Басы » Бастауыш сыныптар » Бөлімді қайталау

Бөлімді қайталау

1.Сабақтың тақырыбы: Бөлімді қайталау
2.Сабақтың мақсаты: Халық ауыз әдебиеті бөлімінде танысқан ертегілердің, төрт түлік туралы өлеңдер, аңыздар мен өтірік өлеңдерді бір-бірінен айырмашылығы мен ұқсастығы туралы оқушы бойында түсінік қалыптастыру.
 Қолданылатын   

  әдіс-тәсілдер:

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, топтық жұмыс, үй тапсырмасын тексеру,оқулықпен,  дәптермен жұмыс, жұптық тапсырма, кеспе қағаздармен жұмыс, үй тапсырмасын беру, кері байланыс.
Қажетті

 құрал-жабдықтар:

Ноутбук,А4 парақтары, маркерлер, бағалау парақшалары.
3.Күтілетін нәтиже: Үлгерімі: 100_____       Білім сапасы: 60

  • Халық ауыз әдебиеті бөлімінде танысқан ертегілердің, төрт түлік туралы өлеңдер, аңыздар мен өтірік өлеңдерді бір-бірінен айырмашылығы мен ұқсастығы туралы біледі.
4.Сабақтың барысы: Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Іске асырылатын тәрбие бағыттары
I.Ұйымдастыру кезеңі:

1минут

Сыныппен сәлемдесу.

Оқушылардың ойын бір жерге жинақтау үшін ынтымақтастық атмосферасын орнату.

Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі.

Олар шеңбер құрып ,өз көңілкүйлерін бір біріне білдіреді.

Адамгершілік әдептерге байланысты білімдерді үйрету

 

1минут

 

Топқа бөлу: ертегі, аңыз, төрт түлік тақырыптары жазылған кеспе қағаз таратамын.Топқа бірігулерін айтамын.

 

Оқушылар бір-бірімен тақырып бойынша  топтасады,.

.

 

Белсенді ойлау қызметін дамыту және топ ішінде белсенділік көрсету арқылы өзінің қаблеті мен әлеуеттік мүмкіндігін тану

 

II. Жаңа сабақты   

      түсіндіру:

10-минут

Жаңа сабақты меңгерту:

25-минут

 

«Ой қозғау» Әр топ өз топтары туралы білгендерін постер арқылы еске түсіреді.

Оқулықпен жұмыс:Тест сұрақтарымен жұмыс жасату.

Топтық  жұмыс:І-топ шыншыл ертегі туралы, қой,Төле би туралы алған білімдерін жинақтап айтып береді.

ІІ-топ қиял-ғажайып ертегілер, сиыр,Қазбек би туралы.ІІІ-топ  жан-жануарлар туралы,жылқы ,Әйтеке би туралы білімдерін тиянақтап жұмыс жасайды.

 

Оқушылар постер жасап, қорғайды.

Топтық жұмыс жасайды.

 

Сана-сезімнің қажетті біліммен толығуын ұйымдастыру

III. Бекіту.

1-минут

Сәйкестендіру тесті. Оқушылар тестпен жұмыс жасайды. Нормаларды, құндылықтар жүйесін анықтауды үйрету.
IY.Үйге тапсырма:

1-минут

Төрт түлік туралы мақалдар жинастыру Берілген тапсырманы күнделіктеріне жазады. Еңбектің (үй жұмысының) өмірлік табыстарға жетудің басты тәсілі екенін қалыптастыру
 

Ү. Бағалау.

1-минут

 

Оқушылар сабақ барысында жинаған балдарына қарап жиынтық баға шығарамын.

 

Оқушылар өздерінің неше балл жинағанын есептеп өзін өзі  бағалайды, өз бағасын  айтады.

 

Нормаларды, құндылықтар жүйесін анықтауды үйрету.

YI. Кері байланыс.

     (оқушы тарапынан  

              рефлексия)

2-минут

Бүгінгі сабақтан алған әсерлері туралы немесе сұрақтары болса кері байланыс дәптеріне  жаздыру. Дәптерге пікір жазып, сұрақтары болса  жазып жапсырады Коммуникативті мәдениетті қалыптастыруға үйрету
 

5. Қортындылау:

 

Осы сабақ бойынша сыныптың үлгерімі мен білім сапасын шығарады және оны күтілетін нәтижемен салыстырады.

6. Түзету. (Рефлексия)

Мұғалім тарапынана кері байланыс

1.Түзету қажет емес. (Білімін  тереңдету.)  Оқушылар тапсырмалар бойынша жұмыс жасайды.
[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *