Физика

Жарық дисперсиясы

Ақтөбе облыс, Шалқар қаласы № 4 орта мектебінің физика пәнінің мұғалімі Мұханова Ардақ Қуандыққызы Сабақ тақырыбы:   Жарық дисперсиясы Сабақ мақсаты: Білімділік:Дисперсия құбылысын тұжырымдап, табиғаттағы   дисперсия құбылысын түсіндіру. Дамытушылық:Тақырып бойынша материалдарды табуға,  ізденімпаздыққа   баулу. Тәрбиелік:Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру. Сабақтың көрнекілігі: Компьютер , слайдтық презентациялар, интерактивті  тақта ,оқулық Қолданылатын әдістер:  Түсіндірмелі сұрақ–жауап ,тест Сабақтың типі :      Жаңа  сабақ  материалын  меңгерту. Сабақтың  барысы : І.     Ұйымдастыру кезеңі. ІІ.    Өткен  сабақ  материалдарын  еске  түсіру ІІІ.   Жаңа  сабақ  материалын түсіндіру ІV.   Жаңа материалды бекіту. V.     Сабақты  қорытындылау,бағалау VІ.   Үй тапсырмасын беру

Толығырақ »

Токтың жұмысы мен қуаты

Сұлушаш Құндызбаева №49 орта мектептің  физика пәні мұғалімі. Шиелі ауданы, Ақмая ауылы. Тақырыбы: Токтың жұмысы мен қуаты  Сабақ мақсаты: А) Білімділік: Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін нығайту, тиянақтау. Бір жүйеге келтіріп қорыту, теориялық білімін практикамен ұштастыру.

Толығырақ »

Физикалық шоу (сыныптан тыс жұмыс)

Мұханова Ардақ Қуандыққызы Ақтөбе облысы Шалқар қаласы №4орта мектебінің физика пәнінің мұғалімі Сабақтың тақырыбы:  Физикалық шоу (сыныптан тыс жұмыс)  Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушының алған білімін нақтылап, оны өз дәрежесінде көрсете білу. Дамытушылық:Сайысқа қатысқан әрбір оқушы өз білімін толықтырып, оны әрі қарай дамытады,қазақтың салт-дәстүрлері мен мақал-мәтелдерімен жұмбақтарын толық пайдаланып, көріністер мен ойындар, қызықты логикалық есепті шығару арқылы оқушының абстракциялық ойлау қабілеті ...

Толығырақ »

Электр кернеуі.Вольтметр.Электр тізбегі.

Маңғыстау облысы Мұнайлы ауданы №2 орта мектеп Жоғары санатты,І (озық) деңгейлі физика пәні мұғалімі Отегенова Ақсырға Кенжеғали қызы Сабақтың тақырыбы: Электр кернеуі.Вольтметр.Электр тізбегі. Белсенді оқытудың мақсаты:Электр кернеуі туралы мәліметтер берумен ,оның физикалық мағынасын ашу және оны өлшейтін құрал вольтметрдің құрылысын таныстыру. Негізгі дереккөздер:  Интертақта,компьютер, оқулық, вольтметр,бағалау бетшелері. Белсенді оқытудың әдіс-тәсілдері:топтық жұмыс,Жигсо стратегиясы,диалогты оқыту,АКТ. Күтілетін нәтиже:кернеу туралы оның белгіленуін, өлшем бірлігін,өрнегін, ...

Толығырақ »

Архимед күші

Атамекен ауылы Сейтбаева Мира Қанатовна М.Өтемісұлы атындағы негізгі мектебінің физика пәнінің мұғалімі Сабақтың тақырыбы :   Архимед күші Сабақтың мақсаты: білімділік: оқушыларға Архимед күшінің бар екендігін тәжірибе жүзінде дәлелдеп , оның табиғаттағы пайдасы туралы түсінік беру . дамытушылық: Архимед күшінің қандай шамаларға тәуелді екендігін формула жүзінде жазып ,формуласын практикада қолдана білуді үйрету ,сабақты өмірмен байланыстыра отырып , шығармшылыққа баулу тәрбиелік: оқушыларды ...

Толығырақ »

Физика пәнінің мұғалімдеріне әдістемелік көмек

Авторы: Хамбар Хатапұлы, Астана  қаласының «Зерде» мектебінің физика пәнінің мұғалімі Алғы сөз Еліміздің бәсекеге қабілетті елдер арасынан табылу жолында алға қойып отырған мақсаттарына жетуде білімді азаматтардың да алатын үлесі зор екені айтпаса да түсінікті. Қазіргі заманға сай экономикалық жетістіктерге қол жеткізу үшін техникалық білімі жоғары мамандардың аса қажет екенін, ғылыми-техникалық прогресс жетістіктерінен қалыс қалмау үшін техникалық тұрғыдан терең ғылыми зерттеулер жасау ...

Толығырақ »

ҰБТ-ның математика мен физика есептерін шығаруда қандай қателерден сақ болу керек?

Ең маңызды мәселе – уақыт! Бұл тек математика ғана емес, барлық пәндер үшін. Бірақ, әсіресе, математика, физика және химия пәндері ең уақытты қажет ететін пәндер екенін бәрі мойындайтын болар. Есептерді алдымен оқып-түсінуге (осы ең қиын кезең), кейін шығаруға уақыт кетеді. Тапсырмалар кітапшасын ала салып, бірден жедел іске кірісуге әлден жаттығу керек. Шындығын айту керек – әсіресе ауыл баласы баяу, асықпай, бейқамдау ...

Толығырақ »

Қысым

БҚО, Қаратөбе ауданы Жусандыой ауылы Жамбыл орта жалпы білім беретін мектеп — балабақшасы Айнагүл Ысқақова М. Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан МУ колледжінің студенті Сабақтың тақырыбы:Қысым. Сабақтың  мақсаты: Білімділігі: оқушыларға жалпы қысым туралы және оның белгіленуі, өлшем бірлігі жөнінде түсінік беру; Дамытушылығы: күнделікті өмірден түрлі мысалдар ала отырып, оқушылардың қысым туралы түсінігін арттыру, түрлі әдіс-тәсілдерді пайдалана отырып оқушының ойлау қабілеттерін дамыту; ...

Толығырақ »

Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі. Паскаль заңы. Гидравликалық машиналар.

БҚО, Қаратөбе ауданы Жусандыой ауылы Жамбыл орта жалпы білім беретін мектеп — балабақшасы Айнагүл Ысқақова М. Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан МУ колледжінің студенті Сабақтың тақырыбы:  Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі. Паскаль заңы.  Гидравликалық машиналар. Сабақтың  мақсаты:              Білімділігі: Оқушыларға күштің әрекет тіреу ауданына тәуелді болатынын, қысым, қысымның қатты денелер, сұйықтар, газдар арқылы берілуі ...

Толығырақ »

Газдың қысымы

БҚО, Қаратөбе ауданы Жусандыой ауылы Жамбыл орта жалпы білім беретін мектеп — балабақшасы Айнагүл Ысқақова М. Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан МУ колледжінің студенті   Сабақтың  мақсаты:               Білімділігі: молекулярлық теория негізінде  оқушыларға газдың ыдыс қабырғасына түсіретін қысым туралы түсінік беру, газдың қысымы температура мен көлемге тәуелді екенін көрсету;             Дамытушылығы: сөздік қорын, логикалық ойлау қабілетін, еңбекқорлығын, шығармашылық қабілеттерін дамыту;

Толығырақ »

Атмосфералық қысым.Торричелли тәжірибесі.Барометр.

 БҚО, Қаратөбе ауданы Жусандыой ауылы Жамбыл орта жалпы білім беретін мектеп — балабақшасы Айнагүл Ысқақова М. Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан МУ колледжінің студенті Сабақтың тақырыбы: Атмосфералық қысым.Торричелли тәжірибесі.Барометр. Сабақтың  мақсаты:   Білімділігі: атмосфералық қысымның пайда болу себебін,  атмосфералық қысымның ашылу тарихын, Торричели тәжірибесін түсіндіру, оны өлшейтін құралмен,таныстыру Дамытушылығы: оқушыларды танымдық және практикалық іс- әрекетте дұрыс әдіс-тәсіл жасауға үйрету.

Толығырақ »