Меркебаева Нурила Пернебаевна
2 сынып Ана тілі
Сабақтың атауы |
Тақырыбы : Батырдың мінезі |
|
Жалпы мақсаты
|
Оқушыларды тақырыптың мәнін ашуға жол сілтеу. Топтық жұмыста бірлесе отырып жұмыс жасауға үйренеді.Әрбір бала бойында отанын құрметту,қадірлеу туралы сезім қалыптасады. Адам еңбегін қадірлеуге , еңбекқорлыққа тәрбиелеу. | |
Міндеттер
|
1.Оқушылардың белсенділігін арттыру;
2.Оқушылардың білетін білімін жаңғырту; 3. Өз ойларын еркін айтып, бір-бірінің пікірін тыңдау; 4. Ұжымдасып бірлесе жұмыс істеу. |
|
Мұғалім үшін оқу нәтижелері |
3.Мұғалім оқуға бағыттап отыру;
|
|
Сабақтың түрі,әдіс тәсілдері | Жаңа сабақ
Сұрақ –жауап. дидактикалық ойын, шығармашылық тапсырма, жеке, жұптық, топтық жұмыстар арқылы оқушылардың ұжымдық ойлау әрекеттерін ұйымдастыру, |
|
Сабақта туындаған негізгі идеялары | 1 Сурет арқылы , мақал құрастыру.
2 Оқушы ойын дұрыс жеткізу Сапардың бағыты туралы түсіндіру -Шықпақ болсаң сапарға , бітсің ісің үйдегі — Жер жанаты-жуалы -Ойнайық та , ойлайық — Тоқсан ауыз сөздің, тобықтай түйіні бар .
|
|
Күтілетін нәтиже |
4. Ой қорытады; 5. Пікірлерін айтады; 6 Ұжымдасып еңбек етуді үйренеді.
|
|
Проблеманы айқындау | |
1. Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
1.Топтарға бөліну
2.Үй тапсырмасы С . Сейфуллин туралы қысқаша мәлімет алу . Біржан өлеңін жатқа сұрау. Жаңа тақырыпты бағыттау Жаңа сабақ Б. Момышұлы туралы слайдпен таныстыру . Мәтінді бөлікке бөліп тарату. Постер тарату
Әр топқа бағалау парағын таратамын.
Әр топқа тапсырма таратамын
Мұғалім қарастырылатындығын жариялап, оқушылардың мақсаттарын негіздейді.
Сергіту сәті орындалады. |
Таратпа қағаздарды біріктіреді «Біржан » өлеңін жатқа айтады «Батыр » сөзін топтастырады Жұмбақ мақалды табады Сұрақтар мен тапсырмаларды орындайды Сергіту сәтін орындайды
|
Бекіту | |
3.Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
Б,Момышұлы кім ?
Қандай өсиетін білесіңдер ? |
Мәтінді рөлге бөліп орындайды |
Қорыту Күтілетін нәтиже | |
4 .Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
Рефлексия |
Ойларын жазады.суретін салады |
Бағалау | |
5.Мұғалімнің іс-әрекеті
Балдық бағалау жүйесімен бағаланады |
Оқушының іс-әрекет
Жинаған ұпайларын санап , өздері бағаларын анықтап отырады |
Үйге тапсырма | |
6.Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
Тапсырмалар тақтада жазылады.
1. Мәтінді оқу,түсінігін айту. |
Күнделікке жазады. |
[bws_related_posts]