Қалитова Жұлдыз Кентайқызы
Дыбыспен жұмыс
Мақсаты:Ойлы, сыни оқу дағдысын дамыту, коммуникативтік дағдысын жетілдіру, оқушылардың шығармашылық қабілеттерінің дамуына жағдай туғызу, білімдерін толықтыру, біліктілігін арттыру
Оқыту нәтижесі: Ақыл ойлары, іскерлік белсендіктері, шығармашылықтары шыңдалады
Бір-бірінің ойына пікірлерін еркін қоса алады.
Бір-бірімен қарым-қатынасы қалыптасады.
Бір-бірін тыңдай білуге үйренеді, бағалай алады. Топтасуды үйренеді, мағынаны ашуда бірлесе жұмыс атқаруға дағдыланады, білімін кеңейтеді, тірек-сызба арқылы дамыта оқиды.
Түйінді идея:«Білмегенін сұрап, үйренген-ғалым, арланып сұрамаған-өзіне залым»
Әдіс-тәсілдер:Түсіндіру, іздендіру, сұрақ-жауап, түртіп алу стратегиясы, ой қозғау, ой шақыру стратегиясы, жеке, жұптық, топтық жұмыс, АКТ, СТО технологиясының стратегиялары синквейн әдісі
Сабақтың кезеңдері:Сабақтың ресурстары Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау
Ұйымдастыру кезеңі
(2 минут)Геометриялық фигуралар Әр халықтың амандасу салты бойынша оқушылар бір –бірімен амандасу ретін жасайды, геометриялық денелер суреттері бойынша топтасады.
Психологиялық геометриялық фигуралар бойынша адам типтеріне сипаттама беремін.
— ең маңыздысы адамдар және олардың жағдайы.
Δ — лидерлікпен сипаталады.
— еңбекқор, басталған жұмысты аяғына дейін жеткізе біледі.
Ζ — шығармашылыққа қабілетті. Әр халықтың амандасу ретін жасап, оқушылар геометриялық денелер аркылы топтасты
Қызығушылықты ояту
(3 минут)
Интерактивті тақтамен жұмыс.
— Балалар, қазір сендер не естіп тұрсыңдар?
Дұрыс
Жаңа сабақ тақырыбын хабарлау.
Интерактивті тақтадан геометриялық фигуралардан жасалған қонжықтың суретін көрсету.
Музыка
Күй
Дыбыс
орындау
(Уақыт пайдалануы, сабақтың негізгі мақсатын шеше білуі)
Мағынаны тану
(15 минут)
Жұлдызды таяқшалар
Әр топ өздері топ болып бөлінген фигурадан не шығаруға болатынын және оны компьютерде қалай орындайтынын ақылдасып алады.
Компьютерге жұп болып отыру үшін сергіту сәтін өткіземін.
Капитан ойыны.
Қайық-3
Тамақ-4
Еден жуу-3
Жұп бір тапсырманы өздері таңдап алады. Жұппен, топпен бірлесе отырып, бұл фигурадан ненің суретін жасап шығу керектігін ақылдасып, анимация жасау жолдарын көрсету, орындалған жұмысты қорғау, түсіндіреді. Мағынаның ашылуын бағалау
Топтық бағалау
Ойларын нақты дәлелдей алуы
Ой толғаныс
(10 минут)
Біз не үйрендік? Зейінін байқау туралы ойын.
Синквейн стратегиясы.
Бес жолды өлең шығару.
«Бес жолды тұжырым» арқылы оқушы сабақ кезінде жаңа ұғымды бір ғана сөзбен жан-жақты талдайды.
Бағалау.
«Бүгінгі сабақ саған ұнады ма?»
Оқушыларға парақ қағаз үлестіріледі.
Үйге материалдарын жинақтау. Оқушылар слайд сөзіне өлең құрастырып, ортаға шығып, әрбір топ өз өлеңдерін айтады.
Біз не үйрендік?
(Бүгінгі сабақта қандай сезімде болдым? Бүгінгі сабақ қаншалықты қиын болды? Стикерге әрқайсысы бір-бір сөйлемнен жазады), сұрағын, ұсынысын жазады.
Оқушылар сабақ соңында өз пікірлерін, ойын білдіріп, өзін-өзі бағалауды үйренеді.
Өзін-өзі бағалау
Оқыту нәтижесі: Ақыл ойлары, іскерлік белсендіктері, шығармашылықтары шыңдалады
Бір-бірінің ойына пікірлерін еркін қоса алады.
Бір-бірімен қарым-қатынасы қалыптасады.
Бір-бірін тыңдай білуге үйренеді, бағалай алады. Топтасуды үйренеді, мағынаны ашуда бірлесе жұмыс атқаруға дағдыланады, білімін кеңейтеді, тірек-сызба арқылы дамыта оқиды.
Түйінді идея:«Білмегенін сұрап, үйренген-ғалым, арланып сұрамаған-өзіне залым»
Әдіс-тәсілдер:Түсіндіру, іздендіру, сұрақ-жауап, түртіп алу стратегиясы, ой қозғау, ой шақыру стратегиясы, жеке, жұптық, топтық жұмыс, АКТ, СТО технологиясының стратегиялары синквейн әдісі
Сабақтың кезеңдері:Сабақтың ресурстары Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау
Ұйымдастыру кезеңі
(2 минут)Геометриялық фигуралар Әр халықтың амандасу салты бойынша оқушылар бір –бірімен амандасу ретін жасайды, геометриялық денелер суреттері бойынша топтасады.
Психологиялық геометриялық фигуралар бойынша адам типтеріне сипаттама беремін.
— ең маңыздысы адамдар және олардың жағдайы.
Δ — лидерлікпен сипаталады.
— еңбекқор, басталған жұмысты аяғына дейін жеткізе біледі.
Ζ — шығармашылыққа қабілетті. Әр халықтың амандасу ретін жасап, оқушылар геометриялық денелер аркылы топтасты
Қызығушылықты ояту
(3 минут)
Интерактивті тақтамен жұмыс.
— Балалар, қазір сендер не естіп тұрсыңдар?
Дұрыс
Жаңа сабақ тақырыбын хабарлау.
Интерактивті тақтадан геометриялық фигуралардан жасалған қонжықтың суретін көрсету.
Музыка
Күй
Дыбыс
орындау
(Уақыт пайдалануы, сабақтың негізгі мақсатын шеше білуі)
Мағынаны тану
(15 минут)
Жұлдызды таяқшалар
Әр топ өздері топ болып бөлінген фигурадан не шығаруға болатынын және оны компьютерде қалай орындайтынын ақылдасып алады.
Компьютерге жұп болып отыру үшін сергіту сәтін өткіземін.
Капитан ойыны.
Қайық-3
Тамақ-4
Еден жуу-3
Жұп бір тапсырманы өздері таңдап алады. Жұппен, топпен бірлесе отырып, бұл фигурадан ненің суретін жасап шығу керектігін ақылдасып, анимация жасау жолдарын көрсету, орындалған жұмысты қорғау, түсіндіреді. Мағынаның ашылуын бағалау
Топтық бағалау
Ойларын нақты дәлелдей алуы
Ой толғаныс
(10 минут)
Біз не үйрендік? Зейінін байқау туралы ойын.
Синквейн стратегиясы.
Бес жолды өлең шығару.
«Бес жолды тұжырым» арқылы оқушы сабақ кезінде жаңа ұғымды бір ғана сөзбен жан-жақты талдайды.
Бағалау.
«Бүгінгі сабақ саған ұнады ма?»
Оқушыларға парақ қағаз үлестіріледі.
Үйге материалдарын жинақтау. Оқушылар слайд сөзіне өлең құрастырып, ортаға шығып, әрбір топ өз өлеңдерін айтады.
Біз не үйрендік?
(Бүгінгі сабақта қандай сезімде болдым? Бүгінгі сабақ қаншалықты қиын болды? Стикерге әрқайсысы бір-бір сөйлемнен жазады), сұрағын, ұсынысын жазады.
Оқушылар сабақ соңында өз пікірлерін, ойын білдіріп, өзін-өзі бағалауды үйренеді.
Өзін-өзі бағалау
[bws_related_posts]