Марал Актанова
Сабақтың тақырыбы: Трапецияның ауданы
Мақсаты: 1) Трапецияның ауданын есептеу формуласын меңгерту, есептер шығаруда қолдана алу дағдыларын қалыптастыру,
2) Оқушылардың логикалық ойлау, есептеу іскерліктерін, зияткерлік қабілеттерін дамыту,
3) Ынтымақтастықта бірлесе отырып, сыни тұрғыда ойлана білуге, өздерін және өз ара бағалай білуге, белсенділікке тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже: Трапецияның ауданын есептеу формуласын біледі, есептер шығаруда қолдана алады.
Әдісі: « Сын тұрғысынан ойлау» модулі, Блум танымдық таксономиясы, топтық, жұптық жұмыстар
Көрнекіліктер: Үлестірмелі тапсырмалар, постер, АКТ, түрлі түсті қағаздар
Сабақ кезеңдері | уақыт | Мұғалім | Оқушы |
Ұйымдастыру |
1 |
4 Топқа бөлу (ақ, қызыл, жасыл, сары, көк түспен) | «Шаттық шеңбері» жасап, бір біріне жақсы тілектер айтады |
Білу Міндеті: Білім алуға ынталандыру, белсенділіктерін көтеру, мақсат қойып, нәтижеге жетуге қызығушылықтарын ояту, естесақтау қабілеттерін тексеру, білімді қайталау, еске түсіру
|
5 |
Үй жұмысын бағалау Тапсырма №1 Ой қозғау «Миға шабуыл» 1Екі табаны бар фигура, ол не? 2Табандары параллель болуы мүмкін бе? 3Тағы екі қабырғасы бар? Ол қалай аталады? 4Бүйір қабырғалары тең болуы мүмкін бе? 5Тік бұрышы болуы мүмкін бе? 6Диагональдары нешеу? 7Орта сызығын жүргізуге бола ма? 8Бұл фигураны қалай атаймыз?
|
Өз ара жұмыстарын салыстырады, жұптық бағалау
Сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа білім алуға даярланады, ойланады, проблемалы сұрақты шешуге ізденеді
|
Түсіну Міндеті: Порблемалы сұрақты сыни тұрғыда ойлана отырып шешуге, топ ішінде ізденуге, өз ара пікірлесу арқылы түсінуге, идеяларын айта білуге дағдыланады7
|
7 | Тапсырма №2
Проблема: Трапецияның ауданын қалай есептейміз?
|
Ттрапецияның ауданын есептеу формуласын топта іздену арқылы оқып анықтайды,біледі, түсінеді.
|
Қолдану
Міндеті: Түсінген білімдерін практикада қолдану, есте сақтауға, іскерліктерін қалыптастырады.
|
7 |
Тапсырма № 3 Практикалық тапсырма: Түрлі түсті парақтардан трапеция қиып алып, оның ауданын есептеңдер
|
Жұптық жұмыс арқылы формуланы практикада қолдануды үйренеді, өз ара жұмыстарын салыстырады, зерделейді, бағалайды
«Екі жұлдыз бір тілек»
|
Талдау Міндеті:
Формуланы қолдануда түрлендіре білу, есептер шығару, талдай білу, логикалық ойлау қабілеттерін дамытады
|
7 | Тапсырма №4 топтық жұмыс
«А» «В» «С» денгейлік есептер |
Білімдерін есептер шығаруда ұштастырады, салыстырады
«А» «В» денгейлік есеп шығарады № 340, № 355, №363
|
Жинақтау, жүйелеу Міндеті: Ойларын,пікірлерін , білімдерін жүйелеп, жинақтайды
|
9 | Тапсырма №5 Топтық жұмыс
Жоба қорғау Iтопқа « Тең бүйірлі трапеция сызып, ауданын есептеу» II топқа «Тікбұрышты трапеция сызып, ауданын есептеу» III топқа « Кез келген трапеция сызып, ауданын есептеу» IV топқа «Трапецияның орта сызығын сызып, ауданын есептеу»
|
Формулаларды сәйкестендіре отырып, білімдерін жүйелейді, жоба арқылы ойларын жинақтайды, топтар өз ара бағалайды |
Бағалау
|
5 | Тапсырма №6 Трапеция өмірде не үшін қолданылады? | Ой пікірлерін қысқа жазбаша жеткізеді. «Эссе» т.б |
Қорытындылау,
Рефлексия , ОҮБ және ОБ |
2 | Не Білемін? Не үйрендім? Білгім келеді? Кері байланыс орнатады. Бағалау | Табыс критерилері бойынша кесте толтырады |
Үйге тапсырма беру | 2 | Тапсырмалар беріледі | № 357, 364 формула жаттау
Формулалар жаттау |