1.Сабақтың тақырыбы: | Бөлімді қайталау | ||
2.Сабақтың мақсаты: | Халық ауыз әдебиеті бөлімінде танысқан ертегілердің, төрт түлік туралы өлеңдер, аңыздар мен өтірік өлеңдерді бір-бірінен айырмашылығы мен ұқсастығы туралы оқушы бойында түсінік қалыптастыру. | ||
Қолданылатын
әдіс-тәсілдер: |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, топтық жұмыс, үй тапсырмасын тексеру,оқулықпен, дәптермен жұмыс, жұптық тапсырма, кеспе қағаздармен жұмыс, үй тапсырмасын беру, кері байланыс. | ||
Қажетті
құрал-жабдықтар: |
Ноутбук,А4 парақтары, маркерлер, бағалау парақшалары. | ||
3.Күтілетін нәтиже: | Үлгерімі: 100_____ Білім сапасы: 60
|
||
4.Сабақтың барысы: | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Іске асырылатын тәрбие бағыттары |
I.Ұйымдастыру кезеңі:
1—минут |
Сыныппен сәлемдесу.
Оқушылардың ойын бір жерге жинақтау үшін ынтымақтастық атмосферасын орнату. |
Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі.
Олар шеңбер құрып ,өз көңілкүйлерін бір біріне білдіреді. |
Адамгершілік әдептерге байланысты білімдерді үйрету |
1—минут |
Топқа бөлу: ертегі, аңыз, төрт түлік тақырыптары жазылған кеспе қағаз таратамын.Топқа бірігулерін айтамын. |
Оқушылар бір-бірімен тақырып бойынша топтасады,. . |
Белсенді ойлау қызметін дамыту және топ ішінде белсенділік көрсету арқылы өзінің қаблеті мен әлеуеттік мүмкіндігін тану |
II. Жаңа сабақты түсіндіру: 10-минут Жаңа сабақты меңгерту: 25-минут |
«Ой қозғау» Әр топ өз топтары туралы білгендерін постер арқылы еске түсіреді. Оқулықпен жұмыс:Тест сұрақтарымен жұмыс жасату. Топтық жұмыс:І-топ шыншыл ертегі туралы, қой,Төле би туралы алған білімдерін жинақтап айтып береді. ІІ-топ қиял-ғажайып ертегілер, сиыр,Қазбек би туралы.ІІІ-топ жан-жануарлар туралы,жылқы ,Әйтеке би туралы білімдерін тиянақтап жұмыс жасайды. |
Оқушылар постер жасап, қорғайды. Топтық жұмыс жасайды. |
Сана-сезімнің қажетті біліммен толығуын ұйымдастыру |
III. Бекіту.
1-минут |
Сәйкестендіру тесті. | Оқушылар тестпен жұмыс жасайды. | Нормаларды, құндылықтар жүйесін анықтауды үйрету. |
IY.Үйге тапсырма:
1-минут |
Төрт түлік туралы мақалдар жинастыру | Берілген тапсырманы күнделіктеріне жазады. | Еңбектің (үй жұмысының) өмірлік табыстарға жетудің басты тәсілі екенін қалыптастыру |
Ү. Бағалау. 1-минут |
Оқушылар сабақ барысында жинаған балдарына қарап жиынтық баға шығарамын. |
Оқушылар өздерінің неше балл жинағанын есептеп өзін өзі бағалайды, өз бағасын айтады. |
Нормаларды, құндылықтар жүйесін анықтауды үйрету. |
YI. Кері байланыс.
(оқушы тарапынан рефлексия) 2-минут |
Бүгінгі сабақтан алған әсерлері туралы немесе сұрақтары болса кері байланыс дәптеріне жаздыру. | Дәптерге пікір жазып, сұрақтары болса жазып жапсырады | Коммуникативті мәдениетті қалыптастыруға үйрету |
5. Қортындылау: |
Осы сабақ бойынша сыныптың үлгерімі мен білім сапасын шығарады және оны күтілетін нәтижемен салыстырады. |
||
6. Түзету. (Рефлексия)
Мұғалім тарапынана кері байланыс |
1.Түзету қажет емес. (Білімін тереңдету.) | Оқушылар тапсырмалар бойынша жұмыс жасайды. |
ІлмекБөлімді қайталау қысқа мерзімді қысқа мерізмді жоспар ынтымақтастық атмосферасы