Оңтүстік Қазақстан облысы
Кентау қаласы
Утжанова Нурсулу Ратбаевна
№23 Ә.Бөкейханов атындағы жалпы орта мектеп
қазақ тілі мен әдебиет пән мұғалімі
Сыйлық беретін қуаныштар
Сынып: | 7 «а» сыныбы | ||
Сабақтың тақырыбы: | Сыйлық берілетін қуаныштар. | ||
Сабақтың мақсаты: |
|
||
Оқытудың нәтижесі: | Оқушылар сабақтан соң:
|
||
Түйінді идеялар: | Лепті сөйлем дегеніміз сөйлеушінің көңіл-күйін білдіру мақсатында айтылатын сөйлем.Сөйлем соңында леп белгісі қойылады.Мысалы: Мерекеңмен құттықтаймын!Лепті сөйлемнің жасалу жолдары:
|
||
Дереккөздер: | Интерактив тақта,плакаттар,стикерлер,маркерлер, суреттер. | ||
Сабақтың әдісі: | Блум таксономиясы бойынша сабақ жоспары әзірленді. | ||
Сабақтың барысы | |||
Сабақ кезеңдері | Уақыт | Мұғалім іс-әрекеті | Оқушы іс-әрекеті |
Ұйымдастыру кезеңі. | 3 мин. | Сыныпта жақсы психологиялық ахуал туғызу үшін «Жүректен жүрекке» тренингін өткіземін. | Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтып,көңіл-күйлерін көтереді. |
Рефлексия | 3 мин. | Сұрақ-жауап арқылы өткен сабақты еске түсіру:
|
Жауап беріп,өз пікірлерін айтады. |
Топқа бөлу | 2 мин. | Кәмпиттің 3 түрін балаларға шашу әдісі арқылы топқа бөлемін. | Кәмпиттің түріне қарай оқушылар топ болып бірігеді. |
Білу
|
3 мин. | Интерактив тақтада лепті сөйлемдер беріледі.
|
Оқушылар сол сөйлемдерді кезекпен оқып,қандай эмоциямен оқылатынын түсіндіреді. Лепті сөйлем тақы-рыбын оқушылар өздері ашады.
|
Түсіну
|
3 мин. | Интерактив тақтада лепті сөйлемнің жасалуын,тыныс белгісін тірек сызба арқылы білімдерін толықтырамын.
|
Оқушылар зейін қойып тыңдайды,жазып алады. |
Қолдану
|
10 мин. | 1-тапсырма. а)Сөйлемдердегі етістіктерді теріп жазып,олардан тұйық етістік жасау.б) Сұраққа жауап беру:
Қалай ойлайсыңдар, жоғарыда аталған жақсы сәттерде қонақтар қандай сыйлықтар әкеледі? |
а) Әр топ жеке-жеке орындайды, оқиды.
б) Топ болып плакаттарға презентация жасайды,қорғайды.
|
Сергіту сәті | 3 мин. | Интернеттен «Кірпі биі» туралы видеоролик арқылы оқушыларды билетіп көңіл-күйлерін көтеру. | Оқушылар экранға қарап билейді. |
Талдау | 9 мин. | Деңгейлік тапсырмаларды орындайды. | 1-топ: III деңгей тапсырмалары2-топ: II деңгей тапсырмалары
3-топ: I деңгей тапсырмалары |
Жинақтау
(АКТ) |
4 мин. | Топтастыру стратегиясын қолданамын. | Оқушылар интерактив тақтада лепті сөйлемнің жасалуына қарай топтастыру стратегиясын толтырады. |
Бағалау | 3 мин. | «Бүгінгі сабақтан алған әсерім» оқушылар өзін-өзі бағалайды. Стикерлер таратылып беріледі. Тақта- да ақ плакат ілулі тұрады. | Оқушылар сабақтан алған әсерлері жайлы стикерлерге жазып,оқиды,плакатқа жабыстырады.Оқушылар өз-өзін бағалайды. |
Үйге тапсырма | 2 мин. | 3-тапсырма, 32 бет.Сөйлемдерді көшіріп, тұйық етістіктердің астын сызу. | Күнделікке жазып алады. |
Барлығы: | 45 мин. |