрастырады.

 

Тұсаукесер Менделеев үйімін 3 қабат,1- подьезд, 11 квартирада тұрамын, мен қай элементпін.( Сыни тұрғыдан ойлату, уақыт беру)Ия дұрыс, бүгінгі сабағымыз –натрий, енді

Біз нені меңгеруіміз керек? Сабақ критерийн  құрайық (5мин)

Жарадыңдар!

НатрийСабақ критерийлері

  1. Натрий таралуы,периодтық жүйедегі орнын анықтай аламын.
  2. Химиялық қасиетін оқу барысында, сарамандық жұмыс жасай аламын
  3. 3.     Формулаларды пайдалана отырып, есеп шығара аламын.
Негізгі бөлім Топқа тақырыпшаны бөліп беремін.Алдымен оқимыз, топпен талқылаймыз. «ойлан,жұптас,бөліс,» әдісі арқылы  Постер салып, қорғаймыз(25мин)

Қолпаштап,ынталандырып отырамын

 

 

 

 

 

 

 

Натрийдің сумен әрекеттесуін подкаст әдісімен көрсетемін.(7мин)

І топ -натрий атом құрылысы,табиғатта кездесуіІІ топ-физикалық қасиеті, алынуы

ІІІ топ-натрий қосылыстарын анықтау, қолданылуы

ІҮ топ-натрий химиялық қасиеті

 

Оқушылар өздері оқиды. Постерларын қорғайды

 

 

Дәптерге не көргендерін, не байқалғанын жазады.

  Қорытынды «Алты қалпақ» әдісі арқылы рефлексия жасау(5мин) 

Үйге қолжетімді тапсырмалар беру. Электрондық почтаға жіберу арқылы

Сабақты қалай меңгергендері туралы рефлексия жасайды.Оқушы постер қорғағанда

«екі жұлдыз, бір ұсыныс» айту арқылы өзара  бағалайды

қолжетімді  тапсырманы орындап,қайта почта арқылы жібереді (кері байланыс) өзін-өзі бағалайды.

 

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *