Шығарма

baqytgulОҚО Төлеби ауданы, Жаңаұйым ауылы, Жаңа-ұйым шағын жинақты жалпы орта білім беретін мектебі Бастауыш сынып мұғалімі:  Бекеева Бакытгуль Бекмураткызы

 

1.Сабақтың тақырыбы:

Шығарма
2.Сабақтың мақсаты: Баланы өз ойын жүйелеп, жинақтай отырып,сөздік қорын молайта отырып,өз ойынан шығарған шығармасын дәптерге қатесіз түсіре алуға дағдыландыру.
 Қолданылатын   

  әдіс-тәсілдер:

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, Үй тапсырмасын тексеру ,  Дәптермен жұмыс жасалады.Шығармашылық жұмыс жасату, кері байланыс беріп, үй тапсырмасын күнделікке жазады.
Қажетті

 құрал-жабдықтар:

Ноутбук,
3.Күтілетін нәтиже: Үлгерімі: 100_____       Білім сапасы: 60

  • Баланы өз ойын жүйелеп, жинақтай отырып ,өз ойынан шығарған шығармасын дәптерге қатесіз жаза алады.
4.Сабақтың барысы: Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Іске асырылатын тәрбие бағыттары
I.Ұйымдастыру кезеңі:

1минут

Сыныппен сәлемдесу.

Оқушылардың ойын бір жерге жинақтау үшін ынтымақтастық атмосферасын орнату.

Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі.

Олар шеңбер құрып ,өз көңілкүйлерін бір біріне білдіреді.

Адамгершілік әдептерге байланысты білімдерді үйрету

 

1минут

 

Үй тапсырмасын мақал-мәтелді жатқа сұрау арқылы

үй тапсырмасын мақал-мәтелді жатқа айтып береді.

.

 

Белсенді ойлау қызметін дамыту және топ ішінде белсенділік көрсету арқылы өзінің қаблеті мен әлеуеттік мүмкіндігін тану

 

II. Жаңа сабақты   

      түсіндіру:

10-минут

Жаңа сабақты меңгерту:

25-минут

 

«Ой қозғау» төрт түлік туралы слайд көрсетіледі.Солардың ішінен жылқы малының суретін таңдап аламын.Бұл жануардың басқа жануарлардан ерекшелігін айта отырып,»Жылқы» тақырыбында шығарма жазу керектігі ескертіледі.Дәптермен жұмыс: Жоспар құруға көмектесемін.Шығармаларына жылқы туалы мақал-мітел қосуға болатыны ескертіледі.

 

Оқушылар слайдта көрген жануарлары туралы білгендерін жинақтайды.Шығармаларының тақырыбын өздері таңдап алады, жоспарларын құрып тексертеді.

 

Сана-сезімнің қажетті біліммен толығуын ұйымдастыру

III. Бекіту.

1-минут

Шығарманы аяқтау Оқушылар шығармаларын аяқтайды. Нормаларды, құндылықтар жүйесін анықтауды үйрету.
IY.Үйге тапсырма:

1-минут

Жұмбақтар мен жағылтпаштар дайындап, жаттап келу. Берілген тапсырманы күнделіктеріне жазады. Еңбектің (үй жұмысының) өмірлік табыстарға жетудің басты тәсілі екенін қалыптастыру
 

Ү. Бағалау.

1-минут

 

Оқушылардың жазған шығармаларына  қарап жиынтық баға шығарамын.

 

Оқушылар шығарма жазған дәптерлерін жинап береді.

 

Нормаларды, құндылықтар жүйесін анықтауды үйрету.

YI. Кері байланыс.

     (оқушы тарапынан  

              рефлексия)

2-минут

Бүгінгі сабақтан алған әсерлері туралы немесе сұрақтары болса кері байланыс дәптеріне  жаздыру. Дәптерге пікір жазып, сұрақтары болса  жазып жапсырады Коммуникативті мәдениетті қалыптастыруға үйрету
 

5. Қортындылау:

 

Осы сабақ бойынша сыныптың үлгерімі мен білім сапасын шығарады және оны күтілетін нәтижемен салыстырады.

6. Түзету. (Рефлексия)

Мұғалім тарапынана кері байланыс

1.Түзету қажет емес. (Білімін  тереңдету.)  Оқушылар тапсырмалар бойынша жұмыс жасайды.

 

1 пікір

  1. Керемет материал, бірақ сайт жөнді ұйымдастырылмаған. Өкінішті — ақ ..

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *