Қаражал қаласының
№ 1 жалпы білім беретін орта мектебі
Математика пәнінің мұғалімі
Бекбосынова Шолпан Тулеутайқызы
Тақырыбы: Функцияны туындының көмегімен зерттеу және графигін салу.
Мақсаты: 1.Функцияны туындыныңкөмегімен зерттеу алгоритімін білу.
2.Функцияны туындыныңкөмегімен зерттеу алгоритімін есеп шығаруда қолану дағдысын дамыту.
3. Ұқыптылыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Оқыту түрі: Топтық және жеке оқыту.
Көрнекілік: Плакат, таратпа қағаз, фламастер,т.б.
І.Сергіту сәті:
Оқушыларды тақта алдына шығарып,құрмет көрсету.
ІІ. Парыңды тап:
1. ОЙ ҚОЗҒАУ – ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ТЕКСЕРУ.
Оқушыларға таратпа қағаз беру арқылы парын табу керек.
ІІІ. Минуттық кездесу.
Алған тапсырмаларын бір-біріне түсіндіру.
Парын тап тапсырмалары:
(u+v)’= |
u’+v’ |
u’•v’= |
u’•v+u•v‘ |
(u/v)’= |
(u’*v-u*v‘)/v² |
(соsх)’= |
-sіnх |
(sіnх)’= |
соsх |
(tgх)’= |
-1/sіn²х |
(ctgх)’= |
1/cоs²х |
Жанама теңдеуі |
У=ƒ(х)+ ƒ'(х)(х-х๐) |
ІҮ.Жаңа сабақ Ітоп -Функция ІІ топ -Туынды
1.Функцияның анықталу облысын табу.
2.Функцияның жұп, тақтылығын,периодтылығын табу.
3.Функцияның графигінің координаталар осімен
қиылысу нүктелері.
4.Таңба тұрақтылығын анықтау
5. Өсу және кему аралықтарын,экстремумын табу
6. Функцияның графигін салу
1.Әр топ оқушылары берілген таратпа қағаздары арқылы,
плакат бетіне жаза отырып, өз топтарына жаңа тақырыпты
түсіндіреді.
2.Бірінші топ оқушылары плакаттары арқылы тақта алдына
шығып, өз тақырыптарын екінші топқа түсіндіреді.
3.Екінші топ оқушылары плакаттары арқылы тақта алдына
шығып, өз тақырыптарын бірінші топқа түсіндіреді.
2. ОЙ ТОЛҒАУ – кітаппен жұмыс
Функцияның өсу және кему аралықтарын табыңдар.
№241
Функция |
Туынды |
а)У=-0,5х+х |
ә)У=+3 |
Функцияның экстремумдарын табыңдар.
№241
Функция |
Туынды |
а) у=2х-х+3 |
у= 2х-5х+2 |
Функцияны зерттеңдер және графигін салыңдар
Функция |
Туынды |
а)у=3х-10х+3 |
б)у=2х+5х+2 |
3. ОЙ СЕРГІТУ – сәйкестендіру тесті4.ОЙ САЛУ — МАТЕМАТИКА ТАРИХЫ
5. ОЙ ТҮЙІН-қортындылау
6. ОЙ БӨЛІСУ – РЕФЛИКСИЯ
1. Сабақ ұнады ма?
2.Ұнаса несімен ұнады?
3.Айтар тілектерің.
Үйге: №240,№241(а,ә),№242
[bws_related_posts]