Атырау облысы Индер ауданы
Махамбет атындағы орта мектептің
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Коучинг жоспары
Тақырыбы : Ынтымақтастық және топтық оқыту
Мақсаты : Әріптестер арасында ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыра отырып, оқыту мен оқуда бірлескен топтық жұмысты ұйымдастыру туралы білімдерін толықтыру, оқыту мен оқуда топтық жұмыстың тиімділігін ұғындыру
№ |
Коучинг кезеңдері |
Қолданатын әдіс-тәсілдер |
Уақыты |
Коучтің іс-әрекеті |
Коучинг қатысушы- лардың іс- әрекеті |
Күтілетін нәтиже |
|
1 |
Ұйымдастыру қатысушыларға парақ қағазға саусақтарын салып, адам аттарын жазу.Саусақтарға амандасау түрлерін жазу. Сол бойынша адамдармен амандасу |
Сергіту |
5 минут |
Мұғалімдерге А4 қағаз таратады |
Мұғалімдер бір-бірімен амандасау түрлерін жасап көрсетеді. |
Ынтымақтастық байланыс орнайды. |
|
2 |
Топқа бөлу 1,2,3,4 сандары арқылы топқа бөлу |
Топқа бөлу |
2 минут |
1,2,3,4 сандарын санау арқылы 4 топқа бөледі |
4 топқа бөлінеді |
||
3 |
Топ ережесі |
1 минут |
Топта жұмыс істеу үшін белгілі бір ережеге сәйкес жұмыс істеу керектігін түсіндіреді |
Әр топ ережесін айтады |
|||
4 |
«Құмырсқалар» бейнефильмі |
Ой қозғау |
2 минут |
Қалай ойлайсыздар, сіздер мына көріністен қандай процесті байқадыңыздар? |
Топта талқылайды, өз ойларын айтады |
мұғалімдер өз идеяларын айтады |
|
4 |
«Елбасы жолдауы-халық таңдауы» |
Мәтінмен жұмыс |
10 минут |
Мәтінді таратады |
Топ мүшелері берілген мәтінді оқып, талдайды. Топ алдында постер қорғайды |
Топта отыра өз пікірлерін айтады, қорытынды жасауға үйренеді. Топтық жұмыстың қарқынды өтуіне ықпал етеді, белсенді түрде қатысады. |
|
5 |
Бағалау |
3 минут |
Әр топ қорғаған жұмысына баға беріп, стикерге жазып жапсырады |
Топта бір-бірін бағалауды үйренеді |
|||
6 |
Сергіту «Ойна да күл» би |
1 минут |
Бидің қимылдары музыка ырғағына сай билейді |
Мұғалімдер сергиді, көңіл күйі көтеріледі |
|||
7 |
Топқа бөлу Жеміс-жидектер арқылы |
2 минут |
Алма, банан, апельсин, алмұрт атауларын қолданып, 4 топқа қайта бөледі |
Топқа бөлінеді |
Топқа бөлу әдісімен танысады |
||
7. |
Сұрақтар: 2) «Бірлескен топтық жұмысты ұйымдастыру» дегеніміз не? |
7 минут |
А4қағазға сұрақтарды жазып, топқа таратады |
Бірлескен топтық жұмыс туралы 5 сөз жазады, постер қорғайды |
Олар топтық жұмыстың тиімділігімен танысып шығады |
||
8 |
«Топтық жұмысты ұйымдастыру жолдары» |
Презентациялық таныстырылым |
7 минут |
Тақырыпты таныстырады, түсіндіреді |
Мұғалімдер таныстырылым бойынша ойларын айтады |
Топтық жұмысты ұйымдастыру туралы нұсқаулықтағы мәліметпен танысады |
|
9 |
Қорытынды Рефлексия |
Екі жұлдыз, бір тілек |
3 минут |
Не ұнады? Не ұнамады? |
Сабақтан алған әсерлерімен ұсыныстарын стикерге жазады |
Жұмыстарын «Екі жұлдыз бір тілек» арқылы өзара бағалайды. |
.
Мақсаты:Әріптестер кез-келген әріпті таңдап алып, қойылған сұраққа қолдарындағы әріптен басталатын сөзбен жауап беруі тиіс.
-
Бүгінгі көңіл күйіңіз қандай?
-
Оқушының пәнге деген қызығушылығын қалай оятасыз?
-
Сабағыңызда қандай әдіс-тәсілдер қолданасыз?
-
Үш деңгейлік курсқа барғыңыз келе ме?
-
Курстан өзіңізге керекті әдіс-тәсілдер ала аламын деп ойлайсыз ба?
-
Тренингке не мақсатпен келдіңіз?
-
Тренингкте кездескен сұрақтарға қалай жауап беремін деп ойлайсыз?
-
Тренингке немен келдіңіз?
-
Маған айтар ұсынысыңыз…
Топқа бөлу: Алфавиттің алғашқы бес әріпі І топ ,келесі бес әріп ІІ топ,келесі бес әріпі ІІІ топқа бөлінеді.
3. Кері байланыс:”Менің атым Қожа” видеоролик.Сұрақтарға жауап беру.
Б.Соқпақбаевтың сценариі негізінде жазылған режиссер А.Қарсақбаевтың «Менің атым-Қожа»фильмінен үзінді көрсетілуімен басталды.
Тақырыпқа шыққанан кейін мұғалімдерге арнайы дайындалған сұрақтар қойылды:
1)Фильмдегі мұғалім туралы ойыңыз,ол қандай адам?
2)Кинодағы мұғалімге баға беріңіз
3)Қазіргі мұғалім қандай болу керек?
9 Қорытынды 10 мин «Мектепке өзгеріс қажет пе?«тақырыбында ой қозғау.(Де Бононың«Ойлаудың 6 қалпағы)әдісі қолданылды. Мұғалімдер өз ойларын дәлелдерімен жеткізеді,тұжырымдайды, қорытындылайды .Сұраққа байланысты оң және теріс пікірлерін айтады. 6 қалпақ
Сабақта сын тұрғысынан ойлау қандай нәтижеге жеткізеді ?
[bws_related_posts]