Басы » Кембридж бағдарламасы » Сақтардың шаруашылығы мен тұрмысы.

Сақтардың шаруашылығы мен тұрмысы.

Павлодар облысы
Лебяжі ауданы
А.Баймұлдин атындағы ЖОББМ
Ибраева Гульзар Кабиденовна

Сабақтың тақырыбы:  Сақтардың  шаруашылығы мен тұрмысы.

Сабақтың мақсаттары:  Сабақта сақтардың тұрмысы жайлы түсінік беру. Оқушылар сақтардың шаруашылығымен, қолөнер кәсібімен танысады. Сақтардың діни-нанымдары мен ғұрыптарын біледі.

Сабақтың түрі: жаңа сабақ.

Негізгі жабдықтар: оқулық, таза қағаз, фломастерлер, таратпа парақшалар, бағалау парағы, фотоаппарат, бейнекамера.

Оқу нәтижелері: Сақтардың тұрмысы туралы  түсініктері қалыптасады. Сақ тайпасының шаруашылығын, қолөнер кәсібін біледі. Сақтардың діни-нанымдары мен ғұрыптарын  таниды.

Сілтеме: Ежелгі Қазақстан тарихы оқулығы

Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс әрекеті

уақыт

Модульдер

Ұйымдастыру кезеңі

Бағалау парағын тарату.

Жағымды психологиялық ахуал тудырады.

Атом молекулаларының қозғалысы. Молекулаларды топтастыру арқылы сыныпты  4 топқа бөлу.

Оқушылар мұғалім көрсеткен іс-әрекеттерді қайталайды.

Оқушылар молекулалар топтасуы арқылы топтарға отырады.

2 мин

2 мин

СТО

Білу кезеңі

Үй тапсырмасын тексеру.

Ыстық орындық  әдісі арқылы  тексеріледі.

Ортаға  оқушы шақырылып (Айнұр, Камила, Бекзат)  сынып  әрқайсысына 3 сұрақтан қояды.

5 мин

СТО, ОмОЖТ

Түсіну

Жаңа материалға ену

Тақырыпты түйінді сөздер арқылы ашу Жетекші рольін атқаратын оқушыларды нақтылаймын.

Әр топқа түйінді сөздер парағы таратылады, топтар сөздерді қолдана отырып, сабақты құрастырады.

3 мин

СТО, АКТ, ОБжК, ТжДБО

Қолдану

Жаңа материалды түсіндіру

«Ойлан, жұптас, топтас» тапсырмасы. (оқулықпен жұмыс)  тақырыпшаларды топтарға бөліп беру.

1 топ – Сақтардың тұрмысы.

2 топ – Сақтардың шаруашылығы.

3 топ – Қолөнер кәсібі.

4 топ – діни нанымдары мен ғұрыптары. Түсінгендері бойынша постер жасау.

Стоп-кадр әдісі арқылы топ өкілін тандау. (аюдың жүрісі, қоянның секірісі, мысықтың мияулауы, күшіктің қыңсылауы)

Саусақпен бағалау әдісін еске салу.

Әдісті орындайды. Тақырыпты түсінеді. Постерлар жасайды.

Топ өкілдері таңдалады.

«Галерея» әдісі бойынша қорғайды.

Топтар  бірін-бірі саусақпен бағалайды.

15 мин

ОмОЖТ, ОБжК, СТО, ОүБОБ, ТжДБО,ОЖЕСО

Талдау

Топтарды қайта орналастыру.

Мозайка  әдісі арқылы оқушыларды топтастыру.

Мозайкадағы суреттер тақырыбы бойынша оқушылар  топпен тапсырма дайындайды.

1 топ – сақтардың тұрмысы тақырыпшасына тест құрастыру.

2 топ – сақтардың шаруашылығы тақырыпшасына кесте  дайындау.

3 топ – қолөнер кәсібі тақырыпшасына сызба дайындау.

Тапсырмаларды өзара алмасу арқылы орындап, тексеру.

Тексеру нәтижесін сұрайды.

Тапсырма берген топ  жауап беретін топ өкілін таңдайды.

Оқушылар мозайкада берілген суреттер бойынша топтарға орналасады. Мозайкада берілген суреттер тақырыбына байланысты оқулықты пайдалана отырып, тапсырмалар орындайды:

1 топ – сақтардың тұрмысы тақырыпшасына тест құрастырады

2 топ – сақтардың шаруашылығы тақырыпшасына кесте  дайындайды.

3 топ – қолөнер кәсібі тақырыпшасына сызба дайындайды.

Топтар  тапсырмаларды өзара алмасу арқылы орындайды.

Тексеру нәтижесін айтады.

5 мин

2 мин

СТО, ОБжК, ОүБОБ,ТжДБО, ОЖЕСО

Жинақтау

Крестиктер – нөлдіктер әдісі

крестики-нөлдік әдісі арқылы сабақты қорытындылау

Ереже:

1.  1-ші команда (нөлдіктер) кестеден сан таңдайды.

2.  Мұғалім сол нөмірдегі сұрақты оқиды.

3. Жауап дұрыс болған жағдайда, 1-ші команда сол квадратқа крестик қояды.

4. Жауап дұрыс болмаған жағдайда, 2-ші команда (крестиктер) сұраққа жауап беруге және сол квадратқа крестик қоюға мүмкіндік алады.

1.  1-ші команда (нөлдіктер) кестеден сан таңдайды.

2.  Мұғалім сол нөмірдегі сұрақты оқиды.

3. Жауап дұрыс болған жағдайда, 1-ші команда сол квадратқа крестик қояды.

4. Жауап дұрыс болмаған жағдайда, 2-ші команда (крестиктер) сұраққа жауап беруге және сол квадратқа крестик қоюға мүмкіндік алады.

5 мин

СТО, ОмОЖТ

Бағалау

2 жұлдыз, 1 ұсыныс әдісі бойынша сабақты бағалау.

Оқушылар стикерге бүгінгі сабақтағы 2 жағымды ұнаған жерін , 1 ұсыныс немесе тілек, не өзгертер жерін жазады.

2 мин

СТО, ОүБОБ

Бағалау

Топ басшыларынан бағалау парағының нәтижесін сұрайды.

Топ басшысы бағалау парағы арқылы топ мүшелерінің бағаларын дәлелдейді.

5 мин

ОүБОБ,ОБжК

Крестики – нольдіктер сұрақтары

  1. Тарих атасы геродот сақтар туралы не деп жазған?

  2. Сақтар төрт түліктің қай түрлерін өсірген?

  3. Қызылорда облысы Шірік-Рабат деген малшылар қоныстарының маңынан не табылған?

  4. Сақтар қандай дәнді дақылдар өсірген?

  5. Сақтар мал және егін шаруашылығынан басқа, қандай қосымша кәсіппен айналысқан?

  6. Сақтар әшекей бұйымдарын жасауда қандай тастарды қолданған?

  7. Құрбандық табақтары деген не?

  8. Сақтардың әлем және ғарыш туралы түсінігі?

  9. Сақтардың діни нанымдары мен ғұрыптарының негізгі бағыты
  10. [bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *