Басы » Информатика » Растрлық графика. Растрлық графиканы өңдеу бойынша программа интерфейсі. Растрлық бейнелердің параметрлері. Растрлық бейнелер мен жалпы жұмыс жасау тәсілдері. Түстер. Салу құралдары.

Растрлық графика. Растрлық графиканы өңдеу бойынша программа интерфейсі. Растрлық бейнелердің параметрлері. Растрлық бейнелер мен жалпы жұмыс жасау тәсілдері. Түстер. Салу құралдары.

Тілеужанова Ботагоз Толкынханқызы
ШҚО, Риддер қаласы,

«Шаңырақ» көпсалалы-мектеп-гимназия»

коммуналдық мемлекеттік мекемесінің

информатика пәні мұғалімі

 

Сабақ  

5 сынып

Сабақ өтілетін уақыт:

Орны: №20  кабинеті.

Барлық оқушы саны:

Қатысқаны:

Сілтеме Күнтізбелік жоспар, оқу  жоспары, оқулық
Сабақ тақырыбы Компьютердің негізгі құрылғыларының міндеттері және мүмкіндіктері
Жалпы мақсаттар Бағдарлама идеяларын орындату мақсатында оқушыларды «компьютер» түсінігімен таныстыра отырып, компьютердің құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктері туралы алғашқы түсініктерін қалыптастыру және құрамдас бөліктерін анықтау.
Түйінді идеялар Оқушылар шығармашылық жұмыстар жүргізу арқылы қабілеттілігі, зерделігі дамиды. Оқушылардың тақырыпты терең меңгеру деңгейін анықтау, түсінік деңгейін ескере отырып шешім қабылдау.
Оқыту нәтижелері 1. «Компьютердің анықтамасын және компьютердің түрлерін біледі.

2. Компьютердің құрамын, негізгі және қосалқы құрылғыларын, енгізу және шығару құрылғыларын, жүйелік тақтаның қызметін процессорды, оперативті жадын, қатты дискті CD/DVD-ROM, дыбыстық, желілік және видеокарта (видеокарта) пернетақтадағы: Shift, Caps Losk, Enter пернелер қызметін біледі.

Көрнекіліктер Суреттер, слайд-таныстырылым, модель
Дереккөздер Оқулық, әдістемелік құрал, ғаламтор, А. Әлімов «Интрабелсанде әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері» оқу құралы
Сабақ барысы

Уақыты

Модуль

Әдіс-тәсілдер

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау(формативті, суммативті)

Сабақ кезеңдері

1-кезең: Қызығушылықты ояту:

үй тапсырмасын тексеру;

— ұйымдастыру өткен

тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі;

— белсенді әрекетке жұмылдырылады;

— ойлау жұмысына ынталандырылады

10 мин  

 

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету;  Жас ерекшеліктеріне байланысты оқыту

 

Диалогтік оқыту, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Ой шақыру» стратегиясы,

«Миға шабуыл»

1.Ұйымдастыру. Психологиялық ахуал:

1. Топтың бірлестігін, жайлы көңіл-күйді және эмпатиялық сезімді дамыту мақсатында «Сәлемдесу»  тренингін өткізеді. Мұғалім тренинг шартынмен таныстырады.

2. Топқа бөлуін ұйымдастыру. Топ ережесін құруды ұсыну.

3. Қалай ойлайсыңдар неге топтық атауы осылай аталды?

4. Үй тапсырмасы бойынша топтарға тапсырма береді.

І топ. Ақпараттың өлшем бірліктерін ата.

ІІ топ. Адам ақпаратты қалай сақтайды?

ІІІ топ. Ақпаратқа қандай амалдар қолдануға болады?

4 топ. Ақпаратты іздеуге не жатады?

1. Шаттық шеңберін құрып, «Сәлемдесу» тренингі өткізіледі. Оқушылар мұғалімнің «Бастаймыз!» дегенде оқушылар қол соғу арқылы бір-бірімен сәлемдеседі.

2. Оқушылар қобдишадағы бүктелген қағаздарды ала отырып, «Суперкомпьютер», «Дербес компьютер», «Сервер», «Үлкен компьютер» топтарына бөлінеді. Топпен ақылдаса келе топ спикерін таңдайды. Топ мүшелеріне топ ережесін құрастырып, қорғап, ортақ бір ереже шығарып, сол ережеге бағынады

3. Оқушылар мұғалімнің қойған сұрағына жауап береді.

4. Үй тапсырмасы бойынша топпен талқылап, пікірлерімен бөліседі. Өткен білімдерін пайдаланады, қорытындылайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Критерий бойынша бағалау

2-кезең: Мағынаны ажырату:

— оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;

— жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастыра

ды;

 

25 мин. Сыни тұрғыдан оқытуға үйрету, АКТ,

диалогтік оқыту;

Дилогтік оқыту

 

 

 

 

 

 

 

 

АКТ, Сыни тұрғыдан оқытуға үйрету

 

 

 

АКТ,

Дарынды және талантты балаларды оқыту

«Ой шақыру» стратегиясы

 

«ДЖИГСО» әдісі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Психологиялық ахуал, «Кубизм» әдіс-тәсілі

 

 

 

 

 

Жеке жұмыс

1. Оқушылар сендер ақпараттық технологияны күнделікті қолданасыңдар ма? Ал ақпараттық технологияға не жатқызасыңдар?

 

2. Мұғалім жаңа тақырыпты меңгерту мақсатында  » ДЖИГСО» әдісін пайдаланады. Яғни 4 шағын топқа

1) Компьютер;

2) Компьютердің түрлері;

3) Компьютердің құрылымы;

4) Жүйелік блогтың құрамы

тақырыпшалары беріледі.

Оқуға ұсынылған материалдың тақырыбы талқыланған соң, осы мәтінді түсіну керектігі ескертіледі.

3. АКТ-ны қолдана отырып, компьютердің құрылғыларын көрсеттім.

4. «Айна» жаттығуын ұйымдастыру.

5. Топтық жұмыс.

І топ «Компьютердің құрылғылары», ІІ топ «Компьютердің түрлері», ІІІ топ «Жүйелік блогтың құрамы»»,  IV топ «Компьютерді пайдалау» моделін жасату, қорғату.

6. Оқушыларға компьютермен жеке жұмыс жасауға тапсырма беру. «Ақпаратпен жұмыс істеу үшін қажетті заманауи құрылғы – ол КОМПЬЮТЕР.

Компьютер – күрделі құрылғылардың жиыны» мәтінін теру арқылы Shift, Caps Losk, Enter пернелер қызметін түсіндіру.

1. Оқушылар мұғалімнің қойған сұрағына жауап береді.

2. Ресурстармен танысады, талқылайды. Топ мүшелері ұсынылған материалды меңгеріп, өз тақырыпшалары бойынша топ мүшелеріне түсіндіреді.

3. АКТ-ны қолдана отырып, компьютердің құрылғыларын интрабелсенді тақтадан көреді, есте сақтайды.

4. «Айна» жаттығуын оқушылар жұптасып орындайды.

5. Топқа берілген тапсырма бойынша модель жасайды, қорғайды, дәлелдейді.

6. Компьютермен жеке жұмыс жасайды.

 

Критерий бойынша бағалау
3-кезең: Ой- толғаныс:

-анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді

10 мин «Мнемоника» Қорытынды:

Оқушылардың есте сақтау қабілеттерін тексереді.

 

1. Сабаққа белсенділік танытпаған оқушылар есте сақталған мәліметтерді айтады.

2. Топ спикерінің бағалауы

Критерий бойынша бағалау,

Формативті бағалау.

 Келесі оқуға арналған тапсырмалар (Үй тапсырмасы) § 5,6 оқу Деңгейлік тапсырмаларды орындау тапсырылады. Күнделікке үй тапсырмасын жазады. Жиынтық бағалау
Рефлексия   Сабақ мақсатына жетті. Оқушылар толық қатысты. Не үйрендік?  Неден жирендік? Формативті бағалау,

Рефлекция жасай ды.

 

 

 

 

 

Сабақ  Сабақ өтілетін уақыт:

Орны: №20  кабинеті.

Барлық оқушы саны:

Қатысқаны:

Сілтеме Күнтізбелік жоспар, оқу  жоспары, оқулық
Сабақ тақырыбы Мәтіндікпроцессорыжайлыжалпымағлұмат, программа интерфейсі. Құжаттардықұружәнесақтау. Мәтіндіпішімдеужәнередакциялаудыңнегізгіәдіс-тәсілдері. Қаріп, абзацтар, шегіністер мен аралықтар.
Жалпы мақсаттар
  1. Мәтіндік процессоры жайлы мағлұмат беру.
  2. Мәтін теруді ережеге сәйкес үйрету, мәтін бөліктерін көшіруді, ауыстыруды үйрету.
  3. Берілген өлшемдер бойынша мәтінді пішімдеуді үйрету.
Түйінді идеялар Оқушылар шығармашылық жұмыстар жүргізу арқылы қабілеттілігі, зерделігі дамиды. Оқушылардың тақырыпты терең меңгеру деңгейін анықтау, түсінік деңгейін ескере отырып шешім қабылдау.
Оқыту нәтижелері 1.Компьютерде мәтіндерді өңдеудің артықшылықтары мен кемшіліктерін, мәтіндік құжатты әр формада сақтауды үйренеді.

2. Ережеге сәйкес мәтін теруді, пернетақта мен тышқанды пайдаланып мәтінді жылжытуды, алмасу буферін пайдаланып экранда мәтінді көшіруді, мәтінді жоюды, мәтін енгізудің тәртібін өзгертуді біледі.

3. Мәтін енгізу алдында, ерекшеленген бөлігі үшін, бүкіл мәтін үшін әріпті, өлшемін таңдауды; абзац, бірінші жолдың шегерімін түзетуді орындауды, сызғышты, табуляцияны қолдануды, мәтінді тізім түрінде ресімдеуді үйренеді.

Көрнекіліктер Суреттер, модель
Дереккөздер  Оқулық, әдістемелік құрал, ғаламтор, А. Әлімов «Интрабелсанде әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері» оқу құралы
Сабақ барысы

Уақыты

Модуль

Әдіс-тәсілдер

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау(формативті, суммативті)

Сабақ кезеңдері

1-кезең: Қызығушылықты ояту:

үй тапсырмасын тексеру;

— ұйымдастыру өткен

тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі;

— белсенді әрекетке жұмылдырылады;

— ойлау жұмысына ынталандырылады

10 мин  

 

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету;  Жас ерекшеліктеріне байланысты оқыту

 

Диалогтік оқыту, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Ой шақыру» стратегиясы,

«Миға шабуыл»

1.Ұйымдастыру. Психологиялық ахуал:

Оқушылардың жылдам есептеу

дағдыларын дамыта түсу

мақсатында логикалық

ойын өткізіледі.

1.Екі сиырдың мүйізі қанша?

2.Бір мысықтың аяғы қанша?

3.Бес қойдың басы нешеу?

4.Үш адамның қолы нешеу?

2. Топқа бөлуін ұйымдастыру.Оқушылар кәтелдегі тұрлі түсті қағаздардағы суреттерді таңдау арқылы топқа бөлінеді.

3. Үй тапсырмасы бойынша сұрақ-жауап алынады

1. Оқушылар логикалық сұрақтарға жауап береді.

2. Оқушылар кәтелдегісуреттерді таңдау арқылы топтарына бөлінеді. Топпен ақылдаса келе топ спикерін таңдайды.

3. Оқушылар мұғалімнің қойған сұрағына жауап береді.

4. Үй тапсырмасы бойынша топпен талқылап, пікірлерімен бөліседі. Өткен білімдерін пайдаланады, қорытындылайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Критерий бойынша бағалау

2-кезең: Мағынаны ажырату:

— оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;

— жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастыра

ды;

 

25 мин. Сыни тұрғыдан оқытуға үйрету, АКТ,

диалогтік оқыту;

Дилогтік оқыту

 

 

 

 

Сыни тұрғыдан оқытуға үйрету

 

Дарынды және талантты балаларды оқыту

«Ой шақыру» стратегиясы

 

«ДЖИГСО»  әдісі

 

 

 

 

 

 

Психологиялық ахуал, «Кубизм» әдіс-тәсілі

Жеке жұмыс

1. Мәтіндермен жұмыс істеуге арналған қандай программаларды білесіңдер?

2.Жаңа құжатты қалай құру керек?

3. Мұғалім жаңа тақырыпты меңгерту мақсатында  » ДЖИГСО» әдісін пайдаланады. Яғни 2 шағын топқа

  1. Мәтіндік процессоры жайлы мағлұмат
  2. Мәтін теру ережесі тақырыпшалары беріледі.

Оқуға ұсынылған материалдың тақырыбы талқыланған соң, осы мәтінді түсіну керектігі ескертіледі.

3.  «Айна» жаттығуын ұйымдастыру.

4. Топтық жұмыс.

І топ «Мәтіндік процессор»

ІІ топ «Мәтін теру ережесі» моделін жасату, қорғату.

5. Оқушыларға компьютермен жеке жұмыс жасауға тапсырма беру.

1. Оқушылар мұғалімнің қойған сұрағына жауап береді.

2. Ресурстармен танысады, талқылайды. Топ мүшелері ұсынылған материалды меңгеріп, өз тақырыпшалары бойынша топ мүшелеріне түсіндіреді.

3. «Айна» жаттығуын оқушылар жұптасып орындайды.

4. Топқа берілген тапсырма бойынша модель жасайды, қорғайды, дәлелдейді.

5. Компьютермен жеке жұмыс жасайды.

 

Критерий бойынша бағалау
3-кезең: Ой- толғаныс:

-анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді

10 мин «Мнемоника» Қорытынды:

Оқушылардың есте сақтау қабілеттерін тексереді.

 

1. Сабаққа белсенділік танытпаған оқушылар есте сақталған мәліметтерді айтады.

2. Топ спикерінің бағалауы

Критерий бойынша бағалау,

Формативті бағалау.

 Келесі оқуға арналған тапсырмалар (Үй тапсырмасы) Деңгейлік тапсырмаларды орындау тапсырылады. Күнделікке үй тапсырмасын жазады. Жиынтық бағалау
Рефлексия   Сабақ мақсатына жетті. Оқушылар толық қатысты. Не үйрендік?  Неден жирендік? Формативті бағалау,

Рефлекция жасай ды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақ 

Сынып: 8

Сабақ өтілетін уақыт:

Орны: №20  кабинеті.

Барлық оқушы саны:

Қатысқаны:

Сілтеме Күнтізбелік жоспар, оқу  жоспары, оқулық
Сабақ тақырыбы
Растрлық графика. Растрлықграфиканыөңдеубойынша программа интерфейсі. Растрлықбейнелердіңпараметрлері. Растрлықбейнелерменжалпыжұмысжасаутәсілдері. Түстер. Салу құралдары.
Жалпы мақсаттар Растрлық графикаға толық мәлімет беріп, оның түрлеріне мысалдар келтіре отырып, түсінік беру.
Түйінді идеялар
  • Өзін –өзі реттеуге үйрету;
  • жұппен жұмыс істеуге дағдыландыру;
    • топтық жұмысқа жұмылдыру;
    • Сын тұрғысынан ойлауға үйрету;

өзін-өзін бағалауға немесе өзара бағалауға ынталандыру

Оқыту нәтижелері
  • Қабілетін анықтайды;
  •             Сұрақ қояды,зейіні қалыптасады;
  • Өз ойын жеткізе біледі;
  • Растрлық графиканың маңызын, түрлерін  біледі.
Көрнекіліктер Суреттер, постер
Дереккөздер  Оқулық, әдістемелік құрал, ғаламтор, А. Әлімов «Интрабелсанде әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері» оқу құралы
Сабақ барысы

Уақыты

Модуль

Әдіс-тәсілдер

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау(формативті, суммативті)

Сабақ кезеңдері

1-кезең: Қызығушылықты ояту:

үй тапсырмасын тексеру;

— ұйымдастыру өткен

тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі;

— белсенді әрекетке жұмылдырылады;

— ойлау жұмысына ынталандырылады

10 мин Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету;  Жас ерекшеліктеріне байланысты оқыту,

Диалогтік оқыту, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

 

 

 

«Ой шақыру» стратегиясы,

«Миға шабуыл»

1.Ұйымдастыру. Психологиялық ахуал:

«Көңілді» жаттығуын орындау

2. Топқа бөлуін ұйымдастыру.Оқушылар кәтелдегі тұрлі түсті қағаздардағы суреттерді таңдау арқылы топқа бөлінеді.

3. Үй тапсырмасы бойынша реферат қорғайды

1. Оқушылар инрабелсенді тақтадан көрсетілген «Көңілді» жаттығуын орындайды.

2. Оқушылар кәтелдегісуреттерді таңдау арқылы топтарына бөлінеді. Топпен ақылдаса келе топ спикерін таңдайды.

3. Оқушылар дайындап әкелген рефераттарын қорғайды.Топпен талқылап, пікірлерімен бөліседі. Өткен білімдерін пайдаланады, қорытындылайды.

 

 

 

 

 

 

Критерий бойынша бағалау

2-кезең: Мағынаны ажырату:

— оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;

— жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастыра

ды;

 

25 мин. Сыни тұрғыдан оқытуға үйрету, АКТ,

диалогтік оқыту;

Дилогтік оқыту

 

Сыни тұрғыдан оқытуға үйрету

Дарынды және талантты балаларды оқыту

«Ой шақыру» стратегиясы

 

«Өзара оқу»

 

 

Психологиялық ахуал, «Кубизм» әдіс-тәсілі

Жеке жұмыс

1. Балалар компьютерлікграфиканыңтүрлерін білесіңдер ме?

2. Растрлық графика дегенді қалай түсінесіңдер?

3. Мұғалім жаңа тақырыпты меңгерту мақсатында  «Өзара оқу» стратегиясы бойынша әр оқушыға әр түрлі тақырыпта оқуға тақырыпшалар ұсынады.

4.  «Айна» жаттығуын ұйымдастыру.

5. Топтық жұмыс.

І топ «Векторлық кескіндер»

ІІ топ «Растрлық графика»  постерін жасату, қорғату.

5. Оқушыларға компьютермен жеке жұмыс жасауға тапсырма беру.

1. Оқушылар мұғалімнің қойған сұрағына жауап береді.

2. Ресурстармен танысады, талқылайды. Топ мүшелері ұсынылған материалды меңгеріп, өз тақырыпшалары бойынша топ мүшелеріне түсіндіреді.

3. «Айна» жаттығуын оқушылар жұптасып орындайды.

4. Топқа берілген тапсырма бойынша модель жасайды, қорғайды, дәлелдейді.

5. Компьютермен жеке жұмыс жасайды.

 

Критерий бойынша бағалау
3-кезең: Ой- толғаныс:

-анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді

10 мин «Мнемоника» Қорытынды:

Оқушылардың есте сақтау қабілеттерін тексереді.

 

1. Сабаққа белсенділік танытпаған оқушылар есте сақталған мәліметтерді айтады.

2. Топ спикерінің бағалауы

Критерий бойынша бағалау,

Формативті бағалау.

 Келесі оқуға арналған тапсырмалар (Үй тапсырмасы) Деңгейлік тапсырмаларды орындау тапсырылады. Күнделікке үй тапсырмасын жазады. Жиынтық бағалау
Рефлексия   Сабақ мақсатына жетті. Оқушылар толық қатысты. ББҮ Формативті бағалау,

Рефлекция жасай ды.

Сабақ  

3- сабақ

Сабақ өтілетін уақыт:

Орны: №20  кабинеті.

Барлық оқушы саны: 22

Қатысқаны: 17

 
Сілтеме Күнтізбелік жоспар, оқу  жоспары, оқулық  
Сабақ тақырыбы Программалық жабдықтаманың қамтамасыз етудің жалпы сипаттамасы және жіктелуі  
Жалпы мақсаттар Бағдарлама идеяларын орындату мақсатында оқушыларға программамен қамтамасыз ету туралы түсініктерін қалыптастыру. Программалық жабдықтаманың түрлері мен қызметін көрсете отырып, операциялық жүйенің қызметі, оның құрылымы, жүктелу тәсілі ұғым қалыптастыру.  
Түйінді идеялар Оқушылар іс-әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа жетеді. Оқушылардың тақырыпты түсіну деңгейін анықтау, түсінік деңгейін ескере отрырып, шешім қабылдау.  
Оқыту нәтижелері  Программамен қамтамасыз ету ұғымын, оның түрлерге бөлінетінін, қызметін, құрамын, «операциялық жүйе», «драйвер» және «утилита» түсініктерін түсінеді. Қолданбалы программалар қызметін және программалау жүйелерін біледі.  
Көрнекіліктер Суреттер, слайд-таныстырылым, постер  
Дереккөздер Оқулық, әдістемелік құрал, ғаламтор, А. Әлімов «Интрабелсанде әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері» оқу құралы  
Сабақ барысы

Уақыты

Модуль

Әдіс-тәсілдер

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау(формативті, суммативті)

 
Сабақ кезеңдері

1-кезең: Қызығушылықты ояту:

үй тапсырмасын тексеру;

— ұйымдастыру өткен

тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі;

— белсенді әрекетке жұмылдырылады;

— ойлау жұмысына ынталандырылады

10 мин  

 

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету;  Жас ерекшеліктеріне байланысты оқыту

 

Диалогтік оқыту, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Ой шақыру» стратегиясы,

«Миға шабуыл»

1. Психологиялық ахуал:«Досымның қасиеті» тренингінде оқушылар бір-бірлеріне  жылы лебіздерін  білдіріп, әр оқушының  жақсы  қасиеттерін  айту  арқылы  сыныпта  оқушылар арасында еркіндік атмосферасын  орнату.

2. Топқа бөлуін ұйымдастыру.  Қобдишадағы түрлі түсті магниттерді таңдау арқылы  таңдау арқылы топтарға бөлу. Топ спикерін сайлауын ұйымдастыру.

3. «Монитор», «Пернетақта», «Жүйелік блог» компьютер құрылғылары бойынша топтар өз топ атауларына анықтама береді.

4. Өткен сабақты еске түсіру мақсатында, үй тапсырмасының негізіндегі жұмыс «Сәйкестігін тап» кестесі арқылы үй тапсырмасы сұралады.

1. Бір-біріне допты беру арқылы досының басқы әрпінен басталатын бойындағы қасиетін айту.

2. Оқушылар қобдишадағы төрт түрлі фигураларды алу арқылы топқа бөлінеді. Топпен ақылдасып, топ спикерін сайлайды.

3. Оқушылар мұғаліммен бірлесе отырып, ойланып, мақсатты анықтайды.

4. Әр топтың оқушылары интрабелсенді тақтада берілген тапсырмаларды жұппен, топпен талқылап, сәйкестендіреді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Өзін-өзі бағалау

 

формативті бағалау жасау.

2-кезең: Мағынаны ажырату:

— оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;

— жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастыра

ды;

 

25 мин. Сыни тұрғыдан оқытуға үйрету,

диалогтік оқыту;

Дилогтік оқыту, Жас ерекшеліктеріне сай оқыту,

Дарынды және талантты балаларды оқыту

«ДЖИГСО» әдісі

 

 

 

 «Кубизм» стратегиясы бойынша әр топқа тапсырма беру.

«Блоб» ағашы арқылы бағалау

 

1. Мұғалім жаңа тақырыпты меңгерту мақсатында  » ДЖИГСО» әдісін пайдаланады. Оқуға ұсынылған материалдың тақырыбы талқыланған соң, осы мәтінді түсіну керектігі ескертіледі.

2. Топтық жұмысМодель жасау. «Программалық жабдықтама» және «Қолданбалы программалық жабдықтама» постерін жасатып, қорғатады, дәлелдетеді.

3. Деңгейлік тапсырмаларды орындату. Дарынды және талантты оқушыларды анықтау. Барлық араластыруға тырысу. Белсенділігі төмен оқушыларды сөйлетемін.

 

1. Ресурстармен танысады, талқылайды. Топ мүшелері ұсынылған материалды меңгеріп, өз тақырыпшалары бойынша топ мүшелеріне түсіндіреді.

2. Модель жасап, қорғап, дәлелдейді.

3. Деңгейлік тапсырмаларды орындайды.

 

Өзін-өзі бағалау  
3-кезең: Ой- толғаныс:

-анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді

10 мин Ойлан, жұптас, пікірлес Қорытынды:

Интраделсенді тақтада көрсетілген тест тапсырмаларын орындату

1. Тест тапсырмаларын орындайды.

2. Топ спикерінің бағалауы

Өзін-өзі бағалау,

Формативті бағалау.

 
Келесі оқуға арналған тапсырмалар (Үй тапсырмасы) § 7 оқу Сызба сызу тапсырылады. Күнделікке үй тапсырмасын жазады. Жиынтық бағалау  
Рефлексия   Сабақ мақсатына жетті. Оқушылар толық қатысты. Кері байланыс Формативті бағалау,

Смайликтер арқылы бағалайды.

 
[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *