Басы » Cыныптан тыс » Лингвист

Лингвист

лингвистАлматы облысы
Талдықорған қаласы
№14 орта мектеп-гимназиясы
Қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі Каримжанова Гульнар Мәртебеновна
Сабақтың тақырыбы: Лингвист

Мақсаты:
1. Оқушылардың үш тілдегі білімдерін бір жүйеге келтіру, жалпылау.
2.Ауыз екі тілде еркін сөйлеуге төселдіру . Сөздік қорын молайту.
3.Пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Цель:
1. Повторить и закрепить знания и умения учащихся по русскому языку и чтению.
2. Обучать учащихся выразительному чтению стихотворении о языке
3. Развивать память, логическое мышление, речь, интуицию, смекалку.
4. Воспитывать познавательный интерес к языку, к художественному слову
Сабақ түрі: жарыс сабақ
Қолданылатын көрнекіліктер: интербелсенді тақта, жұмбақтар, сұрақтар , мақал- мәтелдер
Сабақ барысы:
— Кеш жарық құрметті қонақтар! «Лингвист» сайысына келгендеріңізге қуаныштымыз. Бүгінгі сайысқа қатысатын топтармен танысайық.
— Здравствуйте, участники интеллектуального шоу «Лингвист». Это мероприятие мы проводим в рамках недели языков гуманитарного цикла. Давайте, пожелаем удачи участникам. И пусть победит сильнейший.
— Good afternoon! Dear guests and participants of our game. We are glad to see you at our competition! First of all let us introduce our teams and our jury. There are 3 teams here today. The first one is called A Five. The 2-nd team is called stars The 3-rd team is called Friend ship. The members of our jury are:
Now listen to the rules of our competition. It consists of stages , each of them includes proverbs, questions, riddles.
And now let’s begin our first competition.

І сайыс.
Белгісі болса, жолдан жаңылмас
Білімі болса, сөзден жаңылмас – дегендей сұрақ-жауап сайысын бастаймыз. Сұрақты оқып, сіздер жауаптарын бірден айтасыздар.
The task is for you to answer the questions.

1-топ
1. Үндестік заңының неше түрі бар?
2. Қазақ тілі қашан бірінші рет Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі болып қабылданды?
3. Суық хабар – сөзінің мағынасы не?
4. “Отан оттан да ыстық” – мақал ма, мәтел ме?
5. Сурет қай шығармадан?
6. Это краткие мудрые изречения, имеющие поучительный смысл?
7. Вид устного народного творчества, где побеждает добро?
8. То, что нужно держать в тайне?
9. Наука, без которой нельзя правильно говорить и писать?
10. Выражение стиха “Пушкин удивил меня простотой и музыкой” из какого произведения?
11. What is the Lake District famous for?
12. Name the degrees of comparison of the adjective «great»
13. Pronounce the numeral 305
14. Name the third form of the verb find
15. What animal is Australia famous for?

ІІ — топ

1. Дауыссыз дыбыстар түрі нешеу?
2. Қазақстан Республикасында мемлекеттік тіл қазақ тілі екендігі қай заңда айтылған?
3. Аузы күйген – сөзінің мағынасы не?
4. “Ерінбесең – емерсің” – мақал ма, мәтел ме?
5. Сурет қай шығармадан?
6. Назовите типы речи.
7. Что главней всего на свете?
8. Произведение Абая, в котором он дает нам совет?
9. Наука о звуках речи?
10. Автор стихотворения “Листопад”.
11. What do children usually say at Halloween?
12. Name the form of the Present Perfect Active
13. Name the synonym of the word small
14. Translate the phrase «слева от стола»
15. What is the capital of Australia?

ІІІ-топ
1. Дауыссыз дыбыстар саны нешеу?
2. Қазақ тілінің Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі екендігі “ҚР Тілдер туралы” Заңының қай бабында айтылған?
3. Жүрек жұтқан – сөзінің мағынасы не?
4. “Ұрлық түбі – қорлық” – мақал ма, мәтел ме?
5. Сурет қай шығармадан?
6. Чтобы знать этот предмет надо знать карту?
7. Автор стихотворения “Памятник учителям”.
8. Сколько звуков в русском языке?
9. Назовите всегда твердые согласные?
10. Автор поэмы “Земля, поклонись человеку”.
11. What is the nickname of the British flag?
12. What is the nickname of New York?
13. Name the eighth letter of the English alphabet.
14. What is the auxiliary verb in the Past Simple
15. How many parts does the UK consist of?
Домашнее задание. Ученик 7Б класса прочитает нам стихотворение «Родной язык»

ІІ сайыс.
Бас – тілдің иесі,
Сөз – мидың киесі – сайысында жұмбақ шешіп, жауабын басқа тілде аударып айтасыңдар.
Следующий тур кто быстрее отгадает загадки. Отгадку сказать на казахском, русском, английском языках.
And the last task is for you to guess riddles

1. Зәулімде тұрағы,
Тіреусіз тұрады

2. One face, two hands.
It goes yet stands.

3. Сделать новую черту вам я помогаю,
Что-нибудь без меня начертить сумей-ка,
Угадайте-ка друзья кто же я?

1. Бұлт, облака, cloud
2. A clock, сағат, часы
3. Линейка, ruler, сызғыш

1. Көктен жетеді,
Шөпке сүңгіп кетеді

2. The outside is a shell,
The inside is meat,
It grows on a tree
And it good to eat

3. Стальной конек
По белому полю бегают
За собой черные следы оставляет

1. Жаңбыр, rain, дождь
2. A nut, жаңғақ, орех
3. Ручка, a pen, қалам

1. Ортасында қазығы,
Бұтағында азығы.

2. Pupils and teachers write on me with chalk.
I can’t write, I can’t talk

3. Сидят девицы в темной темнице,
Вяжут сетку без нитки, без иглы

1. Алма, an apple, яблоко
2. A blackboard, тақта, доска
3. Пчёлы, bees, аралар

“Тіл – адам жанының құлпы”
Өлең айту сайысы
ІІІ сайыста алдарыңдағы тақтадан қажетті балл таңдап аласыздар, онда кез келген мақал-мәтел шығады, сіздер оның басқа тілдегі баламасын тауып айтасыздар.
Let’s choose the 1st theme. This dice will help us to do it.

Мақал-мәтелдер
1. Салың суға кетпесін.
2. Ештен кеш жақсы.
3. Айтылған сөз атылған оқпен тең.
4. Грамоте учиться всегда пригодится.
5. Все хорошо, что хорошо кончается.
6. Своя земля и в горести мила.
7. Little strokes fell great oaks
8. Second thoughts are best.
9. To make a mountain out of a molehill.

4. And now your Home Tasks were to prepare a little scenes. Act please your scenes. We’ll sing the song.
— Енді, әділ-қазылар алқаларына сөз беріледі бүгінгі сайысымызға қорытынды айтуларыңызды сұраймыз.
— So, the final score ……. Let’s congratulate the winners. Please, come to the jury to get your prize!
Thank you for the game. Thanks to our jury for their work. Good bye!
— Бүгінгі кешіміздегі жеңімпаздарды құттықтаймыз. Сыйлықтарыңыз құтты болсын!
— Итак, поздравляем победителей сегодняшнего мероприятия. Спасибо за участие.

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *