Сидихова Мендигул Мустажаповна
БҚО Бөрлі ауданы Ақсай қаласы
№6 ЖОББ мектебінің химия-биология
пәнінің мұғалімі. І-санатты. І- топ
Сыныбы : 8Химия пәні | ||
Сабақтың тақырыбы | Сілтілік металл-натрий | |
Мақсаты | Натрий таралуы,алынуы, қасиеттері туралы білімдерін қалыптастыру | |
Күтілетін нәтиже |
|
|
Керекті жабдықтар | Металл натрий, су, интерактивті тақта, периодтық система, маркер, флипчарт, маркерлер, | |
Сабақ барысы: | ||
Сабақ кезеңдері | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті |
Кіріспе | Саламатсыздарма оқушылар (психологиялық ахуал қалыптастыру)Бүгінгі сабағымызды бір-бірімізгі жылы тілек айтып бастайық.
Алдымен топқа бөлінейік(литий, натрий, калий,рубидий ) 4 топ болып шықтық.(3мину)
|
Жылы тілек айтады.
Оқушылар топқа бөлінеді,топ ережесін құрастырады.
|
Тұсаукесер | Менделеев үйімін 3 қабат,1- подьезд, 11 квартирада тұрамын, мен қай элементпін.( Сыни тұрғыдан ойлату, уақыт беру)Ия дұрыс, бүгінгі сабағымыз –натрий, енді
Біз нені меңгеруіміз керек? Сабақ критерийн құрайық (5мин) Жарадыңдар! |
НатрийСабақ критерийлері
|
Негізгі бөлім | Топқа тақырыпшаны бөліп беремін.Алдымен оқимыз, топпен талқылаймыз. «ойлан,жұптас,бөліс,» әдісі арқылы Постер салып, қорғаймыз(25мин)
Қолпаштап,ынталандырып отырамын
Натрийдің сумен әрекеттесуін подкаст әдісімен көрсетемін.(7мин) |
І топ -натрий атом құрылысы,табиғатта кездесуіІІ топ-физикалық қасиеті, алынуы
ІІІ топ-натрий қосылыстарын анықтау, қолданылуы ІҮ топ-натрий химиялық қасиеті
Оқушылар өздері оқиды. Постерларын қорғайды
Дәптерге не көргендерін, не байқалғанын жазады. |
Қорытынды | «Алты қалпақ» әдісі арқылы рефлексия жасау(5мин)
Үйге қолжетімді тапсырмалар беру. Электрондық почтаға жіберу арқылы |
Сабақты қалай меңгергендері туралы рефлексия жасайды.Оқушы постер қорғағанда
«екі жұлдыз, бір ұсыныс» айту арқылы өзара бағалайды қолжетімді тапсырманы орындап,қайта почта арқылы жібереді (кері байланыс) өзін-өзі бағалайды.
|