Сан есім

 Маңғыстау облысы. Қарақия ауданы. Қарақұдық орта                        

мектебінің бастауыш сынып мұғалімі

  Арықбаева Гүлшаттың 2«А» сыныбына  арналған

қазақ тілі пәнінен қысқа мерзімдік жоспары 

6-апта   2-сабақ
Сабақтың тақырыбы: Жаттығу жұмысы
Мақсаты: Заттың санын, ретін білдіретін сан есімдерді ұғыну
Міндеттер: Сан есімдерді мағыналарына қарай салыстыра білу біліктіліктерін қалыптастыру. Білім технология элементтерін пайдалана отырып, білім сапасын арттыруға жағдай жасау
Күтілетін нәтиже — Нешінші? сұрағына жауап беретін сөздердің жасалу жолын білу
Ресурстар Презентациялар,интерактивті  тапсырмалар.  АКТ
Оқыту әдістері 1. Диалог 2. жұптық жұмыс 3. топтық  жұмыс  4.миға шабуыл  5. Акт 6. Дамыта оқыту кезеңдері «Тыңдайтын

үшбұрыштар»ойыны, «Ойлан,бірік,бөліс»ойыны, «Сабақта өзіңді бағала»

Тапсырмалар

 

 

 

 

 

 

 

 

1-тапсырма

«Серуенде» тақырыбына құраған әңгімелерін оқыту

 

Құстарды қорғау күніне

байланысты  бейне баян көрсету.

 

2-тапсырма

«Тыңдайтын үшбұрыштар»

1-модуль Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

3-тапсырма

Оқулықпен жұмыс .

452-жаттығуды ауызша орындату

4-тапсырма

455-жаттығу.Берілген сөздердің сан есім екенін дәлелдету үшін бір минут уақыт беру.

Бағалау

 

Қалыптастырушы бағалау.

 

Үйге тапсырма 456-жаттығу
Кері байланыс

 

 

Сабақта өзіңді-өзің  бағала

 

Сабақ кезеңдері Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
1. Кіріспе

Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу

 

 

2.Үй тапсырмасын сұрау

 

2.Тұсаукесер

Видео-ролик

 

 

3.Негізгі бөлім

1.Мотивациялық бағдарлау кезеңі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Операциялық-орындаушылық кезең

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Кім шапшаң»  ойыны

 

 

 

 

 

«Ойлан, бірік, бөліс» ойыны

 

Оқушыларға өздерін еркін сезіндіру. Бір-біріне жақсы тілектер айтқызу.

 

 

1-тапсырма

«Серуенде» тақырыбына құраған әңгімелерін оқыту

 

Құстарды қорғау күніне

байланысты  бейне баян көрсету.

 

2-тапсырма

«Тыңдайтын үшбұрыштар»

Оқушылар үш адамнан тұратын топта бірлесіп жұмыс істейді:

 

 

 

 

 

 

 

3-тапсырма

Оқулықпен жұмыс жүргіздіру.

 

452-жаттығуды ауызша орындату.

Сөздік жұмысын әдісі арқылы

 

 

 

 

Қазақша күн аттарын ретімен сан есімі бар тіркестер түрінде шапшаң айтқызу.
Үлгі: Дүйсенбі — бірінші күн
Жұптық жұмыс:

453-жаттығуды орындауларын ұсыну

Оқушыларға сұрақтар қойып алға жетелейді

 

Оқушылар өздерін еркін ұстай отырып, бір-біріне жақсы тілектер айтады.

 

 

Оқушылар құраған әңгімелерін оқиды.

Оқушылар ережені жатқа айтады

Көрген бейне-баяндары бойынша қысқаша әңгімелету.

 

СПИКЕР мұғалімнің нұсқаулығы бойынша тақырыпты түсіндіреді

ТІЛШІ  мұқият тыңдайды және егжей-тегжейін анықтау үшін сұрақтар қояды.

ХАТШЫ үдерісті бақылайды және «спикерге» де, «тілшіге» де кері байланыс береді

 

Мәтінді оқиды. Сан есімдерді табады.

 

Градус сөзінің мағынасына тоқталады

 

 

 

 

Оқушылар үлгі бойынша қазақша күн аттарын атап шығады.

 

 

 

 

Сан есімдерге –ыншы, -інші жұрнағының  тиістісін жалғап өзгертіп  жазады (Ойлан). Сонда оларға қандай сұрақ қойылатынын жұбымен талқылайды (Бірік) және соңында оқушылар оларды салыстырады. (Бөліс).

Сергіту сәті

4-модуль

АКТ-ны пайдалана отырып,оқушылармен жұмыс жүргізеді. Оқушылар  құстардың қимылын қайталайды.
Шығармашылық тапсырма

 

 

 

 

 

4.Қорытындылау

 

 

Топқа бөлу.

454-жаттығу бойынша көрініс ұйымдастыру.

 

 

 

4-тапсырма

455-жаттығу.Берілген сөздердің сан есім екенін дәлелдету үшін бір минут уақыт беру.

Оқушылар екі топқа бөлінеді.

Әр топ өздеріне берілген құстың атауларын қатыстырып

сөйлемдер құрайды. Сол сөйлемдерін көріністерінде қолданады.

 

Интерактивті тақтадан берілген сөздердің сан есім екенін дәлелдейді.

Рефлексиялық –бағалау кезеңі «Сабақта өзіңді бағала»

Оқушыларға жеке парақшалар тарату.

-Балалар біз не туралы өтіп жатырмыз?

-Сан есім туралы білуге не көмектесіп жатыр?

карточкалардағы сөйлемдердің

астын сызу арқылы оқушы сабаққа қатысын, не үйренгенін  білдіреді

 

 

 

Үй тапсырмасы 456-жаттығуды ұсыну, қысқаша шолу жасау. Оқушылар күнделіктеріне жазып алады.

                                                    

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *