Павлодар облысы
Екібастұз қаласы
С. Торайғыров атындағы
№22 гимназия мектебінің
технология пәні мұғалімі
Абибекова Рымгүл Қартабайқызы
Тақырыбы: « Жапсырма қалтаны өңдеу»
Сабақтың мақсаты :
— қалтаның киімдегі маңызы, түрлері туралы таныстыру ;
— жапсырма қалтаның дұрыс технологиялық жүйелілік сақтауымен орындалуына үйрету және қауіпсіздік техникасы ;
— еңбекқорлық, ұқыптылық, өз өзіне талап етушілікті тәрбиелеу.
Сабақтың міндеттері :
— оқушыларындың білімін қалыптастыру, сонымен қатар алжапқыштың өңдеу іскерлік дағдысын орындау ;
— салыстыру, іскерлікті дамыту, негізгіні белгілеу, қойылған проблеманы шешу
— нұсқаулық карталармен және қалталарды орындау тәсілдермен пайдалануды қалыптастыру.
Жабдықтау және қамтамасыз ету :
Компьютер, мультимедиялық проектор, алдын ала даярланған презентация, экран, оқулық.
Таратпалы материал: нұсқаулық карта; қалталар
Бұйым үлгісі ( алжапқыш );
Тігін машиналар , үтік, тегістеуші тақтай, тігін бұйымдар, қайшылар, бөлшек пішпе – қалта;
Сөз жұмбақ « қалта ».
Сабақ үлгісі : біріктірілген.
Оқу әдістері : оқушылардың танымдық іс әрекетінің белседілік дәрежесі бойынша: түсіндіру — көрнекілікті .
Жұмыс түрлері: фронталді ,жеке түрғыдан
Денсаулық сақтау технологиялары: физкультминутка .
Сабақ барысы
Ұйымдастыру кезеңі
а) Сәлемдесу;
-Сәлеметсіздер ме, балалар !
Бүгін бізде ерекше сабақ.Біздің сабаққа қонақтар келіп отыр «Қош келдіңіздер !» дей отырып, мен бәрімізге жақсы көңіл-күй тілеймін.
-Мен саған сәттілік тілеймін!
-Мен саған шыдамдылық тілеймін!
-Мен саған шығармашылық тілеймін!
-Мен саған жақсы баға тілеймін!
-Мен саған зеректік тілеймін!
-Мен төзімділік тілеймін!
ІІ.Өткен сабақты қайталау.
Оқушыларды 3 топқа бөлу. Оларға тапсырма беру
І –топқа Иықты киім үлгілері беріледі
ІІ- топқа Бел бұйымдары киім үлгілері беріледі
Өткен сабақтың тақырыбын қайталау арқылы жаңа сабақ тақырыбын шешу
II. Жаңа сабақ Сабақтың тақырыбын шешіп, мақсатын қою.
Қалтаны өңдеу және жапсыра тігу
Жапсырма қалтаны өңдеу үшін
• Таңдаған қалта үлгісін матадан қиып аламыз
• Кесілген пішім ішке қарай ауыз жағынан 2 см аралықта бүгіледі, ал үш жағынан 0,5 см бүгіледі
• Тегістеп үтіктейді
•
Қалтаны алжапқышқа орнату үшін:
• Көйлекке қалта орнын белгілеу
• Қиып алынған қалтаны алжапқышқа белгіленген жеріне көктеп қою керек немесе ағылшын түйреуішпен екі жерден тігіп аламыз
• Қол машинасымен бастырып тігіп аламыз
• Тегістеп үтіктеледі
(№13-14 слайд) Жапсырма қалтаның өңдеу жүйесің талдау, өңдеу ретілігін көрсету
Жұмыс алдында Т.Қ ережесін қайталау.
(№15 слайд) Қалтаны астыңғы бөлігімен қосу
Қалтаны өңдеу жлдары (№12 слайд)
Жұмысты орындау жүйелілігі:
III практикалық жұмыс
Оқушыларға нұсқау карта таратылы ағымды нұсқау беру.
1. Нұсқау картаны оқу
2. Қалтаны қол тігіспен өңдеу Физкультминутка ( слайд №18)
3. Қалтаны төменгі бөлікке көктеп тігу.
IV. Қорытынды бөлім
1. Өткен тақырыпты бекіту, алған білімдерінді еске салу керек
Оқушыларға сұрақтар :
қапталған қалтаны қандай қызмет атқарады?
Қалталардын қандай пішімдерін білесіздер?
Қалталар қайда орналасуға мүмкін?
Ойын – тест
Оқушылар екі топқа бөлінелі. Әр команда сұрақтың номерін таңдап жауап береді.Дұры жауап болған жағдайда экранда күлімдеген смайлик шығады, топқа бір қалта беріледі №егер жауап дұрыс болмаса экранда көңілсіз смаилик шығады, кезек басқа топқа беріледі. Көп қалта жинаған топ жеңімпаз аталады
Ү. Қорытынды жасау.
ҮІ. Бағалау
Рефлексия.
Білемін Үйрендім Білгім келеді
Көңіл күйлерін тексеру.
ҮІІ. Үй тапсырмасы . Кроссворд шешу, алжапқышты әкелу.
VІІІ. Жұмыс орынды жинау
Күншуақ құру. Қонақтарға тілек тілеу.
Денсаулық, шығармашылық табыс, достық, жақсылық, бақыт, махаббат, мейірімділік.
Сау болыңыздар.
Өте жақсы.
uyuyg8
жақсы слайд жақсы болып шыққан