Басы » Кембридж бағдарламасы » Орталық Қазақстанның ескертікштері

Орталық Қазақстанның ескертікштері

begazy

Алматы  қаласы,  Жетісу  ауданы,  №  2  жалпы  білім  беретін

мектебінің  тарих  пәні мұғалімі: Ауталипова  Айгерим  Ермекбаевна

 

Пәні:Қазақстан тарихы

Мерзімі: 09.04.2014

Сыныбы: 6 «А»

Сабақтың тақырыбы:

Орталық  Қазақстанның  ескертікштері

Сабақтың реті:

55-сабақ

Сілтеме

  1. Қазақстан тарихы 6- сынып

  2. Әдістемелік нұсқаулық

Сабақтың мақсаты:

Оқушылар   Орталық  Қазақстанда ерте  темір  дәуіріндегі ескерткіштер  туралы Тасмола  мәдениеті  туралы,  мұртты  обалар  туралы   ұғымын анықтайды. Тасмола  мәдениетінің және  де мұртты  обалардың   басқа  обалардан  айырмашылықтарын  анықтайды. Сөздік қорлары байыйды.өз ойларын еркін жеткізе білуге үйренеді, ұжымда, шағын топта жұмыс жасауды және бір-бірін сыйлауға үйренеді, өз біліміндерін  шыңдайды,  белсенділігі артады. Ұқыпты, тиянақты, ынталы және дербес болуға үйренеді.

Оқыту нәтижелері

  • Орталық Қазақстан Тасмола  мәдениеті, мұртты  обаларының ерекшілігін түсінеді,

  • — Ерте  темір дәуірі кезеңі туралы   білімдерін кеңейтеді,

  • —  жеке тұлға болып қалыптасуға әрекеттенеді.

  • — талқылайды, мысалдар келтіріп, олардың   өмірмен үндестігін саралайды,

  • —  Қазіргі  замандағы  Орталық  Қазақстан  кезеңі ерекшелігін  сын көзбен қарауға үйренеді.

  • — Тақырып бойынша алған білімдерін жағдайға қарай қолдану дағдылары күтіледімыс-тас ғасыры  туралы ойларын талдай отырып, пікір айтуға,  сыни  ойлауға дағдыланады.

Сабақтың типі:

Білім және іс-әрекет әдістерін жетілдіру

Сабақты ұйымдастыру түрі:

Тренинг

Белсенді оқытуда қолданылатын  әдіс-тәсілдер:

СТО стратегиялары: шаттық шеңбері,ыстық  орындығы, миға шабуыл, бас бармақ, ЖИГСО,    Б-Б-Б, сұрақтар шеңбері, кері байланыс

Жұмыс түрлері:

Жеке жұмыс,  жұптық  жұмыс, топтық жұмыс

Сабақтың көрнекілігі:

 Интерактивті тақта,флипчарттар, таратпалар, слайд, бағалау парағы

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

І. Қызығушылығын ояту кезеңі:

1-әрекет.  Сәлемдесемін.  Ынтымақтастық атмосферасын құру.

«Жақсы тілек-ақ пейілдің шуағы»

«Шаттық шеңбері» Оқушылар қол ұстасып,бір-біріне жақсы тілек айтудан бастайды.

2-әрекет.  Оқушыларды әр түрлі-түсті стикерлер бойынша түстер арқылы 4  топқа  бөлемін

Оқушылар 4 топқа бөлініп отырады. Топта оқушылар өздерінің топ басшысы, хатшысы, уақыт бағалаушысын анықтайды.

3-әрекет.  Бүгін белсенді болған оқушыны топпен анықтап ең үздік болған оқушы «Ыстық орындыққа» отырады. Ыстық орындығына отырған оқушыға сыйлығымыз бар екенін айту

4-әрекет. Үй тапсырмасын тексеру кезеңі

«Сұрақтар шеңбері» әдісі арқылы әр топқа үйге берілген тапсырма бойынша сұрақтар беріледі.

  1. Сарыарқа атауы қандай  мағына  береді?

  2. Орталық  Қазақстанның Табиғатын  суреттеп  беру

  3. Ерте  темір  дәуірінде орталық  Қазақстандағы  қорғандар

  4. Орталық  Қазақстандағы   қорғандардың  сақ  қорғандарымен  ерекшелігі?

  5. Орталық  Қазақстанның  тайпаларының  шаруашылығы  қандай  болды?

Жеке жұмыс

«сұрақтар шеңбері» әдісін қолдану. Әр топқа берілген сұрақтарға дайындалып, әрқайсысы бір рет сөз сөйлейді және сөз шеңбері арқылы берілген тапсырманы топ арасында орындап шығады. Бір оқушы осы шыққан сұрақтардың жауабын айтады. Қалған оқушылар жазып алады.

5-әрекет. Оқушыларға «Б-Б-Б» әдісін қолданамын

ІІ. Мағынаны ажырату кезеңі:

6-әрекет

«ЖИГСО» әдісі бойынша тақырыпты үшке бөлемін. Әр топтағы оқушыларды «1», «2», «3» деп бөлемін. Бірінші топты бір жерге, екінші топты бір жерге, үшінші топты бір жерге жинаймын.

1 топ. Орталық  Қазақстандағы Тасмола  мәдениетінің  ерекшелігі  қандай? Тарихы дамудың сатыларын көрсетеді, талқылайды

2 топ. Орталық  Қазақстандағы  мұртты  обалар  дегеніміз  не?

3 топ. Тасмола  мәдениеті  мен  мұртты  обалар айырмашылықтарын  анықтайды?

Берілген  бөлімдерді талқылайды. Өз топтарына оралады. Өз тобына түсіндіреді. Флипчартқа түсіреді. Топтан бір оқушы шығып жұмыстарын қорғайды, дәлелдейді, жариялайды

7-әрекет

«Басбармақ»  әдісі арқылы оқушылардың түсіну дәрежесін анықтау.

ІІІ. Ой толғаныс:

9 -әрекет

Интерактивті тақтадан «Кім тапқыр» әдісі бойынша интерактивті тақтадан тест  сұрақтары  беріліп, жеке, жұппен, топпен жұмыс жасауға тапсырма беріледі

Тест:

1.Қазақтың  даласын шығыстан  батысқа  қарай  бөліп  жатқан аласа  таулар  желісі (сарыарқа)

2.Сарыарқаның  орталығын  мекендегендер(исседондар)

3.Сарыарқаның  солтұстік  батысын  мекендегендер(аргипейлер)

4. Тасмола мәдениетіне  тән  ерекшелік(мұртты  обалар)

5. мұртты  обалардың қанша  түрі  бар (4)

6.Тасмола  мәдениетін  қалдырған  тайпа(исседондар)

7. Тасмола  мәдениеті  алғаш  қай жерде  табылған(Павлодар  обл, Екібастұз ауд, Тасмола  өңірі)

8.Мұртты  обалар  көп  тараған  аймақ(Орталық  Қазақстан)

9.темір  дәуірінде  кең  тараған  салт-дәстүр (  аттарын  бірге  көму)

10-әрекет. Үйге тапсырма беру

Орталық  Қазақстан  ескерткіштері тақырыпқа байланысты сұрақтар дайындау

Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып алады, табыс критерийін бірлесіп жасайды.

11-әрекет. Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы

Оқушылардың өзін-өзі бағалауы

Тапсырмалар

10-15 балл

«3»

C:\Users\asus\Desktop\imagesCAMLJAID.jpg

16-20 балл

«4»

C:\Users\asus\Desktop\imagesCAWEO89S.jpg

21-25 балл

«5»

C:\Users\asus\Desktop\imagesCA22U8BA.jpg

І Қызығушылығын ояту

«Сұрақтар  шеңбері» әдісі

ІІ Мағынаны ажырату

ЖИГСО  әдісі

ІІІ Ой толғаныс

«Кім тапқыр» әдісі

Қорытынды баға

12-әрекет. Мұғалім баға қояды.

Өзін-өзі бағалау парағы бойынша   мұғалімге парақшаларын  жинастырып, бағаларын  айтады.

13-әрекет. «Кері байланыс»әдісі . Стикерлер таратып беру

Стикерлер арқылы смайликке өздерінің көңіл-күйлерін көрсетеді. Келесі сабақтан не күтетіндерін айтады.

Кері байланыс                                  Сабақ ұнамады!            Сабақ ұнады!!

    C:\Users\asus\Desktop\imagesCA22U8BA.jpg                                  C:\Users\asus\Desktop\imagesCAMLJAID.jpg

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *