№31 орта мектептің
бастауыш сынып мұғалімі
Ідірісова Майра Мұхтауқызы
Пәні:Дүниетану
Сыныбы:2
Сабақ тақырыбы: | Жабайы және үй жануарлары
|
Жалпы мақсаты: | Оқушыларға жабайы және үй жануарларымен таныстыру;оларды ажырата білу; жануарлардың тіршілігі, мекендейтін ортасы туралы таныстыру;өз бетімен жұмыс істеу қабілеттерін дамыту; топта жұмыс істеуге дағдыландыру; оқушыларға жануарлардың пайдасы зор екенін айтып, аңдарды аялауға тәрбиелеу. |
Сілтеме: | Дүниетану оқулығы 2-сынып, әдістемелік құрал,авторлары: К.Жүнісқызы,Н.Жапанбаева Алматы «Атамұра»2013
Интернеттен алынған материалдар. |
Оқу нәтижесі: | —жабайы және үй жануарлары туралы түсінік алады;
-оларды бір-бірінен ажырата алады; -тіршілігі,мекен ортасы жөнінде мағлұмат алады; -жануарлардың пайдасын біледі; -аңдарды қорғауға үйренеді; -өз бетімен жұмыс істеуге үйренеді; -топта жұмыс істеуге дағдыланады; -өздерін бағалауды үйренеді; |
Сабақта қолданылатын материалдар: | Бейнежазба,суреттер,стикерлер,флипчарт,кесте. |
Оқыту әдістері:
|
Диалог,АКТ,сын тұрғысынан ойлау,бағалау түрлері. |
Оқытудың түрлері | Топтық жұмыс,жеке жұмыс,жұптық жұмыс. |
Тапсырмалар: | Постер қорғау,талқылау. |
Мұғалім жазбалары
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
Сыныпта психологиялық ахуалды қалыптастыруды ұйымдастыру. | Барлығы өлең жолдарын айтады.
Қоршаған орта әлемі, Не деген көркем әдемі. Сол сұлулықты сақтайық, Мадақтайық, мақтайық.
|
||
ІІ. Өткен тапсырманы еске түсіру
|
Мұғалімнің іс-әрекеті
«Кезбе тілші»
|
Оқушының іс-әрекеті
Үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға жауап береді. «Қол шапалақтау»арқылы бағаланады. |
|
Қызығушылықтарын арттыру.
ІІІ. Жаңа тақырып |
«Лездеме»
*Әр топқа конверт тарату. *Топ басшысы сөздің атын атамай түсіндіру.
Мұғалімнің іс-әрекеті |
І топ:үй жануарлары
ІІ топ:жабайы жануарлар ІІІ топ:жыртқыш аңдар
Оқушының іс-әрекеті
|
|
*Күннің жадын, тақырыбын жаздыру.
*Бүгінгі сабағымыздан біз не білу керекпіз?
*Конверттің екінші жағынан суретті алып, мозаика әдісімен құрату. *Постер қорғату. Жаңа ақпарат беру. 1.Мұғалім қосымша мәлімет беру. 2.Бейнежазба көрсету. Оқулықпен жұмыс
«10 сұрақ» Суретті жасыру арқылы жануардың атын тапқызу. «Ойлан,тап:» «Адасқан обьектіні табу» Жабайы және үй жануарларының пайдасы туралы сәйкестендіру. Семантикалық карта Жануарлар топтарын ажырату. Жануарларды топта Үй жануары Жабайы аңдар Жыртқыштар |
Оқушылар өз ойларын айтады.
Конверт ішінде жазылған негізгі сөзді атамай, жаңа сабақ туралы топ мүшелеріне жеткізеді. «Басбармақ»әдісімен бағаланады.
«Бағдаршам»әдісімен бағаланады.
Жануарлардың пайдасы жөнінде түсінік алады. Оқушылар жабайы және үй жануарларын ажырата біледі.
|
||
Сергіту сәті | Жануарларға «Қамажай» биін билету.
|
Қимылды жаттығу жасайды. | |
Шығармашылық жұмыс
|
Мұғалімнің іс-әрекеті
І топ: «Сіз білесіз бе?» Берілген әріптерден жануарлардың аттарын құрастыру. И, М, Ж, С, Т, Қ, Е, А, П, Ш, К. ІІ топ:«Кім шапшаң?» Жануарлар аттарына байланысты өзгертпе сөз аттарын жазу. ІІІ топ: Т-әрпінен басталатын жануарлар аттарын табу. |
Оқушының іс-әрекеті
Топ мүшелері жеке, жұпта,топта талқылайды. |
|
IV.Қорытындылау
|
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
Бұл мәлімет ШЫНДЫҚ па немесе ЖАЛҒАН ба? | Сұрақтарға жауап береді. | ||
V.Үйге тапсырма | 1.Жабайы және үй жануарлары(мазмұнын айту).
|
Күнделіктеріне жазып алады. | |
VI. Бағалау
|
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
Формативті бағалау
Мұғалімнің бағалауы
|
«Бағдаршам», «Басбармақ»
әдістерімен және мұғалімнің бағалауы. |
||
VII. Рефлексия | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
1.Сабақтан алған әсерлеріне смайлк таңдау.
2.Сұрақтары бар қорап. |
1.Сабақтан алған әсерлерін жазу.
2.Келесі сабаққа сұрақтарын жазады. |
||