Басы » Физика » Магнит ағынының сақталу заңы. Ленц ережесі.

Магнит ағынының сақталу заңы. Ленц ережесі.

ayzadaҚызылорда қаласы

     № 120 Жамбыл атындағы орта мектеп

     Белдебекова Айзада Сейсенбайқызы

     І деңгейлі және физика-информатика

     пәні мұғалімі

29.04.14 жыл

№6 сабағы, Физика

жаратылыстану-математикалық бағыт

Сабақ тақырыбы:

«Магнит ағынының сақталу заңы. Ленц ережесі.»

Жалпы мақсат:

1.Оқушыларға электромагниттік индукция құбылысы және индукциялық токтың бағыты туралы Ленц ережесін түсіндіру.

2.Оқу материалын талдай білу дағдысын дамыту, бақылау, салыстыру, оқылған құбылыстар мен фактілерді салыстыра, қорытынды жасай білуге баулу.  Жаңа білімді қолдану дағдысын дамыту, ақылға салу дағдысын қалыптастыру.

3.Жауапкершілікті сезіне  отырып жұмыс жасауға, ұқыптылыққа, өз жолдасының пікірін тыңдауға тәрбиелеу.

Сілтеме:

  1. 10 сыныпқа арналған оқулық

  2. Фарадей тәжірибесі. /бейне-таспа/

Оқушылар үшін оқу нәтижелері:

1.Оқушылар топ болып жұмыс істейді, топтық белсенділікке қол жеткізеді.

2.Оқушылар өз ойларын еркін айта біледі.

3. Оқушылар теориялық материал туралы толық мағлұмат алады.

Негізгі идеялар:

Танымдық қызығушылықты бақылай білу,талдау,қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту.

Сабақта қолданылатын материалдар:

  1. Интерактивті тақта

  2. Power Point –та жасалған презентация

  3. Флипчарт, стикер

  4. Интернет ресурстары

  5. Қосымша материалдар

Оқыту әдістері:

Жаңа әдістер

СТО(сыни тұрғыда ойлау)

.

1. Жеке жұмыс

2. Диалог

3. Топтық жұмыс

Дерек көздері:

Кітап : Физика 10 сынып. Б.Кронгарт, В.Кем, Н.Қойшыбаев

Қосымша мәліметтер, слайд.

Тапсырмалар:

Сұрақтарға жауап беру,ұяшықтарды толтыру, жұмбақ шешу, тест жұмысын орындау.

Уақыты

Мұғалімнің

іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу

(3 мин)

Сергіту сәті.

Топқа бөлу.

Оқушылармен бірге билеп, оқушыларды сергіту.

«Физикалық домино». Формулалар бойынша  оқушыларды топқа бөлу.

Әр топта 5оқушыдан. Лидер, хатшы, спикер, тайм-кипер, дизайнер міндеттерін оқушылар өздері белгілеп алады.Уақыт белгілеушіге уақытты қатаң қадағалауды тапсырамын.

Оқушылар әуенмен билеп,көңілдері көтеріледі.

Формулаларды сәйкестендіру арқылы топ құралады.

Үй тапсырмасын сұрау      (7 мин)

а)Суретті карточкамен

жұмыс

ә) «Кім шапшаң?» ойынын ойнатады. /6 сұрақ/

б)Есептер шығару. (А-,В-,С-деңгей)

а) Суретте бейнеленген құбылысты  түсіндіреді: түзу токтың магнит өрісі,  тогы бар катушканың магнит өрісі, ампер гипотезасы, магнит индукция векторының бағыты, сол қол ережесі: Ампер күші, Лоренц күші

ә)1.Ұяшықтарға салынған сұрақтарға бірден жауап беру.

Физикалық

шама

I

R

Q

U

E

P

A

F

Өлшем бірліктері

2. Қозғалған зарядтарға

   Магнит өрісінің әсері,

   Жылдамдығын өзгертеді.

   Өлшемдерін қарасаң,

   Ньютонға ол келеді.

                      Шешуі:(Лоренц күші).

3.

Физика

лық

заңдар

Ом  заңы

Лоренц  күші

Ампер күші

Фарадей  заңы

Джоуль-Ленц  заңы

Ток тың жұмысы

Толық тізбек

үшін Ом заңы

Формула

лар

4. Тогы бар өткізгіштер

   Өзара тартылады, тебіледі

   Жауабын білсеңдер

   Айтыңдаршы неліктен ?

Шешуі: (Магниттік күштер әсерінен)

1.Индукциясы 0,2 Тл – ге тең магнит өрісіндегі 10 Мм/с жылдамдықпен индукция сызықтарына перпендику

ляр қозғалып келе жатқан протонға қандай күш әсер етеді?

(qп= 1,6*10-19 Кл)   (0,32 пН)

2.Көлденең қимасының ауданы 60 см2 –ге тең контурының ішіндегі магнит ағыны 0,3 мВб –ге тең. Контур ішіндегі өріс индукциясын тап.                               (50 мТл)

3.Магниттік индукциясы В = 2 Тл болатын біртекті магнит өрісі ұзындығы ∆l = 20 см өткізгішке F = 0,075 Н күшпен әрекет етсе, өткізгіштегі токтың күші қандай? Магнит индукциясы сызықтары мен өткізгіштегі токтың бағыттары арасындағы бұрыш α = 30°.

Жаңа тақырыптың қысқаша мазмұны:
(20 мин)

Кітаппен жұмыс

Дәптермен жұмыс

а) Магнит өрісінің электр тогын тудыруы туралы болжамдар

ә)Фарадей тәжірибелері

б) Электромагнит

тік индукция заңы

в) Ленц ережесі

г) Магнит өрісінің энергиясы

а) Х.Эрстед тәжiрибесi.

Флипчарт таратылып береді.

       

 Постерге түсіру

Сергіту сәті

(2 минут)

«Дене мүшелерімен 1-ден 5-ке дейінгі цифрларды жазып шығу»

Дене мүшелерімен 1-ден 5-ке дейінгі цифрларды жазады.

Оқушылар мұғаліммен бірге жасайды:

  1. Мұрынмен;

  2. Оң иықпен;

  3. Сол иықпен;

  4. Белмен,

  5. Тіземен.

Жаңа тақырыпты бекіту  (7 мин)

а) есептер шығару

ә) өзіндік жұмыс (тест сұрақтары)

а) 1) 2с контурды тесіп өтетін маг-

нит ағыны 10Вб–ден 0 Вб-ге дейін бірқалыпты  кеміді.Контурдағы ин-

дукцияның ЭҚК-і неге тең? /5В/

2) Өздік индукцияның максимальды ЭҚК-і 20 В, индуктивтілігі 0,5 Гн контурда катушкадан өтетін  (А/с) ток күшінің өзгеру жылдамдығын тап. (40А/с)

Қорытынды

лау
(4 мин)

а) Бағалау

Бағалау өлшемдері

51 – 60 балл   –  “5”  баға

41 – 50  балл  –  “4”  баға

31 – 40  балл  –  “3”  баға

21 – 30 балл   –  “2”  баға

20 баллдан төмен –  “1”  баға

ә) рефлексия

а) Өзін-өзі бағалау. Оқушыларға бағалау критерийлерін ұсыну, сол бойынша әр оқушы  өзін-өзі бағалайды.

        C:\Documents and Settings\Admin120\Рабочий стол\Новая папка\IMG_1791.jpg

         БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ

Бағалау өлшемдері

Балы (1,2,.10)

1

Үй тапсырмасына жауап бердім

2

Топтық жұмыста мен ой қостым

3

Топтық жұмыста мен жауап бердім

4

Топқа менің ойым көп көмектесті

5

Практикалық жұмысты өзім жасадым

6

Тапсырманы орындадым

7

Тестке жауап бердім

8

Мен басқаларға көмектестім

ә) Кері байланыс.

/Сабақтан алған әсерлерін стикерлер

ге жазып ілу./

не

білемін?

не білдім?

не білгім келеді?

C:\Documents and Settings\Admin120\Рабочий стол\смайлик\images (6).jpg

           

Үйге тапсырма беру

беру  (2 мин)

Үй тапсырмасын білу, түртіп алу

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *