Басы » Кембридж бағдарламасы » Әсет Найманбаев (ҚМЖ)

Әсет Найманбаев (ҚМЖ)

Қысқа  мерзімді  жоспар                 С.Б.Султангажиева

Алматы облысы

Қарасай ауданы

О.Жандосов атындағы

орта мектеп мектепке дейінгі

шағын орталықпен   КММ

58-сабақ мерзімі
Қазақ әдебиеті 10-сынып
Тақырыбы     Әсет   Найманбаев
Мақсаты  әнші -сазгер ақынның өскен ортасы, өмірінің айтулы кезеңдері, шығармашылығы жайлы өз бетінше білім алуға бағыттау, эстетикалық тәрбие бере отырып, халқымыздың  дәстүрлі әндеріне деген сүйіспеншіліктерін арттыру жұмыстарын жүргізу
Ресурстар:  оқулық, дәптер,аудиодиск,интерактивті тақта  Негізгі идеялар :   оқушылардың сабаққа  деген жауапкершіліктерін  арттыру
Күтілетін нәтиже:  топпен жұмыс істеу, жеке жұмыс істеу дағдылары дамиды, білімге өз беттерімен  ізденіп қол жеткізеді, өзін өзі, бірін- бірі бағалайды
Іс- әрекет түрлері Топпен жұмыс Рөлдік ойын Жеке жұмыс    Венн диаграммасы        Смайликтермен жұмыс Бірін-бірі,

өзін-өзі бағалайды

Сабақтың кезеңдері

Мұғалімнің    іс- әрекеті                               Оқушылардың  іс- әрекеті модуль
Топқа бөлу

1 мин

Ұнататын аспаптарының суретін алдыру арқылы топқа бөледі

 

Топқа  бөлінеді жаңа

әдіс

Психологиялық жағымды ахуал тудыру

1 мин

 

Оқушылар  бір -біріне бір ғана сөзден тілек айтады

жаңа

әдіс

 

Түсіну

9 мин

Миға шабуыл

«Радиоға қоңырау шалу» стратегиясы

 Төрт қонақ рөлдік карточка алып, сол карточкадағы рөлді ойнайды. Жүргізуші қонақтармен таныстырады. Аудитория сұрақтарымен қайта- қайта қоңырау шалады.  Қонақтар: жас ғалым, А.Жұбанов, Е.Ысмайылов, Е.Брусиловский

Жатқа өлеңін оқу

Озық тапсырма бойынша слайд қорғау

СТО

диалог

Үйрену

15 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топтармен  бірлесе отырып  түзету жұмыстарын жүргізеді

Тақырыпты оқиды

Жоспары:

І топ

Туған жері

«Әнші Әсет» атануы

Ел аралауы

Әндері

ІІ топ

Әсет әндерінің тақырыбы

«Әсет» әні

Адам жасына байланысты толғауы

Қисса-дастандары

ІІІ топ

Ырысжанмен айтысы

Айтыстың ерекшелігі

Өмірден өтуі

топ болып  АҚТ пайдалана отырып, жаңа тақырып бойынша  таныстырылым  жасайды, қорғайды.

жаңа

әдіс

Сергіту сәті

2 мин

Аудиодискіні қосады Сергіту жаттығуларын орындайды Жаңа

әдіс

Қолдану

7 мин

Диалог жүргізеді

1.Әсет қандай бала болған?

Қалай дәлелдейсің?

Толықтыратындар бар ма?

2.Неге ол сері Әсет немесе Әсет сал деп атанбай, Әнші Әсет атанды?

Қалай дәлелдейсің?

3.Алғашқы әндері  қайсы?Олардың қалай туғанын дәлелдей аласың ба?

4.Қоянды жәрмеңкесі Әсеттің шығармашылығына әсер етті ме?

Қалай дәлелдейсің?

5. Ырысжанмен айтысында Әсет сүрінді ме? Ойыңды қалай дәлелдейсің?

6. Неге әдебиетке Әсет аударған Пушкин шығармасы емес, Абай аудармасы кірді? Қалай дәлелдейсің?

 

Әсет  талапты бала болған.Оған дәлел — ол қиссаларды жаттап алып, нақышына келтіре орындаған.

Әсет жезтаңдай әншілігінің арқасында көзге ерте түседі. Келе- келе ол ауылға келген әншінің әнін, жыршының сазын бұлжытпай орындайтын болған, ән салып жүріп, ел еркесіне,ауыл көркіне айналған. Сөйтіп «Әнші Әсет» атанады.

Алғашқы әндері: «Еркем- ай», «Қаракөз»  (дәлелдейді)

 

Қоянды жәрмеңкесі Әсетке соны серпін сыйлады. (дәлелдейді)

 

Ырысжанмен айтысында ақын сүрінген жоқ. (дәлелдейді)

Пушкиннің  «Евгений Онегин» романын аударды, бірақ ол Абай талғамына ілікпесе де, ақынның талантына деген өзіндік сенімін білдіреді. (дәлелдейді)

Диалог

 

Түрткі болу

 

Сынақтан өткізу

 

Қайта бағыт

тау

Жинақтау

5 мин

 

 

1. Ақынның  өлеңдерін оқуға тапсыру

2. Топтастыру  стратегиясы

Әсет Найманбаев   кім?

3.

Венн диаграммасы

Әсет пен Абай аудармасын

салыстыру

4. «Арғынмын, атым- Әсет арындаған»атты өлеңін оқи отырып,  «Өнер сүйген қазақ» деген тақырыпта мақала жазу

Өлеңді оқи отырып смайлик салады, сол бойынша идеясын  ашады

 

Дәптерлеріне , тақтаға жазады,оқиды

СТО

 

 

 

 

 

СТО

 

Талантты және дарындылар

Қорытындылау

4  мин

Өзін- өзі, бірін –бірі  бағалайды Оқыту үшін баға-у
Рефлексия

1 мин

Оқығанға дейін не білдің?

Оқыған соң не білдің?

Не білгің келеді?

Жаңа әдіс
Үйде үйрену

1 мин

 

Ақынның өмірі,шығармашылығы туралы оқу,  әнші — сазгер ақындар туралы білімнің бәрін қайталау Күнделіктеріне жазып алады

 

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *