Тақырыбы: Қорғалған табиғи аумақтар.
Табиғатты қорғаудың жолдарын қарастыру арқылы қорғалатын аумақ түрлерімен танысу.
Қорғалатын аумақтардың қызметіне қарай топтастыру,
Табиғатты қорғаудың пайдасын ұғу
Сабақ түрі: Жаңа сабақ
Әдіс-тәсілдер: АКТ, СТОҮ, ДТОО, диалог ОЖЕСО, Оқытуды және Оқыту үшін бағалау ОЖТ
Құралдары: Интерактивті тақтада (флипчарт), флипчарт, маркер, түрлі түсті қарындаш
өшіргіш, сызғыш,
Оқыту нәтижесі: Қазақстан аумағында құрылған қорықтармен олардың қызметтерімен танысу.
Сілтеме: Жаратылыстану оқулығы\ Б. Әбдіманапов, А. Прищепина, Л. Фокина,А. Әбілғазиев. Атматы –Атамұра,2010. Жаратылыстану. Жұмыс дәптері. А. Прищепина, Л. Фокина. Атматы –Атамұра,2010
дағды |
Әдіс-тәсілдер |
Анықтама |
Оқушы іс-әрекеті |
Ұйымдастыру 2 мин |
АКТ |
Амандасу түрлері қолдану арқылы сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру (Оқушыларға біраз көрмеген құрбыңды көрсең қалай амандасар едің, бала бақшада бірге болған құрбыңы көргенде қалай амандасар едің, сыныптас құрбыңды 1-қыркүйекте көргенде қалай амандасар едің деген) секілді амандасу жағдайлары арқылы сыныптағы ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырамыз. Психологиялық жағдай туғызу мақсатында тақырыпқа шығуға арналған (Табиғатты аялайық) атты бейне ақпарат көрсетіледі |
Балалар бір бірімен амандасу түрлерімен амандасады. Олардың жүздерінен күлкі көрінді. Бейне ақпаратты көргеннен кейін оқушыла топпен талқылап тақырыпқа шығады. |
Білім 5 мин |
ОЖТ ДО СТОү |
Тақырып мәтінімен жұмыс жасай отырып табиғи орта қорғау қорғалу керрек аймақтарды анықтау Табиғатты қорғаудың қажеттілігі? Ұлттық парк пен қорықтың айырмашылығы? |
Оқушылар табиғатты қорғау үшін не істеу керектігін анықтап баяндайды. Табиғатты қорғайтын ұйымдар қызметімен танысады. Қорғалатын аумақтардығы ерекшеліктеріне қарап ажыратады. |
Түсіну 8 мин
|
ЖГСО |
Мәтінмен жұиыс жасай отырып, төмендегі сұрақтарға жауап бере отырып тақырпты меңгеру керек.
|
Табиғатты қорғаудың жолдарын ұсынады. Қорғауға алынғанаумақтардыы мәтін арқылы бір-бірінен ажыратады. |
Қолдану 5 мин |
СТОү ОЖЕСО, Көшбасшылық |
Қорғалатын аумақтарды ерекшеліктеріне қарай топтастыр? |
Қорғауға алынған аумақтардың құрылымдық ерекшеліктеріне қарай оқулық көмегімен жеке-жеке топтасытрады. |
Талдау 10 мин |
ТжДОО, Көшбасшылық |
Табиғатты қорғайтын жоба жасау керек. Қорғалатын аумақтарға сырттан келетін қауіптердің алдын алу жолдарын жасаңдар |
Оқушылар қоршаған ортаға сырттан келетін қауіп қатер түрлерін атап көрсете отырып оның кімнің тарапынан келгенін көрсету керек. |
Жинақтау және синтездеу 5 мин |
АКТ, Көшбасшылық |
Интербелсенді тақтада 9-ромбтың суреті берілген суретегі әр ромбтың ішіне бір сұрақтан жасырылған. Ромбтың ортасында қиын сұрақ болады. Шетіне қарай жеңілдей түседі 10 ұпайдың сұрақтары:
Шет жағы 20 ұпай Қазақстандағы экологиялық апатты аумақ? Аң аулауға белгілі бір уақытта ғана рұқсат беретін аумақ туралы не білесің? Экологиялық проблемас ушыққан қалалар? Не себепті ірі қалаларда экологиялық проблема бар? Ромбтың ортасы 30 ұпай Каспий теңізіндегі мұнай мен газ өндірудің залалдарын неге зиянболуы мүмкін,? |
Тапсырма берілгеннен кейін ромбтарды оқушылар топпен таңдау арқылы жауап береді. Дұрыс жауап беруіне байланысты топқа ұпай жинайды. Жинаған ұпайларына байланысты бағалаланады. |
Бағалау 5 мин |
СТО, ТжДОО |
Қоршаған ортаны қорғау туралы эссе жазыңдар |
Қоршаған табиғи ортаны қорғау жайлы қздері ой толғап эссе жазады. |