Тарих пәні мұғалімі Абдезов Мейржан
ОҚО, Төле би ауданы, Ленгір қаласы, « Төле би ауданының
мамандандырылған дарынды балаларға арналған мектеп-интернаты» КММ
Күні: 07.04.2014 | Пәні: Қазақстан тарихы | Сыныбы: 9 «А» |
Сабақтың тақырыбы: | Қоғамды жаңарту шаралары | |
Жалпы мақсаты: | Оқушыларға өтпелі кезеңдегі қоғамның сипатын түсіндіру.Қазақстандағы саяси жағдайды білу.Тарихи шындыққа баға беруге жетелеу.Қазақстандағы болып жатқан өзгерістерді талдай алу | |
Міндеттері: | — Талдау,ұсыныс жасау,жүйелі сөйлеу дағдысы қалыптасады;- оқиғаның себебін дәлелдермен түсіндіреді;
— топтық ,жұптық және жеке жұмыс жасау кезінде өз ойын ашық жеткізеді; -жауапкершілік,ұлтжандылық,адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру. |
|
Сілтеме: | Оқулық, МАН, Үлестірмелі материал 2 апта | |
Оқу нәтижесі: | Оқушылар өтпелі кезеңдегі қоғамдағы тарихи шындықтан толық мағлұмат алып,өзгерістердің сипатын анықтайды және алған білімдерін өмірде қолдана біледі. | |
Қолданылатын материалдар: | Үлестірмелі материал 2 (апта 2 күн), АКТ,флипчарт,
оқулық, қосымша мәліметтер |
|
Оқыту формасы, технологиясы, әдістері: | Диалогтік оқыту,СТО,АКТ. |
Тарих пәнінің мұғалімі Абдезов Мейіржанның
Қысқа мерзімді жоспары
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Уа қыт |
Бағалау дың түрі |
Бағалау |
|||
критерийлер |
дескриптор |
Ұп ай |
Жиынтық ұпай |
|||||
Психология лық дайын дық |
Амандасу.Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу, назарларын сабаққа аудару, топқа бөлу |
Оқушылар пазлдар арқылы топқа бөлінеді.Сабаққа дайындық, назарларын сабаққа аудару.
|
3 минут |
|||||
І.Білу |
Үй тапсырмасын сұрау. Сәйкестендіру тесті арқылы
|
Үйде оқығандарын еске түсіре отырып интерактивті тақтада көрсетілген тапсырманы орындайды. |
5 минут |
Өзін-өзі бағалау |
Өткен тақырып бойынша негізгілерін еске түсіреді.
|
Тапсырма толық орындалды |
3 |
|
Тапсырма жартылай орындалды |
2 |
|||||||
Тапсырма орындалмады
|
1 |
|||||||
Жаңа сабаққа дайындық |
Жаңа сабаққа дайындық жасау.Ол үшін балаларға жаңа сабақтың мақсатын айқындап алу үшін сұрақ қойылады. «Қазақстандағы саяси жағдай тағы қандай мемлекеттерде болып жатыр?».Сабақтың тақырыбына шолу жасау
|
Балалар өз білгендерін қол көтеріп ортаға салады.(одақтас мемлекеттерді атап өтеді).Жаңа сабақтың тақырыбымен танысады. |
||||||
ІІ.Түсіну Жаңа тақырып |
Олай болса балалар бүгінгі тақырыбымызды бөлісіп «ДЖИГСО» әдісі арқылы тақырыпты түсіндіреміз.Топтарға тапсырмалар бөлініп беріледі. 1 топқа «Кеңестік қоғам саясатының тереңдей түсуі». 2 топқа «Ел өміріндегі демократиялық үрдістер». 3 топқа «Республикадағы қоғамдық –саяси қозғалыс», 4 топқа « Халықтың саяси белсенділігінің арта түсуі» |
Топта топбасшы сайлап, өздеріне берілген тапсырманы орындайды.Тақырыпшаларына сай тұжырымдамалық карта жасайды. |
7 минут |
Топтық бағалау
|
Тақырыптың негізгі идеясын табады |
Кластерде нақты идеялар ашылып көрсетілген |
3 |
|
Ойлары жүйелі,бірақ негізгі ұтымды ой айтылмады |
2 |
|||||||
Талапқа сай емес, ойлары жүйесіз,уақытты тиімді пайдаланбады |
1 |
|||||||
ІІІ. Қолдану Бекіту |
Енді түсінгенімізді «Ақылдың алты қалпағы» арқылы жағдаяттан шығып,бекітеміз.Ол үшін сендер «Саяси дағдарысты шешудегі сіздің әрекетіңіз» тақырыбын ашып түсіндіресіңдер. |
Оқушылар «Саяси дағдарысты шешудегі сіздің әрекетіңіз» тақырыбында образдық жағдаятқа түседі.Тақырыпты қалпақ түсіне қарай топпен ақылдаса отырып өрбітеді. |
5 минут |
Ынталан дыру /смай ликтер арқылы/ |
Оқушылар тақырыптың мәнін ашады.Образдық жағдаятқа түседі |
Жағдаят тан шыға білді |
3 |
|
Жағдаяттан шығу жолын таба алмады |
2 |
|||||||
Шыға алмады |
1 |
|||||||
ІҮ. Талдау
|
Жеке оқушылармен жұмыс. «Күш өрісі» стратегиясын қолдану арқылы тақырыптың ішіндегі қарама-қайшылықты пікірлерді талдату.
|
Тақырып ішіндегі қарама-қайшылықты пікірлерді арнайы парақшаларға бөліп жазады және талдайды.
|
8 минут |
Түзетулер арқылы бағалау |
Негізгі ойларды анықтай алады. |
Тапсырманы орындай алды. |
3 |
|
Жартылай орындады |
2 |
|||||||
Негізгі ұғымдар ды жаза алмады |
1 |
|||||||
Ү.Жинақ тау |
«80 –жылдардағы Қазақстандағы қоғамдық саяси партиялар, қозғалыстар мен одақтар» тақырыбы бойынша постер құрату. |
Әр топ өздерінің жұмысын қорғайды.Топ сабаққа қатыспай отырған сыныптасын қорғауға шығарады және оны дайындайды.Сұрақтар туындатады. |
8 минут |
Топтық бағалау |
Ынтымақ тастық орнайды.Өзара білім алмасады. |
Мазмұнын аша білді |
3 |
|
Тақырып мазмұны шектеулі |
2 |
|||||||
Тапсырма орындалмады |
1 |
|||||||
ҮІ.Баға лау
|
Ендігі кезекте сабағымызды қорытындылау үшін «80-90 жылдарыҚазақстанда қоғамды жаңарту әрекеттерінің жүруі пайдалы деп санайсыз ба?» тақырыбына ой толғау жазамыз |
Бүгінгі тақырыпқа өз ойымен бағалау жасайды. Жазылған ойын қысқаша жауап береді. |
8 минут |
Идея туралы пікірлерімен бағалау |
Түйінді ой туындатады |
Дәлелді сөздермен ойын аяқтады |
3 |
|
Ойы жартылай,дәлелдер келтірілмеді |
2 |
|||||||
Тапсырманы аяқтай алмады |
1 |
|||||||
Рефлек сия |
Бүгінгі сабақтан қандай әсер алдыңдар? Сабақ туралы не айта аласыңдар? |
Өз ойларын ортаға салады |
2 минут |
|||||
Үй тапсыр масын беру |
Оқушылар үйде тақырып соңындағы сұрақтар мен тапсырмаларға жауап дайындап келеді |
Оқулықты және хрестоматияны пайдаланады.Тапсырманы жазып алады |
1 минут
|
Тексерілді:
Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары: Қ.Ш.Мырзалиева
Пән мұғалімі: М.Е.Абдезов
Сабақ өтілетін уақыты: 1200-1245
Тарих пәнінің мұғалімі Абдезов Мейіржанның
Қысқа мерзімді жоспары
Күні: 12.04.2014 | Пәні: Қазақстан тарихы | Сыныбы: 9 «А» |
Сабақтың тақырыбы: | Экономикадағы өзгерістер | |
Жалпы мақсаты: | 1.Ел экономикасындағы өзгерістер жайлы ақпарат беру;
2.Өтпелі кезеңдегі Қазақстан экономикасы бойынша дәлелді, толық мағлұмат беру; |
|
Негізгі мақсаттары: | ü Оқушыны өз бетімен ізденуге бағыттау;ü Оқытуда АКТ –ны пайдалану ;
ü Топтық жұмысқа үйрету; ü Бағалауға ынталандыру; |
|
Міндеттері: | — Талдау,ұсыныс жасау,жүйелі сөйлеу дағдысы қалыптасады;- оқиғаның себебін дәлелдермен түсіндіреді;
— топтық ,жұптық және жеке жұмыс жасау кезінде өз ойын ашық жеткізеді; -жауапкершілік,ұлтжандылық,адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру. |
|
Сілтеме: | Оқулық, МАН, Үлестірмелі материал 2 апта | |
Оқу нәтижесі: | 1.Экономикалық өзгерістерді қоғамның дамуына қарай жаңарғанын түсінеді;2.Дереккөздерді пайдаланып топта жұмыс жасай алады;
3.Өз ойларын еркін жеткізеді; 4. Қорытынды шығарады; |
|
Қолданылатын материалдар: | Үлестірмелі материал 2 (апта 2 күн), интербелсенді тақта,флипчарт,оқулық, қосымша мәліметтер | |
Оқыту формасы, технологиясы, әдістері: | Диалогтік оқыту, СТО, АКТ |
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Уа қыт |
Бағалау дың түрі |
Бағалау |
|||
критерийлер |
дескриптор |
Ұп ай |
Жиынтық баға |
|||||
Психоло гия лық дайын дық |
Амандасу.Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу, назарларын сабаққа аудару, топқа бөлу.
|
Оқушылар сандар арқылы топқа бөлінеді.Сабққа дайындық, назарларын сабаққа аудару. |
3 минут |
|||||
І.Білу |
Үй тапсырмасын сұрау. |
Бір-біріне доп лақтыру арқылы сұрақтар қояды. |
5 минут |
Топтық жауаптар арқылы бағалау |
Өткен тақырып бойынша негізгілерін еске түсіреді.
|
Ұтымды жауап айтылды |
3 |
|
Жартылай жауаптар |
2 |
|||||||
Еске түсіре алмады |
1 |
|||||||
Жаңа сабаққа дайындық |
-Енді біз жаңа сабаққа дайындық жасауымыз керек.Ол үшін топ ішінде мына тапсырманы талқылап алайық.Экономика деген сөзге сипаттама берейік және мына көріністерге қараңыздар( слайдтан зкономикадағы өзгерістердің жағдайы көрсетіледі) -Сонымен экономикаға қандай сипаттама береміз?(даму,құлдырау, әлеуметтік жағдай деген сияқты салыстырмалы жауап күтіледі) |
Бір оқушы өз орындаған тапсырмасын оқиды. Өз ойларын айтады. Жаңа сабақтың тақырыбымен танысады. |
||||||
ІІ.Түсіну Жаңа тақырып |
Топтарды тақырыппен таныстырып, тапсырмаларын айқындайды. «Өкіл» оқыта үйрету стратегиясы қолданылады. |
Топтар топ ішінен бір өкіл тағайындайды.Ол берілген тапсырманы сағат тілімен басқа топтарға түсіндіреді.Түсіндіріп болған соң топтағы қалған оқушылар өкілге тапсырманы түсіндіріп береді. |
8 минут |
Топтық бағалау ( Ойларын стикерлерге жазу арқылы)
|
Тақырыптың негізгі идеясын түсінеді. Өзара білім алмасуға дағдыланады. |
Тақырып мазмұнын аша білді, дәлелдер келтірілді |
3 |
|
Тақырып ты түсіндіре алды, бірақ нақты дәлелдер келтірілмеді |
2 |
|||||||
Тақырып түсініксіз болды |
1 |
|||||||
ІІІ. Қолдану Бекіту |
-Енді жинаған білімдеріңді тексеріп көрейік.Экономикадағы өзгерістер тақырыбына 5 сұрақ қойылады. |
1.Сұраққа жеке өздері жауап береді. 2.Сұраққа жауап бергеннен кейін ортаға салады. 3.Өз жұмыстарын мұғалім келтірген жауаппен салыстырып қателіктерін айқындайды. |
4 минут |
Сыныптас тарды бағалау ( бағдаршам арқылы) |
Жинаған білімдерін сұраққа жауап беру арқылы бекітеді |
Ұтымды жауап берді |
3 |
|
Жауаптары жартылай |
2 |
|||||||
Қателіктер болды |
1 |
|||||||
ІҮ. Талдау
|
Экономикадағы өзгерістерге топтау әдісі арқылы талдау жасайды.
|
Экономикадағы өзгерістерге постер жасап ерекшеліктерін жазады.Топтан бір оқушы шығып қорғайды.
|
5 минут |
Топтық бағалау |
Негізгі ойларды анықтай алады. |
Тапсырманы орындай алды. |
3 |
|
Жартылай орындады |
2 |
|||||||
Негізгі ұғымдарды жаза алмады |
1 |
|||||||
Ү.Жинақтау |
Кеңестік биліктегі экономикалық саясат пен жаңа тәуелсіз еліміздің экономикалық саясатын салыстыра отырып қайсысының қоғам үшін пайдалы екенін дәлелдермен анықтаңыздар? |
Өткен сабақтардағы білімдерін еске түсіре отырып жаңа сабақпен байланыстырады. Топ өздерінің идеясын тұжырымдамалық карта жасай отырып білдіреді. |
10 минут |
Мұғалім шолуы
|
Екі жақты көзқарас қалыптасады. Дұрыс жолды таңдауға дағдыланады. |
Ситуацияға екі жақты көзқарас білдірді |
3 |
|
Тек бір жақты пікірмен қалды |
2 |
|||||||
Ешқандай көзқарас білдірмеді |
1 |
|||||||
ҮІ.Баға лау
|
Білімдерін қорытындылау үшін негізгі ойды анықтайтын сұрақ қойылады.«Экономикадағы түбегейлі өзгерістер пайдалы деп санайсыз ба?» |
Тапсырманы орындайды. |
8 минут |
Өзін-өзі бағалау |
Ойларын жинақтайды.Өз білімін бағалайды. |
Тапсырма толық орындалды |
3 |
|
Жартылай орындалды |
2 |
|||||||
Орындай алмады |
1 |
|||||||
Рефлек сия |
Бүгінгі сабақтан қандай әсер алдыңдар? Сабақ туралы не айта аласыңдар? |
Өз ойларын ортаға салады |
2 минут |
Ынталандыру арқылы бағалау |
||||
Үй тапсыр масын беру |
Бұл тақырыпты игерудің біз үшін маңызы қандай? |
Ой толғау |
Тексерілді:
Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары: Қ.Ш.Мырзалиева
Пән мұғалімі: М.Е.Абдезов
Сабақ өтілетін уақыты: 1200-1245
Күні: 12.04.2014 ж | Пәні: Қазақстан тарихы | Сыныбы: 9 «А» |
Сабақтың тақырыбы: | Республика егемендігін жариялау | |
Жалпы мақсаты: | «Егемендік» жайындағы дүние танымын кеңейту. | |
Негізгі мақсаттары: |
|
|
Міндеттері: | — Талдау,ұсыныс жасау,жүйелі сөйлеу дағдысы қалыптасады;- оқиғаның себебін дәлелдермен түсіндіреді;
— топтық ,жұптық және жеке жұмыс жасау кезінде өз ойын ашық жеткізеді; -жауапкершілік,ұлтжандылық,адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру. |
|
Сілтеме: | Оқулық, МАН, Үлестірмелі материал 2 апта | |
Оқу нәтижесі: | 1.Оқушылар егемендік ұғымынан толық мағлұмат алады.2.Отанға деген ұлтжандылық қасиеті артады.
3.Республиканың тәуелсіздікке қалай қол жеткізгені туралы ақпарат алады. |
|
Қолданылатын материалдар: | Үлестірмелі материал, АКТ,флипчарт,
оқулық, қосымша мәліметтер |
|
Оқыту формасы, технологиясы, әдістері: | Диалогтік оқыту,СТО,АКТ.Оқу үшін бағалау және оқытуды бағалау. |
Тарих пәнінің мұғалімі Абдезов Мейржанның
қысқа мерзімді жоспары
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Уа қыт |
Бағалау дың түрі |
Бағалау |
|||||||||
критерийлер |
Дескриптор |
Ұп ай |
Жиын тық баға |
|||||||||||
Психоло гия лық дайын дық |
Амандасу.Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу, назарларын сабаққа аудару, топқа бөлу.
|
Оқушылар түстерді таңдау арқылы топқа бөлінеді.Сабққа дайындық, назарларын сабаққа аудару.
|
3 минут |
|||||||||||
І.Білу |
Сұрақ –жауап арқылы үй тапсырмасын тексеру. Оқушыларға тапсырма бойынша 10 сұрақ беріледі. |
Тапсырманы жеке өздері орындайды. Уақыт аяқталған кезде мұғалімнің дұрыс жауабымен салыстырып әркім өз-өздерін бағалайды. |
5 минут |
Өзін-өзі бағалау |
Өткен тақырып бойынша негізгілерін еске түсіреді.
|
Тапсырма толықорындалды |
3 |
|||||||
Тапсырма жартылай орындалды |
2 |
|||||||||||||
Тапсырма орындалмады |
1 |
|||||||||||||
Жаңа сабаққа дайындық |
Жаңа сабақтың мақсатын айқындап алу үшін оқушыларға бейне жазба көрсетіледі |
Балалар өз білгендерін қол көтеріп ортаға салады.Жаңа сабақтың тақырыбымен танысады. |
||||||||||||
ІІ.Түсіну Жаңа тақырып |
Топтарға тапсырмалар бөлініп беріледі. 1-ші топқа: «Демократиялық қоғамға өтудің басталуы». 2-ші топқа: «Қазақ КСР-нің Мемлекеттік егемендігі туралы» Декларациясы. 3-ші топқа: «1991 жылғы 19 тамыздағы Төтенше жағдай жөніндегі Мемлекеттік комитет », 4-ші топқа: « Демократиялық күштердің жеңісі» |
Топта топбасшы сайлап, өздеріне берілген тапсырманы орындайды.Тақырыпшаларына сай тұжырымдамалық карта жасайды. |
10 минут |
Топтық бағалау
|
Тақырыптың негізгі идеясын табады |
Кластерде нақты идеялар ашылып көрсетілген |
3 |
|||||||
Ойлары жүйелі,бірақ негізгі ұтымды ой айтылмады |
2 |
|||||||||||||
Талапқа сай емес , ойлары жүйесіз,уақытты тиімді пайдаланбады |
1 |
|||||||||||||
ІІІ. Қолдану Бекіту |
Жинаған білімдеріңізді «Әңгіме құрастыру» оқыта үйрету ойыны арқылы жалғастырамыз. |
Деректерді пайдалана отырып әңгіме құрастырады. Әр топ өздерінің арасынан үздік әңгімені таңдап оқиды. |
8 минут |
Топтық бағалау |
Оқушылар тақырыптың мәнін ашады.Деректер келтіріледі
|
Жағдаят тан шыға білді |
3 |
|||||||
Жағдаят тан шығу жолын таба алмады |
2 |
|||||||||||||
Шыға алмады |
1 |
|||||||||||||
ІҮ. Талдау
|
Тақырыпты термин сөздер арқылы талдау. ( Конфедерация, сувернитет, путч, ұлттық мүдде, резиденция) |
Бұл термин сөздерге түсініктеме бере отырып оқиғаларды талдайды.
|
5 минут |
Топтық бағалау |
Негізгі ойларды анықтай алады. |
Тапсырманы орындай алды. |
3 |
|||||||
Жартылай орындады |
2 |
|||||||||||||
Негізгі ұғымдар ды жаза алмады |
1 |
|||||||||||||
Ү.Жинақтау |
Берілген кестені толтыру арқылы тақырыпты жинақтайды. |
. |
8 минут |
Өзін-өзі бағалау |
Ынтымақ тастық орнайды.Өзара білім алмасады. |
Мазмұнын аша білді |
3 |
|||||||
Тақырып мазмұны шектеулі |
2 |
|||||||||||||
Тапсырма орындалмады |
1 |
|||||||||||||
ҮІ.Баға лау
|
Сабақты қорытындылап бағалау үшін тест жұмысы беріледі.( 15 сұрақ ) |
Тестке жауап беру арқылы өзінің білімін бағалайды. |
8 минут |
Өзін –өзі бағалау |
Тақырыпты қаншалықты меңгергендігі анықталады.Өз білімін бағалайды. Сыныптаста рымен өзін салыстыра біледі. |
дұрыс жауап 12-15 |
3 |
|||||||
дұрыс жауап 7-11 |
2 |
|||||||||||||
дұрыс жауап 1-6 |
1 |
|||||||||||||
Рефлек сия |
Бүгінгі сабақтан қандай әсер алдыңдар?Сабақ туралы не айта аласыңдар? |
Өз ойларын ортаға салады |
2 минут |
|||||||||||
Үйтап- сырмасын беру |
Тақырып бойынша әр оқушы тест жұмысын дайындап келеді |
Оқулықты және хрестоматияны пайдаланады.Тапсырманы жазып алады |
1 минут
|
Тексерілді:
Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары: Қ.Ш.Мырзалиева
Пән мұғалімі: М.Е.Абдезов
Сабақ өтілетін уақыты: 1330-1415
Тарих пәнінің мұғалімі Абдезов Мейіржанның
қысқа мерзімді жоспары
Күні: 10.04.2014 | Пәні: Қазақстан тарихы | Сыныбы: 9 «А» |
Сабақтың тақырыбы: | Қазақстанның тәуелсіздік жылдарындағы дамуы | |
Жалпы мақсаты: | 1.Тәуелсіздік жылдарындағы Қазақстанның жағдайы туралы ақпарат беру;
2.Өтпелі кезеңдегі Қазақстан экономикасы бойынша дәлелді, толық мағлұмат беру; |
|
Негізгі мақсаттары: | ü Оқушыны өз бетімен ізденуге бағыттау;ü Оқытуда АКТ –ны пайдалану ;
ü Топтық жұмысқа үйрету; ü Бағалауға ынталандыру; |
|
Міндеттері: | — Талдау,ұсыныс жасау,жүйелі сөйлеу дағдысы қалыптасады;- оқиғаның себебін дәлелдермен түсіндіреді;
— топтық ,жұптық және жеке жұмыс жасау кезінде өз ойын ашық жеткізеді; -жауапкершілік,ұлтжандылық,адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру. |
|
Сілтеме: | Оқулық, МАН, Үлестірмелі материал 2 апта | |
Оқу нәтижесі: | 1.Экономикалық өзгерістерді қоғамның дамуына қарай жаңарғанын түсінеді;2.Дереккөздерді пайдаланып топта жұмыс жасай алады;
3.Өз ойларын еркін жеткізеді; 4. Қорытынды шығарады; |
|
Қолданылатын материалдар: | Үлестірмелі материал 2 (апта 2 күн), интербелсенді тақта,флипчарт,оқулық, қосымша мәліметтер | |
Оқыту формасы, технологиясы, әдістері: | Диалогтік оқыту,СТО,АКТ, Дарынды және талантты балаларды оқыту |
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Уа қыт |
Бағалау дың түрі |
Бағалау |
||||
критерийлер |
дескриптор |
Ұп ай |
Жиынтық баға |
||||||
Психология лық дайын дық |
Амандасу.Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу, назарларын сабаққа аудару, топқа бөлу.
|
Оқушылар сандар арқылы топқа бөлінеді.Сабққа дайындық, назарларын сабаққа аудару.
|
3 минут |
||||||
І.Білу |
Үй тапсырмасын сұрау. «Топтастыру» стратегиясын пайдаланады. |
Үйде оқығандарын еске түсіреді.Оқушылар «Егемендік» деген сөздің аясында тұжырым картасын жасайды. |
5 минут |
Топтық бағалау |
Негізгі идеяларын ашып көрсетеді
|
Тапсырма толық орындалды |
3 |
||
Тапсырма жартылай орындалды
|
2 |
||||||||
Тапсырма орындалмады |
1 |
||||||||
Жаңа сабаққа дайындық |
-Енді біз жаңа сабаққа дайындық жасауымыз керек.Ол үшін топ ішінде мына тапсырманы талқылап алайық.Тәуелсіз деген сөзге сипаттама берейік және мына көріністерге қараңыздар( слайдтан «Тәуелсіздік-тұғырың» атты бейнебаян көрсетіледі) -Сонымен тәуелсіздікке қандай сипаттама береміз? |
Бір оқушы өз орындаған тапсырмасын оқиды.Өз ойларын айтады. Жаңа сабақтың тақырыбымен танысады. |
|||||||
ІІ.Түсіну Жаңа тақырып |
Топтарды тақырыппен таныстырып, тапсырмаларын айқындайды. «Тағы қалай?» кілті.Сын тұрғысынан ойлау дамыту құралдарын пайдалану |
Оқушылар Қазақстанның дамуын екі он жылдыққ бөліп қарастырады. Келесі он жылдыққа еліміздің даму жоспарын құрады |
10 минут |
Топтық бағалау |
Ойдың негізгі идеясын табады |
Идеялар жақсы айтылды |
3 |
||
Тақырыпта идея көрінбеді |
2 |
||||||||
Жоспары түсініксіз болды |
1 |
||||||||
ІІІ. Қолдану Бекіту |
-Қазақстанның шетелдермен байланысын ашып көрсетіңдер:Америка елдерімен,Еуропа елдерімен, Түркия Республикасымен, тағы басқа мемлекеттермен. |
Әр топ өздеріне тиесілі мемлекеттердің Қазақстанмен байланысын кластер арқылы түсіндіреді. |
5 минут |
Сынып тас тарды бағалау |
Демократиялы көзқарастары қалыптасады |
Ұтымды жауап берді |
3 |
||
Жауап тары жартылай |
2 |
||||||||
Қателіктер болды |
1 |
||||||||
ІҮ. Талдау
|
«Білім биржасы» оқыта үйрету ойыны.Блум тапсырмалары. Оқушылармен жеке жұмыс жүргізіледі.
|
Әр оқушыға қарапайымнан күрделіге дейін тапсырмалар береді. Бұл тапсырмаларды олар деңгейіне қарай орындайды. |
8 минут |
Топтық бағалау |
Негізгі ойларды анықтай алады. |
Тапсырманы орындай алды. |
3 |
||
Жартылай орындады |
2 |
||||||||
Негізгі ұғымдар
ды жаза алмады |
1 |
||||||||
Ү.Жинақтау |
Білмеген ұғымына, терминдерге қатысты тақырып мазмұнына сай тапсырма беріледі.Тапсырма: « Нарықтық экономика моделінің » мәнін түсіндіріңдер, оның ерекшеліктері қандай? |
Қорытынды шығарады. |
5 минут |
Мұғалім шолуы |
Екі жақты көзқарас қалыптасады. Дұрыс жолды таңдауға дағдыланады. |
Ситуацияға екі жақты көзқарас білдірді |
3 |
||
Тек бір жақты пікірмен қалды |
2 |
||||||||
Ешқандай көзқарас білдірмеді |
1 |
||||||||
ҮІ.Баға лау
|
Тақырып бойынша тест жұмысы беріледі.Тест сұрақтары 15. | Тапсырманы орындайды. | 8 минут | Өзін-өзі бағалау | Ойларын жинақтайды.Өз білімін бағалайды. | Тапсырма толықорындалды | 3 | ||
Жартылай орындалды |
2 |
||||||||
Орындай алмады |
1 |
||||||||
Рефлек сия |
Бүгінгі сабақтан қандай әсер алдыңдар?Сабақ туралы не айта аласыңдар? | Өз ойларын ортаға салады | 2 минут | Ынталандыру арқылы бағалау | |||||
Үй тапсыр масын беру |
Бұл тақырыпты игерудің біз үшін маңызы қандай? | Ой толғау | 1 минут |