Касеинова Ризагул Нұрланқызы
Жалпы мақсаты
Оқушыларда жаңа тақырып бойынша түсінік қалыптастыру. көп таңбалы сандарды қосу және азайтудың жазбаша есептеу тәсілдерін орындауға үйрету; есептеу тәсілдерін жетілдіру.
Әдіс-тәсілдер: Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету ( ой қозғау)
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер (ынталандыру ,диалог)
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Оқытуда АКТ-ны пайдалану ( демонстрациялау, жазбаша есептеуді көрсету)
Оқу нәтижесі:
Оқушыларда тақырып бойынша түсінік қалыптасады және есептерді әр түрлі тәсілмен шығаруға үйренедіКөп таңбалы сандарды жазбаша қосуға, азайтуға үйренеді.Пікір алмасады, бір-бірінің қатесін түзейді
Оқытудың түрлері жұптық, топтық, өзіндік жұмыстар арқылы өткізу
Сабақ кезеңдері Мұғалім немен айналысады ? Оқушы немен айналысады ?
Ұйымдастыру кезеңі
Ынтымақтастық атмосфера құру «Атом және молекула» тренинг Ортаға шығып, «Атом және молекула» атты тренингқа қатысады.
Топқа бөлу Оқушыларды түрлі қағаздар арқылы топқа бөлу 1-топ- Қызыл түс 4-топ-жасыл
2-топ-сары түс. 5-топ-ақ
3-топ-көк түс
Үй тапсырмасын тексеру «Ыстық орындық.» Әр топтан бір оқушы шығып , «ыстық орындыққа» отырып үй тапсырмасын дәптерінен оқиды
Жаңа сабақ Интерактивті тақтада жазылған мысалдарға назар аудартып,, шығару тәсілін түсіндіру Мұқият тыңдап, өз мысалдарын келтіреді
Топпен жұмыс № 2 ауызша талдау есепті топ ішінде талдайды, өз ойларын білдіреді
І-топ: + 459 ІІ-топ: + 1459
128 5128
587 6587
ІІІ-топ: ∙ 10 4,5-топ: ∙ 10∙ 10
– 7 1 3 – 4 2 7 1 3
3 5 2 1 9 3 5 2
3 6 1 2 3 3 6 1
Оқулықпен жұмыс
Дәптермен жұмыс №3 топ ішінде талдап, стикер жапсыру арқылы тақтаға шығару Орындарында талдайды, пікірлерін білдіреді. Тақтада орындайды
№ 4 5 топқа беру Әр топ өз есептерін шығарады
1) 1,3-топ- Пошташы 2 күнде неше хат алды? 1 000 + 800 = 1 800 (х)
2) 2,5-топ- Пошташы үшінші күні неше хат алды? 2 400 – 1 800 = 600(х)
4-топ- Пошташы үшінші күні хаттар бар неше бума алды? 600 : 100 = 6 (б)
Сергіту сәті АКТ арқылы көрсету Компьютерден музыкалық сергіту көріп, қайталап орындайды
Сабақты пысықтау
Ой қозғау «Мен-саған, сен-маған»№ 4 ә) өздік жұмыс ретінде орындау Жұптық жұмыс:бір-бірлерінің жұмысын тексереді
№ 6 Өз шешімдерін талқылайды, ортақ пікірге келісуі мүмкін.
Сабақты қорытындылау №7: шығармашылық тапсырма ұсыну Оқушылар өз ара пікір алмасады, өз ойларын еркін жеткізеді.
Сабақты бағалау Оқушылардың жұмыс істеулеріне қарай жиынтық баға қою Өзара бағалау. Ұсыныстарын тыңдау.
Үйге тапсырма: № 5. 48 — бет. Есепті шығару