Қарағанды облысы
Шет ауданы
Киікті ауылы
Боранкулова Балауса Кенесқызы
Ағылшын тілі 8-сынып »Holidays in GreatBritain»
Мақсаты:Сөз тәртібінің жасалу жолын түсіне отырып, сыни тұрғыдан ойлау арқылы Holidays in Great Britain тақырыбын танып білу.
Модульдер: «Сын тұрғысынан ойлауға үйрету». «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер». «Оқытуды бағалау және оқуды бағалау». «Жас ерекшеліктеріне қарай оқыту мен оқу». «Талантты және дарынды баланы оқыту мен оқу». «Оқыту мен оқуда ақпарттық- коммуникациялық технологияларды пайдалану»
Пайдаланылған стратегиялар: «Ыстық алақан», «топтастыру», «бірге ойлаймыз », «он сұрақ», «стикерлер сөйлейді», «басбармақ» ,«чибибу», «венн диаграмасы».
Жоспар мазмұны | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті | Нәтижесінде | Бағалау | Ресурс |
Кіріспе
«Ыстық алақан», «топтастыру»стратегиясы арқылы |
Оқушыларға психологиялық ахуал тудыру үшін «ыстық алақан»жасайды, конфет арқылы топтастырады. | Бір-біріне сәттілік тілейді және топтасады. | Оқушылар арасында ынтымақтастық орнайды және өзін-өзі реттейді. | Мұғалім мадақтауы | конфет |
Үй тапсырмасын сұрау.
Білу. |
«ыстық орындық» стратегия сы арқылы үлгерімі төмен оқушылардан сөздік сұрайды.Артынан «он сұрақ»стратегиясы арқылы сұрақ қойғызады. | Үлгерімі төмен оқушылар сөздік айтады. Текст бойынша сұрақ қойылады. | Өздерінің сабаққа деген жауапкершіліктері артады. Өзіне-өзі сыни ойлай отырып баға береді. Оқушылар арасында диалог қалыптасады. | Өзін-өзі бағалау | Орындық,стикер |
Тұсаукесер
Түсіну |
Интербелсенді тақтаға суретті жұмбақ арқылы жаңа сабақтың тақырыбын жасырады.
|
Жұмбақты шеше отырып, оқушылар жаңа сабақтың тақырыбын ашады. | Оқушылардың сыни ойлуы дамиды және диалог қалыптасады. Көшбасшы оқушылардың белсенділіктері артады. | Мұғалімнің мадақтауы. | Инетрбелсенді тақта, суретті жұмбақ |
Негізгі бөлім
Қолдану |
«Бірге ойлаймыз»
стратегиясы арқылы «Holiday» сөзінің мағынасын таптырады және ЖАДА-ға сүйене отырып, тексттегі сұрақтарға жауап беру. |
Сөзінің мағынасын табады және сұрақтарғы жауап береді. Holi
Day –күн
|
Ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады және ЖАДА арқылы оқушылардың арасында зертеушілік әңгіме қалыпасады. | Басбармақ | |
Топтық тұсаукесер | «ойлан,бірік, бөліс»стратегиясын пайдалана отырып, интербелсенді тақтаға сұрақ жазып қояды артынан тақпақ шығару тапсырмасы беріледі. | Оқушылар сұраққа жауапберу арқылы топтық тұсаукесер жасап қорғайды
Және 4 жол тақпақ шығарады. |
Диалог қалыптасады, оқушыларың сыни ойлау дағдылары қалыптасады және сөздік қоры дамиды,дұрыс сөйлем құрауға дағдыланады. | Топық «чибибу»бағалауы | |
Қорытынды
Жинақтау |
«Венндиаграма» текстті оқи отырып, қазақстан мен ҰБ мерекелерін салыстыру . | Оқушылар мерекелерді салыстырып дәптерге артынан тақтаға жазады. | ЖАДА-арқылы дамиды. | Мұғалімнің бағалауы | |
Рефлексия | Мұғалім стикер таратып береді «стикерлер сөйлейді». | «Стикерлер сөйлейді»стратегиясын пайдалана отырып бүгінгі сабақ туралы өз ойларын жазу керек. | |||
Бағалау | Мұғалім топтық және өзін-өзі бағалаудың ортақ бағасын қояды. | Өзін-өзі бағалайды. Топтық бағалау болады. | Сныи ойлай отырып өзін-өзі реттеу және білім алуда жауапкершіліктің өзіне жүктелетінін сезінеді. | «5»балдық жүйе мен бағалау | |
Үй тапсырмасы | Өзі жақсы көретін мереке туралы жазып келу. |
[bws_related_posts]