Тақырыбы: Қазақстан қорықтары
Сабақтың мақсаты:Қазақстандағы қорғалатын аумақтар туралы білім беру
Қазақстандағы қорық түрлерінмен танысу арқылы, олардық қызметтерін анықтау
Қоршаған ортаға деген сүйіспеншілігін тәрбиелеу
Сабақ түрі: Жаңа сабақ
Әдіс-тәсілдер: АКТ, СТОҮ, ДТОО, диалог ОЖЕСО, Оқытуды, Оқыту үшін бағалау ЖЕ
Құралдары: Интерактивті тақтада (флипчарт), флипчарт, маркер, түрлі түсті қарындаш
Өшіргіш, сызғыш,
Оқыту нәтижесі: Қазақстан аумағында құрылған қорықтармен олардың қызметтерімен танысу.
Сілтеме: Жаратылыстану оқулығы\ Б. Әбдіманапов, А. Прищепина, Л. Фокина,А. Әбілғазиев. Атматы –Атамұра,2010. Жаратылыстану. Жұмыс дәптері. А. Прищепина, Л. Фокина. Атматы –Атамұра,2010
дағды |
Әдіс-тәсілдер |
Анықтама |
Оқушы іс-әрекеті |
Ұйымдастыру 2мин |
АКТ СТОү |
Амандасу түрлері қолдану арқылы сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру (Оқушыларға біраз көрмеген құрбыңды көрсең қалай амандасар едің, бала бақшада бірге болған құрбыңы көргенде қалай амандасар едің, сыныптас құрбыңды 1-қыркүйекте көргенде қалай амандасар едің деген) секілді амандасу жағдайлары арқылы сыныптағы ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырамыз. Психологиялық жағдай туғызу мақсатында тақырыпқа шығуға арналған (Батыс Алтай) атты бейне ақпарат көрсетіледі |
Балалар бір бірімен амандасу түрлерімен амандасады. Олардың жүздерінен күлкі көрінді. |
Білім 5 мин |
СТОҮ Лайк қою арқылы бағалайды |
Тақырып бойынша Қорғалатын аумақтардың не үшін керектігін анықтау. Қазақстандағы қорықтарды білу. Қорғалатын аумақтар не үшін керек? Қазақстанда қандай қорықтар бар? (болашақта) |
Балалар мәтінмен жұмыс жасай отырып қорғауға арналған аумақтардың мақсаттарын айта отырып Қазақстандағы қандай қорық бар екенін, болашақта қандай қорықтар ашылуымүмкін екенін баяндайды. |
Түсіну 10 мин |
ДО АКТ СТОҮ Кестені дұрыс толтырылуына байланысты топтық бағаланады |
Флипчартта сызба беріледі. Тапсырма: Сызбаны толықтырып, мысал келтіріңдер. Оқушылар кезектесіп тақтаға шығып, ActivStudio да жұмыс жасайды, дәптерлеріне жазып алады |
Оқушылар топпен жұмыс жасай отырып берілген кестені толтырады. Қорық атауын, қайжылы айда ашылғанынн онда қанжай жануарлар мен өсімдіктер қорғауға алынғанын анықтайды. |
Қолдану 8 мин |
ДжТОО Топпен Лайк арқылы |
Түсіну кезеңіндегі кесте толтырғаннан кейін, кестедегі қорық атауларының жаныныа төменде берілген тапсырма жазылады. Мәтінмен жұмыс жасай отырып Қорықтарды құрылған уақытымен топтастыр. Қорықтардың ішінде қайсысында балықты қорғауға алғанын таңда? |
Ашылған жылдарының ретімен түсіну кезеңінде қолданған кестедегі қорықтардың атының жанына номерлеп қояды. . |
Талдау 10 мин |
ДжТБО Жұппен бағалау |
Қорықтардың ішінен өздерің бұрын аттарын естіменген жануарлар мен өсімдіктердің аттарын тізіп жазыңдар |
Оқулықпен жұмыс жасай отырып қорықтарда өздері аттарын бұрын естімеген жануарлардың, өсімдіктердің атын теріп жазып алады. |
Жинақтау және синтездеу 8 мин |
ОбжК СТОү ОЖЕСО Топпен бағалау |
Қорықтардағы жануарлдар мен өсімдіктерді қалай қорғаймыз? (Жоба ұсыныңдар) |
Топпен жұмыс жаса отырып қорықтардағы жануарларды броконерлерден қорғаудың жолын топпен талқылап жоба ретінде постерге түсіріп оны топтардың алдында қорғайды. |
Бағалау 5 мин |
ОЖТ ДО |
Сабақтың бағалау кезеңінде тақырыпқа қорытынды жасау мақсатында «ыстық орындық» әдісін өткіземіз. Оқушылар ортада ыстық орындыққа шыққан оқушыға сұрақ қоюы тиіс. |
Топтар ішінен бір оқушы ортадағы «Ыстық орындыққа» келіп отырады, тақырып бойынша сынып ішінде оқушылар «ыстық орындықтағы» оқушыға сұрақтар қояды |