Басы » Кембридж бағдарламасы » Қазақстан тарихынан қысқа мерзімді жоспарлар топтамасы

Қазақстан тарихынан қысқа мерзімді жоспарлар топтамасы

Тарих  пәні мұғалімі Абдезов Мейржан

  ОҚО, Төле би ауданы, Ленгір қаласы, « Төле би ауданының

 мамандандырылған дарынды балаларға арналған мектеп-интернаты» КММ

 

Күні: 07.04.2014 Пәні: Қазақстан тарихы  Сыныбы:    9 «А»
Сабақтың тақырыбы: Қоғамды жаңарту шаралары 
Жалпы мақсаты:  Оқушыларға өтпелі кезеңдегі қоғамның сипатын түсіндіру.Қазақстандағы саяси жағдайды білу.Тарихи шындыққа баға беруге жетелеу.Қазақстандағы болып жатқан өзгерістерді талдай алу
Міндеттері: — Талдау,ұсыныс жасау,жүйелі сөйлеу дағдысы қалыптасады;- оқиғаның себебін дәлелдермен түсіндіреді;

— топтық ,жұптық және жеке жұмыс жасау кезінде өз ойын ашық жеткізеді;

-жауапкершілік,ұлтжандылық,адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру.

Сілтеме: Оқулық, МАН, Үлестірмелі материал 2 апта 
Оқу нәтижесі:  Оқушылар өтпелі кезеңдегі қоғамдағы тарихи шындықтан толық мағлұмат алып,өзгерістердің сипатын анықтайды және алған білімдерін өмірде қолдана біледі.
Қолданылатын материалдар: Үлестірмелі материал 2 (апта 2 күн), АКТ,флипчарт,

оқулық, қосымша мәліметтер

Оқыту формасы, технологиясы,  әдістері: Диалогтік оқыту,СТО,АКТ.

Тарих пәнінің мұғалімі  Абдезов Мейіржанның

Қысқа мерзімді  жоспары

 

 

 

Сабақ кезеңдері

 

Мұғалімнің іс-әрекеті

 

Оқушының іс-әрекеті

Уа

қыт

 

Бағалау

дың түрі

Бағалау

критерийлер

дескриптор

Ұп

ай

Жиынтық ұпай

Психология

лық

дайын

дық

Амандасу.Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу, назарларын  сабаққа аудару, топқа бөлу

Оқушылар пазлдар арқылы топқа бөлінеді.Сабаққа дайындық, назарларын сабаққа аудару.

3 минут

І.Білу

Үй тапсырмасын сұрау.

Сәйкестендіру тесті  арқылы

 

Үйде оқығандарын еске түсіре отырып интерактивті тақтада көрсетілген тапсырманы орындайды.

5 минут

Өзін-өзі бағалау

Өткен тақырып бойынша негізгілерін еске түсіреді.

Тапсырма толық орындалды

3

Тапсырма жартылай орындалды

2

Тапсырма орындалмады

1

Жаңа сабаққа дайындық

Жаңа сабаққа дайындық жасау.Ол үшін балаларға жаңа сабақтың мақсатын айқындап алу үшін сұрақ қойылады. «Қазақстандағы саяси жағдай тағы қандай мемлекеттерде болып жатыр?».Сабақтың тақырыбына шолу жасау

Балалар өз білгендерін қол көтеріп ортаға салады.(одақтас мемлекеттерді атап өтеді).Жаңа сабақтың тақырыбымен танысады.

ІІ.Түсіну

Жаңа тақырып

Олай болса балалар бүгінгі тақырыбымызды бөлісіп «ДЖИГСО» әдісі арқылы тақырыпты түсіндіреміз.Топтарға тапсырмалар бөлініп беріледі.

1 топқа «Кеңестік қоғам саясатының тереңдей түсуі».

 2 топқа «Ел өміріндегі демократиялық үрдістер».

3 топқа «Республикадағы қоғамдық –саяси қозғалыс»,

4 топқа « Халықтың саяси белсенділігінің арта түсуі»

Топта топбасшы сайлап, өздеріне берілген тапсырманы орындайды.Тақырыпшаларына сай тұжырымдамалық карта жасайды.

7 минут

Топтық бағалау

Тақырыптың негізгі идеясын табады

Кластерде нақты идеялар ашылып көрсетілген

3

Ойлары жүйелі,бірақ негізгі ұтымды ой айтылмады

2

Талапқа сай емес, ойлары жүйесіз,уақытты тиімді  пайдаланбады

1

ІІІ. Қолдану

Бекіту

Енді түсінгенімізді «Ақылдың алты қалпағы» арқылы жағдаяттан шығып,бекітеміз.Ол үшін сендер «Саяси дағдарысты шешудегі сіздің әрекетіңіз» тақырыбын ашып түсіндіресіңдер.

Оқушылар «Саяси дағдарысты шешудегі сіздің әрекетіңіз» тақырыбында образдық жағдаятқа түседі.Тақырыпты қалпақ түсіне қарай топпен ақылдаса отырып өрбітеді.

5 минут

Ынталан

дыру /смай

ликтер арқылы/

Оқушылар тақырыптың мәнін ашады.Образдық жағдаятқа түседі

Жағдаят

тан шыға білді

3

Жағдаяттан шығу жолын таба алмады

2

Шыға алмады

1

ІҮ. Талдау

 

Жеке оқушылармен жұмыс. «Күш өрісі» стратегиясын қолдану арқылы тақырыптың ішіндегі қарама-қайшылықты  пікірлерді талдату.

Тақырып ішіндегі қарама-қайшылықты пікірлерді арнайы парақшаларға бөліп жазады және талдайды.

8 минут

Түзетулер арқылы бағалау

Негізгі ойларды анықтай алады.

Тапсырманы орындай алды.

3

Жартылай орындады

2

Негізгі ұғымдар

ды жаза алмады

1

Ү.Жинақ

тау

«80 –жылдардағы Қазақстандағы қоғамдық саяси партиялар, қозғалыстар мен одақтар» тақырыбы бойынша постер құрату.

Әр топ өздерінің жұмысын қорғайды.Топ сабаққа қатыспай отырған сыныптасын қорғауға шығарады және оны дайындайды.Сұрақтар туындатады.

8 минут

Топтық бағалау

Ынтымақ

тастық орнайды.Өзара білім алмасады.

Мазмұнын аша білді

3

Тақырып мазмұны шектеулі

2

Тапсырма орындалмады

1

ҮІ.Баға

лау

 

 

 

Ендігі кезекте сабағымызды қорытындылау үшін «80-90 жылдарыҚазақстанда қоғамды жаңарту әрекеттерінің  жүруі пайдалы деп санайсыз ба?» тақырыбына ой толғау жазамыз

Бүгінгі тақырыпқа өз ойымен бағалау жасайды. Жазылған ойын қысқаша жауап береді.

8 минут

Идея туралы пікірлерімен бағалау

Түйінді ой  туындатады

Дәлелді сөздермен ойын аяқтады

3

Ойы жартылай,дәлелдер келтірілмеді

2

Тапсырманы аяқтай алмады

1

Рефлек

сия

Бүгінгі сабақтан қандай әсер алдыңдар?

Сабақ туралы не айта аласыңдар?

Өз ойларын ортаға салады

2 минут

 

Үй тапсыр

масын  беру

Оқушылар үйде тақырып соңындағы сұрақтар мен тапсырмаларға жауап дайындап келеді

Оқулықты және хрестоматияны пайдаланады.Тапсырманы жазып алады

1 минут

 

Тексерілді:

Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары:        Қ.Ш.Мырзалиева

Пән мұғалімі: М.Е.Абдезов

Сабақ өтілетін уақыты: 1200-1245

 

Тарих пәнінің мұғалімі  Абдезов Мейіржанның

Қысқа мерзімді  жоспары

Күні: 12.04.2014 Пәні: Қазақстан тарихы  Сыныбы:    9 «А»
Сабақтың тақырыбы: Экономикадағы өзгерістер 
Жалпы мақсаты:  1.Ел экономикасындағы өзгерістер жайлы ақпарат беру;

2.Өтпелі кезеңдегі Қазақстан экономикасы бойынша дәлелді, толық мағлұмат беру;

Негізгі мақсаттары: ü  Оқушыны өз бетімен ізденуге бағыттау;ü  Оқытуда АКТ –ны пайдалану ;

ü  Топтық жұмысқа үйрету;

ü  Бағалауға ынталандыру;

Міндеттері: — Талдау,ұсыныс жасау,жүйелі сөйлеу дағдысы қалыптасады;- оқиғаның себебін дәлелдермен түсіндіреді;

— топтық ,жұптық және жеке жұмыс жасау кезінде өз ойын ашық жеткізеді;

-жауапкершілік,ұлтжандылық,адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру.

Сілтеме: Оқулық, МАН, Үлестірмелі материал 2 апта 
Оқу нәтижесі: 1.Экономикалық өзгерістерді қоғамның дамуына қарай жаңарғанын түсінеді;2.Дереккөздерді пайдаланып топта жұмыс жасай алады;

3.Өз ойларын еркін жеткізеді;

4. Қорытынды шығарады;

Қолданылатын материалдар: Үлестірмелі материал 2 (апта 2 күн), интербелсенді тақта,флипчарт,оқулық, қосымша мәліметтер
Оқыту формасы, технологиясы,  әдістері: Диалогтік оқыту, СТО, АКТ

 

 

 

Сабақ кезеңдері

 

Мұғалімнің іс-әрекеті

 

Оқушының іс-әрекеті

Уа

қыт

 

Бағалау

дың түрі

Бағалау

критерийлер

дескриптор

Ұп

ай

Жиынтық баға

Психоло

гия

лық

дайын

дық

Амандасу.Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу, назарларын  сабаққа аудару, топқа бөлу.

Оқушылар сандар арқылы топқа бөлінеді.Сабққа дайындық, назарларын сабаққа аудару.

3 минут

І.Білу

Үй тапсырмасын сұрау.

Бір-біріне доп лақтыру арқылы сұрақтар қояды.

5 минут

Топтық жауаптар арқылы бағалау

Өткен тақырып бойынша негізгілерін еске түсіреді.

Ұтымды жауап айтылды

3

Жартылай жауаптар

2

Еске түсіре алмады

1

Жаңа сабаққа дайындық

-Енді біз жаңа сабаққа дайындық жасауымыз  керек.Ол үшін топ ішінде мына тапсырманы талқылап алайық.Экономика деген сөзге сипаттама берейік және мына көріністерге қараңыздар( слайдтан зкономикадағы өзгерістердің жағдайы көрсетіледі)

-Сонымен экономикаға қандай сипаттама береміз?(даму,құлдырау,

әлеуметтік жағдай деген сияқты салыстырмалы жауап күтіледі)

Бір оқушы өз орындаған тапсырмасын оқиды. Өз ойларын айтады.

Жаңа сабақтың тақырыбымен танысады.

ІІ.Түсіну

Жаңа тақырып

Топтарды тақырыппен таныстырып, тапсырмаларын айқындайды. «Өкіл» оқыта үйрету стратегиясы қолданылады.

Топтар топ ішінен бір өкіл тағайындайды.Ол берілген тапсырманы сағат тілімен басқа топтарға түсіндіреді.Түсіндіріп болған соң топтағы қалған оқушылар өкілге тапсырманы түсіндіріп береді.

8 минут

Топтық бағалау

( Ойларын стикерлерге жазу арқылы)

Тақырыптың негізгі идеясын түсінеді. Өзара білім алмасуға дағдыланады.

Тақырып мазмұнын аша білді, дәлелдер келтірілді

3

Тақырып

ты түсіндіре алды, бірақ нақты дәлелдер келтірілмеді

2

Тақырып

түсініксіз болды

1

 

 

ІІІ. Қолдану

Бекіту

-Енді жинаған білімдеріңді тексеріп көрейік.Экономикадағы өзгерістер тақырыбына 5 сұрақ қойылады.

 

1.Сұраққа жеке өздері жауап береді.

2.Сұраққа жауап бергеннен кейін ортаға салады.

3.Өз жұмыстарын мұғалім келтірген жауаппен салыстырып қателіктерін айқындайды.

4 минут

Сыныптас

тарды бағалау

( бағдаршам арқылы)

Жинаған білімдерін сұраққа жауап беру арқылы бекітеді

Ұтымды жауап берді

3

Жауаптары жартылай

2

Қателіктер болды

1

ІҮ. Талдау

 

Экономикадағы өзгерістерге топтау әдісі арқылы талдау жасайды.

Экономикадағы өзгерістерге постер жасап ерекшеліктерін жазады.Топтан бір оқушы шығып қорғайды.

5  минут

Топтық бағалау

Негізгі ойларды анықтай алады.

Тапсырманы орындай алды.

3

Жартылай орындады

2

Негізгі ұғымдарды жаза алмады

1

Ү.Жинақтау

Кеңестік биліктегі  экономикалық саясат пен жаңа тәуелсіз еліміздің экономикалық саясатын салыстыра отырып қайсысының қоғам үшін пайдалы екенін дәлелдермен анықтаңыздар?

Өткен сабақтардағы білімдерін еске түсіре  отырып жаңа сабақпен  байланыстырады. Топ өздерінің идеясын тұжырымдамалық карта жасай отырып білдіреді.

10 минут

Мұғалім шолуы

Екі жақты көзқарас қалыптасады.

Дұрыс жолды таңдауға дағдыланады.

Ситуацияға екі жақты көзқарас білдірді

3

Тек бір жақты пікірмен қалды

2

Ешқандай көзқарас білдірмеді

1

ҮІ.Баға

лау

 

 

 

Білімдерін қорытындылау  үшін негізгі ойды анықтайтын сұрақ қойылады.«Экономикадағы түбегейлі өзгерістер пайдалы деп санайсыз ба?»

Тапсырманы орындайды.

8 минут

Өзін-өзі бағалау

Ойларын жинақтайды.Өз білімін бағалайды.

Тапсырма толық орындалды

3

Жартылай орындалды

2

Орындай алмады

1

Рефлек

сия

Бүгінгі сабақтан қандай әсер алдыңдар?

Сабақ туралы не айта аласыңдар?

Өз ойларын ортаға салады

2 минут

Ынталандыру арқылы бағалау

 

Үй тапсыр

масын  беру

Бұл тақырыпты игерудің біз үшін маңызы қандай?

Ой толғау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тексерілді:

Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары:        Қ.Ш.Мырзалиева

Пән мұғалімі: М.Е.Абдезов

Сабақ өтілетін уақыты:  1200-1245

 

Күні: 12.04.2014 ж Пәні: Қазақстан тарихы  Сыныбы:    9 «А»
Сабақтың тақырыбы: Республика егемендігін жариялау  
Жалпы мақсаты:  «Егемендік» жайындағы дүние танымын кеңейту.
Негізгі мақсаттары:
  • Топтық жұмысқа жұмылдыру ;
  • Картамен жұмыс;
  • Өз бетімен ізденуге бағыттау;
Міндеттері: — Талдау,ұсыныс жасау,жүйелі сөйлеу дағдысы қалыптасады;- оқиғаның себебін дәлелдермен түсіндіреді;

— топтық ,жұптық және жеке жұмыс жасау кезінде өз ойын ашық жеткізеді;

-жауапкершілік,ұлтжандылық,адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру.

Сілтеме: Оқулық, МАН, Үлестірмелі материал 2 апта 
Оқу нәтижесі: 1.Оқушылар егемендік ұғымынан толық мағлұмат алады.2.Отанға деген ұлтжандылық қасиеті артады.

3.Республиканың тәуелсіздікке қалай қол жеткізгені туралы ақпарат алады.

Қолданылатын материалдар: Үлестірмелі материал, АКТ,флипчарт,

оқулық, қосымша мәліметтер

Оқыту формасы, технологиясы,  әдістері: Диалогтік оқыту,СТО,АКТ.Оқу үшін бағалау және оқытуды бағалау.

Тарих пәнінің мұғалімі  Абдезов Мейржанның

қысқа мерзімді  жоспары

 

 

 

Сабақ кезеңдері

 

Мұғалімнің іс-әрекеті

 

Оқушының іс-әрекеті

Уа

қыт

 

Бағалау

дың түрі

Бағалау

критерийлер

Дескриптор

Ұп

ай

Жиын

тық баға

Психоло

гия

лық

дайын

дық

Амандасу.Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу, назарларын  сабаққа аудару, топқа бөлу.

Оқушылар түстерді таңдау  арқылы топқа бөлінеді.Сабққа дайындық, назарларын сабаққа аудару.

3 минут

І.Білу

Сұрақ –жауап арқылы үй тапсырмасын тексеру. Оқушыларға тапсырма бойынша 10 сұрақ беріледі.

Тапсырманы жеке өздері орындайды. Уақыт аяқталған кезде мұғалімнің дұрыс жауабымен салыстырып әркім өз-өздерін бағалайды.

5 минут

Өзін-өзі бағалау

Өткен тақырып бойынша негізгілерін еске түсіреді.

Тапсырма толықорындалды

3

Тапсырма жартылай орындалды 

2

Тапсырма орындалмады

1

Жаңа сабаққа дайындық

Жаңа сабақтың мақсатын айқындап алу үшін оқушыларға бейне жазба көрсетіледі

Балалар өз білгендерін қол көтеріп ортаға салады.Жаңа сабақтың тақырыбымен танысады.

ІІ.Түсіну

Жаңа тақырып

Топтарға тапсырмалар бөлініп беріледі.

1-ші топқа: «Демократиялық қоғамға өтудің басталуы».

 2-ші топқа:

«Қазақ КСР-нің Мемлекеттік егемендігі туралы» Декларациясы.

 3-ші топқа:

 «1991 жылғы 19 тамыздағы Төтенше жағдай жөніндегі Мемлекеттік комитет »,

 4-ші топқа:

 « Демократиялық күштердің жеңісі»

Топта топбасшы сайлап, өздеріне берілген тапсырманы орындайды.Тақырыпшаларына сай тұжырымдамалық карта жасайды.

10 минут

Топтық бағалау

Тақырыптың негізгі идеясын табады

Кластерде нақты идеялар ашылып көрсетілген

3

Ойлары жүйелі,бірақ негізгі ұтымды ой айтылмады

2

Талапқа сай емес , ойлары жүйесіз,уақытты тиімді  пайдаланбады

1

ІІІ. Қолдану

Бекіту

Жинаған білімдеріңізді «Әңгіме құрастыру» оқыта үйрету ойыны арқылы жалғастырамыз.

Деректерді пайдалана отырып әңгіме құрастырады. Әр топ өздерінің арасынан үздік әңгімені таңдап оқиды.

8 минут

Топтық бағалау

Оқушылар тақырыптың мәнін ашады.Деректер келтіріледі

Жағдаят

тан шыға білді

3

Жағдаят

тан шығу жолын таба алмады

2

Шыға алмады

1

ІҮ. Талдау

 

Тақырыпты термин сөздер арқылы талдау.

( Конфедерация, сувернитет, путч, ұлттық мүдде, резиденция)

Бұл термин сөздерге түсініктеме бере отырып оқиғаларды талдайды.

5 минут

Топтық бағалау

Негізгі ойларды анықтай алады.

Тапсырманы орындай алды.

3

Жартылай орындады

2

Негізгі ұғымдар

ды жаза алмады

1

Ү.Жинақтау

Берілген кестені толтыру арқылы тақырыпты жинақтайды.

Қазақ КСР Президенті

нің құзіреті

«Қазақ КСР-інің Мемлекет

тік егемендігі туралы» Декларацияның негізгі идеялары

Семей ядролық полигоны

ның жабыл

ған жылы

.

8 минут

Өзін-өзі бағалау

Ынтымақ

тастық орнайды.Өзара білім алмасады.

Мазмұнын аша білді

3

Тақырып мазмұны шектеулі

2

Тапсырма орындалмады

1

ҮІ.Баға

лау

 

 

 

Сабақты қорытындылап бағалау үшін тест жұмысы беріледі.( 15 сұрақ )

Тестке жауап беру арқылы өзінің білімін бағалайды.

8 минут

Өзін –өзі бағалау

Тақырыпты қаншалықты меңгергендігі анықталады.Өз білімін бағалайды. Сыныптаста

рымен өзін салыстыра біледі.

дұрыс жауап

12-15

3

дұрыс жауап

7-11

2

дұрыс жауап

1-6

1

Рефлек

сия

Бүгінгі сабақтан қандай әсер алдыңдар?Сабақ туралы не айта аласыңдар?

Өз ойларын ортаға салады

2 минут

 

Үйтап-

сырмасын  беру

Тақырып бойынша әр оқушы тест жұмысын дайындап келеді

Оқулықты және хрестоматияны пайдаланады.Тапсырманы жазып алады

1 минут

 

Тексерілді:

Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары:        Қ.Ш.Мырзалиева

Пән мұғалімі: М.Е.Абдезов

Сабақ өтілетін уақыты: 1330-1415

 

Тарих пәнінің мұғалімі  Абдезов Мейіржанның

қысқа мерзімді  жоспары

Күні: 10.04.2014 Пәні: Қазақстан тарихы  Сыныбы:    9 «А»
Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның тәуелсіздік жылдарындағы дамуы 
Жалпы мақсаты:  1.Тәуелсіздік жылдарындағы Қазақстанның жағдайы туралы ақпарат беру;

2.Өтпелі кезеңдегі Қазақстан экономикасы бойынша дәлелді, толық мағлұмат беру;

Негізгі мақсаттары: ü  Оқушыны өз бетімен ізденуге бағыттау;ü  Оқытуда АКТ –ны пайдалану ;

ü  Топтық жұмысқа үйрету;

ü  Бағалауға ынталандыру;

Міндеттері: — Талдау,ұсыныс жасау,жүйелі сөйлеу дағдысы қалыптасады;- оқиғаның себебін дәлелдермен түсіндіреді;

— топтық ,жұптық және жеке жұмыс жасау кезінде өз ойын ашық жеткізеді;

-жауапкершілік,ұлтжандылық,адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру.

Сілтеме: Оқулық, МАН, Үлестірмелі материал 2 апта 
Оқу нәтижесі: 1.Экономикалық өзгерістерді қоғамның дамуына қарай жаңарғанын түсінеді;2.Дереккөздерді пайдаланып топта жұмыс жасай алады;

3.Өз ойларын еркін жеткізеді;

4. Қорытынды шығарады;

Қолданылатын материалдар: Үлестірмелі материал 2 (апта 2 күн), интербелсенді тақта,флипчарт,оқулық, қосымша мәліметтер
Оқыту формасы, технологиясы,  әдістері: Диалогтік оқыту,СТО,АКТ, Дарынды және талантты балаларды оқыту

 

 

 

Сабақ кезеңдері

 

Мұғалімнің іс-әрекеті

 

Оқушының іс-әрекеті

Уа

қыт

 

Бағалау

дың түрі

Бағалау

критерийлер

дескриптор

Ұп

ай

Жиынтық баға

Психология

лық

дайын

дық

Амандасу.Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу, назарларын  сабаққа аудару, топқа бөлу.

Оқушылар сандар арқылы топқа бөлінеді.Сабққа дайындық, назарларын сабаққа аудару.

3 минут

І.Білу

Үй тапсырмасын сұрау. «Топтастыру» стратегиясын пайдаланады.

Үйде оқығандарын еске түсіреді.Оқушылар «Егемендік» деген сөздің аясында тұжырым картасын жасайды.

5 минут

Топтық  бағалау

Негізгі идеяларын ашып көрсетеді

Тапсырма толық орындалды

3

Тапсырма жартылай орындалды

 

2

Тапсырма орындалмады

1

Жаңа сабаққа дайындық

-Енді біз жаңа сабаққа дайындық жасауымыз  керек.Ол үшін топ ішінде мына тапсырманы талқылап алайық.Тәуелсіз деген сөзге сипаттама берейік және мына көріністерге қараңыздар( слайдтан «Тәуелсіздік-тұғырың» атты бейнебаян көрсетіледі)

-Сонымен тәуелсіздікке қандай сипаттама береміз?

Бір оқушы өз орындаған тапсырмасын оқиды.Өз ойларын айтады.

Жаңа сабақтың тақырыбымен танысады.

ІІ.Түсіну

Жаңа тақырып

Топтарды тақырыппен таныстырып, тапсырмаларын айқындайды. «Тағы қалай?» кілті.Сын тұрғысынан ойлау дамыту құралдарын пайдалану

Оқушылар Қазақстанның дамуын екі он жылдыққ бөліп қарастырады. Келесі он жылдыққа еліміздің даму жоспарын құрады

10 минут

Топтық бағалау

Ойдың негізгі идеясын табады

Идеялар жақсы айтылды

3

Тақырыпта идея көрінбеді

2

Жоспары түсініксіз болды

1

ІІІ. Қолдану

Бекіту

-Қазақстанның шетелдермен байланысын ашып көрсетіңдер:Америка елдерімен,Еуропа елдерімен, Түркия Республикасымен, тағы басқа мемлекеттермен.

Әр топ өздеріне тиесілі мемлекеттердің Қазақстанмен байланысын кластер арқылы түсіндіреді.

5 минут

Сынып

тас

тарды бағалау

Демократиялы көзқарастары қалыптасады

Ұтымды жауап берді

3

Жауап

тары жартылай

2

Қателіктер болды

1

ІҮ. Талдау

 

«Білім биржасы» оқыта үйрету ойыны.Блум тапсырмалары.

Оқушылармен жеке жұмыс жүргізіледі.

Әр оқушыға қарапайымнан күрделіге дейін тапсырмалар береді. Бұл тапсырмаларды олар деңгейіне қарай орындайды.

8 минут

Топтық бағалау

Негізгі ойларды анықтай алады.

Тапсырманы орындай алды.

3

Жартылай орындады

2

Негізгі ұғымдар

ды жаза алмады

1

Ү.Жинақтау

Білмеген ұғымына, терминдерге қатысты тақырып мазмұнына сай тапсырма беріледі.Тапсырма:

« Нарықтық экономика моделінің » мәнін түсіндіріңдер, оның ерекшеліктері қандай?

Қорытынды шығарады.

5 минут

Мұғалім шолуы

Екі жақты көзқарас қалыптасады.

Дұрыс жолды таңдауға дағдыланады.

Ситуацияға екі жақты көзқарас білдірді

3

Тек бір жақты пікірмен қалды

2

Ешқандай көзқарас білдірмеді

1

 

 

ҮІ.Баға

лау

 

 

 

Тақырып бойынша тест жұмысы беріледі.Тест сұрақтары 15. Тапсырманы орындайды. 8 минут Өзін-өзі бағалау Ойларын жинақтайды.Өз білімін бағалайды. Тапсырма толықорындалды 3
Жартылай орындалды

2

Орындай алмады

1

Рефлек

сия

Бүгінгі сабақтан қандай әсер алдыңдар?Сабақ туралы не айта аласыңдар? Өз ойларын ортаға салады 2 минут Ынталандыру арқылы бағалау

 

Үй тапсыр

масын  беру

Бұл тақырыпты игерудің біз үшін маңызы қандай? Ой толғау 1 минут 
[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *